Pytania do firmy Digital Care
Niestety Digital care to powinni wreszcie trafić do sądu, czytam i widzę że nie tylko my mamy problen... ubezpieczenie zapłacone, za wyświetlacz, zadzwonili i poinformowali że nie naprawia wyświetlacza jeśli nie zgodzimy się zapłacić za nowa płytę główną 1200zl, ponieważ albo się zgadzamy albo nie naprawia, bo telefon musi zostać naprawiony całkowicie albo wcale... stwierdzili że jest problem z łączeniem z kompem z ta uszkodzona płyta... fajnie ale my nie mielimy żadnego problemu... telefon łączył się normalnie z komputerem i bez problemów... oddali telefon z usuniętym systemem... nie da się z niego korzystać... jutro idziemy złożyć reklamację do plusa a jeśli nie uznają to zgłosić sprawę do ochrony praw konsumenta... nauczka? Nie będziemy płacić za tak bzdetne ubezpieczenie... 10zl miesięcznie za 5 telefonów w domu... nigdy więcej bo jak widzę, szkoda pieniędzy. Nabijanie ludzi w butelkę... a ubezpieczenie podobni obejmuje naprawy tylko do 1000zł... serio??? Jakieś 5 lat temu naprawiałam u nich telefon... naprawili wszystko beż żadnych granic kwotowych... czyżby się zorientowali ze im się te ubezpieczenia nie opłacają... masakra
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
We wtorek w zeszłym tygodniu zgłosiłam szkodę urządzenia które posiada ubezpieczenie w firmie digital jest to telefon Samsung Galaxy a51 5g , następnego dnia już był kurier , po dwóch dniach dostałam maila że po ekspertyzie do wymiany jest również płyta główna , gdzie telefon jadąc na serwis prosperował normalnie , bardziej chodziło o wygląd wizualny , w mailu było że dopłata prawie 800 zł . Po telefonach do nich otrzymałam informację iż nie wykonują częściowych napraw , że albo dopłacam albo telefon wróci nie naprawiony mówiąc tu o ekranie . To ja się pytam to po co to ubezpieczenie ?
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam taką samą sytuację jak pan uszkodzony delikatnie wyświetlacz który powinni wymienić a oni twierdzą że uszkodzona płyta główna i USB gdzie jest to nie prawda bo wszystko działało bez zarzutu a teraz nie mogę telefonu odzyskać.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
To jest absurd! Wysłałam telefon z rozbitym wyświetlaczem. 5 miesiąc telefon jest u nich. Umowa obejmuje naprawę do 1000 pln, a oni w pierwszym mailu napisali że naprawa wynosi za dużo czyli 850 pln. W odpowiedzi napisałam że telefon jest ubespieczony do 1000 pln i w odpowiedzi dostałam że jest jeszcze padnięta płyta główna. W samym salonie PLAY powiedzieli mi że z firmą DIGITALCARE są częste problemy.(usunięte przez administratora)Na wymianę proponują o wiele gorsze urządzenie, a przecież w abonamencie ciągle opłacam swój telefon i ubespieczenie! (usunięte przez administratora)
Mam ten sam problem , oddalam telefon( Samsung Galaxy a51 )3.11 a w dniu 5.11 dostałam emaila ze poszła płyta główna i do zapłaty ponad 1000zl ,a telefon oddałam do naprawy bo był pęknięty wyswietlacz i normalnie funkcjonował. Po co płacenie tego ubezpieczenia jak i tak trzeba placic
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam dokładnie taka samą sytuację ten sam telefon.Czy ktoś robi. Nas w bambuko bo nie mają części coś jest nie tak.
Widzę że jest tu sporo osób z Samsung a51 i dokładnie tak samo rozegrana sprawa proszę o kontakt na mar.waj312@wp.pl
Dzień dobry zgłaszałam rzecznikowi już kilka razy moją sprawę i zero odpowiedzi z ich strony telefon oddałam do reklamacji zostało wszystko w nim wymienione włącznie z płytą główną .Po dostarczeniu telefonu telefon zaczął wariować co zgłosiłam sam się zaczął botowac i już nie załączył się dokładnie ponownie odesłałam do was telefon po dwóch tygodniach odeslaliscie po raz kolejny nic nie naprawione i niby ingerencja innego serwisu brak śrubki.Co jest całkowicie nie prawda iż telefon od razu zgłosiłam do was i pojechał do serwisu widocznie śrubka została zgubiona przy naprawie tel.pisalam że założone szkło hartowane tak też wrócił telefon więc w serwisie napewno nie był rozbierany po raz kolejny.Dziecko zostało teraz bez telefonu ile mam jeszcze czekać na normalną naprawę z państwa strony.Jestem już nie pierwszy rok w digital .(usunięte przez administratora)
CLM210704-801* Podaję aby ktoś może w końcu się zainteresował... Pisanie tutaj komentarzy, żeby wysłać nr CLM na maila? Po co jak nikt nie odpisuje. Jak będzie konieczne wstawię screany pisane do rzecznika Telefon w reklamacji od 20 lipca! Tak tak od 20 lipca czekam na telefon 11 lipca dzwonie i pytam co z reklamacją " Slysze po raz 20sty przepraszam " ale osoba ktora zajmuje się szkoda ma wiecej informacji i skontaktuje się z Panem w ciagu 2 dni roboczych. Dziś mamy 13 października dzwonię z zapytaniem nagle slysze " wyslalismy do inpostu ponaglenie o jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji" 10 z rzędu po moich telefonach dwa razy w tygodniu... Serwis pakuje paczki jak by to robili pierwszy raz. Bez zadnej foli bąbelkowej w takim stanie wysyłaja telefon. Pomijam fakt, ze moją ostatnią opinie administrator usunąl.
A to portal ogólny o firmie, czy dla potencjalnych pracowników? 99% to żale klientów, a portal nazywa się gowork...
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Niezadowolony 22.09.2021 18:59 Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni. Nie polecam serwisu. Wysłałem telefon p20 pro 6 lipca do serwisu 7go lipca był w serwisie. Naprawiony 20 lipca został dostarczony telefon do mnie. Lecz paczka była nie zabezpieczona telefon przyszedł z pękniętym wyświetlaczem. Wklad własny 99 zł + 77zł dopłaty. Telefon ponownie trafił do serwisu 23 lipca na reklamację. 3 sierpnia dostałem informacjęna e-mail o podpisaniu pełnomocnictwa aby Digital care mogło za mnie rozwiązać spór oraz, że nie będę chiał pieniędzy od przewoźnika. Dołaczyłem fakturę i paragon za telefon (tak jak serwis prosił ). 4 sierpnia dostałem informację o podpisaniu pełnomocnictwa po raz drugi ponieważ podany był zły nr paczki, pominę ten fakt. Od tego dnia wykonywałem telefony dwa razy w tygodniu z zapytaniem co z reklamacją. Odpowiedz na infolinii „Czekamy na odpowiedz od inpost” 21 Wrzesień nagle pojawiła się paczka na moje dane z serwisu. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinie lecz nie było informacji czy telefon jest naprawiony. 22 wrzesień telefon trafił do paczkomatu. Wykonałem telefon na infolinię i uzykałem odpowiedź , że serwis zakończył naprawę. Lecz telefon przyszedł nadal z uszkodzonym wyświetlaczem. Zadzwoniłem po odebraniu paczki z paczkomatu na infolinii i pani informuje mnie, że nie wie dlaczego serwis odesłał telefon. Ponieważ spór nadal nie został rozstrzygnięty. I mam czekać kolejne 2 dni na informację . 30 dni reklamacji ? Nie istnieje w tej firmie coś takiego. Zgodnie z prawem reklamacja powinna zostać rozpatrzona pozytywnie. Nie polecam pisać e-maila- ponieważ po wysłaniu kilkunastu email od 8 lipca niestety zdanej odpowiedzi nie uzyskałem do dnia dzisiejszego tj 22 wrzesień. Nawet na opinie nie odpisują.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie w celu rozwiązania sytuacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Zdecydowanie odradzam... Firma nierzetelna, podchodząca do klienta w sposób opieszały i nieuczciwy! Telefon mój w ramach ubezpieczenia(po weryfikacji uszkodzeń!) przyjęto do serwisu, po czy po 2 dniach otrzymałam odpowiedź, iż posiadane ubezpieczenie nie obejmuje uszkodzenia( pęknięta tylna obudowa telefonu huawei p30 pro). Po cóż zatem była wysyłka telefonu ??? Od czwartku tj 23 września br firma nie potrafiła odesłać mi mojego telefonu, pomimo moich wielokrotnych monitow poprzez infolinie... Jedyne co uzyskałam to nr listu przewozowego Dpd z dnia wczorajszego, dot polecenia nadania przesyłki, która to od wczoraj nie została wysłana!!! Firma nie odpowiada na maile(automatyczny schemat lakonicznej odpowiedz... iż odpowiedź nadejdzie wkrótce), podany nr telefonu nie jest aktywny... Kpina, aby w dzisiejszych czasach w taki sposób traktować potencjalnych klientów!! Posiadam 4 urządzenia ubezpieczone, niestety po zaistniałej sytuacji rezygnuje z nich, jest to jawne (usunięte przez administratora) Domagam się natychmiastowego zwrotu mojego telefonu. O owym fakcie został powiadomiony Krajowy Rzecznik Konsumentów...
Miałem taką samą sytuację tylko z xiaomi mi 10 5g Firma najpierw wysłała pismo że uszkodzenie tylnej obudowy nie podlega ubezpieczeniu. Po reklamacji i telefonach jednak uznano mi że w ramach ubezpieczenia premium telefon podlega naprawie. Następnie wysłano mi informacje że numer imei telefonu nie zgadza się z zapisanym na polisie. Wczoraj jednak po licznych telefonach do sieci T mobile w której wziąłem telefon , napisałem też do nich oficjalne pismo. Dostałem maila że przystąpiono do naprawy. Masakra wszystko miało trwać 5 dni door to door
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie w celu rozwiązania sytuacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Wzięłam telefon na raty u operatora. Miałam go niespełna miesiąc, gdy został mi wytrącony z rąk. Zdarza się, rzecz nabyta. Ale zaraz...przecież mam ubezpieczenie! Cudownie, pomyślałam, czytam w aplikacji : Ubezpieczenie obejmuje wyświetlacz, obudowę razem z guzikami. Szkodę zgłosiłam przez internet. Rozpatrzona pozytywnie.Czyli? ubezpieczenie to obejmuje - tak myśli zwykły człowiek... ale chwila chwila... co się okazuje? Ubezpieczenie jest TYLKO WTEDY, GDY USZKODZENIU ULEGNIE również ! WYŚWIETLACZ, A NIE SAMA OBUDOWA. Kiedy się o tym dowiedziałam? a no wtedy, gdy dostałam maila z kwotą do zapłaty na przeszło 250 zł. Zadzwoniłam do pani konsultantki z firmy Digital, zrezygnowałam z naprawy. Pani powiedziała, że i tak mam zapłacić 120 zł za ekspertyzę. Ekspertyzę? No tak diagnozę uszkodzeń.... Super, ekspertyza została wykonana moim okiem, gdy telefon gruchnął na ziemię z prędkością światła. Pani powiedziała, że firma kontaktowała się ze mną aby mnie poinformować, o warunkach ubezpieczeń... ta.. puszczono mi sygnał, wysłano mi smsa "prosimy o kontakt" gdy oddzwaniałam-niemożliwością było dodzwonić się, po chwili dostałam smsa aby telefon wysłac. Tak zrobiłam... a mój telefon, zwiedził sobie trochę Polski, a ja za jego wycieczkę zapłaciłam 120 zł... Dlaczego wystawiam negatywną opinię? Dlatego, że jeśli próbuje wykorzystać wykupione ubezpieczenie - jeśli, naprawa telefonu wykracza, poza warunki ubezpieczeń, a firma doskonale o tym wie, w szczególności, że zaznaczałam, że wyświetlacz NIE jest uszkodzony... to wypadałoby odpisać ZGŁOSZENIE ODRZUCONE mailem. Gwarantuję, że opinii negatywnych mielibyście mniej. W ten sposób naciągacie nieświadomych ludzi. Telefon odebrałam... z DODATKOWYM PĘKNIĘCIEM NA OBUDOWIE....W GRATISIE. NIE POLECAM!
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Nie polecam serwisu. Wysłałem telefon p20 pro 6 lipca do serwisu 7go lipca był w serwisie. Naprawiony 20 lipca został dostarczony telefon do mnie. Lecz paczka była nie zabezpieczona telefon przyszedł z pękniętym wyświetlaczem. Wklad własny 99 zł + 77zł dopłaty. Telefon ponownie trafił do serwisu 23 lipca na reklamację. 3 sierpnia dostałem informacjęna e-mail o podpisaniu pełnomocnictwa aby Digital care mogło za mnie rozwiązać spór oraz, że nie będę chiał pieniędzy od przewoźnika. Dołaczyłem fakturę i paragon za telefon (tak jak serwis prosił ). 4 sierpnia dostałem informację o podpisaniu pełnomocnictwa po raz drugi ponieważ podany był zły nr paczki, pominę ten fakt. Od tego dnia wykonywałem telefony dwa razy w tygodniu z zapytaniem co z reklamacją. Odpowiedz na infolinii „Czekamy na odpowiedz od inpost” 21 Wrzesień nagle pojawiła się paczka na moje dane z serwisu. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinie lecz nie było informacji czy telefon jest naprawiony. 22 wrzesień telefon trafił do paczkomatu. Wykonałem telefon na infolinię i uzykałem odpowiedź , że serwis zakończył naprawę. Lecz telefon przyszedł nadal z uszkodzonym wyświetlaczem. Zadzwoniłem po odebraniu paczki z paczkomatu na infolinii i pani informuje mnie, że nie wie dlaczego serwis odesłał telefon. Ponieważ spór nadal nie został rozstrzygnięty. I mam czekać kolejne 2 dni na informację . 30 dni reklamacji ? Nie istnieje w tej firmie coś takiego. Zgodnie z prawem reklamacja powinna zostać rozpatrzona pozytywnie. Nie polecam pisać e-maila- ponieważ po wysłaniu kilkunastu email od 8 lipca niestety zdanej odpowiedzi nie uzyskałem do dnia dzisiejszego tj 22 wrzesień.
Przy odbiorze naprawionego telefonu opłacić udział własny, a co to jest udział własny skoro telefon był ubezpieczony od wszelkich zniszczeń??? Już przecież wpłaciłem za inne uszkodzenia choć nie wiem tak naprawdę po co?!!! Skoro jest ubezpieczony na wszelkie dolegliwości to za co ja płaciłem i do tego jeszcze koszt własny??? O co tu chodzi???
Dzień dobry w przypadku ubezpieczeń, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU) do każdej naprawy doliczany jest tzw. Udział Własny. Jest to udział Ubezpieczonego w świadczeniu ubezpieczeniowym. Kwotę tę należy uiścić przy odebraniu naprawionego urządzenia od kuriera.
Porażka. Najgorsza ubezpieczalnia!!! Mój telefon naprawiony 04.08.2021 do tej pory nie dotarł do mnie. Urządzenie zastepcze zostalo odebrane 16.08.2021. Na email nie odpisują kiedy dzwonie nie wiedzą gdzie znajduje się mój telefon. Jestem bez telefonu już prawie 2 miesiące. Do naprawy trzeba było dopłacić. Będę składać pozew oraz domagać się zwrotu wartości telefonu, naprawy oraz rat które musiałem zapłacić za telefon którego nie mam ponieważ Państwo go "zgubili". Nie dajcie się nabrać nie wykupujcie ubezpieczenia w tej firmie. Ja z mojego rezygnuje!!!
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
To, że ten serwis to porażka to mało powiedziane. Telefon dotarł do serwisu 20 lipca, generalnie naprawa miała trwać tydzień. Potem przychodzi mail, że się przedłuży, bo brak części. No i niestety tak jest do dzisiaj. Moje maile nic nie dały, dalej czekają na części. Skąd one idą? Z innej planety? Na dodatek wzięłam sobie telefon zastępczy i dopiero w smsie o tym, że zostanie dostarczony zostałam powiadomiona, że mam zapłacić 50 zł czynszu. Myślę sobie ok, drogie rzeczy. A tu przychodzi takie (usunięte przez administratora) że ręce opadają. Nie dość, że się zacina, to jeszcze jak nacisnę na ekran chcąc coś uruchomić to włącza się inna rzecz. Po 2 godzinach szukania w regulaminach, faktycznie jest wzmianka o czynszu. Szkoda, że nie wyskakuje, gdy zaznaczam opcje tel zastępczy. Także nie polecam, nigdy więcej żadnego ubezpieczenia. Lepiej wydać kasę na naprawę a nie zastanawiac się, czy telefon w ogóle wróci.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Jeśli chciałaby Pani nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na maila podanego wyżej. Pozdrawiamy!
Dostałam ostatnio wiadomość, z propozycją wymiany urządzenia na nowe. Oczywiście gorsze modele, jeden w miarę, ale za dopłatą prawie 250 zł. Czyli co, wciskacie ludziom kit, jak ktoś naiwny lub zdesperowany to się nabierze, a serwis naprawia tel i sprzedaje jako po serwisowy. Mam nadzieję, że Rzecznik Praw Konsumenta coś tu zdziała w mojej sprawie, bo ja już siły nie mam.
Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinna otrzymać Pani od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Haa najlepsze jeszcze przed nami. Gdy nie zgodzilam się na żaden proponowany model, odpisano mi, że mogę wskazać jakikolwiek do 882. Więc sprawdziłam Xiaomi Redmi Note 10 s 6/64 GB, który wcześniej zaproponowano mi z dopłatą prawie 250 zł a tu mi wyskakuje w kilku sklepach za 949 zł. Więc 949 - 882 to moim zdaniem jest 67 zł. Porażka jeszcze raz z tą firmą.
Bardzo ciekawa firma, ktora zawsze zaskakuje, zalalem dolna czesc a70 przez co nie dzialal jedynie port ladowania, calosc byla sprawna, ale nie ladowal sie. A70 ma to do siebie ze uklad ladujacy jest na osobnej plycie, ktora od plyty glownej jest oddzielona cala bateria. Zostal on naturalnie odeslany, dostalem nawet telefon zasteczy, niezdatmy do uzytkowania huawei, ale czasem nawet dzwonil. Po miesiacu ciszy radiowej ze strony bok, oraz moich ciaglych telefonach, dostalem info od kuriera ze bedzie z paczka, telefon wrocil w stanie bardzo dobrym, ladnie ladowal i wszystko, w pudelku byla tez informacja o tym co zostalo naprawione... w serwisie na litwie. Port ladowania, no tak oczywiste, plyta glowna, no tutaj nie jestem tak pewny ale specialisci pewnie wiedza lepiej niz ja... ekran, ???. Nie mam pojecia jakie serwisy sa we wspolpracy z digital care, ale mam nadzieje ze to byla moja ostatnia okazja na przekonanie sie, naturalnie cala naprawa przez ekran wyniosla tyle ze przy nastepnej naprawie, zgaduje ze tez z wymiana idealnego wyswietlacza, koszt przekroczy budzet ubezpieczeniowy i bedzie potrzeba doplaty. Polecam firme dla emocji i smiechow
Witam ja napisałam do rzecznika 5sierpnia jak zwykle cisza , żadnej odpowiedzi.
Oddałam telefon tylko z uszkodzona szybka lekko pęknięta, telefon wrócił uszkodzony jesscze bardziej niby naprawiony. Nawet nie chciał się włączyć. Oddałam ponownie teraz nie chcą go naprawić i żądają zapłaty. Po co płaci się co miesiąc za ubezpieczenie?
Naprawdę najgorszy serwis z jakim miałam do czynienia. Telefon o wartości 5tys. Z pełnym ubezpieczeniem na 2400zl wysłałam do naprawy, za telefon zastępczy zapłaciłam 55zl. Po telefon zastępczy po 3 dniach wysłali kuriera który go zabral! A mi wysłali maila z powiadomieniem o dopłacie 170zl ponieważ kwota naprawy przekracza 1000zl. Zażenowana zadzwoniłam i powiedziałam że mam telefon ubezpieczony na 2400 a oni żądają dopłaty. Przeprośili, powiedzieli że przeprowadzą ponowna weryfikację. Oczywiście kiedy to zrobili ? Jak po jakiś 2 tygodniach zadzownilam i się upomniałam. Następnie okazało się że nie ma części i muszą na nie czekać. No i tak czekam. Niedługo minie 2 miesiące. Jak dzwinie na infolinię to mnie zbywają mówią ze wysłali prośbę o weryfikację ale nie dostali odpowiedzi. Także czekam dalej. Zdjecydowanie nie polecam ! (usunięte przez administratora)!
Pani Paulino przepraszamy za czas oczekiwania. Serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas. W przypadku wątpliwości w tym temacie – prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcare.com
Niestety, dołączam do osób, których opinia na temat tej firmy jest skrajnie negatywna. Historia jest taka- wysyłam do DG telefon na wymianę ubezpieczonej szybki. Telefon wraca z nową szybką, ale... działa fatalnie. Traci zasięg itp. Wysyłam ponownie.. Otrzymuję odpowiedź, że to jest inny telefon, bo nie zgadza się numer IMEI. I DG nie ma z tym nic Zdumiony udaję się do autoryzowanego serwisu Huawei, z którego otrzymuję informację o uszkodzonej płycie głównej i antenie oraz nieautoryzowanej ingerencji w aparat. I jeszcze drobiazg- dostaję tam informację, że płyta była wymieniona w czasie, gdy telefon na wymianę szybki znajdował się w ...serwisie DG!!! A tej wymiany się przecież wyparli. I co dalej? Ano kolejne reklamacje zostały odrzucone, z powodu tego, że...a to minął termin 90 dni, a to nie oni ingerowali w płytę, a to że telefon działał bez zarzutu po wymianie szybki (nie mogę się dowiedzieć jak to było sprawdzane???), wreszcie, że to inny serwis musiał zaingerować. Więc pozostaje mi jedynie sąd... Niezła bezczelność, prawda? Więcej kosztowałyby mnie bilety do Warszawy (na rozprawy) niż wart jest telefon. Nigdy więcej nie dam zarobić ani tej firmie, ani jej partnerom.
(usunięte przez administratora) Nie odpowiadają na wiadomości i nie mają zamiaru oddać telefonu od 10 czerwca 2021. Mam czekać na wiadomość z firmy kurierskiej a kiedy to nikt nie wie. Jak się płaci to fajnie, ale jak coś się stanie to maja gdzieś. Na 5 wysłanych wiadomości ani jednej odpowiedzi. Sprawę zamknęli bo wysłali mi telefon inny do wysokości szkody. Tylko ja spłacam dużo droższy telefon. Więc jak do wysokości szkody to proszę o mój ale tylko mówią że wyślą. Chyba na świętego Dygdy, którego nie ma nigdy. (usunięte przez administratora) Ale ja tego tak nie zostawię. Szkoda pieniędzy i zdrowia ubezpieczając się u tych (usunięte przez administratora) Czemu nie chcą oddać zepsutego telefonu, chyba chcą sobie go sprzedać. A konsultanci nic nie potrafią odpowiedzieć. Dziadowska firma i już
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszony problem. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Wczoraj wysłałam na ten mail wiadomość ze szczegółowym opisem, ale niestety brak odpowiedzi
Jestem niezmiernie zadowolony. Drugi raz oddałem telefon do naprawy. Dwa lata temu stłuczony wyświetlacz - naprawiony i odeslany w przeciągu tygodnia. Bez żadnych problemów. Ostatnio, niestety wpadł do wody. Również zgłosiłem, naprawa okazała się za droga, wydali mi taki sam nowy telefon. Też około tygodnia wszystko trwało. Cieszę się, że mnie nie spotkały nieprzyjemności, o jakich tu czytam. Nic do zarzucenia.
Dziś 06.07 otrzymałam email że muszę dopłacić za naprawę ponad 700 zł. Telefon po prostu przestał się ładować. Juz wcześniej była identyczna sytuacja zaraz po wymianie wyświetlacza lecz po wcześniejszej zgłoszonej reklamacji nie było mowy o uszkodzonej płycie głównej. Teraz kiedy telefon został wysłany ponieważ znów przestał się ładować dostałam email iż jest uszkodzona płyta główna i że konieczna jest dopłata. Tak więc moje pytanie jakim cudem poprzednio wysłany telefon na reklamacji naprawy z takimi samymi ,, dolegliwościami" (nie lądował się) i nie było informacji i żadnej uszkodzonej płycie głównej, a teraz już niby jest uszkodzona? Telefon od tamtego czasu nie spadal, stan telefonu idealny przy odbiorze kuriera, zabezpieczony tak że niektóre firmy mógłby by się powstydzic zabezpieczenia. Ostatni raz ubezpieczylam jakikolwiek sprzęt. Strata nerwów i pieniędzy.
Dzień dobry, jesteśmy w trakcie weryfikacji Pani zgłoszenia. Chętnie przeanalizujemy tę sprawę i ją rozwiążemy. Zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy i przepraszamy za niedogodności.
STANOWCZO NIE POLECAM NIGDY NIE KOZYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY!!!!!!! Dlaczego kłamiecie w żywe oczy?! Nie dajecie urządzenia zastępczego a naprawiany telefon jest u was masę czasu. Najpierw dowiaduje się ze telefon zaginoł W INPOST a następnego dnia jednak jest u was poddawany ekspertyzie a po 3 tygodniach dowiaduje się ze jednak nie będzie naprawiony a pieniądze z ubezpieczenia ściągnięte okradacie ludzi i tyle!!
Dzień dobry, prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Sprawdzimy, co się wydarzyło i jak możemy pomóc.