Digital Care

Dodaj merytoryczną opinię

Digital Care

NIP: 5223085272 REGON: 366723440 KRS: 0000666208

Adres: Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa

1.8/5
Na podstawie 295 ocen.

Opinie o Digital Care

Pracodawca

 Aktualność


Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
leon
Inne
 Pytanie
@Digital Care

"diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka." - żartujecie sobie, prawda? W prawie wszystkich wpisach jest informacja, że znaleźliście uszkodzenie płyty głównej. (usunięte przez administratora) A ten wysyp pozytywnych opinii ostatnio - żena.da.

Szymon
Inne

Opinie nie napawają optymizmem, miałem sporo obaw przed wysyłką telefonu na ubezpieczenie. Całe szczęście opinie się nie potwierdziły po sprawdzeniu urządzenia galaxy note 20 ultra 4ro letniego zaproponowali 3 opcje wymiany s24+ 12/256 beż dopłaty oraz wersja 512 z dopłatą i s24 ultra 12/256 również z dopłatą. Zdecydowałem się na s24 ultra bo uważam że to godny następca nota 20. W dniu wysyłki urządzenia dostałem informację że zakupili telefon w niższej cenie i należy mi się zwrot. Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz ubezpieczenia Orange smart care premium. Pozdrawiam cały zespół.

Pracodawca

@Szymon

Bardzo nam miło, dziękujemy serdecznie za ocenę :)

Konsument
Inne

Po wysyłce telefonu zacząłem szukać informacji i opinii o firmie. Przerażony Waszymi doświadczeniami miałem rękę na pulsie. Naprawa zgłoszona z ubezpieczenia PLUS, iPhone 14 256GB. Uszkodzeniu uległy szklane plecy tył, wraz z korpusem tj. ramka (co jest dość kosztowna usługa) gdyż trzeba przekładać wszystko do nowego korpusu. Równo po tygodniu czasu od dostarczenia dostałem informację, że wysłano do mnie kompletnie nowy telefon, z przedłużona gwarancja producenta. 12 Lat wstecz zgłaszałem pierwsza szkodę, po zalaniu - już wtedy otrzymałem nowy telefon. Jest to moje drugie doświadczenie z firmą digital care. Jestem przekonany, że Państwa doświadczenia są spowodowane tym, że zakres ochrony był ograniczony wykupieniem zbyt okrojonej usługi serwisowej. Mimo ,że u mnie wyświetlacz był bez najmniejszej ryski a uszkodzeniu uległ tylko tył urządzenia, otrzymałem zupełnie nowe urządzenie i to po 7 dniach. Konsultanci bardzo mili, na odebranie telefonu czeka się kilka sekund. O wszystkim informują na bieżąco. Polecam serdecznie!

Pracodawca

@Konsument

Bardzo nam miło, dziękujemy serdecznie :)

Arczi
Inne

Wysłałem telefon 28.01.22 samsung s10+ uszkodzony wyświetlacz i tylne szkło. W trakcie zgłaszania szkody pani poinformowała mnie ze mogą wystąpić opóźnienia bo jest problem z ori częściami zamiennymi, zgodziłem się. Po wysłaniu w paczkomacie 28.01 wszedłem tu aby zaczerpnąć opinie. Przeraziłem się z opinią co tu wyczytałem i zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem. W między czasie dostałem wiadomość SMS że telefon jest naprawiany. 8 lutego dostałem informację że telefon naprawiony i że w ciągu 2 dni wyślą. Telefon już odebrałem 9.02 i jestem bardzo miłe zaskoczony. Ekran wymieniony, tył szkło wymienione, dodatkowo wymienili mi ramkę(obudowe) bo była porysowana i baterie. Telefon działa. Soft wyczyszczony. Nie wiem czy akurat mnie się tak trafiło ale ja jestem bardzo zadowolony. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Brak zastrzeżeń.pozdrawiam

Dżasta
Inne
@Arczi

Ja z racji tego że jestem psują korzystałam już nie raz z Digital Care i zaprzeczam wszystkim negatywnym opinią,ponieważ nigdy się nie zawiodłam...czasem czas oczekiwania naprawy jest dłuższy,ale to logiczne bo np.trzeba czekać na jakąś część itp to już zależy w jakim stanie się wysłało telefon do naprawy,za to zawsze wszystko jest naprawione na ,,picuś glancuś" ,informowana jestem o wszystkim dotyczacym naprawy na bieżąco,bardzo miła obsługa więc nie mogę się niczego doczepić i z całego serducha również polecam????

Gosia
Inne

4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam

Pracodawca

@Gosia

Dziękujemy Pani Gosiu! :)

@klient Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Inne
 Pytanie

Moja przygoda jak wielu,.telefon który był użytkowany odesłałem na pękniętą obudowę okazał się mieć uszkodzoną płytę główną i głośnik. Naprawdę? Telefon który działał bez problemu? Naprawa wyceniona na blisko 2500 zł w sklepie kosztuje 1400 Ubezpieczenie Orange Care

Tom
Inne

Wychodzi na to że oni zarabiają na zakłamanej diagnostyce 150+/- z naszego ubezpieczenia .na naprawę urządzenia mui się zdarzyć cud NIE POLECAM czekam na odpowiedź jeszcze aieci komórkowej co.mi na to odpowie .

Nowy wpis

Pracodawca

@Tom

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.

Kanon
Inne

Kpina nie firma, od tygodnia telefon nie został nawet odebrany w na infolinii cały czas jestem przepychany od zadzwonienia do firmy kurierskiej a tam z powrotem na infolinię. Nie polecam wykupywać ubezpieczenia, z telefonem nic nie zrobią!

Nowy wpis

Pracodawca

@Kanon

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl

Bart
Inne

Banda (usunięte przez administratora) i naciągaczy na dodatkowe koszty nie polecam lepiej znalesc jakieś.inne ubezpieczenie co unika tego serwisu

Nowy wpis

Pracodawca

@Bart

Zapewniamy, że działamy w oparciu o obowiązujące nas przepisy oraz regulaminy usług i ogólne warunki ubezpieczenia. Chętnie wyjaśnimy Pana wątpliwości – do tego potrzebujemy jednak nieco więcej szczegółów. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl

Specjalista ds. administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Pracodawca

 Aktualność


Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
Daniel
Inne

Ubezpieczenie to jakaś porażka.. Posiadam Samsung Note 10+ i uszkodziłem ekran odesłałem do naprawy sam ekran z ubezpieczenia a oni wycienili naprawe na 1666.01zł bo stwierdzili ze uszkodzony jest tylni aparat.. Tylko jakim cudem jak telefon funkcjonował normalnie a uszkodzenie przeszkadzało mi tylko estetycznie. a serwis wymyśla ze cos innego zostało uszkodzone a nawet nie ma żadnych śladów uszkodzeń i chca zebym za to zapłacił. Tylko ze jak jest uszkodzenie wewnętrzne to na gwarancji producenta za darmo sie takie cos naprawia a nie na koszt klienta.... digital Care i Serwis MTTC Poland to firmy które aby naciągają ludzi

Pracodawca

@Daniel

Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W ramach gwarancji producenta autoryzowany punkt serwisowy może naprawić usterkę spowodowaną wadą produktu. Oznacza to, że naprawa m.in. uszkodzenia mechanicznego nie jest możliwa na gwarancji producenta. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Agnieszka
Inne

Witam serdecznie 11.05.2021r. Oddałam telefon, po czym przyszło mi że czakacie na części, po czym że, jest w naprawie, po czym że znowu jedzie do mnie kurier po ODEBRANIE urządzenia.... Bardzo nie fajna sytuacja, do tej pory telefonu brak, jak tylko dzwonie na infolinię, słyszę że Pani telefon jest w naprawie.... Ile to może trwać

Pracodawca

@Agnieszka

Dzień dobry, przepraszamy za długi czas oczekiwania i problemy z naszą komunikacją automatyczną. Chętnie zweryfikujemy tę sytuację, dlatego prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia na adres rzecznik@digitalcaregroup.com.

Daniel
Inne
 Pytanie

Moje ubezpieczenie telefonu Galaxy S10+ opiewa na kwotę 2400 zł. Dwa dni temu telefon spadł i niestety wyświetlacz zakończył swój żywot, jeszcze tego samego dnia zgłosiłem szkodę aby następnego dnia był już w drodze do serwisu. Wczoraj o godzinie 15:03 dostałem pierwszego emaila z taka oto odpowiedzią: "autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Przedstawiona przez serwis ekspertyza wskazała, że koszt naprawy przekracza limit kwotowy 2400,00 zł, jaki posiadasz w ramach usługi Naprawa Telefonu. Kwota dopłaty wynosi 811,12 zł ." Po czym o godzinie 20:24 przychodzi kolejny email o treści: " Twoje uszkodzone urządzenie SAMSUNG Galaxy S10+ zostało dostarczone do serwisu. Serwisanci zajmą się teraz diagnozą jego uszkodzeń. Pamiętaj, że w ramach usługi Naprawa Telefonu naprawy wykonujemy jedynie w autoryzowanych serwisach, co oznacza, że: -używamy jedynie oryginalnych części -po naprawie zachowujesz gwarancję producenta -w trakcie naprawy jesteśmy zobowiązani do usunięcia wszystkich zdiagnozowanych usterek telefonu, co oznacza, że nie wykonujemy napraw częściowych." Ekspertyzę danego urządzenia wykonuje kurier czy jak?! 2400zł+811,12zł daje nam 3211,12 zł (koszt naprawy używanego urządzenia) przy czym w RTV EURO AGD telefon kosztuje 2299 zł !! Trochę kogoś przy wycenie naprawy poniosła wodza fantazji, już 2 sytuacja odkąd telefon jest ubezpieczony w tej firmie, dzieją się takie "Jaja". Tym razem nie omieszkam zasięgnąć porady u rzecznika praw konsumenta. Ocenę pozostawiam czytelnikom .

Bongo13
Inne
@Daniel

W serwisie Samsung ( gdzie kolwiek) wyświetlacz, ramka i tylna obudowa to koszt do 1300 pln. W całej UE jest podobnie.

Daniel
Inne
@Bongo13

@Bongo13 rozumiem wszystko ale po cos to ubezpieczenie się płaci... Poza tym nie ruszyło by mnie to tak gdyby to był pierwszy raz, podczas pierwszej reklamacji czekałem na telefon prawie 4 miesiące bo " Serwis miał problem z komunikacja z operatorem sieci" w momencie kiedy w końcu się (usunięte przez administratora) i nie dawałem spokoju operatorowi i serwisowi sprawa się ruszyła ponadto na śmietnisku znalazłbyś lepszy telefon zastępczy niz oni przysyłają...

Pracodawca

@Daniel

Jeśli chciałaby Pan nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

niezadowolonu
Inne
 Pytanie

To, że admin nie akceptuje postów inna bajka. OD 20 lipca telefon jest w reklamacji!!!! Po co wysyłać maila z zapytaniem do rzecznika czy przez stronę jak i tak nikt nie odp ? mamy dzis 6 październik.... wstepnie reklamacja miała byc rozpatrzona do 7 października. Nagle zmiana i do 17 października mam czekać. Nie mam zamiaru pisać kolejnego emaila i nie otrzymać odpowiedzi.... CLM210704-801*

Pracodawca

@niezadowolonu

Dzień dobry, osoba odpowiedzialna za zgłoszenie niebawem się z Panem skontaktuje. Bardzo przepraszamy za zwłokę, natomiast nie zawsze mamy wpływ na czas trwania procesu reklamacyjnego. Pozdrawiamy

Smart
Inne

Kpina nie serwis. Brak słów niby naprawiają a jednak nie.. wysyłasz telefon z uszkodzonymi przyciskami na gwarancji (bez dopłat) a tu zonk, przyciski niby działają ale nie działa niby głośnik a że jest z ekranem to chcą go wymienić i mówią że za to już muszę dopłacić 1500 zł. Śmiech na sali a infolinia to kpina nie dość że czekasz aby się dodzwonić to jeszcze odbiera jakiś gamoń który czyta formułki jak bot i myśli że to załatwi sprawę. Nie polecam, nikt nie potrafi wziąć na klatę słów klienta i jeszcze ku**a będą wmawiać mi że ja to chyba kłamię bo u nich co innego wykazało sprawdzenie telefonu. KOMBINUJĄ TYLKO JAK ZAROBIĆ A NIE ZROBIĆ !!!

Pracodawca

@Smart

Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

Dzień dobry w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!

Matys60
Inne

Negatywna moja ocena dla taj firmę do naprawy nie można się dodzwonić a jak dochodzi do kłótni o telefon to się rozlanczaja i nic nie można im zrobić bez karanie się czują a ja nie popuszcze bo telefon jest zbyt więcej wart niż ich wycena i napraw telefonu

Pracodawca

@Matys60

Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Bard5
Inne

Bo w naprawie macie mój telefon od miesiąca i nie mogę go odzyskać!!!

Pracodawca

@Bard5

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

A....
Inne

W ogóle ich nie naprawiacie pewnie dostajecie trzymacie parę dni odsyłacie do klienta z informacją ze sprawdzony przez wykwalifikowanych serwisantów i na tym się kończy a urządzenie nawet nie sprawdzone. W taki sposób mnie właśnie potraktowano po raz 3 i wmawiają ze jest wszystko dobrze a tel dalej uszkodzony po naprawie masakra brak słów co się tam dzieje

Pracodawca

@A....

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Inne
@Daniel

Siema. Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili dodatkowe uszkodzęnie na 2000 tylko po to bym odstąpił od umowy. Rozważam wytoczenie im procesu w sądzie konsumenckim. Zbieram ludzi żeby wytoczyć im proces zbiorowy. Jak jesteś zainteresowany do proszę o kontakt na maila

Brunetka
Inne
@anonim

Też miałam z nimi problem wysłałam im telefon co się włącza i wyłącza nie naprawili mimo ubezpieczenia jeszcze za ekspertyzę musiałam zapłacić i odesłane zepsuty telefon

Pracodawca

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Ona
Inne
@Daniel

Ja posiadam Iphona 14 Pro , syn rozbił ekran - wysłałam do Digital Care , po paru dniach dostałam taka sama informacje , ze oprócz ekranu jest uszkodzony również tylny aparat, co było dla mnie szokiem , bo dział normalnie do momentu wysłania . Uszkodzenie wycenili na prawie 3700zl. Poprosiłam odesłanie telefonu po czym wysłałam go do ISpot , tam diagnoza taka , że rozbity ekran koszt 2199zl . (usunięte przez administratora) i naciągacze - widzę że nie jestem jedyna która próbowali (usunięte przez administratora)!

@Pracodawca
Pracownik
@Ona

Ja miałem podobna sytuację tylko że u mnie dotyczyło ekranu i płyty głównej i kazali dopłacić a jak oddałem do SERWISU w play to nagle się naprawiła i było wszystko ok. Zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze...

Natalia
Inne

Oddałam telefon kurierowi 31 lipca, dopiero 6 września dotarły części i rozpoczęła się naprawa, wszystko rozumiem ale jeśli nie możecie sobie pozwolić na ponad miesiąc bez telefonu to lepiej oddać na własną reke do naprawy, to ostatni raz kiedy wykupiłam ochronę urządzenia.

Pracodawca

@@Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Dawid
Pracownik
@Digital Care

Tylko ta pani/pan odpisuje jak jemu/jej się przypomni ,mi na email ta osoba odpisywała 3 miesiące prawie

Pracodawca

@Dawid

Bardzo przepraszamy za opóźnienie, jeśli mail zaginął prosimy o przypomnienie się w ciągłości wiadomości.

Piotr
Pracownik

(usunięte przez administratora) Wysłałem telefon z lekko pękniętym tylko dotykiem. Telefon po za tym mankamentem w pełni sprawny syn cały czas korzystał z niego, ale powiedziałem że skoro płacimy za wymianę wyświetlacza już drugi rok to niech wymienią na nowy. Telefon odesłałem do Digital care. Dostałem informację zwrotną że nie działa płyta główna i jeżeli chcę wymianę wyświetlacza to muszę dopłacićkilkasetzł... A telefon w pełni sprawny........ to jest jawne wyłudzenie pieniędzy przez tą firmę.

Pracodawca

@Piotr

W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl

leon
Inne
 Pytanie
@Digital Care

"diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka." - żartujecie sobie, prawda? W prawie wszystkich wpisach jest informacja, że znaleźliście uszkodzenie płyty głównej. (usunięte przez administratora) A ten wysyp pozytywnych opinii ostatnio - żena.da.

ss
Kandydat

Brak feedbacku po rekrutacji.

Maly
Pracownik

Dalem tefon samsunga s23 ultra do naprwy obudow poknieta zapcilem 320 zl a obudowa nie wymieniona

Pracodawca

@Maly

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl

@Grzesiek
Inne
@Maly

Ja lepiej miałem dałem s21 fe z rozbitym wyświetlaczem wyliczyli mi dopłaty 1800 za Plytę główna nie zgodziłem się bo płyta była dobra odesłali niby nie naruszony w takim stanie jakim byl dostalem telefon po zalaniu z odklejona tylnia obudową pewnie jeszcze części pozamieniali

Klient
Inne
 Pytanie

Lecą w (usunięte przez administratora) aż miło. Wysłany Realme 11 PRO+ z pękniętym wyświetlaczem. Nie odpowiadali dziady przez blisko 2 miesiące, po czym niby czekają na części. Po tym nagle no nie ma części, naprawa nieopłacalna i proponują w zamian jakieś dosłowne szroty w postaci Honora 90 Lite, jakiegoś galaxy a05 i jeszcze jakiś. Odzyskać telefonu nie można oczywiście, tylko wymiana! I już mówię jak lecą dziady w (usunięte przez administratora) Mówią że telefonu nie da się naprawić, ale jak wybrałem tego (usunięte przez administratora)Honora 90 Lite bo nie miałem innego wyjścia. Co sądzić się z (usunięte przez administratora) to uwaga przysłali telefon i papiery. Dowód przekazania, faktura, oraz uwaga opis że " zrzekam się dla nich z Realme 11 PRO+ Tym samym nie będę występował o jego odzyskanie itp. Więc no panowie. (usunięte przez administratora) że nie da się go naprawić, a zapewne przywłaszczyliście go sobie, naprawiliście za gorsze, a mnie zostawiliście z telefonem za 689zł. Tylko w takim razie dlaczego telefon ten jest z tytułu ubezpieczenia, czyli z tych 1200zł a nie z tytułu zamiany? W takim razie gdzie są pieniądze za mojego Realme? Bo on nie kosztował 700zł jak to (usunięte przez administratora) co mi wcisnęliście a 1999zł więc gdzie w takim razie jeszcze te no 1300zł zwrotu za mój telefon? Dlaczego od tak go sobie przywłaszczyliście (usunięte przez administratora)że nie da się go naprawić a z tytułu ubezpieczenia wcisneliście mi (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Klient

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy prosimy o przesłanie go wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe.

Arek
Inne

Nie polecam obiecują że naprawia sprzęt w 5 dni tymczasem mija prawie trzeci tydzień i cisza z dala od tej "firmy"

anonim
Inne
@Arek

Cierpliwość potrzebna ja czekałem ok 3 miesięcy pomału zabierał się już za to mój prawnik

Pracodawca

@Arek

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Tomasz
Inne

Serwis to totalne (usunięte przez administratora)telefon ponad miesiąc w naprawie, chwalą się że naprawa zajmuje 7 dni. Po ponad miesiącu 28 października SMS telefon został naprawiony i w ciągu dwóch dni będzie u ciebie.Minoł tydzień zero info od kuriera o wysyłce.Nie polecam

Pracodawca

@Tomasz

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl Jednocześnie prosimy pamiętać, że opóźnienia w transporcie to czynnik, na który niestety nie mamy wpływu.

Magda
Inne
 Pytanie

Masakra nie polecam szkoda nerwów i kasy na ubezpieczenie. Telefon dostarczony 20.09. Naprawa przez 1.5 miesiąca . Kilkanaście telefonów oraz interwencja rzecznika praw konsumenta. 30.10 2024 dostałam info ze naprawa zakończona i telefon zostanie dostarczony w ciągu 2 dni roboczych. Od godziny 11 16 30.10.2024 przesyłka w przygotowaniu. Nie wysłana do dnia dzisiejszego dzisiaj kolejny telefon na infolinie że jest nie wysłany mój naprawiony telefon. Sprawa po raz kolejny zgłoszona do rzecznika praw konsumenta na temat zwrotu i odesłania naprawionego telefonu. Omijać szerokim łukiem i nie podpisywać ubezpieczenia w sieci Plus. Tragedia

Pracodawca

@Magda

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl Jednocześnie prosimy pamiętać, że opóźnienia w transporcie to czynnik, na który niestety nie mamy wpływu.

D
Inne

Telefon z rozbitym ekranem wysłany pod koniec lipca, mamy wrzesień a urządzenie nadal nie jest naprawione, najpierw informacje co tydzień o oczekiwaniu na części a później o rozpoczęciu naprawy 10 dni temu. Telefon miał być w naprawie około 7 dni roboczych, a zaczyna mijać drugi miesiąc bez telefonu, nie polecam.

Pracodawca

@D

Przepraszamy za niedogodności i długi czas naprawy. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl

NIe kompetętni serwisanci!!!
Inne
@Digital Care

Jak można zbywać człowieka co tydzien wysyłąjąć muu że czekacie na czesci... Dwa miesiace czekam na oddanie telefonu z delikatnie pęknietym ekranem. Nie polecam nawet jak by mi dopłacali... 7 dni roboczych obiecywali a na ten moment jest 47 dni roboczych. Gratulacje dla serwisantów roku oraz swietnie poinformowaną grupe pracowników zbywających ludzi na infolinii!!!

Pracodawca

@NIe kompetętni serwisanci!!!

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl

Marta W
Inne
 Pytanie

Ubezpieczenie Premium! Telefon za 6,5 tys zł ❗️4 rozmowy telefoniczne, żeby w końcu ktoś zechciał przyjąć moje zgłoszenie. Kurier przywiózł telefon zastępczy, a zabrał uszkodzony! Po 3 dniach uzyskałam odpowiedź, że telefon nie uległ przepięciu. Kurier przyjechał po telefon zastępczy, ale swojego telefonu nie otrzymałam . Próba uzyskania odpowiedzi i informacji zajęła mi prawie 2 godziny. Nie mogłam zostać skontaktowana z opiekunem zgłoszenia , gdyż muszę czekać , aż On do mnie sam się odezwie! Mój prywatny telefon otrzymam najszybciej za 4 dni ! Kulturalnie się zapytam z czego mam teraz dzwonić ?

Pracodawca

@Marta W

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl

Peweks22@gmail.com
Inne

Nie polecam wyslalem dzialajacy telefon z rozbitym wyswietlaczem dzwonil pisal smsy do samego konca mam nagrane jak go pakuje i ze dzialal wczesniek dostalem wiadomomosc ze jest uszkodzona plyta glowna i chca doplaty 1300 za plyte glowna

Pracodawca

@Peweks22@gmail.com

W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl

Peweks22@gmail.com
Inne
@Digital Care

Nie trzebuje sie kontaktwac z nikim zwroccie mi telefon w takim stanie jak ja wam wyslalem naprawie go tam gdzie sie na tym znaja dzieki wam play stracil abonenta ktory 5 lat juz z nimi jest skurat dobrze sie zlozyo bo za 2 tyg mialem przeduzac kolejna umowe przez te wszystlie lata placilem ubezpieczenie i teraz pierwszy raz skorzystalem z niego

Szymon
Inne

Opinie nie napawają optymizmem, miałem sporo obaw przed wysyłką telefonu na ubezpieczenie. Całe szczęście opinie się nie potwierdziły po sprawdzeniu urządzenia galaxy note 20 ultra 4ro letniego zaproponowali 3 opcje wymiany s24+ 12/256 beż dopłaty oraz wersja 512 z dopłatą i s24 ultra 12/256 również z dopłatą. Zdecydowałem się na s24 ultra bo uważam że to godny następca nota 20. W dniu wysyłki urządzenia dostałem informację że zakupili telefon w niższej cenie i należy mi się zwrot. Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz ubezpieczenia Orange smart care premium. Pozdrawiam cały zespół.

Pracodawca

@Szymon

Bardzo nam miło, dziękujemy serdecznie za ocenę :)

Konsument
Inne

Po wysyłce telefonu zacząłem szukać informacji i opinii o firmie. Przerażony Waszymi doświadczeniami miałem rękę na pulsie. Naprawa zgłoszona z ubezpieczenia PLUS, iPhone 14 256GB. Uszkodzeniu uległy szklane plecy tył, wraz z korpusem tj. ramka (co jest dość kosztowna usługa) gdyż trzeba przekładać wszystko do nowego korpusu. Równo po tygodniu czasu od dostarczenia dostałem informację, że wysłano do mnie kompletnie nowy telefon, z przedłużona gwarancja producenta. 12 Lat wstecz zgłaszałem pierwsza szkodę, po zalaniu - już wtedy otrzymałem nowy telefon. Jest to moje drugie doświadczenie z firmą digital care. Jestem przekonany, że Państwa doświadczenia są spowodowane tym, że zakres ochrony był ograniczony wykupieniem zbyt okrojonej usługi serwisowej. Mimo ,że u mnie wyświetlacz był bez najmniejszej ryski a uszkodzeniu uległ tylko tył urządzenia, otrzymałem zupełnie nowe urządzenie i to po 7 dniach. Konsultanci bardzo mili, na odebranie telefonu czeka się kilka sekund. O wszystkim informują na bieżąco. Polecam serdecznie!

Pracodawca

@Konsument

Bardzo nam miło, dziękujemy serdecznie :)

Klientka
Inne
 Pytanie

Telefony oddany ponad miesiąc temu do serwisu i codzienne zbywanie oczekiwanie na części od producenta szkoda że w internecie ich pełno. Ale u was jest problem z dostaniem części ostatni raz wzięłam ubezpieczenie. Jeszcze parę miesięcy poczekam proszę o osoby poszkodowane i złożymy pozew

Pracodawca

@Klientka

Dostępność części w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.

Szymon
Inne
 Pytanie

Jedno pytanie. Jak to jest iż klient który wysyła do was drogi telefon za nawet 5000-6000zł Otrzymuje od was informacje iż urządzenie jest nie zdatne do naprawy i praktycznie jest zmuszony przez was do wyboru innego urządzenia jakie proponujecie. Problem w tym że wasze propozycje często nie przekraczają 1200zł bo do tej kwoty świadczycie usługi. I stąd pytanie. Dlaczego zwyczajnie nie odsyłacie sprzętu klientowi? Bez urazy ale gdzie tu sprawiedliwość gdzie klient jest stratny z 5000zł za telefon a otrzymał jakieś tanie (usunięte przez administratora) za 600-800zł Gdzie więc zwrot za sprzęt klienta? Bo to kompletnie się takowemu nie opłaca. Dawać wam z 5000zł w postaci telefonu, i jeszcze płacić abonemanet za wasze (usunięte przez administratora) usługi. Oddawajcie pieniądze za sprzęt klienta albo go odeśljcie, a nie że przywłaszczacie sobie drogi sprzęt a w zamian dajecie tak naprawdę (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Szymon

Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Izabela M.
Inne
@Digital Care

proponujecie , zatwierdzacie , piszecie i dzwonicie że wysyłacie w ciągu 5-7 dni ,a później się z tego wycofujecie ... żenada

Izabela M.
Inne

Masakra , telefon wysłany 30.09 , w dniu 01.10 w serwisie a dziś 17.10 i sprawa nierozwiązana . Piszę do P. Rzecznik i od 10.10 zero reakcji informacji ... a tak świetnie jest opisane na stronie że pomoże w każdej sytuacji , podejmie próbę rozwiązania sprawy . Czekam na decyzje od 10.10 bo przecież to taka skomplikowany etap że chyba będą prowadzone obrady przy okrągłym stole ... czy tak ciężko jest podjąć zasadną decyzję. dobrze Państwo wiedzą że pracownik popełnił błąd i zbyt opieszale były przekazywane informacje za równo do serwisu. Ja otrzymałam kilkukrotne zapewnienie o nowym urządzeniu na wymianę telefonicznie, na maila oraz na statusie na stronie do tej pory trwa informacja o wymianie urządzenia na nowe i że wkrótce zostanie wysłane taki status jest od 07.10 dziś jest 17.10 . (usunięte przez administratora) ,(usunięte przez administratora) i bajerowanie ludzi, obiecywanki cacanki...

Ciubix
Inne

Wysłałem telefon do naprawy na stłuczoną szybkę telefonu i co najlepsze że mam też uszkodzoną płytę główną i dopłata wynosi prawie 3,5 tysiąca i oczywiście nie mogą wymienić wyświetlacza bo muszę zgodzić się na wymianę płyty. Zrezygnowalemna na szczęście z tej naprawy i koszt wysyłki odliczyli z ubezpieczenia. Dodam jeszcze że mimo braku naprawy telefon został zresetowany do fabrycznych ustawień. Teraz będę wiedział żeby nie brać żadnych ubezpieczeń do telefonów.

Pracodawca

@Ciubix

W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 4 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii