Opinie o Digital Care
Pracodawca
Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
Ubezpieczenie to jakaś porażka.. Posiadam Samsung Note 10+ i uszkodziłem ekran odesłałem do naprawy sam ekran z ubezpieczenia a oni wycienili naprawe na 1666.01zł bo stwierdzili ze uszkodzony jest tylni aparat.. Tylko jakim cudem jak telefon funkcjonował normalnie a uszkodzenie przeszkadzało mi tylko estetycznie. a serwis wymyśla ze cos innego zostało uszkodzone a nawet nie ma żadnych śladów uszkodzeń i chca zebym za to zapłacił. Tylko ze jak jest uszkodzenie wewnętrzne to na gwarancji producenta za darmo sie takie cos naprawia a nie na koszt klienta.... digital Care i Serwis MTTC Poland to firmy które aby naciągają ludzi
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W ramach gwarancji producenta autoryzowany punkt serwisowy może naprawić usterkę spowodowaną wadą produktu. Oznacza to, że naprawa m.in. uszkodzenia mechanicznego nie jest możliwa na gwarancji producenta. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam serdecznie 11.05.2021r. Oddałam telefon, po czym przyszło mi że czakacie na części, po czym że, jest w naprawie, po czym że znowu jedzie do mnie kurier po ODEBRANIE urządzenia.... Bardzo nie fajna sytuacja, do tej pory telefonu brak, jak tylko dzwonie na infolinię, słyszę że Pani telefon jest w naprawie.... Ile to może trwać
Pracodawca
Dzień dobry, przepraszamy za długi czas oczekiwania i problemy z naszą komunikacją automatyczną. Chętnie zweryfikujemy tę sytuację, dlatego prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia na adres rzecznik@digitalcaregroup.com.
Moje ubezpieczenie telefonu Galaxy S10+ opiewa na kwotę 2400 zł. Dwa dni temu telefon spadł i niestety wyświetlacz zakończył swój żywot, jeszcze tego samego dnia zgłosiłem szkodę aby następnego dnia był już w drodze do serwisu. Wczoraj o godzinie 15:03 dostałem pierwszego emaila z taka oto odpowiedzią: "autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Przedstawiona przez serwis ekspertyza wskazała, że koszt naprawy przekracza limit kwotowy 2400,00 zł, jaki posiadasz w ramach usługi Naprawa Telefonu. Kwota dopłaty wynosi 811,12 zł ." Po czym o godzinie 20:24 przychodzi kolejny email o treści: " Twoje uszkodzone urządzenie SAMSUNG Galaxy S10+ zostało dostarczone do serwisu. Serwisanci zajmą się teraz diagnozą jego uszkodzeń. Pamiętaj, że w ramach usługi Naprawa Telefonu naprawy wykonujemy jedynie w autoryzowanych serwisach, co oznacza, że: -używamy jedynie oryginalnych części -po naprawie zachowujesz gwarancję producenta -w trakcie naprawy jesteśmy zobowiązani do usunięcia wszystkich zdiagnozowanych usterek telefonu, co oznacza, że nie wykonujemy napraw częściowych." Ekspertyzę danego urządzenia wykonuje kurier czy jak?! 2400zł+811,12zł daje nam 3211,12 zł (koszt naprawy używanego urządzenia) przy czym w RTV EURO AGD telefon kosztuje 2299 zł !! Trochę kogoś przy wycenie naprawy poniosła wodza fantazji, już 2 sytuacja odkąd telefon jest ubezpieczony w tej firmie, dzieją się takie "Jaja". Tym razem nie omieszkam zasięgnąć porady u rzecznika praw konsumenta. Ocenę pozostawiam czytelnikom .
W serwisie Samsung ( gdzie kolwiek) wyświetlacz, ramka i tylna obudowa to koszt do 1300 pln. W całej UE jest podobnie.
@Bongo13 rozumiem wszystko ale po cos to ubezpieczenie się płaci... Poza tym nie ruszyło by mnie to tak gdyby to był pierwszy raz, podczas pierwszej reklamacji czekałem na telefon prawie 4 miesiące bo " Serwis miał problem z komunikacja z operatorem sieci" w momencie kiedy w końcu się (usunięte przez administratora) i nie dawałem spokoju operatorowi i serwisowi sprawa się ruszyła ponadto na śmietnisku znalazłbyś lepszy telefon zastępczy niz oni przysyłają...
Pracodawca
Jeśli chciałaby Pan nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To, że admin nie akceptuje postów inna bajka. OD 20 lipca telefon jest w reklamacji!!!! Po co wysyłać maila z zapytaniem do rzecznika czy przez stronę jak i tak nikt nie odp ? mamy dzis 6 październik.... wstepnie reklamacja miała byc rozpatrzona do 7 października. Nagle zmiana i do 17 października mam czekać. Nie mam zamiaru pisać kolejnego emaila i nie otrzymać odpowiedzi.... CLM210704-801*
Pracodawca
Dzień dobry, osoba odpowiedzialna za zgłoszenie niebawem się z Panem skontaktuje. Bardzo przepraszamy za zwłokę, natomiast nie zawsze mamy wpływ na czas trwania procesu reklamacyjnego. Pozdrawiamy
Kpina nie serwis. Brak słów niby naprawiają a jednak nie.. wysyłasz telefon z uszkodzonymi przyciskami na gwarancji (bez dopłat) a tu zonk, przyciski niby działają ale nie działa niby głośnik a że jest z ekranem to chcą go wymienić i mówią że za to już muszę dopłacić 1500 zł. Śmiech na sali a infolinia to kpina nie dość że czekasz aby się dodzwonić to jeszcze odbiera jakiś gamoń który czyta formułki jak bot i myśli że to załatwi sprawę. Nie polecam, nikt nie potrafi wziąć na klatę słów klienta i jeszcze ku**a będą wmawiać mi że ja to chyba kłamię bo u nich co innego wykazało sprawdzenie telefonu. KOMBINUJĄ TYLKO JAK ZAROBIĆ A NIE ZROBIĆ !!!
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Pracodawca
Dzień dobry w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!
Negatywna moja ocena dla taj firmę do naprawy nie można się dodzwonić a jak dochodzi do kłótni o telefon to się rozlanczaja i nic nie można im zrobić bez karanie się czują a ja nie popuszcze bo telefon jest zbyt więcej wart niż ich wycena i napraw telefonu
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bo w naprawie macie mój telefon od miesiąca i nie mogę go odzyskać!!!
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W ogóle ich nie naprawiacie pewnie dostajecie trzymacie parę dni odsyłacie do klienta z informacją ze sprawdzony przez wykwalifikowanych serwisantów i na tym się kończy a urządzenie nawet nie sprawdzone. W taki sposób mnie właśnie potraktowano po raz 3 i wmawiają ze jest wszystko dobrze a tel dalej uszkodzony po naprawie masakra brak słów co się tam dzieje
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Siema. Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili dodatkowe uszkodzęnie na 2000 tylko po to bym odstąpił od umowy. Rozważam wytoczenie im procesu w sądzie konsumenckim. Zbieram ludzi żeby wytoczyć im proces zbiorowy. Jak jesteś zainteresowany do proszę o kontakt na maila
Też miałam z nimi problem wysłałam im telefon co się włącza i wyłącza nie naprawili mimo ubezpieczenia jeszcze za ekspertyzę musiałam zapłacić i odesłane zepsuty telefon
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Ja posiadam Iphona 14 Pro , syn rozbił ekran - wysłałam do Digital Care , po paru dniach dostałam taka sama informacje , ze oprócz ekranu jest uszkodzony również tylny aparat, co było dla mnie szokiem , bo dział normalnie do momentu wysłania . Uszkodzenie wycenili na prawie 3700zl. Poprosiłam odesłanie telefonu po czym wysłałam go do ISpot , tam diagnoza taka , że rozbity ekran koszt 2199zl . (usunięte przez administratora) i naciągacze - widzę że nie jestem jedyna która próbowali (usunięte przez administratora)!
Ja miałem podobna sytuację tylko że u mnie dotyczyło ekranu i płyty głównej i kazali dopłacić a jak oddałem do SERWISU w play to nagle się naprawiła i było wszystko ok. Zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze...
Oddałam telefon kurierowi 31 lipca, dopiero 6 września dotarły części i rozpoczęła się naprawa, wszystko rozumiem ale jeśli nie możecie sobie pozwolić na ponad miesiąc bez telefonu to lepiej oddać na własną reke do naprawy, to ostatni raz kiedy wykupiłam ochronę urządzenia.
Pracodawca
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Tylko ta pani/pan odpisuje jak jemu/jej się przypomni ,mi na email ta osoba odpisywała 3 miesiące prawie
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za opóźnienie, jeśli mail zaginął prosimy o przypomnienie się w ciągłości wiadomości.
(usunięte przez administratora) Wysłałem telefon z lekko pękniętym tylko dotykiem. Telefon po za tym mankamentem w pełni sprawny syn cały czas korzystał z niego, ale powiedziałem że skoro płacimy za wymianę wyświetlacza już drugi rok to niech wymienią na nowy. Telefon odesłałem do Digital care. Dostałem informację zwrotną że nie działa płyta główna i jeżeli chcę wymianę wyświetlacza to muszę dopłacićkilkasetzł... A telefon w pełni sprawny........ to jest jawne wyłudzenie pieniędzy przez tą firmę.
Pracodawca
W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl
"diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka." - żartujecie sobie, prawda? W prawie wszystkich wpisach jest informacja, że znaleźliście uszkodzenie płyty głównej. (usunięte przez administratora) A ten wysyp pozytywnych opinii ostatnio - żena.da.
Opinie nie napawają optymizmem, miałem sporo obaw przed wysyłką telefonu na ubezpieczenie. Całe szczęście opinie się nie potwierdziły po sprawdzeniu urządzenia galaxy note 20 ultra 4ro letniego zaproponowali 3 opcje wymiany s24+ 12/256 beż dopłaty oraz wersja 512 z dopłatą i s24 ultra 12/256 również z dopłatą. Zdecydowałem się na s24 ultra bo uważam że to godny następca nota 20. W dniu wysyłki urządzenia dostałem informację że zakupili telefon w niższej cenie i należy mi się zwrot. Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz ubezpieczenia Orange smart care premium. Pozdrawiam cały zespół.
Po wysyłce telefonu zacząłem szukać informacji i opinii o firmie. Przerażony Waszymi doświadczeniami miałem rękę na pulsie. Naprawa zgłoszona z ubezpieczenia PLUS, iPhone 14 256GB. Uszkodzeniu uległy szklane plecy tył, wraz z korpusem tj. ramka (co jest dość kosztowna usługa) gdyż trzeba przekładać wszystko do nowego korpusu. Równo po tygodniu czasu od dostarczenia dostałem informację, że wysłano do mnie kompletnie nowy telefon, z przedłużona gwarancja producenta. 12 Lat wstecz zgłaszałem pierwsza szkodę, po zalaniu - już wtedy otrzymałem nowy telefon. Jest to moje drugie doświadczenie z firmą digital care. Jestem przekonany, że Państwa doświadczenia są spowodowane tym, że zakres ochrony był ograniczony wykupieniem zbyt okrojonej usługi serwisowej. Mimo ,że u mnie wyświetlacz był bez najmniejszej ryski a uszkodzeniu uległ tylko tył urządzenia, otrzymałem zupełnie nowe urządzenie i to po 7 dniach. Konsultanci bardzo mili, na odebranie telefonu czeka się kilka sekund. O wszystkim informują na bieżąco. Polecam serdecznie!
Wysłałem telefon 28.01.22 samsung s10+ uszkodzony wyświetlacz i tylne szkło. W trakcie zgłaszania szkody pani poinformowała mnie ze mogą wystąpić opóźnienia bo jest problem z ori częściami zamiennymi, zgodziłem się. Po wysłaniu w paczkomacie 28.01 wszedłem tu aby zaczerpnąć opinie. Przeraziłem się z opinią co tu wyczytałem i zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem. W między czasie dostałem wiadomość SMS że telefon jest naprawiany. 8 lutego dostałem informację że telefon naprawiony i że w ciągu 2 dni wyślą. Telefon już odebrałem 9.02 i jestem bardzo miłe zaskoczony. Ekran wymieniony, tył szkło wymienione, dodatkowo wymienili mi ramkę(obudowe) bo była porysowana i baterie. Telefon działa. Soft wyczyszczony. Nie wiem czy akurat mnie się tak trafiło ale ja jestem bardzo zadowolony. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Brak zastrzeżeń.pozdrawiam
Dokładnie miałam tal samo, dwa razy naprawiany na ubezpieczeniu w play, 2 razy świetna robota i telefon zastępczy. Też byłam przerazona opiniami, niepotrzebnie. Teraz 3 raz będę wysyłała do naprawy.
Pracodawca
Dziękujemy za ocenę.
Kolego miałem podobnie z pierwszym telefonem też wyświetlacz bo to najczęściej się uszkadza zadzwoniłem kurier podiechał wziął i około 14 dni telefon odebrałem ale to było ponad 2 lata temu.Ale teraz telefon wysłałem Samsung Galaxy A52 5G. Telefon wysłałem 24 i od tamtej pory 3 krotnie naprawa przekladana gdyż czekają na części poprostu miałeś szczęście pozdrawiam.
Pracodawca
W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Ja z racji tego że jestem psują korzystałam już nie raz z Digital Care i zaprzeczam wszystkim negatywnym opinią,ponieważ nigdy się nie zawiodłam...czasem czas oczekiwania naprawy jest dłuższy,ale to logiczne bo np.trzeba czekać na jakąś część itp to już zależy w jakim stanie się wysłało telefon do naprawy,za to zawsze wszystko jest naprawione na ,,picuś glancuś" ,informowana jestem o wszystkim dotyczacym naprawy na bieżąco,bardzo miła obsługa więc nie mogę się niczego doczepić i z całego serducha również polecam????
4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam
Moja przygoda jak wielu,.telefon który był użytkowany odesłałem na pękniętą obudowę okazał się mieć uszkodzoną płytę główną i głośnik. Naprawdę? Telefon który działał bez problemu? Naprawa wyceniona na blisko 2500 zł w sklepie kosztuje 1400 Ubezpieczenie Orange Care
Wychodzi na to że oni zarabiają na zakłamanej diagnostyce 150+/- z naszego ubezpieczenia .na naprawę urządzenia mui się zdarzyć cud NIE POLECAM czekam na odpowiedź jeszcze aieci komórkowej co.mi na to odpowie .
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.
Kpina nie firma, od tygodnia telefon nie został nawet odebrany w na infolinii cały czas jestem przepychany od zadzwonienia do firmy kurierskiej a tam z powrotem na infolinię. Nie polecam wykupywać ubezpieczenia, z telefonem nic nie zrobią!
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl
Banda (usunięte przez administratora) i naciągaczy na dodatkowe koszty nie polecam lepiej znalesc jakieś.inne ubezpieczenie co unika tego serwisu
Pracodawca
Zapewniamy, że działamy w oparciu o obowiązujące nas przepisy oraz regulaminy usług i ogólne warunki ubezpieczenia. Chętnie wyjaśnimy Pana wątpliwości – do tego potrzebujemy jednak nieco więcej szczegółów. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracodawca
Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
Ubezpieczenie to jakaś porażka.. Posiadam Samsung Note 10+ i uszkodziłem ekran odesłałem do naprawy sam ekran z ubezpieczenia a oni wycienili naprawe na 1666.01zł bo stwierdzili ze uszkodzony jest tylni aparat.. Tylko jakim cudem jak telefon funkcjonował normalnie a uszkodzenie przeszkadzało mi tylko estetycznie. a serwis wymyśla ze cos innego zostało uszkodzone a nawet nie ma żadnych śladów uszkodzeń i chca zebym za to zapłacił. Tylko ze jak jest uszkodzenie wewnętrzne to na gwarancji producenta za darmo sie takie cos naprawia a nie na koszt klienta.... digital Care i Serwis MTTC Poland to firmy które aby naciągają ludzi
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W ramach gwarancji producenta autoryzowany punkt serwisowy może naprawić usterkę spowodowaną wadą produktu. Oznacza to, że naprawa m.in. uszkodzenia mechanicznego nie jest możliwa na gwarancji producenta. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam serdecznie 11.05.2021r. Oddałam telefon, po czym przyszło mi że czakacie na części, po czym że, jest w naprawie, po czym że znowu jedzie do mnie kurier po ODEBRANIE urządzenia.... Bardzo nie fajna sytuacja, do tej pory telefonu brak, jak tylko dzwonie na infolinię, słyszę że Pani telefon jest w naprawie.... Ile to może trwać
Pracodawca
Dzień dobry, przepraszamy za długi czas oczekiwania i problemy z naszą komunikacją automatyczną. Chętnie zweryfikujemy tę sytuację, dlatego prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia na adres rzecznik@digitalcaregroup.com.
Moje ubezpieczenie telefonu Galaxy S10+ opiewa na kwotę 2400 zł. Dwa dni temu telefon spadł i niestety wyświetlacz zakończył swój żywot, jeszcze tego samego dnia zgłosiłem szkodę aby następnego dnia był już w drodze do serwisu. Wczoraj o godzinie 15:03 dostałem pierwszego emaila z taka oto odpowiedzią: "autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Przedstawiona przez serwis ekspertyza wskazała, że koszt naprawy przekracza limit kwotowy 2400,00 zł, jaki posiadasz w ramach usługi Naprawa Telefonu. Kwota dopłaty wynosi 811,12 zł ." Po czym o godzinie 20:24 przychodzi kolejny email o treści: " Twoje uszkodzone urządzenie SAMSUNG Galaxy S10+ zostało dostarczone do serwisu. Serwisanci zajmą się teraz diagnozą jego uszkodzeń. Pamiętaj, że w ramach usługi Naprawa Telefonu naprawy wykonujemy jedynie w autoryzowanych serwisach, co oznacza, że: -używamy jedynie oryginalnych części -po naprawie zachowujesz gwarancję producenta -w trakcie naprawy jesteśmy zobowiązani do usunięcia wszystkich zdiagnozowanych usterek telefonu, co oznacza, że nie wykonujemy napraw częściowych." Ekspertyzę danego urządzenia wykonuje kurier czy jak?! 2400zł+811,12zł daje nam 3211,12 zł (koszt naprawy używanego urządzenia) przy czym w RTV EURO AGD telefon kosztuje 2299 zł !! Trochę kogoś przy wycenie naprawy poniosła wodza fantazji, już 2 sytuacja odkąd telefon jest ubezpieczony w tej firmie, dzieją się takie "Jaja". Tym razem nie omieszkam zasięgnąć porady u rzecznika praw konsumenta. Ocenę pozostawiam czytelnikom .
W serwisie Samsung ( gdzie kolwiek) wyświetlacz, ramka i tylna obudowa to koszt do 1300 pln. W całej UE jest podobnie.
@Bongo13 rozumiem wszystko ale po cos to ubezpieczenie się płaci... Poza tym nie ruszyło by mnie to tak gdyby to był pierwszy raz, podczas pierwszej reklamacji czekałem na telefon prawie 4 miesiące bo " Serwis miał problem z komunikacja z operatorem sieci" w momencie kiedy w końcu się (usunięte przez administratora) i nie dawałem spokoju operatorowi i serwisowi sprawa się ruszyła ponadto na śmietnisku znalazłbyś lepszy telefon zastępczy niz oni przysyłają...
Pracodawca
Jeśli chciałaby Pan nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To, że admin nie akceptuje postów inna bajka. OD 20 lipca telefon jest w reklamacji!!!! Po co wysyłać maila z zapytaniem do rzecznika czy przez stronę jak i tak nikt nie odp ? mamy dzis 6 październik.... wstepnie reklamacja miała byc rozpatrzona do 7 października. Nagle zmiana i do 17 października mam czekać. Nie mam zamiaru pisać kolejnego emaila i nie otrzymać odpowiedzi.... CLM210704-801*
Pracodawca
Dzień dobry, osoba odpowiedzialna za zgłoszenie niebawem się z Panem skontaktuje. Bardzo przepraszamy za zwłokę, natomiast nie zawsze mamy wpływ na czas trwania procesu reklamacyjnego. Pozdrawiamy
Kpina nie serwis. Brak słów niby naprawiają a jednak nie.. wysyłasz telefon z uszkodzonymi przyciskami na gwarancji (bez dopłat) a tu zonk, przyciski niby działają ale nie działa niby głośnik a że jest z ekranem to chcą go wymienić i mówią że za to już muszę dopłacić 1500 zł. Śmiech na sali a infolinia to kpina nie dość że czekasz aby się dodzwonić to jeszcze odbiera jakiś gamoń który czyta formułki jak bot i myśli że to załatwi sprawę. Nie polecam, nikt nie potrafi wziąć na klatę słów klienta i jeszcze ku**a będą wmawiać mi że ja to chyba kłamię bo u nich co innego wykazało sprawdzenie telefonu. KOMBINUJĄ TYLKO JAK ZAROBIĆ A NIE ZROBIĆ !!!
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Pracodawca
Dzień dobry w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!
Negatywna moja ocena dla taj firmę do naprawy nie można się dodzwonić a jak dochodzi do kłótni o telefon to się rozlanczaja i nic nie można im zrobić bez karanie się czują a ja nie popuszcze bo telefon jest zbyt więcej wart niż ich wycena i napraw telefonu
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bo w naprawie macie mój telefon od miesiąca i nie mogę go odzyskać!!!
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W ogóle ich nie naprawiacie pewnie dostajecie trzymacie parę dni odsyłacie do klienta z informacją ze sprawdzony przez wykwalifikowanych serwisantów i na tym się kończy a urządzenie nawet nie sprawdzone. W taki sposób mnie właśnie potraktowano po raz 3 i wmawiają ze jest wszystko dobrze a tel dalej uszkodzony po naprawie masakra brak słów co się tam dzieje
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Siema. Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili dodatkowe uszkodzęnie na 2000 tylko po to bym odstąpił od umowy. Rozważam wytoczenie im procesu w sądzie konsumenckim. Zbieram ludzi żeby wytoczyć im proces zbiorowy. Jak jesteś zainteresowany do proszę o kontakt na maila
Też miałam z nimi problem wysłałam im telefon co się włącza i wyłącza nie naprawili mimo ubezpieczenia jeszcze za ekspertyzę musiałam zapłacić i odesłane zepsuty telefon
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Ja posiadam Iphona 14 Pro , syn rozbił ekran - wysłałam do Digital Care , po paru dniach dostałam taka sama informacje , ze oprócz ekranu jest uszkodzony również tylny aparat, co było dla mnie szokiem , bo dział normalnie do momentu wysłania . Uszkodzenie wycenili na prawie 3700zl. Poprosiłam odesłanie telefonu po czym wysłałam go do ISpot , tam diagnoza taka , że rozbity ekran koszt 2199zl . (usunięte przez administratora) i naciągacze - widzę że nie jestem jedyna która próbowali (usunięte przez administratora)!
Ja miałem podobna sytuację tylko że u mnie dotyczyło ekranu i płyty głównej i kazali dopłacić a jak oddałem do SERWISU w play to nagle się naprawiła i było wszystko ok. Zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze...
Oddałam telefon kurierowi 31 lipca, dopiero 6 września dotarły części i rozpoczęła się naprawa, wszystko rozumiem ale jeśli nie możecie sobie pozwolić na ponad miesiąc bez telefonu to lepiej oddać na własną reke do naprawy, to ostatni raz kiedy wykupiłam ochronę urządzenia.
Pracodawca
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Tylko ta pani/pan odpisuje jak jemu/jej się przypomni ,mi na email ta osoba odpisywała 3 miesiące prawie
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za opóźnienie, jeśli mail zaginął prosimy o przypomnienie się w ciągłości wiadomości.
(usunięte przez administratora) Wysłałem telefon z lekko pękniętym tylko dotykiem. Telefon po za tym mankamentem w pełni sprawny syn cały czas korzystał z niego, ale powiedziałem że skoro płacimy za wymianę wyświetlacza już drugi rok to niech wymienią na nowy. Telefon odesłałem do Digital care. Dostałem informację zwrotną że nie działa płyta główna i jeżeli chcę wymianę wyświetlacza to muszę dopłacićkilkasetzł... A telefon w pełni sprawny........ to jest jawne wyłudzenie pieniędzy przez tą firmę.
Pracodawca
W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl
"diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka." - żartujecie sobie, prawda? W prawie wszystkich wpisach jest informacja, że znaleźliście uszkodzenie płyty głównej. (usunięte przez administratora) A ten wysyp pozytywnych opinii ostatnio - żena.da.
Brak feedbacku po rekrutacji.
Dalem tefon samsunga s23 ultra do naprwy obudow poknieta zapcilem 320 zl a obudowa nie wymieniona
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl
Ja lepiej miałem dałem s21 fe z rozbitym wyświetlaczem wyliczyli mi dopłaty 1800 za Plytę główna nie zgodziłem się bo płyta była dobra odesłali niby nie naruszony w takim stanie jakim byl dostalem telefon po zalaniu z odklejona tylnia obudową pewnie jeszcze części pozamieniali
Lecą w (usunięte przez administratora) aż miło. Wysłany Realme 11 PRO+ z pękniętym wyświetlaczem. Nie odpowiadali dziady przez blisko 2 miesiące, po czym niby czekają na części. Po tym nagle no nie ma części, naprawa nieopłacalna i proponują w zamian jakieś dosłowne szroty w postaci Honora 90 Lite, jakiegoś galaxy a05 i jeszcze jakiś. Odzyskać telefonu nie można oczywiście, tylko wymiana! I już mówię jak lecą dziady w (usunięte przez administratora) Mówią że telefonu nie da się naprawić, ale jak wybrałem tego (usunięte przez administratora)Honora 90 Lite bo nie miałem innego wyjścia. Co sądzić się z (usunięte przez administratora) to uwaga przysłali telefon i papiery. Dowód przekazania, faktura, oraz uwaga opis że " zrzekam się dla nich z Realme 11 PRO+ Tym samym nie będę występował o jego odzyskanie itp. Więc no panowie. (usunięte przez administratora) że nie da się go naprawić, a zapewne przywłaszczyliście go sobie, naprawiliście za gorsze, a mnie zostawiliście z telefonem za 689zł. Tylko w takim razie dlaczego telefon ten jest z tytułu ubezpieczenia, czyli z tych 1200zł a nie z tytułu zamiany? W takim razie gdzie są pieniądze za mojego Realme? Bo on nie kosztował 700zł jak to (usunięte przez administratora) co mi wcisnęliście a 1999zł więc gdzie w takim razie jeszcze te no 1300zł zwrotu za mój telefon? Dlaczego od tak go sobie przywłaszczyliście (usunięte przez administratora)że nie da się go naprawić a z tytułu ubezpieczenia wcisneliście mi (usunięte przez administratora)
Pracodawca
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy prosimy o przesłanie go wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe.
Nie polecam obiecują że naprawia sprzęt w 5 dni tymczasem mija prawie trzeci tydzień i cisza z dala od tej "firmy"
Cierpliwość potrzebna ja czekałem ok 3 miesięcy pomału zabierał się już za to mój prawnik
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Serwis to totalne (usunięte przez administratora)telefon ponad miesiąc w naprawie, chwalą się że naprawa zajmuje 7 dni. Po ponad miesiącu 28 października SMS telefon został naprawiony i w ciągu dwóch dni będzie u ciebie.Minoł tydzień zero info od kuriera o wysyłce.Nie polecam
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl Jednocześnie prosimy pamiętać, że opóźnienia w transporcie to czynnik, na który niestety nie mamy wpływu.
Masakra nie polecam szkoda nerwów i kasy na ubezpieczenie. Telefon dostarczony 20.09. Naprawa przez 1.5 miesiąca . Kilkanaście telefonów oraz interwencja rzecznika praw konsumenta. 30.10 2024 dostałam info ze naprawa zakończona i telefon zostanie dostarczony w ciągu 2 dni roboczych. Od godziny 11 16 30.10.2024 przesyłka w przygotowaniu. Nie wysłana do dnia dzisiejszego dzisiaj kolejny telefon na infolinie że jest nie wysłany mój naprawiony telefon. Sprawa po raz kolejny zgłoszona do rzecznika praw konsumenta na temat zwrotu i odesłania naprawionego telefonu. Omijać szerokim łukiem i nie podpisywać ubezpieczenia w sieci Plus. Tragedia
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl Jednocześnie prosimy pamiętać, że opóźnienia w transporcie to czynnik, na który niestety nie mamy wpływu.
Telefon z rozbitym ekranem wysłany pod koniec lipca, mamy wrzesień a urządzenie nadal nie jest naprawione, najpierw informacje co tydzień o oczekiwaniu na części a później o rozpoczęciu naprawy 10 dni temu. Telefon miał być w naprawie około 7 dni roboczych, a zaczyna mijać drugi miesiąc bez telefonu, nie polecam.
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności i długi czas naprawy. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl
Jak można zbywać człowieka co tydzien wysyłąjąć muu że czekacie na czesci... Dwa miesiace czekam na oddanie telefonu z delikatnie pęknietym ekranem. Nie polecam nawet jak by mi dopłacali... 7 dni roboczych obiecywali a na ten moment jest 47 dni roboczych. Gratulacje dla serwisantów roku oraz swietnie poinformowaną grupe pracowników zbywających ludzi na infolinii!!!
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl
Ubezpieczenie Premium! Telefon za 6,5 tys zł ❗️4 rozmowy telefoniczne, żeby w końcu ktoś zechciał przyjąć moje zgłoszenie. Kurier przywiózł telefon zastępczy, a zabrał uszkodzony! Po 3 dniach uzyskałam odpowiedź, że telefon nie uległ przepięciu. Kurier przyjechał po telefon zastępczy, ale swojego telefonu nie otrzymałam . Próba uzyskania odpowiedzi i informacji zajęła mi prawie 2 godziny. Nie mogłam zostać skontaktowana z opiekunem zgłoszenia , gdyż muszę czekać , aż On do mnie sam się odezwie! Mój prywatny telefon otrzymam najszybciej za 4 dni ! Kulturalnie się zapytam z czego mam teraz dzwonić ?
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@bolttech.pl
Nie polecam wyslalem dzialajacy telefon z rozbitym wyswietlaczem dzwonil pisal smsy do samego konca mam nagrane jak go pakuje i ze dzialal wczesniek dostalem wiadomomosc ze jest uszkodzona plyta glowna i chca doplaty 1300 za plyte glowna
Pracodawca
W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl
Nie trzebuje sie kontaktwac z nikim zwroccie mi telefon w takim stanie jak ja wam wyslalem naprawie go tam gdzie sie na tym znaja dzieki wam play stracil abonenta ktory 5 lat juz z nimi jest skurat dobrze sie zlozyo bo za 2 tyg mialem przeduzac kolejna umowe przez te wszystlie lata placilem ubezpieczenie i teraz pierwszy raz skorzystalem z niego
Opinie nie napawają optymizmem, miałem sporo obaw przed wysyłką telefonu na ubezpieczenie. Całe szczęście opinie się nie potwierdziły po sprawdzeniu urządzenia galaxy note 20 ultra 4ro letniego zaproponowali 3 opcje wymiany s24+ 12/256 beż dopłaty oraz wersja 512 z dopłatą i s24 ultra 12/256 również z dopłatą. Zdecydowałem się na s24 ultra bo uważam że to godny następca nota 20. W dniu wysyłki urządzenia dostałem informację że zakupili telefon w niższej cenie i należy mi się zwrot. Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz ubezpieczenia Orange smart care premium. Pozdrawiam cały zespół.
Po wysyłce telefonu zacząłem szukać informacji i opinii o firmie. Przerażony Waszymi doświadczeniami miałem rękę na pulsie. Naprawa zgłoszona z ubezpieczenia PLUS, iPhone 14 256GB. Uszkodzeniu uległy szklane plecy tył, wraz z korpusem tj. ramka (co jest dość kosztowna usługa) gdyż trzeba przekładać wszystko do nowego korpusu. Równo po tygodniu czasu od dostarczenia dostałem informację, że wysłano do mnie kompletnie nowy telefon, z przedłużona gwarancja producenta. 12 Lat wstecz zgłaszałem pierwsza szkodę, po zalaniu - już wtedy otrzymałem nowy telefon. Jest to moje drugie doświadczenie z firmą digital care. Jestem przekonany, że Państwa doświadczenia są spowodowane tym, że zakres ochrony był ograniczony wykupieniem zbyt okrojonej usługi serwisowej. Mimo ,że u mnie wyświetlacz był bez najmniejszej ryski a uszkodzeniu uległ tylko tył urządzenia, otrzymałem zupełnie nowe urządzenie i to po 7 dniach. Konsultanci bardzo mili, na odebranie telefonu czeka się kilka sekund. O wszystkim informują na bieżąco. Polecam serdecznie!
Telefony oddany ponad miesiąc temu do serwisu i codzienne zbywanie oczekiwanie na części od producenta szkoda że w internecie ich pełno. Ale u was jest problem z dostaniem części ostatni raz wzięłam ubezpieczenie. Jeszcze parę miesięcy poczekam proszę o osoby poszkodowane i złożymy pozew
Pracodawca
Dostępność części w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.
Jedno pytanie. Jak to jest iż klient który wysyła do was drogi telefon za nawet 5000-6000zł Otrzymuje od was informacje iż urządzenie jest nie zdatne do naprawy i praktycznie jest zmuszony przez was do wyboru innego urządzenia jakie proponujecie. Problem w tym że wasze propozycje często nie przekraczają 1200zł bo do tej kwoty świadczycie usługi. I stąd pytanie. Dlaczego zwyczajnie nie odsyłacie sprzętu klientowi? Bez urazy ale gdzie tu sprawiedliwość gdzie klient jest stratny z 5000zł za telefon a otrzymał jakieś tanie (usunięte przez administratora) za 600-800zł Gdzie więc zwrot za sprzęt klienta? Bo to kompletnie się takowemu nie opłaca. Dawać wam z 5000zł w postaci telefonu, i jeszcze płacić abonemanet za wasze (usunięte przez administratora) usługi. Oddawajcie pieniądze za sprzęt klienta albo go odeśljcie, a nie że przywłaszczacie sobie drogi sprzęt a w zamian dajecie tak naprawdę (usunięte przez administratora)
Pracodawca
Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
proponujecie , zatwierdzacie , piszecie i dzwonicie że wysyłacie w ciągu 5-7 dni ,a później się z tego wycofujecie ... żenada
Masakra , telefon wysłany 30.09 , w dniu 01.10 w serwisie a dziś 17.10 i sprawa nierozwiązana . Piszę do P. Rzecznik i od 10.10 zero reakcji informacji ... a tak świetnie jest opisane na stronie że pomoże w każdej sytuacji , podejmie próbę rozwiązania sprawy . Czekam na decyzje od 10.10 bo przecież to taka skomplikowany etap że chyba będą prowadzone obrady przy okrągłym stole ... czy tak ciężko jest podjąć zasadną decyzję. dobrze Państwo wiedzą że pracownik popełnił błąd i zbyt opieszale były przekazywane informacje za równo do serwisu. Ja otrzymałam kilkukrotne zapewnienie o nowym urządzeniu na wymianę telefonicznie, na maila oraz na statusie na stronie do tej pory trwa informacja o wymianie urządzenia na nowe i że wkrótce zostanie wysłane taki status jest od 07.10 dziś jest 17.10 . (usunięte przez administratora) ,(usunięte przez administratora) i bajerowanie ludzi, obiecywanki cacanki...
Wysłałem telefon do naprawy na stłuczoną szybkę telefonu i co najlepsze że mam też uszkodzoną płytę główną i dopłata wynosi prawie 3,5 tysiąca i oczywiście nie mogą wymienić wyświetlacza bo muszę zgodzić się na wymianę płyty. Zrezygnowalemna na szczęście z tej naprawy i koszt wysyłki odliczyli z ubezpieczenia. Dodam jeszcze że mimo braku naprawy telefon został zresetowany do fabrycznych ustawień. Teraz będę wiedział żeby nie brać żadnych ubezpieczeń do telefonów.
Pracodawca
W bolttech Poland współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Digital Care - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Digital Care
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 4 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Digital Care
-
Marszałkowska 126/134
00-008 Warszawa - +48 (22) 716 20 05
- https://digitalcaregroup.pl
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Pozostałe - inne - Warszawa
- International Resorts & Campings S.A.
- Ubezpieczenia Paweł Wiśniewski
- Książek Holding Sp. z o.o.
- Codepulse Innovations Sp. z o.o.
- Moto Dynamic Anna Jaszczuk
- Financial Resort Sp. z o.o.
- Fortunata Ubezpieczenia i Finansowania Joanna Mały
- Graf Investment Sp. z o.o.
- Soroczyński Piołunowicz Markiewicz Wyrzykowski Rating Sp. z o.o.
- JMB Trust Sp. z o.o.