Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

Tomasz
Pracownik

Ja jestem bardzo zadowolony. Pracuję 2 lata. Wiadomo, że czasem zdarzy się łapa, ale nie jest to więcej jak 4% sprzedaży ( u mnie).

1
anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

a
Pracownik

tak

Aleksandra
Były pracownik

zdecydowanie blad. Firma, w ktorej obiecane wsparcie jest slabe a obecnie jest straszona firma windywacyjna bez wytlumaczenia za co mam zwracac prowizje .. Zawalam tylko jedna polise otrzymujac 500zl prowizji a obecnie mam oddac prawie 1300zl

Była agentka
Były pracownik

Niestety byłam młodziutka i trafiłam do tej firmy przypadkiem ponieważ od razu się do mnie odezwali obiecując fajne pieniądze. Na początek mojej przygody były szkolenia które zajmowały mnóstwo mojego czasu i obiecano mi za to 1000zł. Potem okazało się, że dostanę 1000zł pod warunkiem, że założę własną działalność gospodarczą i zrobię jedną polisę. Tą firmę zapamiętam do końca życia i była to dla mnie nauczka. Przestrzegam młode osoby które nie mają swoich oszczędności aby w to wchodzić. Zarobienie 3200zł podstawy pod warunkiem, że zrobię normę na 250zł a to nie jest mało i śmieszne premie. Nie dajcie sobie zamydlić oczu.. KAŻDĄ premię którą zarobiłam to zwróciłam. Nie przetrwała ŻADNA polisa przez dwa lata. Tą premię spłacam do teraz ponieważ dostaje listy od JDS Collection i jeśli nie spłacę wpiszą mnie do krajowego rejestru długów. Ostatni list dostałam po prawie 2 latach na kwotę 1500zł. Sama praca była ciężka.. Buttingi czyli chodzenie ludziom do drzwi i pukanie z moim menagerem, chodzenie do różnych firm, wydzwanianie do 100 osób dziennie bo dostawałam różne listy firm. Z 100 osób nie chciała się spotkać żadna i wmawiano mi, że to niemożliwe i bardziej muszę na nich naciskać. Wciąganie mojej rodziny w ubezpieczenia to była norma kiedy brakowało mi do normy to proponowali osoby z mojej rodziny. Na początku pracy dzwonisz do wszystkich osób a musiałam wypisać ich 100. Menager siedział obok i słuchał jak rozmawiam z tymi osobami i wciskam im spotkanie byle zyskać klientów dla firmy. Były miesiące kiedy nie dostałam żadnych pieniędzy ponieważ brakowało mi 50 zł do normy

1
Dona
Były pracownik
 Pytanie

Czy podczas podpisywania umowy o współpracę dostaliście informacje że gdy polisa upada, trzeba oddać również pieniądze za stałkę, a nie tylko za prowizje?

xYz
Były pracownik
@Dona

Oddajesz wszystkie pieniądze jakie zarobisz jeśli polisa upadnie w ciągu 24 mies NIE POLECAM

noe
Pracownik
@Dona

nie informują o tym, jak i o innych sprawach

Aaa
Pracownik
@xYz

Nie prawda zwracasz 100% w pierwszym roku (kasę dostajesz z góry za cały rok )i 50% w drugim tak ma większość towarzystw wszystko zapisane w umowie Firma jest super polecam współpracę można fajnie zarobić

3
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.

Pytania

Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Anty
Były pracownik

Człowieku odpuść sobie. Po pytaniach, które zadaleś widać, że nie wiesz w co się pakujesz. Wszystko co mówią dziel przez dziesięć. Stracisz przyjaciół, nerwy, czas, pieniądze i szacunek do samego siebie. Czasy dobrej sprzedaży i fajnych zarobków dawno minęły.

noe
Pracownik
@Anty

Potwierdzam, rekrutują stadami bez względu na doświadczenie, po to byś powciągał rodzinę, znajomych itd

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego po ponad dwóch latach firma nagle żąda zwrotu pieniędzy za przeprowadzone szkolenie? Zwolniłem się po dwóch miesiącach bo nie podobało mi się tam. Poświęciłem ponad miesiąc czasu uczęszczając na szkolenia, rozwiązując zadania na platformie w domu co wiązało się z praktycznie ośmiogodzinnym trybem pracy. Zapewniano mnie, że po ukończeniu szkolenia kwota którą otrzymam jest w pełni bezzwrotna. Mój manager narzekał nawet, że wiele osób kończy szkolenia i się zwalnia przez co firma na tym traci? W momencie zwolenia nikt nie powiedział ani słowa o zwrocie otrzymanej kwoty a nawet zostałem uspokojony, że ta kwota jest dla mnie za poświęcony czas. Teraz po dwóch latach otrzymuje groźby z wezwaniem do zapłaty albo w innym przypadku zostanę wpisany do krajowego rejestru dłużników.

A.
Były pracownik
@Były pracownik

Podpinam się.

Info
Pracownik
@A.

Bonus szkoleniowy jest wyplacany warunkowo, akonto przyszlej sprzedazy jednej polisy. Jesli nie sprzedales zadnej polisy po podpisaniu umowy o wspolprace z firma - wyplacony bonus podlega zwrotowi. Jest taki zapis w umowie, wystarczylo przeczytac.

Paweł
Inne

To za szkolenia się płaci

Krzysiek

Postaram się krótko i na temat. Jestem w NN od września 2016r - najniższy szczebel zaszeregowania - przedstawiciel finansowo - ubezpieczeniowy - umowa zlecenie. Na "nowej ścieżce wdrożeniowej" od 01.10.2016r. Mam 38 lat trochę - ok 14 lat - doświadczeń sprzedażowych z innych firm. Stwierdzam, że praca w NN jest jak na nasze standardy naprawdę bardzo przyzwoita, a zarobki dużo lepsze niż przyzwoite - przy jednym prostym założeniu - wiemy co mamy robić i jedna najważniejsza rzecz UMIEMY i CHCEMY to robić. Bawią mnie powyżej żale - jak nie ma sprzedaży nie ma kasy - to przecież oczywiste. Za siedzenie w biurze nikt w NN ale też i ŻADNEJ innej firmie sprzedażowej nie PŁACI Mamy kwartał na to żeby ogarnąć się na start - 2500 podstawy i plan 6000 produktywności - na kwartał czyli 2000 na miesiąc - śmieszna sprawa przy przeliczeniu, ze polisa za 100 zł to 1200 produktywności!!! - Czyli dwie polisy po 85-90 zł "załatwiają" nam sprawę na miesiąc (rozliczenie jest kwartalne) - mamy w tym czasie odbyć 20 spotkań - sporządzić 20 APO - warunek konieczny do wypłaty podstawy - o spotkania dba (ma taki OBOWIĄZEK) menager i w początkowym okresie chodzi z przedstawicielem na te spotkania. Więc trzeba naprawdę nieudacznika - mając naprawdę dobrą ofertę polis indywidualnych - szczególnie zdrowotnych - konkurencyjnych do innych firm - , żeby tych planów nie wyrobić. Od sprzedaży jest oczywiście prowizja i to całkiem przyzwoita (na nowej ścieżce to nawet 60% przy progu 8tyś produktywności w miesiącu), do tego konkursy z centrali i często oddziałowe. Tak naprawdę na start - pierwszy kwartał nie zarobiłem mniej niż 4 tys na czysto, Teraz jest to już więcej ale też i produktywność musi być na poziomie 12 tyś kwartał - stąd wyższe zarobki - proste. Po pierwszym miesiącu pracy przeszedłem na własną działalność. Pracuję ile chcę, kiedy chcę. Mam do dyspozycji menagera, a często dyrektora - profesjonalnie wyposażone biuro i bardzo dużo SWOBODY. Wkurzają mnie "jojczenia" młodzieży po liceum, że jet ciężko, nie wyrabiają, nie ma samochodu, komputera, paliwa. Może się ogarnijcie trochę. A nie piszcie pierdół na takim forum. Idźcie po maturze do Biedronki i wtedy dostaniecie benefity, samochody, komputery itp. Uważam że karta multisport, prywatna opieka lekarska medicover, 50 zł na tel, przyzwoite ubezpieczenie na życie i ogromna swoboda w pracy, przyjazna atmosfera - to całkiem nie źle na start. Może problem jest w tym, ze mając dobry produkt nie POTRAFICIE go sprzedać i tyle - biedra i macdonald - czekają.

2
ObecnyPracownik
@Krzysiek

Zgadzam się całkowicie z Krzyśkiem, ja zacząłem pracę w grudniu (szkolenie) za które firma płaci 1000zł, przez pierwsze 2 miesiące nie sprzedałem nic więc dostawałem tylko podstawę 2500zł, ale w trzecim miesiącu zamknąłem kilka sprzedaży które w tym czasie wypracowałem i wypłata była już na poziomie 7500zł. Mamy 10 kwietnia i już mam praktycznie plan zrobiony na drugi kwartał więc będę robić wszystko by moje wynagrodzenie było coraz wyższe. Pracowałem w kilku firmach ubezpieczeniowych: Aviva, Compensa,Aegon i znam systemy wynagrodzeń większości firm ubezpieczeniowych i NN ma wg. mnie najkorzystniejszy system. Podstawowy plus jest taki że firma pomaga w pozyskaniu klientów, możemy kupić leady (umówione spotkanie z terminem i miejscem), udostępnia dużo innych baz dzięki czemu start jest dużo łatwiejszy. Jedyny mankament to dla mnie dział underwritingu bo są wyjątkowymi formalistami ale tak to wszystko jest ok.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Świeżak w NN
@ObecnyPracownik

A możesz mi powiedzieć czy ciężko w NN zdać egzamin? Bo trochę się go boję :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ObecnyPracownik
@Świeżak w NN

Nie słyszałem żeby ktoś go nie zdał;) z mojego szkolenia i nast. po mnie wszyscy zdali;) Firmie równie zależy na tym byś zdał jak i Tobie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
manager
@Krzysiek

nie zła reklama , jesteś managerem czy rekruterem , znasz bardzo dobrze warunki , tylko mała podpowiedz w NN za 80 zł masz start dla młodych plus ochronę plus , nie za dobry produkt

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
śmiech
Były pracownik
@Krzysiek

Tak to wszystko może być prawdą , tyle tylko ,że nic nie zarobiłeś tylko pożyczyłeś na 24 miesiace. Zapłać podatki i zus - tego nigdy nie odzyskasz. Twoje koszty związane ze sprzedażą to podarunek dla nich i tak już zostanie. a prowizje bedziesz zwracał....( pamiętaj ,że podatek od niej już zapłaciłeś - więc dokładasz do interesu) Powodzenia ! oni Cię potrzebują !

Bart
Inne

Super produkty, mega profesjonalizm - polecam!

1
Kord
Pracownik
 Pytanie

Jakie sa realne zarobki w NN?

Nick
Pracownik
 Pytanie

Ile realnie można zarabić po 3-6 miesiacach? Na rękę, po odliczeniu ZUS, paliwa, itp?

Magda
Inne

chciałabym również podzielić sie swoją opinią o firmie po podpisaniu ubezpieczenia grupowego półtora roku temu nie widziałyśmy ani nie słyszałyśmy swojego opiekuna. Kiedy miałam problem zachorowałam i potrzebowałam pomocy z jego strony niestety nie otrzymałam go musiałam sobie radzić sama. Dla mnie jest to ewidentne łapanie klienta tylko na kasę i nić więcej, na dzień dzisiejszy rozważamy zmianę ubezpieczyciela. Na pewno nikomu firmy nie polecę.

Pracodawca

@Magda

Dzień dobry Pani Magdo. Dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Bardzo zależy nam na pilnym wyjaśnieniu tej sytuacji. Na ten moment brakuje nam informacji na temat firmy oraz Pani doświadczenia związanego z naszą firmą. Poprosimy o kontakt bezpośredni do nas. Prośba o kontakt z naszym Menedżerem, Jackiem Chojnackim pod adresem: jacek.chojnacki@nn.pl. Dziękujemy i mamy nadzieję nasz szybkie wyjaśnienie tej sytuacji.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Witamy, dziękujemy za podzielenie się opinią. Opisana sytuacja nie wpisuje się w nasze praktyki działania, dlatego zależy nam na jej wyjaśnieniu. Skontaktujemy się z naszym wewnętrznym działem jakości sprzedaży. Prosimy również o bezpośredni kontakt z opisem szczegółów sytuacji na adres mailowy: dzialjakoscisprzedazy@nn.pl Pozdrawiamy :)

Alan

Witam, Przestrzegam przed tą firmą.Moja firma podpisała z nimi umowę o prowadzenie programu PPK . Zarządali e-maile i telefony do pracowników którzy się wypisali z PPK jak również tych co przystąpili.Tylko my jako firma nie dysponujemy numerami telefonów.Posiadamy e-maile grupowe firmowe prywatnych brak. I tu szok pracownicy są nękani ofertami tego ubezpieczyciela i nacisk na naszą firmę by zrezygnować z naszego ubezpieczyciela. Ta firma utrudnia wypisanie z PPK proszą o kontakt z osobą co się wypisuje. Mamy skargii od pracowników. Tu też są prowizje od konta PPK i to nie małe. Planujemy zmianę bo firma NN nie spełnia oczekiwań.

Pracodawca

@Alan

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam zależy na priorytetowym i niezwłocznym wyjaśnieniu tej sytuacji. Jest to dla nas bardzo ważne, ponieważ opisana sytuacja nie wpisuje się w nasze praktyki działania. Niestety na podstawie tych informacji trudno jest nam wejść w szczegół. Uprzejma prośba o kontakt z nami pod adresem mailowym: ppk@nn.pl lub numerem telefonu 22 522 71 66. To pomoże nam w odniesieniu się do Pana opinii. Dziękujemy.

Roksana

Na początku miałam problem z wypłatą bonusu za szkolenie. Manager, który był wcześniej dyrektorem obszaru nie raczył poinformować mnie o tym, że są nazwy działalności nieakceptowalne przez NN. Tlumaczyl się tym, że nie wiedział o tym. Nie otrzymałam również jednego dokumentu od sekretarki, który był istotny do wypełnienia aby otrzymać pieniądze. Bonus szkoleniowy otrzymałam w końcu po około 2 miesiącach walki! Gdzie musiałam nasłuchac się jeszcze od sekretarki, że ona ma to w (usunięte przez administratora) (dosłownie użyła takich slow) a od managera, że jestem rozczeniowa osoba! Potem było tylko gorzej... Manager kazał mi wcisnąć ubezpieczenie komuś z mojej rodziny, abym otrzymała bonus w wysokości 3 tysięcy do wypłaty. Spisałam taka polisę dla mojej siostry, oplacilam ja za rok z góry ze swoich środków, bo taki był warunek i co się okazało.. Manager zapomniał, że zmienily się warunki jak mnie przyjmowal i tych 3 tysięcy nie dostanę! Uslyszalam od niego tylko słowo sory i tekst, ze każdy ma swoje problemy. Odradzam pracę w tej firmie, to co się tam dzieje przechodzi ludzkie pojęcie!!!!

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pracodawca

@Pytanie

Witamy, dziękujemy za pytanie. Każda rekrutacja jest traktowana w sposób indywidualny, stąd czas na ostateczną decyzję również jest zależny od charakteru i specyfiki danej rekrutacji, w danym oddziale Sieci Sprzedaży. Jednak proces jest transparentny i zawsze informujemy o kolejnych krokach i potrzebnym czasie :) Dokładne informację na temat procesu rekrutacji, etapach i o specyfice pracy w naszej Sieci Sprzedaży znajdziecie na naszej dedykowanej stronie: https://www.nn.pl/kariera/siec-sprzedazy.html Pozdrawiamy!

Sid

Nie polecam tej firmy, mnóstwo nadgodzin (oczywiście niepłatne), kadra wyższego obiecuje wiele, rzeczy, których nie dotrzymują, brak możliwości rozwoju i szkoleń, duża spychologia, nikt nie chce za nic wziąć odpowiedzialności

Pracodawca

@Sid

Witamy, prosimy o informację, czy zaistniała sytuacja, która jest opisana, tyczy się pracy w biurze głównym, czy współpracy w Sieci Sprzedaży? Wątek dotyczy Sieci Sprzedaży, gdzie np. nawiązując do "nadgodzin" - sam charakter współpracy wskazuję, iż zakres godzin "pracy" jest bezpośrednio ustalany przez Przedstawicieli, czy Managerów Sieci - nie ma górnego ani dolnego limitu. Prosimy także o bezpośredni kontakt za pośrednictwem info@nn.pl w celu wyjaśnienia powyższej sytuacji,

Pytający
 Pytanie

Czy teraz, w okresie epidemii, ludzie chętnie podpisują nowe polisy na życie?

Pracodawca

@Pytający

Obawy związane z koronawirusem sprawiają, że częściej otrzymujemy pytania dotyczące zakresu ochrony oraz sposobu działania naszych produktów. Dlatego staramy się na bieżąco informować o naszej ofercie poprzez nasze kanały internetowe, bezpośrednie newslettery, a także bezpośredni kontakt z klientami. Szybko przeszliśmy w zdalny tryb pracy, co umożliwiło zachowanie procesu obsługi. Do dyspozycji zainteresowanych naszymi usługami oprócz naszego call centrer jest również specjalna zakładka na stronie internetowej, poświęcona ochronie ubezpieczeniowej w czasie pandemii. Bardzo szybko udostępniliśmy również szereg narzędzi do zdalnego zarządzania polisą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można zgłosić zaistniałe zdarzenie, a także dokonać zmian w swojej umowie ubezpieczenia. Poprzez n-Serwis możliwe jest m.in. częściowe zlecenie wypłaty, modyfikacja funduszy oraz wysokości składki inwestycyjnej. Cały czas obserwujemy rozwój sytuacji i dopasowujemy naszą ofertę, aby jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby klientów. Wielu z nich pytało o możliwość zawarcia umowy ubezpieczeniowej bez wychodzenia z domu. Dlatego podjęliśmy prace nad możliwością w pełni zdalnej sprzedaży naszego produktu. Zakres umów jest taki sam, jak w przypadku zawarcia polisy bezpośrednio u przedstawiciela. Co ważne, ochroną objęte są również zdarzenia będące skutkiem choroby Covid-19.

Pytający
@Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

Chodziło mi o to, czy faktycznie ludzie w obecnej sytuacji podpisują chętniej nowe umowy, a nie o to, jakie nowe/zmodyfikowane produkty czy nowe narzędzia/kanały dotarcia wykorzystuje towarzystwo.

Spokojny
@Pytający

Pytający@ coś taki nerwowy, daj się NN trochę pochwalić jacy są wspaniali. Polecam przeczytać OWU o pandemii i wiesz wszystko o ubezpieczeniu. Czyli nie ma ;)

Pracodawca

@Spokojny

Witamy, w nawiązaniu do OWU, to tak jak napisaliśmy powyżej: Zakres umów jest taki sam, jak w przypadku zawarcia polisy bezpośrednio u przedstawiciela. Co ważne, ochroną objęte są również zdarzenia będące skutkiem choroby Covid-19 ;)

kandydat
 Rekomendacja

W tej firmie nie ma wypłat tylko 24 miesięczne zaliczki

anonim

(usunięte przez administratora)

Nowy

Dlaczego? Możesz powiedzieć coś więcej? Niedługo zaczynam i juz sam nie wiem..

anonim
@Nowy

Własna działalność ,ok ale jeśli przelewy się nie zgadzają to coś nie tak , a ZUS paliwo Skarbowy to stałe koszty i o własne pieniądze się prosić ile można , wstydu nie mają czas było się pożegnać , próbuj może się zmieniało? Choć wątpię.

Pracodawca

@anonim

Witamy, prosimy o bezpośredni kontakt za pośrednictwem info@nn.pl w celu wyjaśnienia sytuacji związanej z brakiem przelewów. Pozdrawiamy.

kandydat
@Nowy

W tej firmie kadra manegarska jest po to by cię mobingować bo mają z ciebie nadprowizję. Niby jesteś na działalności a nic nie możesz. lapsy są liczone do 2 lat. także nie zarabiasz tylko masz zaliczki na okres 24 miesięcy bo jak ktosśzrezygnuje oddajesz. Starsi stazem koledzy to twoja konkurencja. im dłużej pracujesz tym pętla lapsów sie zawęża i ciezko odejść. Nie polecam. 2 lata w bydgoszczy to o 2 za dużo. (usunięte przez administratora)

1

Zostaw merytoryczną opinię o Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?

    Zobacz opinie na temat firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 80, z czego 17 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży?

    Kandydaci do pracy w Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
Przejdź do nowych opinii