Opinie o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka o rekrutacji.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka w Warszawa

Anna

(usunięte przez administratora) NIE POLECAM! Nie polecam! Nie polecam! Stanowczo Odradzam! Jesli nie chcecie sobie psuc nerwow i tracic czasu na "przepychanki" unikajcie tego miejsca. Dostalam "wizyte" w tej pseudo klinice jako prezent urodzinowy, masaz relaksacyjny. Masaz poprawnie wykonany, widac bylo, ze pani sie starala i na tym pozytywy sie koncza. Zimno w pomieszczeniu, w ktorym leży sie praktycznie nago, brak swiec zapachowych, które mialyby wprowadzic w ten stan relaksu. No ale to pominę, bo wiecej nerwow trace teraz na odzyskanie pieniedzy za zabieg (600 zl), do ktorego nie doszlo, poniewaz z przyczyn zdrowotnych zmuszona bylam z niego zrezygnowac. O zwrot pieniedzy dopominam sie od 29.10.2019. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam info, w jaki sposob moge zlozyc reklamacje, dostalam adres email na ktory należy wysłać korespondencje i czekać na odpowiedź od managera. Po kilku dniach i wyslaniu kolejnego emaila, bo odpowiedzi ciagle brak ponownie zadzwonilam. Otrzymalam informacje, ze manager byl na zwolnieniu, pozniej na urlopie, ze email jest i bedzie wkrotce odpowiedz. Kolejny tydzien i brak odpowiedzi. Ponownie email do managera, ktory jest jedyna kompetentna i wladna osoba. Emaile rowniez wysylalam na adres ogolny. Po okolo miesiacu dostalam nowy adres email, gdzie nalezy skierowac korespondencje oraz zapewnienie (w rozmowie telefonicznej), ze teraz email trafi do wlasciciela i On odpowie. Oczywiście cisza. Kolejny telefon do pseudo kliniki. Reklamacje to jednak tylko na pismie i listownie lub zlozyc w recepcji, w siedzibie. Poszlam zlozylam. Pomimo kolejnych zapewnien, ze ktos odpisze - odpowiedzi nadal brak. W między czasie kontak poprzez fb. Zapewnienie - ktos odpisze. Od dwoch miesiecy Emaile z trescia reklamacji wysylam regularnie okolo dwie wiadomosci tygodniowo - odpowiedzi brak, pieniedzy brak. Telefony nie pomagaja. Zlozenie pisma nic nie dalo. Kontak fb - na nic. Dzis wyslalam pismo ze skarga do organu nadzorujacego, czekam na odpowiedz. Jestem strasznie zawiedziona, ze w tych czasach ludzie dopuszczaja sie tak skandalicznego zachowania. W tej pseudo klinice jest brak poszanowania klienta oraz jego czasu. Panuje ogolna niewiedza i niekompetencja. NIE POLECAM, NIE POLECAM I JESZCZE RAZ NIE POLECAM!

Arkadiusz
Inne
 Pytanie
@Em

Dzień dobry, udało się coś zdziałać Pani? Szukam osób pokrzywdzonych do pozwu zbiorowego, salon Queen of Beauty którego menadzerem jest wlascielka Wake up Beauty podrażnił mi oko! Zapraszam do kontaktu

N
Kandydat

Salon aktualnie nazywa się. „Skin Like Skin”. Znajduje się w Warszawie na ulicy Obrzeżnej, tuż obok salonu „Beauty For Everyone” który należy do tej samej osoby. Zgłosiłam się na stanowisko manicurzystki. Stanowczo odradzam pracy w tym salonie. Dziewczyny są naprawdę fajne, lecz będąc na dniu próbnym gdy pracownice dowiedziały się iż przyszła szefowa widać było u nich stres i strach. Szefowa tyran. Nieuprzejma, wydzierająca się na pracowników przy klientach. Patrząc na jedną z klientek widziałam nawet u niej strach. Szczyt chamstwa i ta kobieta ewidentnie ma problemy z samą sobą. Widząc mnie nie powiedziała ani Dzień Dobry, ani nie raczyła się przedstawić. Przyszła również dziewczyna na rozmowę na stanowisko kosmetologa. Na wejściu usłyszała od „szefowej”, iż straszy na ulicy swoimi ustami i że wygląda paskudnie. Pożegnała mnie nie dając dojść mi do żadnego słowa, nie dowiadując się niczego o mnie i nie chcąc dowiedzieć się nawet jak pracuję. Po kilku godzinach pracy tam, nie zapłacono mi. Jeśli nie chcesz być ofiarą(usunięte przez administratora) tak jak wszystkie pracownice tam, nigdy tam nie wchodź.

Ja
Były pracownik
@N

Zgadzam się pracowałam w salonie beauty for every one a potem zostałam przeniesiona do innego salonu, zarobki może i wysokie są ale nie na tyle żeby potem po pracy śniły ci się krzyki szefowej że czegoś nie zrobiłaś, ciągłe poniżanie i wyzywanie. Nie polecam nikomu żadnego stanowiska tam. Źle coś zrobisz z kosmetologa od razu idziesz na recepcję i też jesteś poniżana Odradzam!!!

To ja
Inne

Stanowczo odradzam wizyt w tym miejscu. Przyszlym pracownikom i klientom radzę się poważnie zastanowić. Do klientów: pracujące dziewczyny uczą się na klientach. Nie są przygotowane merytorycznie do zabiegów, nie mają doświadczenia. Zabiegi wykonywane są np zepsutym urządzeniem, kolejne etapy są pomijane. Proszę zajrzeć pod ręczniki papierowe które znajdują się na leżankach. Proszę zwrócić również uwagę w jakim stanie są koce, ktorę nie są prane po klientach. Urządzenia nie są dezynfekowane sprawa nadaje się do Sanepidu. Pracownicy olewają klientów. Zwracam się do pani Pauliny, nie ukrywam się poza kamerami. Wszyscy wiemy co robisz Do przyszłych pracownikow: "szefowa," to osoba chora psychicznie. Nie szanuje pracowników, jej zachowanie jest skandaliczne, zero kultury. Jeśli masz jakikolwiek szacunek do siebie samej, unikaj tego miejsca!!!

1
Basia
Inne
 Pytanie
@Kaśka

Witam Panią Kasię, Ja mam taki sam problem zapłaciłam za zabieg ostatecznie zrobiono mi inny i straciłam 1 tys. zlł. Chroni ich Kancelaria Prawna bo (usunięte przez administratora) i nie ma na nich sposobu może połączymy siły???????

Monika
Pracownik

Pracuję na stanowisku recepcjonistki od pół roku, super atmosfera!

Ola
Inne
 Pytanie

Jestem (niestety) byłą klientką salonu. Po masażu, który był całkiem niezły, wciśnięto mi pakiet depilacji laserowej. Dlaczego „wciśnięto”? Ano dlatego, że nie mam jak się umówić na zabieg, od lutego próbuję skontaktować się z kliniką. Telefony są odrzucane, na skrzynkę mailową nikt nawet nie zagląda. Dziesiątki polaczeń, kilkanaście wysłanych maili, złożona miesiąc temu reklamacja i… cisza. Tysiąc złotych poszło w błoto, raczej tej kasy juz nie odzyskam. Sprawa co prawda została przeze mnie skierowana do rozpatrzenia przez Rzecznika Praw Konsumenta, jednak patrząc na pozostałe opinie bylych klientow, nie łudzę się, że coś to da. Życzę właścicielce powodzenia, bo karma wraca. Kup se coś ładnego za ten hajs ;)

XxX
Inne
@Ola

U mnie taka sama historia, i jeszcze prawnik z nimi współpracuje. Ale ja nie odpuszczę. Właścicielka ma dużego pecha, jeszcze nie wie jak dużego.

Arkadiusz Nowy wpis
Inne
@XxX

Dzień dobry, podrażniono mi oko w salonie Queen of Beauty w którym właścicielka Wake up Beauty jest menadżerem. Szukam osób zainteresowanych pozwem zbiorowym przeciwko salonom. Zapraszam do kontaktu:)

Arkadiusz Nowy wpis
Inne
@Ola

Dzień dobry, podrażniono mi oko laserem w salonie Queen of Beauty w którym właścicielka Wake up Beauty jest menadżerem. Szukam osób zainteresowanych pozwem zbiorowym przeciwko salonom. Zapraszam do kontaktu:)

Ania Nowy wpis
Pracownik

Złodziejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Arkadiusz Nowy wpis
Inne
@Ania

Dzień dobry, podrażniono mi oko laserem w salonie Queen of Beauty w którym właścicielka Wake up Beauty jest menadżerem. Szukam osób zainteresowanych pozwem zbiorowym przeciwko salonom. Zapraszam do kontaktu:)

Anna

(usunięte przez administratora) NIE POLECAM! Nie polecam! Nie polecam! Stanowczo Odradzam! Jesli nie chcecie sobie psuc nerwow i tracic czasu na "przepychanki" unikajcie tego miejsca. Dostalam "wizyte" w tej pseudo klinice jako prezent urodzinowy, masaz relaksacyjny. Masaz poprawnie wykonany, widac bylo, ze pani sie starala i na tym pozytywy sie koncza. Zimno w pomieszczeniu, w ktorym leży sie praktycznie nago, brak swiec zapachowych, które mialyby wprowadzic w ten stan relaksu. No ale to pominę, bo wiecej nerwow trace teraz na odzyskanie pieniedzy za zabieg (600 zl), do ktorego nie doszlo, poniewaz z przyczyn zdrowotnych zmuszona bylam z niego zrezygnowac. O zwrot pieniedzy dopominam sie od 29.10.2019. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam info, w jaki sposob moge zlozyc reklamacje, dostalam adres email na ktory należy wysłać korespondencje i czekać na odpowiedź od managera. Po kilku dniach i wyslaniu kolejnego emaila, bo odpowiedzi ciagle brak ponownie zadzwonilam. Otrzymalam informacje, ze manager byl na zwolnieniu, pozniej na urlopie, ze email jest i bedzie wkrotce odpowiedz. Kolejny tydzien i brak odpowiedzi. Ponownie email do managera, ktory jest jedyna kompetentna i wladna osoba. Emaile rowniez wysylalam na adres ogolny. Po okolo miesiacu dostalam nowy adres email, gdzie nalezy skierowac korespondencje oraz zapewnienie (w rozmowie telefonicznej), ze teraz email trafi do wlasciciela i On odpowie. Oczywiście cisza. Kolejny telefon do pseudo kliniki. Reklamacje to jednak tylko na pismie i listownie lub zlozyc w recepcji, w siedzibie. Poszlam zlozylam. Pomimo kolejnych zapewnien, ze ktos odpisze - odpowiedzi nadal brak. W między czasie kontak poprzez fb. Zapewnienie - ktos odpisze. Od dwoch miesiecy Emaile z trescia reklamacji wysylam regularnie okolo dwie wiadomosci tygodniowo - odpowiedzi brak, pieniedzy brak. Telefony nie pomagaja. Zlozenie pisma nic nie dalo. Kontak fb - na nic. Dzis wyslalam pismo ze skarga do organu nadzorujacego, czekam na odpowiedz. Jestem strasznie zawiedziona, ze w tych czasach ludzie dopuszczaja sie tak skandalicznego zachowania. W tej pseudo klinice jest brak poszanowania klienta oraz jego czasu. Panuje ogolna niewiedza i niekompetencja. NIE POLECAM, NIE POLECAM I JESZCZE RAZ NIE POLECAM!

Ewa
Inne
@Anna

mam podobny problem, napisz do mnie prosze na email iiwwoona@gmail.com

Berta
Inne
@Ewa

mam taki sam problem, napiszcie do mnie może razem coś wskóramy beata.radzanowska@mail.com

Aneta
Inne
 Problem
@Ewa

Też mam ten problem proszę o kontakt anetamirgos7@o2.pl. Pozdrawiam

Maja
Inne
@Anna

Co do początku Pani wpisu, czy zgłaszała Pani fakt, że jest Pani zimno komuś z obsługi? Każdy ma inne odczucia i może dla innych było odpowiednio i wystarczyło to zgłosić? Co do drugiej części wpisu - czy sprawa została już wyjaśniona? Minął rok od dodania Pani opinii. Jak to się skończyło?

Basia
Inne
@Maja

Maja Tez mam problem ze zwrotem pieniedzy. Personel nie powazny, Pani na recepcji zero szacunku dla klienta. Pelna tupetu i bezczelnosci.

Blanka
Inne
 Pytanie
@Basia

Witam, od kilku miesięcy mam niestety podobny problem i z tego co widzę jest więcej poszkodowanych. Może warto utworzyć grupę i razem coś zdziałać? Nie wiem czy odzyskamy pieniądze, ale może uda się ostrzec innych Klientów i wyciągnąć jakieś konsekwencje i tych nieuczciwych działań lub przynajmniej zakończyć działalność tego miejsca? Może warto zgłosić tą kobietę do US?

Teresa
Inne
@Blanka

drogie klientki-niestety mam ten sam problem, nie mogę odzyskać ponad 1000 zl za zabieg, który się nie odbył, bo było zepsute urządzenie i nie powiadomiono mnie o tym wcześniej. W sprawie zwrotu pieniędzy odesłano mnie do kancelarii p. Jarosława Kamińskiego, który podobnie jak salon nie odpowiada na maile w tej sprawie, a Panie w recepcji mówią, że odzwonią, że pomogą i tak już minęły 2 miesiące. Dodam, że za zapłacony zabieg nie otrzymałam paragonu :( czy możemy zebrać się i podjąć wspólnie kroki- zgłosić do US, PIP,- będę wdzięczna za kontakt moj tel 609 54 83 88

Teresa
Inne
@Anna

czy mozemy sie zdzwonic w tej sprawie mam taki sam problem

Rysia
Inne
@Teresa

Również zostałam odesłana do tego pana, wysłałam kilka maili aż wreszcie przyszła odpowiedź z kancelarii że taki człowiek nie pracuje. Właścicielka gdy jej o tym powiedziałem wyzwala mnie od (usunięte przez administratora)

Em
Inne
 Pytanie
@Anna

Kochana i odpowiedzi nie dostaniesz niestety!Wpisz to lepiej w straty bo nic nie odzyskasz;-(Ja niestety tez doswiadczylam tego samego.Trafiłam tam zupełnie przypadkiem,dalej zostałam naciągnięta na kolejne zabiegi.Chciałam zrezygnować i odzyskać pieniądze niestety bezskutecznie.Dodam,że podczas zabiegu epilacji laserowej zostałam poparzona!Do tego wielokrotnie byłam świadkiem, jak zdaje się właścicielka,nie bacząc na obecność klientek, ganiła i straszyła dziewczyny, które tam pracowały.Straszne to było.Poza tym mam wiele wątpliwości co do kwalifikacji pań tam pracujących, które niby są kosmetyczkami i uwaga kosmetologami?Naprawdę miejsce nadaje się do zamknięcia.Dziewczyny uważajcie bo można sobie zrobić krzywdę korzystając z usług tego a’la salonu piękności.

Ktoś
Inne
@Em

PROSZĘ UWAŻAĆ NA TEN "SALON PIĘKNOŚCI'". Ogłaszają się na Gruponie. Podczas zabiegu naciągają na droższe zabiegi i mamiąc promocją każą zapłacić za zabiegi z góry. Po czym okazuje się, że żaden z umówionych przy pierwszej wizycie, kolejnych zabiegów nie został wpisany do prowadzonej tam książki... Pani miała zadzwonić dzień przed zabiegiem, biedna zapomniała. Gdy sama zaczęłam interweniować w sprawie 5 zabiegów, które opłaciłam i na które czekałam Pani po prostu się rozłączyła. Gdy próbowałam ponownie porozmawiać, pracownica recepcji ponownie rozłączyła rozmowę. Gdy wreszcie dodzwoniłam się z innego numeru, okazało się, że nikt nigdy nie umówił 5 kolejnych zabiegów. Rozmawiająca Pani była bardzo niemiła. Do tej pory wizyta u kosmetyczki była dla mnie przyjemnością, tutaj obawiam się o jakość usług, skoro już na etapie umawiania spotkań jest się traktowanym jak intruz. Pracownicy tylko wyciągają pieniądze, gdyby nie moja interwencja, dalsze zabiegi nie miałyby miejsca.

PannaAnna
Inne
@Anna

Teraz już mają proces opanowany... Kiedy dzwonisz nie odbierają Kiedy jedziesz na miejsce nic nie mogą zrobić. Kiedy podejmujesz decyzje by reklamować usługę, to od razu kierują cię do radcy prawnego. Najgorszy salon ever w jakim byłam. Nie dajcie się oszukać i nie kupujcie tam żadnych świetnych ofert bo potem się okazuje, że została sprzedana usługa której nie ma. Kasy wam nie oddadza, bo nie ma podstaw a poza ttm mozecie zamiast tego dostac inna usluge (np taka ktorej nie potrzebujecie). Ps jest już kilka różnych marek pod tą właścicielka, Wake up beauty, beauty for coś tam i Queen coś tam, górny mokotow. Nie polecam

ED
Inne
@Anna

Potwierdzam tę opinię. Zapłaciłam 800 zł za wypełnienie bruzd nosowo-wargowych. Zabieg miał być wykonany przez właścicielkę zakładu. Termin był przekładany trzykrotnie, podczas umówionej wizyty właścicielka nie pojawiła się, ponoć miałam mecz w szkole syna. Wystąpiłam o zwrot wpłaconej kwoty. Recepcjonistki albo odkładały telefon (gdy po wielu próbach udało się wreszcie oddzwonic), albo ze śmiechem twierdziły, iż nie mogą pomóc. Nie polecam tego miejsca. Mezoterapię igłową wykonano bez znieczulenia. Twarz posmarowano substancją, która wogóle nie znieczuliła ani mnie, ani córki. ODRACZAM TO MIEJSCE!!!!!

Kaśka
Inne
@ED

Absolutnie potwierdzam tę opinię! Od 4 miesięcy bezskutecznie próbuję odzyskać pieniądze (niemałe, bo łącznie 3.000 PLN), które wpłaciłam za ostatecznie niewykonane zabiegi! Pracownicy salonu nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na smsy oraz maile lub zapytania wysyłane za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie, w związku z czym umówienie terminów zabiegów jest niemożliwe!! Poziom arogancji salonu wobec klienta jest absolutnie niewiarygodny, do tego praktyki sprzeczne z katalogiem praw konsumenckich. Zamierzam złożyć pozew o zwrot wpłaconych środków, w związku z czym jeśli macie Państwo podobne doświadczenia, czekam na kontakt!! Odradzam wszystkim potencjalnym klientom!!!!!! Do salonu, jak zapewne większość, trafiłam z upominkowym voucherem - masaż by ok ale zabiegi na twarz żenujące! w zasadzie ten czas służył Paniom Kosmetyczkom wyłącznie do tego, aby w sposób nachalny, zachęcić klienta do kolejnych, "promocyjnych" usług. Po wpłacie kontakt się urwał...

anonim
Inne
 Pytanie
@Kaśka

mam podobną sytuację, jak się toczy Twoja sprawa? jak czytam poszczególne wpisy, to ten salon powinno się zgłosić do odpowiednich instytucji, aby ktoś się im przyjrzał, tam jest łamane jawnie prawo.

mloda
Były pracownik
@Anna

także nie polecam kierowniczka beznadziejna (usunięte przez administratora) i kłamca oferuje umowę na 1/3 czy 1/2 etatu a każe pracować po 12h. i do tego jeszcze opóźnia sie z wyplata. fryzjer jesli szuka tam pracy niech lepiej nawet nie dzwon i bo nie ma sensu..szkoda czasu PZDRO ;)

Arkadiusz
Inne
 Pytanie
@Em

Dzień dobry, udało się coś zdziałać Pani? Szukam osób pokrzywdzonych do pozwu zbiorowego, salon Queen of Beauty którego menadzerem jest wlascielka Wake up Beauty podrażnił mi oko! Zapraszam do kontaktu

Arkadiusz
Inne

dobry, podrażniono mi oko laserem przez błąd przy zabiegu! Szukam pokrzywdzonych bądź (usunięte przez administratora) osób przez salon w celu pozwu zbiorowego przeciwko dwóm salonom, proszę o odpowiedzi i polubienia w celu pozwu! Poniższa opinia dotyczy salonu Queen of Beauty czyli salonu, który znajduje się po sąsiedzku z salonem Wake up Beauty aczkolwiek szukam osób pokrzywdzonych również przez salon Wake up Beauty! Zamieszczam ją tutaj z kilku powodów gdyż: 1. właścicielka salonu Wake up Beauty przedstawia się jako menadżer salonu Queen of Beauty. 2. Salony korzystają z tego samego lasera do depilacji laserowej, który przeciągają chodnikiem. 3. Pracownicy jednego i drugiego salonu raz pracują w jednym raz w drugim salonie. 4. Właścicielka salonu de facto zarządza jednym i drugim salonem krzycząc zarówno na pracowników jak i klientów czego doświadczyłem osobiście. 5. Nie wiem czy właścicielka salonu Wake up Beauty jest również właścicielem salonu Queen of Beauty, ale na pewno właścicielem jest ,,zaprzyjaźniona” osoba i oba salony w pewnym sensie działają wspólnie o czym byłem informowany niejednokrotnie nawet przez samych pracowników. 6. Oba salony mają wiele negatywnych opinii w internecie. Wszystkie dotyczą problemów takich jak: brak efektów zabiegów, uszczerbki na zdrowiu, brak zwrotów środków za nieudane zabiegi, odsyłanie każdego pokrzywdzonego do kancelarii prawnej itp Oto opinia o salonie Queen of Beauty: Podrażniono mi oko laserem. Szukam pokrzywdzonych osób do złożenia pozwu zbiorowego w sądzie, proszę o odpowiedzi na komentarz w sprawie pozwu i polubienia aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej sprawie. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług salonu Queen of Beauty. Dnia 23.04.2024 roku byłem na piątym zabiegu depilacji laserowej, który wykonywała ,,kosmetolog “ klaudia. Podczas zabiegu ze względu na pośpiech jaki zawsze panuje w tym salonie i przede wszystkim przez brak zastosowania wkładek do oczu doszło do podrażnienia mojego oka laserem. Moje oko zmniejszyło się, było całe czerwone i z godziny na godzinę traciłem widzenie - doszło do uszkodzenia powierzchni gałki ocznej, stanu zapalnego i deformacji kształtu oka. W wyniku czego przez okres ponad tygodnia musiałem stosować kilka rodzajów kropel do oczu oraz tabletki przeciwbólowe. Korzystałem oczywiście kilkukrotnie z prywatnych wizyt u okulisty i przez cały okres leczenia musiałem unikać światła telefonu, komputera itp. Na co dzień noszę soczewki kontaktowe, a przy leczeniu niestety jest to niemożliwe, z tego też względu moje codzienne normalne funkcjonowanie było niemożliwe jak również niemożliwe było ze wzglądu na brak możliwości korzystania z telefonu itp. Co więcej Pani okulistka na pierwszej wizycie poinformowała mnie, że gdybym gorzej widział mam udać się pilnie do szpitala. Cały ten okres był dla mnie jak każdy się domyśla bardzo stresujący bo chodzi o własne zdrowie i to w dodatku o tak ważny narząd jakim jest oko. Do tej pory moje widzenie nie powróciło do pełnej, prawidłowej normy sprzed wypadku przy zabiegu i na tą chwilę ciężko powiedzieć czy tak się stanie - potrzebne będzie kolejne badanie wady wzroku po okresie regeneracji mięśni oka. Doznałem czasowego uszczerbku na zdrowiu, a być może i trwałego co okaże się w najbliższym czasie. W dalszym ciągu odczuwam kłucie oka i mam zamglone niepełne widzenie więc cały czas bardzo martwi mnie mój obecny stan zdrowia czy wszystko będzie w porządku. Po pierwszej wizycie u okulisty udałem się do salonu w celu poinformowania co się wydarzyło i pokazania jak wygląda moje oko. Byłem zapewniony przez pracowników, że ktoś na pewno się skontaktuje i nie będę pozostawiony sam sobie. Niestety przez 2 dni od owej wizyty nie było żadnego kontaktu postanowiłem więc napisać maila i później również zadzwonić. Dostałem telefoniczną informację od recepcjonistki, że w najbliższym czasie ktoś na pewno ze mną się skontaktuje, a właściciel wie o całej zaistniałej sytuacji. Kontaktu nie było przez całe 14 dni więc napisałem ponownego maila z informacją, że chciałbym się dogadać i zakończyć tą sprawę polubownie ponieważ ogólnie nie jestem osobą roszczeniową i wolę takie rozwiązanie. Po wyczerpującym mailu jeszcze tego samego dnia otrzymałem telefon od pani która przedstawiła się jako menadżer i właściciel sąsiedniego salonu kosmetycznego Wake up Beauty, pani zachowywała się bardzo nerwowo, krzyczała, zadawała pytanie po pytaniu bez przerwy nie dając możliwości odpowiedzi na żadne z nich, po czym zaproponowała rekompensatę w wysokości zwrotu za zabiegi plus 500 zł więcej gdzie same koszta leków, wizyt i dojazdów do lekarza już na tą chwilę kiedy leczenie nie jest zakończone wynoszą ok 750 zł. Kiedy powiedziałem, że taka propozycja jest nieadekwatna rozłączyła się i zaczęła pisać smsy, z których to wynikło, że skontaktuje się ze mną ich prawnik, czyli identyczna sytuacja tak jak w wielu innych komentarzach o tym salonie jak i o salonie ,,kosmetycznym“ obok Wake up Beauty, którego owa pani jest właścicielem.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka na stanowisko Masażystka / Masażysta? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(16 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuzia
Inne

Wszyscy zachwalają zarobki w firmie, nastawiłam się, że w ogłoszeniu o nich przeczytam, no i na koniec ubiegłego roku podawali 3500 netto. To jest ta sama stawka nadal? no tam jeszcze były prowizje, ale nie wiem, czy to dużo może dojść?

Karolina
Były pracownik

Polecam , miła atmosfera , dobre zarobki

Ania
Były pracownik

Polecam

Kasia
Były pracownik

Praca z fajnym zespołem , dobre wynagrodzenia polecam

Pracownik
Pracownik

Wysokie wynagrodzenie, praca kilka dni w tygodniu, personel bardzo miły

Mateusz
Były pracownik

Pracowałam tu jako masażysta , dobra praca , dobrze płatna

Kasia
Były pracownik

Polecam , dobre wynagrodzenia , dobra atmosfera

Kamil
Były pracownik

Nie wiem skąd te negatywne wpisy , praca jest naprawdę ok , dużo klientów , można zdobyć doświadczenie , zarobki ok , polecam

Magda
Były pracownik

Polecam , dużo można się nauczyć

Iza
Pracownik

Wysokie pensje , dużo pracy, super atmosfera

Magda
Były pracownik

polecam ! Wysokie pensje . Dużo szkoleń , super atmosfera

Kasia
Były pracownik

Polecam , świetne wynagrodzenia , miła atmosfera

Pracownik
Pracownik

Pracuję w klinice na stanowisku kosmetologa od 5 lat i jestem bardzo zadowolona. System pracy bardzo korzystny, wynagrodzenie bardzo satysfakcjonujące. Atmosfera panująca w klinice również bardzo przyjazna, zgrany i młody personel, menadżer docenia pracowników, przez co kosmetolog, który pracuje dobrze zostaje w klinice na długie lata. Klinika wzbogacana jest ciągle o nowe maszyny, nowe zabiegi, także ciągle uczymy się czego nowego i nie stoimy w miejscu. Z czystym sumieniem polecam to miejsce pracy ☺️

Pracownik
Pracownik

Super atmosfera panująca w klinice, sprzęty nowe, zadbane, pracuje się na nich bardzo komfortowo, przy wprowadzaniu nowego zabiegu/urządzenia zawsze odbywa się szkolenie z firmy zewnętrznej, praca w fajnym systemie zmianowym, tylko kilka dni w tygodniu, a zarobki bardzo wysokie, polecam!!

Malwina
Pracownik

Dostałam się na praktykę do tego salonu i jestem bardzo zadowolona, kosmetolodzy maja dużą wiedzę, spędzając czas w gabinecie z kosmetologiem i klientami widzę że zabiegi przynoszą świetne efekty! Cudowna atmosfera bardzo polecam

Pracownik
Pracownik

W klinice panuje miła i przyjazna atmosfera zarówno wśród personelu jak i klientów, praca na recepcji bez żadnych utrudnień, prosty system

Zostaw merytoryczną opinię o WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?

    Zobacz opinie na temat firmy WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 127.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 112 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka
3.7/5 Na podstawie 34 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bukietowa 2 lok. 13
    02-650 Warszawa
  • NIP: 5213013242 REGON: 014994107
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
WAKE UP BEAUTY Sylwia Piętka
Przejdź do nowych opinii