Korporacyjność na każdym etapie zarządzania, wkrótce dyrektorów będzie więcej niż pracowników wykonujących kod. W firmie jest kółeczko wzajemnej adoracji między pracownikami co są X lat w firmie, dodatkowo cały dział HR albo jak to oni mówia People, rozwija się tak, że nikt nie wie po co dany dział jest, mimo spotkań dla pracowników, wciąż nikt nie wie, po co oni są i dlaczego, do tego zarobki jak dla programistów dla nich. Jak chcesz coś załatwić to musisz pisać do 5 osób bo każdy z działu ADM / People odpowiada typu. nie zajmuje się tym, nie wiem, pytaj osobę X. Notoryczne opóźnienia z zarobkami dla B2B. Organizacyjnie ta firma myśli, że tym więcej dyrektorów i HRu- tym będzie mniej chaosu, a jest wręcz przeciwnie. Podwyżkę większą dostaniesz tylko jak będziesz przychodzić z zewnątrz albo rzucisz wypowiedzeniem - klasyka w Januszexach.
Cześć, Dziękujemy za Twoją opinię i poświęcony czas. W Divante mamy obecnie 7 dyrektorów na ponad 300 pracowników, co jest naszym zdaniem rozsądną proporcją, a osoby na tych stanowiskach wnoszą do organizacji kompetencje i starają się układać pracę i podejmować decyzje tak, aby ludziom pracowało się w Divante jak najlepiej. ADM i HR to dwa osobne działy - być może były przez Ciebie mylone i dlatego odsyłano Cię do innych osób odpowiedzialnych za dany temat. Jeśli chodzi o dział HR, to składa się on z 3 zespołów: dedykowanych HR Partnerów odpowiedzialnych za relacje w teamach i satysfakcję pracowników, in-housowy zespół rekrutacyjny oraz zespół odpowiedzialny za kwestie kadrowe. Jest nas całkiem sporo, jak i pracy, którą mamy do wykonania, aby ludziom było dobrze w Divante. Zdajemy sobie sprawę, że pewne rzeczy wymagają usprawnień i na bieżąco staramy się ułatwiać pracownikom codzienną pracę. Wypłaty dla pracowników na B2B wypłacane są zgodnie z umową, tj. maksymalnie do 14 dnia miesiąca i nie przekroczyliśmy jeszcze tego terminu, chyba, że faktura została wystawiona przez subkontraktora błędnie i stosunkowo późno - wówczas okres płatności może wydłużyć się. Awanse i podwyżki odbywają się w odniesieniu do rynkowych benchmarków oraz decyzji bezpośrednich przełożonych w oparciu o indywidualny performance. Jeśli chcesz omówić temat szerzej, napisz do nas na: hr@divante.pl
Divante wyciachało moją opinię i nic się z niej nie da teraz przeczytać. Odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą - przede wszystkim szkoda czasu, szkoda też nerwów.
Cześć, Nie usuwamy opinii ani nie wycinamy ich części. Rozwiewając wątpliwości - administratorzy po wewnętrznej stronie serwisu Gowork czuwają nad opiniami i może się zdarzyć, że nie są one przez nich autoryzowane. Ze strony Divante nie mamy wpływu na moderację/usuwanie opinii. Raz jeszcze zachęcamy Cię jednak do bezpośredniego kontaktu mailowego (hr@divante.com), ponieważ tylko w ten sposób będziemy mogli rzeczowo odnieść się do opisanej przez Ciebie sytuacji.
Pragnę zwrócić uwagę, że kontakt mailowy nie jest kontaktem bezpośrednim. Przy brakach podstaw w tej kwestii trudno w sposób rzetelny prowadzić czynności rekrutacyjne. Jedynym wytłumaczeniem takiego sposobu ich przeprowadzania mogą być wewnętrzne wytyczne, a to już daje jakiś obraz o firmie.
Wiesz coś o sposobie prowadzenia rekrutacji w firmie? To daj znać, bo zastanawiam się nad wysłaniem cv. Jak czytałem sam czas pracy jest bardzo elastyczny, co bardzo by mi pasowało, a i ludzie pomocni, to łatwiej byłoby się zaaklimatyzować w firmie. Na jakie stanowisko aplikowałeś i jak Ci poszło?
Pracuję zdalnie w Divante od 3 lat. Jest jedną z nielicznych firm, która pozwala na pełną pracę zdalną, nie spowodowaną covidem. Od tego czasu firma przeszła dużo wew zmian. Jest dynamicznie ale ja cenie sobie w niej elastycznie podejście do czasu pracy dzięki czemu mogę ustawić sobie dzień pracy pod siebie. Pracuję z grupą zaangażowanych specjalistów od których ciągle się uczę. Mega doceniam też zdalne benefity, szczególnie wsparcie psychologa i prowadzone przez specjalistów webinary prozdrowotne.
Cześć, Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że praca zdalna i wprowadzane przez nas zmiany (w tym benefity prozdrowotne) wpływają na Twoje zadowolenie. Dbamy o to, by potrzeby wszystkich Divantyjczyków były zaspokojone i miło nam, że doceniasz naszą pracę!
Czasami wpadam poczytać komentarze :D i faktycznie niektóre poznikały :) trzeba w końcu odbudować zły PR, najlepiej od cenzury i moderacji ;D
Cześć, Nie usuwamy opinii i zwyczajnie nie mamy takiej możliwości. Administratorzy serwisu autoryzują treści i archiwizują jedynie te opinie, które naruszają regulamin Gowork.
To nie jest prawda, przy odpowiednim pakiecie na go work można moderować treści, komentarze, które w żaden sposób nie naruszały regulaminu a były jedynie negatywne zniknęły. Skoro zniknęły to zostały usunięte. Jakoś te pochlebne nie znikają.
Faktycznie komentarze znikają. To idealnie pokazuje jak działa ta firma. Pracownik się nie liczy tylko zysk. Śmieją się ludziom w twarz dając głupie umowy do podpisania, nie dotrzymują terminów, a i czasem można spotkać się z (usunięte przez administratora) Kiedyś tak nie było, odkąd zmieniło się kierownictwo zmieniło się podejście w firmie.
Cześć, Jak już wspomnieliśmy, nie mamy możliwości usuwania opinii. Moderowanie i archiwizowanie komentarzy jest możliwe tylko przez administratorów Gowork i występuje tylko w momencie naruszenia regulaminu serwisu. Chciałbym wyjaśnić sytuacje, o których piszesz. Bez konkretnych informacji nie jestem w stanie udzielić Ci odpowiedzi na forum. Z chęcią porozmawiam z Tobą osobiście i wyjaśnię sprawę. Odezwij się do mnie na: mlaskawski@divante.com Pozdrawiam, Marcin Łaskawski, CEO Divante
Był czas na wyjaśnianie. Przez ostatnie miesiące nic nie zmieniło się na plus. Żadna uwaga nie została wzięta pod uwagę, dodatkowo doszły dodatkowe zmiany, które były niekorzystne dla pracowników ( ale zostały przedstawione odwrotnie). Żadna z moich uwag nie została usłyszana, a z tego co widzę to problemów jest więcej. Mogę udzielić odpowiedzi tutaj, ale to się Wam nie spodoba.
Podbijam opinie o braku odpowiedzi zwrotnej. Słabe, że po dwóch tygodniach określonych jako maksymalny czas na decyzję (co i tak osobiście wydaje mi się absurdalnie długim czasem) firma zlewa kandydata milczeniem. Zamiast proponować byłym kandydatom już do niczego niepotrzebne im, spóźnione o tygodnie opinie, można byłoby zmieścić się jednak w tych dwóch tygodniach z napisaniem maila. Nie polecam
Cześć, Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, jeśli feedback został Ci udzielony zbyt późno. Dbamy o to, by candidate experience był na wysokim poziomie i nasi rekruterzy starają się zmieścić w podanym czasie i jak najszybciej udzielać kandydatom odpowiedzi. Przekazaliśmy już opinie o braku informacji zwrotnej do odpowiedniego zespołu. Czasem duża liczba aplikacji sprawia, że zdarzają nam się błędy, za co szczerze przepraszamy. Jeśli chcesz głębiej omówić z nami temat, napisz do nas na: hr@divante.com
Czy szukają kogoś aktualnie w firmie Divante?
Cześć, Cały czas szukamy nowych specjalistów do naszego divantyjskiego zespołu :) Zapraszamy na naszą stronę, do zakładki Career, gdzie znajdują się wszystkie aktualne oferty pracy: https://www.divante.com/career
Z punktu widzenia kandydata na stanowisko do HRu Divante - moja odmowa była jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Pierwszy etap z cokolwiek dziwnym team leaderem - rozmawialiśmy najpierw telefonicznie 45 minut, a potem online. Sama rozmowa była dla mnie bardzo, ale to bardzo dziwna. (usunięte przez administratora) Szukali seniora, rozmawialiśmy o stanowisku seniora, po czym dowiedziałem się, że nie mogą tyle zapłacić. (usunięte przez administratora) Trzymajcie się od tej firmy z daleka...
Chyba ktoś tu miał zły dzień ;) Brałam udział w rekrutacji do tej firmy i to była jedna z lepszych rozmów, jakie odbyłam - również z tą rekruterką. Rozmowa była merytoryczna, pytania według mnie w punkt a atmosfera swobodna i nie czułam, żeby ktoś się wywyższał. Może warto najpierw zdobić rachunek sumienia, bo być może po prostu nie rozumiałeś pytań i stąd takie „nieporozumienie”? Stawki są rynkowe, ja finalnie oferty nie otrzymałam, ale jeśli kiedyś chcieliby do mnie wrócić - z przyjemnością porozmawiam.
Cześć, Dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą Twojej rekrutacji. Przykro nam, że Cię rozczarowała. Nasi rekruterzy starają się, żeby cały proces był dla kandydatów przyjazny, klarowny i profesjonalny. Opisana sytuacja nie do końca jest spójna z naszym przebiegiem rekrutacji na stanowiska do działu HR. Chcielibyśmy jednak bliżej poznać szczegóły i wyjaśnić sytuację z osobami, z którymi rozmawiałeś, dlatego będziemy wdzięczni, jeśli napiszesz do nas wiadomość na: hr@divante.com Widełki płacowe są jawne – umieszczamy je w każdym ogłoszeniu i bierzemy pod uwagę stawki rynkowe. Finalna kwota wynagrodzenia proponowana jest na podstawie kwalifikacji kandydata i oczekiwań finansowych.
Zgadzam się w 100%. W momencie, gdy nie pasują im widełki, zarzucają Ci niewystarczające doświadczenie i zamiast seniora, oferują mida.
Gigantyczny przerost formy nad treścią i megalomania - to jest to, co charakteryzuje Divante, grupę firm zrzeszoną z Divante oraz pracownikó Divante - ZWŁASZCZA management, HR i sprzedaż. Są w tym miejscu gdzie są TYLKO DLATEGO, że zaczęli kilkanaście lat temu, innymi słowy znaleźli się we właściwym miejscu o właściwym czasie. Nie polecam tej firmy i innych jej pochodnych ani kandydatom, ani potencjalnym klientom.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, że masz takie spostrzeżenia, jednak zapewniamy, że każdy dział angażuje się w 100%, bez względu na staż pracy w Divante, żeby firma była dobrym partnerem zarówno dla pracowników, jak i klientów. Jeśli chcesz omówić z nami konkretną sytuację i przedyskutować temat, napisz do nas maila na: hr@divante.pl
Po co? Po co mam jeszcze tracić czas na rozmowy z wami? Już wystarczająco dużo go przez was zmarnowaliśmy. Nie jesteście dobrym partnerem dla klientów (o czym mogłem się przekonać osobiście i na pewno nie mam zamiaru o tym rozmawiać z waszym HRem, bo to jakby nie ten poziom, do dzisiaj czekam na przeprosiny od zarządu Divante i chyba się nie doczekam) - dla kandydatów nie wiem, ale na pewno im współczuję. Odradzam i będę odradzać Divante każdemu kto mnie zapyta.
Drogi Kliencie, Bez konkretnych informacji nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć Ci na forum i wyjaśnić sytuacji. Z chęcią porozmawiam z Tobą osobiście i wyjaśnię sprawę. Odezwij się do mnie na: mlaskawski@divante.com Pozdrawiam, Marcin Łaskawski, CEO Divante
Pracuję w Divante od 07.2017. Firma szybko wychwyciła moje dobre strony i pozwoliła mi się rozwijać, zmieniać obowiązki w zależności od kierunku rozwoju, który z jednej strony był moim celem, z drugiej strony odpowiadał na potrzeby firmy. Przez cztery lata dużo się zmieniło. Wiele zmian na plus, wiele spraw się uporządkowało. Nie zgadzam się z wieloma opiniami tutaj. Sam również uczestniczę w procesach rekrutacyjnych (sam też byłem rekrutowany) i proces nie wygląda tak, jak niektórzy tutaj opisują. Nie jest też prawdą, że zwalniani są najlepsi. W ogóle zwolnienie to jest zawsze ostateczne rozwiązanie i przy każdej osobie, która ma spadek formy, są szukane rozwiązania, które pozwolą poprawić sytuację - próba zmiany projektu, stanowiska, obowiązków, szukanie rozwiązań problemów. Jest mnóstwo pomocnych ludzi. Mega atmosfera i współpraca. Nadgodziny? Oczywiście, że są, ale można wypłacić albo odebrać, a jak ktoś nie może, to nie robi nadgodzin. Nie pracujemy w systemie 3-zmianowym, żeby nie było nadgodzin. Developerzy, jak chcą, mogą po 8 godz. wstać od biurka i skończyć pracę następnego dnia, ale jeśli wolą dokończyć zadanie i odebrać sobie ten czas następnego dnia lub w innym terminie, nie ma problemu. Pracujemy zwinnie.
Jakoś pamiętam to inaczej za czasów jak tam byłem, kolega albo fikcyjny albo z grona kółka wzajemnej adoracji. Jak tam liczenie podatków ;)? i zwalanie odpowiedzialności za prawidłowość na uop? Cieszę się, że dziś do mojego uopu podchodzą poważnie i nie zmuszają mnie do podpisywania aneksu w dwa dni i szukania odpowiedzi po internecie i nikt mi nie wdraża aneksów niezgodnych ze zdaniem i opiniami urzędów skarbowych. Pozdro z drugiego niegdyś piętra.
Czynnik ludzki jest ostatnim branym pod uwagę w tej firmie. Zdecydowanie nie polecam. Firma budowana na kłamstwach prędzej czy później padnie.
Cześć! Dziękujemy za podzielenie się spostrzeżeniami. Zapewniamy Cię, że wkładamy wiele wysiłku, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych pracowników. Regularnie badamy też ich poziom satysfakcji i zadowolenia, a wszelkie problemy staramy się na bieżąco rozwiązywać. Ciężko nam jednak w pełni odpowiedzieć na Twoją opinię, dlatego będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami szczegółami i napiszesz do nas na: hr@divante.com
Pracowało mi sie bardzo dobrze. Są organizowane integracje zespołu co jakiś czasu. Ludzie są mega, pozytywnie się zaskoczyłem podejściem firmy. Gdy ktoś miał jakiś problem, wspólnie sobie radziliśmy. Pracę w Divante będę bardzo dobrze wspominał, chociaż byłem krótko zatrudniony.
Cześć! Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Cieszymy się, że ciepło wspominasz czas spędzony w Divante i życzymy powodzenia na dalszych etapach swojej kariery :)
Czy firma Divante w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Cześć! Każdy zespół posiada własny budżet przeznaczony na szkolenia i liderzy podejmują decyzje związane z jego rozdysponowaniem. Wszelkie inicjatywy pracowników są przez nas wspierane, a liderzy zbierają zapotrzebowanie szkoleniowe i każdy w nich udział rozpatrywany jest już indywidualnie.
Byłem na rozmowie rekrutacyjnej już jakiś czas temu, ale nadal bardzo dobrze wspominam sam proces. Jeszcze przed pandemią część procesu odbyła się zdalnie, nie musiałem przyjechać specjalnie do Wrocławia. Chyba cały proces trwał mniej więcej 2 tygodnie. Na tamten moment mój poziom doświadczenia był zbyt niski, ale feedback, który dostałem, pozwolił mi się podszkolić. Zastanawiam się nad ponowną aplikacją do Divante. Ktoś wie jak teraz wygląda proces rekrutacyjny?
Cześć! Obecnie cały proces rekrutacyjny przebiega online. Po weryfikacji CV umawiamy się na krótką rozmowę telefoniczną (ok. 15 min), żeby porozmawiać o Twoich aspiracjach. W niektórych przypadkach po tym etapie wymagamy wykonania zadania technicznego - to zależy od stanowiska, na które aplikujesz. Następnie spotykamy się na Google Meet na rozmowę rekrutacyjną, na której jest też obecny Hiring Manager, który opowie Ci więcej o projektach. Rozmowa trwa ok. 1h. Maksymalnie po 2 tygodniach od rozmowy poinformujemy Cię o naszej decyzji :) Jeśli chcesz wiedzieć więcej o rekrutacji, zajrzyj na naszą zakładkę Career -> https://www.divante.com/career Przy każdym stanowisku znajdziesz namiary na odpowiednią osobę z działu rekrutacji, która chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania. Możesz też napisać do nas wiadomość na: recruitment@divante.com
Hej, czy w Divante jest opcja pracy w pełni zdalnej? Planowany jest powrót do biura?
Cześć, w Divante oferujemy pracę zdalną, rekrutacja też odbywa się u nas online. Większość naszego zespołu w tym momencie pracuje zdalnie, natomiast dla tych, którzy preferują przychodzić do biura, również jest ono dostępne ????
Firma dobra na kilka pierwszych miesięcy w branży. Dużo się mówi na temat różnorodności technologicznej itp jednak praktyka pokazuje, że kółko wzajemnej adoracji wytwarza cokolwiek bawiąc się wszystkim i niczym, a maintenance to potem musi łatać. Reasumując raczej praca w legacy kodzie, z ciągłą presją i oddecheme managmentu na karku. Pensje mocno zaniżane. Panuje przeświadczenie, że o podwyżkę trzeba się nachodzić i naprosić. Ludzie, którzy coś potrafią przychodzą szybko i odchodzą jeszcze szybciej. Nie ma firm indealnych i w przeszłości też zmagaliśmy się z problemami, ale zmiana dowództwa na szczycie zepchnęła jakość usług, pracy i poczucia spełnienia do skansenu. TKA i PKA jak patrzą co się stało z ich firmą, zapewne żałują tej decyzji.
Cześć, dziękujemy za poświęcony czas i podzielenie się opinią. W Divante stawiamy na rozwój (wzrost na poziomie kilkudziesięciu procent rok do roku na przestrzeni ostatnich lat), a zmiany są jego nieodłącznym elementem. Wiemy, że niosą one ze sobą wiele wyzwań i pytań, jednak na bieżąco komunikujemy je wszystkim pracownikom i staramy się wyjaśniać wszelkie wątpliwości. Team Leaderzy, Headzi, jak i HR Partnerzy czuwają nad tym, by ten proces był transparentny, a potrzeby wszystkich Divantyjczyków były zaopiekowane. Nie ma firm idealnych. Przykładamy jednak wiele wysiłku, aby każdego dnia być coraz lepszą organizacją i lepiej odpowiadać na potrzeby zarówno naszych pracowników, jak i klientów. Weryfikujemy cyklicznie poziom satysfakcji z wdrażanych przez nas rozwiązań produktowych i usługowych. Wskazuje on na dwa trendy - wysoki poziom satysfakcji obecnych klientów oraz dalszy wzrost tej satysfakcji w czasie. Oprócz wdrożeń opartych o rożne platformy eCommerce tworzymy też szereg produktów, które osiągają sukcesy na skalę światową (m.in. Vue Storefront - najpopularniejszy framework PWA czy Open Loyalty). W związku z powyższym nasi pracownicy mają szerokie możliwości rozwoju/partycypacji czy to we wdrożeniach produktowych, czy usługowych. Jeśli czujesz, że pewne kwestie nie zostały rozwiązane lub chcesz szerzej omówić temat, odezwij się do nas na: hr@divante.com Jeżeli natomiast chciałbyś/abyś podzielić się swoimi obserwacjami i przedyskutować je z zarządem, napisz do naszego CEO: mlaskawski@divante.com
Czy po 3-miesięcznym stażu, przebytym bez większych przeszkód, otrzymuje się ofertę pracy na pełen etat? Jeżeli nie, to jaki odsetek ludzi zostaje dalej po stażu i od czego jest to zależne? Słyszałem o Was dużo dobrego i chciałbym wiedzieć jak to wygląda, pozdrawiam
Cześć! Warunki otrzymania oferty pracy po stażu ustalane są indywidualnie pomiędzy stażystą a opiekunem stażu. To, czy złożymy ofertę, będzie zależało od wielu czynników, m.in. od podejścia do pracy i wywiązywania się z obowiązków. Nie widzimy przeciwwskazań, by zatrudnić wszystkich stażystów, jeśli wszyscy będą się kwalifikować. Jeśli masz więcej pytań, napisz do nas na: hr@divante.pl
Witam, chciałabym dopytać o to przedłużenie umowy ze stażystą. Jak to wygląda w Divante jeśli chodzi o rodzaj umowy? Czy ze względu na doświadczenie stażowe, omija się wtedy okres próbny? Czy można wtedy też liczyć na korzystniejsze początkowe warunki zatrudnienia?
Cześć, formę współpracy ustalamy w porozumieniu ze stażystą, zgodnie z jego preferencjami. Okres próbny (lub jego brak) po stażu zależy od przełożonego. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie :) Jeśli chcesz omówić ten temat szerzej lub masz więcej pytań, napisz do nas na: hr@divante.pl
co maja oznaczac te posty o zwolnieniach? z jakich powodow mozna byc zwolnonym z pracy w Divante?
Post, do którego prawdopodobnie się odnosisz, dotyczy zeszłorocznej sytuacji w Divante. Obecnie, jak większość firm IT, spotykamy się z rotacją pracowników. Powody odejść są różne. Zazwyczaj jest to chęć rozwoju w innej technologii, w nowym projekcie lub zmiana wynagrodzenia. Jakiekolwiek wypowiedzenie umowy po stronie Divante zdarza się w bardzo rzadkich i ekstremalnych przypadkach. Każde rozstanie z pracownikiem jest traktowane bardzo indywidualnie, a ewentualne zwolnienie poprzedzone jest rozmowami feedbackowymi, planami naprawczymi i następuje jedynie w ostateczności. Mamy nadzieję, że to odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie. Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, napisz do nas na hr@divante.pl
czy w firmie sa obecnie zwolnienia? dlaczego pojawiaja sie posty o zwolnieniach z dnia na dzien bez podania przyczyn?
Post, do którego prawdopodobnie się odnosisz, dotyczy zeszłorocznej sytuacji w Divante. Obecnie, jak w większości firm IT, spotykamy się z rotacją pracowników, jednak nic nie dzieje się bez podawania powodu odejścia lub rezygnacji z pracy. Jeśli chcesz omówić ten temat szerzej lub masz więcej pytań, napisz do nas na: hr@divante.pl
Zwalniają najlepszych . Nie polecam tej firmy nawet wrogowi. Zwolnienie praktycznie z dnia na dzień bez słowa.
NKWD dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że ostatnie zmiany w firmie mogły zostać różnie odebrane jednak offboarding pracowników jest dla nas równie ważny co onboarding. Z każdą osobą z którą w ostatnim czasie musieliśmy się rozstać, nasz dział HR objął działaniami outplacementowymi. Zadbaliśmy o pomoc przy działaniach wokół CV, rozmów kwalifikacyjnych, rekomendacji i poleceń do innych firm. Każde nasze rozstanie jest obustronnie feedbackowane, staramy się zawsze właściwie przekazywać i przyjmować informacje. Jeśli coś Twoim zdaniem wymaga poprawy to chętnie przyjmiemy dodatkowe uwagi dotyczące samego procesu. Zachęcamy do kontaktu mailowego: hr@divante.com
Zeszłoroczne zmiany w firmie, o których pisaliśmy w poście wyżej, były spowodowane sytuacją, w jakiej znaleźliśmy się, przez pandemię COVID-19. Żadnej z tych decyzji nie podjęliśmy łatwo. Bardzo staraliśmy się odwlec je w czasie, podejmując po drodze różne inne zmiany. Tak jak też wspominaliśmy w ubiegłym roku: każda osoba, z którą w tamtym czasie musieliśmy się rozstać, została objęta wsparciem i działaniami outplacementowymi. Jeśli chcesz omówić ten temat szerzej lub masz więcej pytań, napisz do nas na: hr@divante.pl
Czy w Divante pracuje się na open space?
W biurze nie mamy typowych dla korporacji ogromnych open space’ów. Stosujemy open space w pokojach poszczególnych zespołów. Większość z nas pracuje jednak w 100% zdalnie :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Divante?
Zobacz opinie na temat firmy Divante tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Divante?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 8 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Divante?
Kandydaci do pracy w Divante napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.