Opinie o booking.pl - Booking.com B.V. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Booking.Com Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Booking.Com Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booking.Com Sp. z o.o. w Warszawa

Olga
Inne

Czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Jakie mają wymagania?

balonik

Byłam ostatnio w Lodnynie na Canary Warf na interview. 1. pranie mózgu jaka firma jest wspaniała, możesz rozwijać swoją karierę do usranej śmierci razem z nimi + omówienie warunków zatrudnienia (zarobki, urlopy, że np. do innego kraju możesz się przenieść dopiero po spędzeniu na (usunięte przez administratora) w jednym miejscu 6 miesięcy). 2. banalny test na kompie najpierw angielskiego, a potem wybranego przez ciebie języka; czas: około 10 min. Nie wszystkie komputery działały i potem ze 3 osoby musiały pisać długie wypracowania na kartce papieru zamiast testu. 3. wycieczka po instytucji: 2 piętra wypełnione mrówkami przed kompami ze słuchawkami, machający do naszej wycieczki "hello, hello, jesteśmy tacy cool". Plus pokaz super sal gdzie możesz odpocząć wygodnie w fotelu, banany i jabłka jeśli zgłodniejesz itp. 4. play role: siadasz za kompem jako jedna z tych mrówek, masz przed sobą na kartce problem, który będziesz musiał rozwiązać (ja miałam zamiast hotelu 5* jest tylko 3* i musisz go wcisnąć),. Za chwilę dzwoni telefon: musisz sam sobie poradzić z upierdliwym i wkurzonym klientem. 5. interview: 2 kolesi niewiele starszych ode mnie, w tym jeden gruby, obleśny (nie mogłam zrozumieć co gada) za to drugi chudy i przystojny chyba Włoch albo Hiszpan. Pytania standardowe: dlaczego chcesz tu pracować, podaj przykład kiedy poradziłeś sobie z jakimś problemem, jak się czujesz w pracy w grupie. The end.

Oj
@balonik

Hmmm kupa na wszystkich

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MajaU

Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!! Taki o to booking.com polecam z czystym sumieniem Adrialin!!!!

1
Aklibed
@MajaU

A co to ma wspólnego z pracą w booking.com? A przed dokonaniem rezerwacji przeczytała Pani ogólne warunki współpracy booking.com? Bo do dokonania rezerwacji musiała je Pani zaakceptować. Proszę może jednak się z tym regulaminem zapoznać i doczytać jaki jest zakres odpowiedzialności firmy. ;-) pewnie Pani tak samo przeczytała jak regulamin tego portalu, na którym zamieszcza Pani wpis. Cytuję: „Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Booking.Com Sp. z o.o.” ;-) jeszcze raz podkreślam, że to jest miejsce na temat warunków pracy w booking.com

maciek

Booking to dziadowska firma,pobierają prowizje 20% ,ale na pomoc w załatwieniu sprawy nie ma co liczyć.Mnie wykręcił węgier bella hotel w siofok odwołał sam moją rezerwację i zabrał z mojego konta całą kwotę,powód że chciałem przyjechać o dwa dni później chociaż deklarowałem że zapłacę za 6 dni ,a będę 4 dni ,czysty zysk dla hotelu,to że pisałem i dzwoniłem do hotelu mają głeboko w dupie.Pomocy nie uzyskałem z firmy booking przecież grunt to ich prowizja,od teraz zero takich pośredników jak booking,

2
Grzegorz
Inne
@maciek

Twoja opinia jest ważna, ale kluczowe opinie pochodzą od pracowników Booking.com. To forum skupia się na sprawach pracowniczy i rynku pracy, a nie na opiniach klientów korzystających z serwisu. Prowadzimy tu dyskusje na temat warunków pracy, wynagrodzenia i atmosferze w firmie. Czekam na takie informacje od obecnych pracowników. Zachęcam Was do dyskusji na ten temat.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Booking.Com Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(841 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewa
Inne

Czy ktoś z pracowników Booking.Com odwiedza forum i mógłby dodać swoja opinię o firmie? Dawno nikt się nie wypowiadał o pracodawcy. W zeszłym roku @Wdzięczna napisała dobrą opinię o firmie i warunkach pracy. Czy od tamtego czasu coś się zmieniło? Czy firma nadal jest zainteresowana inwestowaniem w rozwój pracownika? Czekam na opinię obecnych pracowników Booking.Com. @AntonApartments, piszesz, że jesteś partnerem firmy. Może mógłbyś dodać kila słów na temat tego pracodawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wdzięczna

Pracowalam w Booking dość długo i uważam, że to świetny pracodawca zorientowany na pracownika. Każdy kto jest gotowy pracować nad swoim rozwojem, ma ku temu wszelkie możliwości. Zawsze byłam traktowana z szacunkiem, może poza jedną osobą, ale nie miałam z tą osobą do czynienia na co dzień, więc niespecjalnie rzutuje to na moją ocenę. Świetna, nowoczesna firma doceniająca ciężką pracę.

AntonApartments
@Wdzięczna

Witam, czy była by możliwośc skontaktować się z Tobą, mam pewien problem z booking.com (jestem ich partnerem) i szukam pomocy w każdy możliwy sposób. Jest to wielka prośba - dziękuje z góry - proszę o maila lub prześlij swój nr to odddzwonię, Pozdrawiam Marcin - panorama@antoncenter.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ertg

no wiaodmo ze nigdy nie ma tak ze wszyztkim sie dogodzi @Marvels..teraz widze ze prowadza rekttujace na stnaowikos languahe speciaslit z jezykiem polskim wiecm cos dla nas

admin

Czy uważasz, że to co pisze się w internecie na temat firmy Booking.com Sp z o.o. to prawda? Dodaj swoją opinię na naszym forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Booking.Com Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Booking.Com Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 11 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chmielna 25
    00-021 Warszawa
  • NIP: 5252398341 KRS: 0000288695
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Booking.Com Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii