(usunięte przez administratora) Zero odpowiedzialności z Booking Booking odwołał naszą rezerwację na wakacje. Wyjazd miał być na wyspę, czyli bilety lotnicze kupione. Samochód opłacony. Wyjazd dwutygodniowy podzielony był na dwie rożne rezerwacje w dwóch różnych miejscach. Niestety, jedno miejsce Booking nam odwołał. Teraz znalezienie nowego lokum o zbliżonym standardzie w podobnej cenie jest niemożliwe. Cena jest minimum dwukrotnie większa. Więc mamy teraz opcje zapłacić za nowe miejsce dwa razy więcej lub zrezygnować z wyjazdu i ponieść koszty odwołania biletów lotniczych i najmu auta lub znaleźć coś z czego nie będziemy zadowoleni! Wspaniałe wakacje! Booking olewa sprawę. Jako alternatywne miejsce podesłali link do domu oddalonego o ponad 1400km ! :) HAHAHA
Jestem gospodarzem obiektu Całoroczny dom wakacyjny 3939752. Od paru dni mam zablokowane konto z żądaniem zmiany Hasła, mimo że nie prosiłem o zmianę Hasła. Nie mam powodu do zmiany Hasła. Proszę o odblokowanie kontaktu. Telefon 695 065 237 Telefonicznie nie udaje mi się z Wami skontaktować, bo oczekujecie ode mnie nr Rezerwacji, a ja jestem gospodarzem nieruchomości. Michał Tamborski
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Booking.Com Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 29 sierpnia na Pracuj.pl.
Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.
Zdecydowana większość obiektów nie sprzedałaby 10% swoich miejsc, bo nikt by do nich z ulicy nie trafił przy takiej konkurencji, ale zapłacić prowizję, to już problem. Do dobrego łatwo się przyzwyczaić. Sugeruję wymiksować się z firmy i szukać klientów samemu.
Wielka szkoda, że tak mało mówi się o rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Większość osób daje się niestety złapać w pułapkę booking jako niby wiarygodnego pośrednika… A oprócz strony i zaawansowanej wyszukiwarki to ta firma nic sobą nie reprezentuje. Sama dałam się zwieść i pożałowałam. Rezerwacja podwójnie opłacona przez błąd booking.com i od 2 tygodni zlewka ze zwrotem MOICH pieniędzy. Na pewno im nie odpuszczę, idzie chargeback, donos do UOKiK i jak będzie trzeba to samego prezydenta holandii na nogi postawię. Pogrywać ze mną nie będą. Nigdy więcej rezerwacji z booking.com! Od teraz tylko bezpośrednio w hotelu.
Czy ktoś mi wytłumaczyć czy jest jakiś szef w booking do którego można złożyć skargę na bok? Od 3 miesięcy walczę o zwrot pieniędzy za odwołana rezerwację. Wydzwaniam codziennie ale za każdym razem słyszę inna wymówkę.
Czy jest taka możliwość by płatność przeszła blokiem,a potwierdzenia na meilu nie było?
Jak wygląda kwestia awansu w Booking.Com Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Account Manager?
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Booking.Com Sp. z o.o. na stanowisku Account Manager? 29 sierpnia pojawiły się ich ogłoszenia na Pracuj.pl.
Co dokładnie masz na myśli? Jakiś telefon czy samochód służbowy? Bo jeśli chodzi o takie rzeczy to prócz pensji AM ma telefon oraz komputer służbowy. Samochody na wyjazdy są wypożyczane. Raz na kwartał w zależności od wyników otrzymuje się premie.
Dobre te premie można sobie wypracować? I czy ciężko jest czy raczej normy do wyrobienia? Czy poza tym jakieś benefity pozapłacowe firma oferuje? Czytałam że jakieś zniżki na podróże są, a tak poza tym to co jest?
Robisz rezerwacje na booking, jest jakieś info o ofercie partnerskiej, wszystko spoko (jest info, że nie możesz dokonać zmian w rezerwacji) no okej spoko, nie muszę, nawet nie chcę. Rezerwacja zrobiona, kasy pobrało więcej niż powinno, potwierdzenie na maila przyszło, które można sobie (usunięte przez administratora) podetrzeć za przeproszeniem, bo rezerwacja nie widnieje w panelu "rezerwacje" na koncie, dodzownić się nie da nigdzie, bo nie masz pinu do potwierdzenia, a a hotel nie widzi Twojej rezerwacji.. A dopiero info w mailu, że ta rezerwacja jest przez jakieś Travel obsługiwana, a w jaki sposób tam się dostać, żeby cokolwiek zobaczyć? Jakieś pomysły? Bo to żenada co to się wydarzyło, bo na ten moment nie mam ani kasy, ani hotelu...
Na rozmowie dostałam informacje ze nawet w razie negatywnej - zadzwonią .. w poniedziałek rozmowa , minął tydzien i nic.. czy oddzwaniają ?
Czy HR z booking.com raczy informować o negatywnym wyniku rozmowy, czy też zostawia sprawę w zawieszeniu jeśli nie ma pozytywnej odpowiedzi?
Tego nie wiem na pewno, ale firmy zwykle odzywają się tylko do tych osób, które przeszły weryfikacje pozytywnie. Dawno byłaś na rozmowie? Może powinnaś sama skontaktować się z HR i dopytać. A tak na marginesie to trudna była rozmowa kwalifikacyjna?
Mam pytanie do osób, które aplikowały na stanowisko Account Executive. Zastanawiam się czy aplikować... Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, jakie padają pytania, w jakim języku się ona odbywa, oraz przede wszystkim, na jakie aspekty pracownicy firmy zwracają uwagę ? Oczywiście zależy mi na subiektywnych ocenach osób, które odbyły taką rozmowę. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi odnośnie "widełek" finansowych,byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Wszystkie pytania, które chciałem zadać, znalazły się w Twoim wpisie. Niestety nikt nie odpowiedział, dlatego też chciałbym wiedzieć, czy zdecydowałeś się finalnie aplikować na to stanowisko?