Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Booking.Com Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze pytania nt. pracy w Booking.Com Sp. z o.o. w Warszawa

Mariusz Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Zero odpowiedzialności z Booking Booking odwołał naszą rezerwację na wakacje. Wyjazd miał być na wyspę, czyli bilety lotnicze kupione. Samochód opłacony. Wyjazd dwutygodniowy podzielony był na dwie rożne rezerwacje w dwóch różnych miejscach. Niestety, jedno miejsce Booking nam odwołał. Teraz znalezienie nowego lokum o zbliżonym standardzie w podobnej cenie jest niemożliwe. Cena jest minimum dwukrotnie większa. Więc mamy teraz opcje zapłacić za nowe miejsce dwa razy więcej lub zrezygnować z wyjazdu i ponieść koszty odwołania biletów lotniczych i najmu auta lub znaleźć coś z czego nie będziemy zadowoleni! Wspaniałe wakacje! Booking olewa sprawę. Jako alternatywne miejsce podesłali link do domu oddalonego o ponad 1400km ! :) HAHAHA

@Pracodawca Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 32 dni.
Inne
 Pytanie

Jestem gospodarzem obiektu Całoroczny dom wakacyjny 3939752. Od paru dni mam zablokowane konto z żądaniem zmiany Hasła, mimo że nie prosiłem o zmianę Hasła. Nie mam powodu do zmiany Hasła. Proszę o odblokowanie kontaktu. Telefon 695 065 237 Telefonicznie nie udaje mi się z Wami skontaktować, bo oczekujecie ode mnie nr Rezerwacji, a ja jestem gospodarzem nieruchomości. Michał Tamborski

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Booking.Com Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 29 sierpnia na Pracuj.pl.

hotel
Inne
 Pytanie

Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.

Ben
Były pracownik
@hotel

Zdecydowana większość obiektów nie sprzedałaby 10% swoich miejsc, bo nikt by do nich z ulicy nie trafił przy takiej konkurencji, ale zapłacić prowizję, to już problem. Do dobrego łatwo się przyzwyczaić. Sugeruję wymiksować się z firmy i szukać klientów samemu.

Aga Nowy wpis
Inne
@hotel

Wielka szkoda, że tak mało mówi się o rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Większość osób daje się niestety złapać w pułapkę booking jako niby wiarygodnego pośrednika… A oprócz strony i zaawansowanej wyszukiwarki to ta firma nic sobą nie reprezentuje. Sama dałam się zwieść i pożałowałam. Rezerwacja podwójnie opłacona przez błąd booking.com i od 2 tygodni zlewka ze zwrotem MOICH pieniędzy. Na pewno im nie odpuszczę, idzie chargeback, donos do UOKiK i jak będzie trzeba to samego prezydenta holandii na nogi postawię. Pogrywać ze mną nie będą. Nigdy więcej rezerwacji z booking.com! Od teraz tylko bezpośrednio w hotelu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Booking.Com Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(842 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wkurzona
Inne
 Pytanie

Czy ktoś mi wytłumaczyć czy jest jakiś szef w booking do którego można złożyć skargę na bok? Od 3 miesięcy walczę o zwrot pieniędzy za odwołana rezerwację. Wydzwaniam codziennie ale za każdym razem słyszę inna wymówkę.

Aga
Inne
 Pytanie
@Wkurzona

A próbowałaś z opcją chargeback?

domi
Inne
 Pytanie

Czy jest taka możliwość by płatność przeszła blokiem,a potwierdzenia na meilu nie było?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Booking.Com Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Account Manager?

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Booking.Com Sp. z o.o. na stanowisku Account Manager? 29 sierpnia pojawiły się ich ogłoszenia na Pracuj.pl.

Pracownik
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Co dokładnie masz na myśli? Jakiś telefon czy samochód służbowy? Bo jeśli chodzi o takie rzeczy to prócz pensji AM ma telefon oraz komputer służbowy. Samochody na wyjazdy są wypożyczane. Raz na kwartał w zależności od wyników otrzymuje się premie.

Maria
Inne
@Pracownik

Dobre te premie można sobie wypracować? I czy ciężko jest czy raczej normy do wyrobienia? Czy poza tym jakieś benefity pozapłacowe firma oferuje? Czytałam że jakieś zniżki na podróże są, a tak poza tym to co jest?

Zdezorientowana
Inne
 Pytanie

Robisz rezerwacje na booking, jest jakieś info o ofercie partnerskiej, wszystko spoko (jest info, że nie możesz dokonać zmian w rezerwacji) no okej spoko, nie muszę, nawet nie chcę. Rezerwacja zrobiona, kasy pobrało więcej niż powinno, potwierdzenie na maila przyszło, które można sobie (usunięte przez administratora) podetrzeć za przeproszeniem, bo rezerwacja nie widnieje w panelu "rezerwacje" na koncie, dodzownić się nie da nigdzie, bo nie masz pinu do potwierdzenia, a a hotel nie widzi Twojej rezerwacji.. A dopiero info w mailu, że ta rezerwacja jest przez jakieś Travel obsługiwana, a w jaki sposób tam się dostać, żeby cokolwiek zobaczyć? Jakieś pomysły? Bo to żenada co to się wydarzyło, bo na ten moment nie mam ani kasy, ani hotelu...

operator
Były pracownik
@Zdezorientowana

rezerwuj bezpośrednio - unikniesz problemów

Nico
Kandydat
 Pytanie

Na rozmowie dostałam informacje ze nawet w razie negatywnej - zadzwonią .. w poniedziałek rozmowa , minął tydzien i nic.. czy oddzwaniają ?

Mariola
Inne
 Pytanie

Czy HR z booking.com raczy informować o negatywnym wyniku rozmowy, czy też zostawia sprawę w zawieszeniu jeśli nie ma pozytywnej odpowiedzi?

Grzegorz
Inne
@Mariola

Tego nie wiem na pewno, ale firmy zwykle odzywają się tylko do tych osób, które przeszły weryfikacje pozytywnie. Dawno byłaś na rozmowie? Może powinnaś sama skontaktować się z HR i dopytać. A tak na marginesie to trudna była rozmowa kwalifikacyjna?

kandydatka
Kandydat
@Grzegorz

Rozmowa nie jest trudna, ale nawet jak liczysz ze ci poszło dobrze to nie oddzwaniają.

Pytajnik
 Pytanie

Mam pytanie do osób, które aplikowały na stanowisko Account Executive. Zastanawiam się czy aplikować... Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, jakie padają pytania, w jakim języku się ona odbywa, oraz przede wszystkim, na jakie aspekty pracownicy firmy zwracają uwagę ? Oczywiście zależy mi na subiektywnych ocenach osób, które odbyły taką rozmowę. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi odnośnie "widełek" finansowych,byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Sebastian
Inne
@Pytajnik

Wszystkie pytania, które chciałem zadać, znalazły się w Twoim wpisie. Niestety nikt nie odpowiedział, dlatego też chciałbym wiedzieć, czy zdecydowałeś się finalnie aplikować na to stanowisko?

Zostaw merytoryczną opinię o Booking.Com Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Booking.Com Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 11 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chmielna 25
    00-021 Warszawa
  • NIP: 5252398341 KRS: 0000288695
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Booking.Com Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii