Dla czego nie dostałem nagrody jak zrealizowałem pobyt a piszecie że nie
Czy jest taka możliwość by płatność przeszła blokiem,a potwierdzenia na meilu nie było?
Jak wygląda kwestia awansu w Booking.Com Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Account Manager?
Napisano na forum, że premie są przyznawane raz na kwartał. Aczkolwiek wspominano też o zmianach w firmie, rzucając wzmianki o dokładaniu obowiązków, rosnących targetach, ucinaniu benefitów, czy niewielkich wzrostach płac. Ktoś z pracowników jest w stanie cokolwiek na te tematy powiedzieć? Klienci z kolei skarżą się na brak kompetencji osób z infolinii. No to, w jaki sposób jest się przygotowywanym do udzielania fachowej informacji i służenia pomocą oraz wyjaśnieniem? I ile da się za to aktualnie zarobić?
booking.com na swojej platformie małym druczkiem dokładnie napisała ze za nic nie odpowiada i że za nic nie zapłaci nikomu odszkodowania A4. Nasza Platforma 1. Udostępniamy naszą Platformą z należytą dbałością, ale nie możemy zagwarantować, że wszystkie znajdujące się tam treści są prawidłowe (otrzymujemy informacje od Dostawców usług). W zakresie dopuszczonym przepisami prawa nie możemy zostać pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, przerwy w działaniu lub brakujące informacje, choć robimy wszystko, co w naszej mocy, aby takie problemy naprawiać/usuwać tak szybko, jak to możliwe. 2. Nasza Platforma nie rekomenduje ani nie promuje żadnego z Dostawców usług ani ich produktów, usług, udogodnień, pojazdów itd. 3. Nie jesteśmy zobowiązani warunkami, które regulują relację między Tobą a Dostawcą usług. Dostawca usług ponosi wyłączną odpowiedzialność za Produkt turystyczny.
I ta informacja to od zawsze tam była? No to ładnie czyli na 100% jak ktoś miał jakiś problem to już niczego z tym nie zrobi?
Mnie goście zdemolowali mieszkanie , palili marychę , potłukli telewizor , zniszvzli ściany itd itp. Booking umył ręce od odpowiedzialności , mimo, źe był protokół z policji , nie podał nr ksrty kredytowej , jeszcze pobrał prowizję za niszczycielską wizytę (usunięte przez administratora)
Skandal Konsultanci z łapanki nie mają podstawowej wiedzy na żaden to temat. Poproszeni o nazwisko w celu weryfikacji udzielanych informacji twierdzą, że nie muszą się legitymować. Numeru konsultanta ani żadnego identyfikacyjnego też nie podadzą. Za 10 minut dzwonię do innego ten z kolei udziela całkiem innych informacji w sprawie. Kolejny udziela jeszcze innych. Wina jest zawsze Twoja Twoja i tylko Twoja nawet jak ich system Cie oszuka. Też jest Twoja bo ich system się pomylił i padło akurat na Ciebie. Moloch który rządzi się bezprawiem bo MOZE. Niekompetencja, nieposzanowanie i kłamstwa wynikające z niewiedzy ludzi tam pracujących.
No teraz jest RODO i to wszystko to nie wiem, czy mają naprawdę obowiązek ci się przedstawiać? Ciekawe, czy pracodawca przy zatrudnianiu zwraca uwagę na kompetencje. Jakie są wymogi odnośnie doświadczenia?
Wynajmuję poprzez nich własne mieszksnie , co chwila nowe kwiatki . Zaniżają kwoty , sami dają gościom zniźki , nie odpowiadają na maile , beznadziejna wspólpraca
Coraz gorzej - ucinanie benefitów, bardzo małe wzrosty wynagrodzenia (poniżej średniej rynkowej), coraz więcej targetów i obowiązków. Z firmy o świetnej kulturze pracy, dobrych warunkach i poczuciu wspólnoty stała się krwiożerczym korpo, gdzie liczy się tylko wyciskanie wyników.
Niestety nie wiem jaka jest średnia krajowa. Macie tu zakaz mówienia o pieniądzach, czy możesz podać kwotę i jak to jest podzielona na podstawę i premię, skoro są jakieś targety? I czy udaje się je osiągać, by była premia i większa satysfakcja z wypłaty?
Za co macie ucinaną kasę, są jakieś konkretne przewinienia? Tak w ogóle te wyniki są realne do osiągnięcia tak na 100 %? Oprócz kasy są jeszcze inne benefity?
Od ponad miesiąca nie mogę doprosić sie o fakturę od booking.com. Lekceważą problem odpowiadając, że to ich partner , oczywiście żadnych danych tego partnera, i oni nie mogą pomóc. Nie mówię już o tym, że naruszają przepisy ustawy karno skarbowej. Nie mogę wprowadzić kosztów pobytu w koszty firmy. A booking.com umywa ręce.
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Booking.Com Sp. z o.o. na stanowisku Account Manager? 29 sierpnia pojawiły się ich ogłoszenia na Pracuj.pl.
Co dokładnie masz na myśli? Jakiś telefon czy samochód służbowy? Bo jeśli chodzi o takie rzeczy to prócz pensji AM ma telefon oraz komputer służbowy. Samochody na wyjazdy są wypożyczane. Raz na kwartał w zależności od wyników otrzymuje się premie.
Dobre te premie można sobie wypracować? I czy ciężko jest czy raczej normy do wyrobienia? Czy poza tym jakieś benefity pozapłacowe firma oferuje? Czytałam że jakieś zniżki na podróże są, a tak poza tym to co jest?
Przyznano mi zniżkę, a finalnie z karty zabrano kwotę bez zniżki. Ludzie z centrum pomocy chcieli ode mnie zrzut ekranu przed zawarciem transakcji, ale nie potrafili powiedzieć jak zrobić zrzut ekranu z przeszłości. Największą kpiną jest tworzenie niedogodności i jednocześnie przepraszanie za niedogodności. Jedną sprawą zajmowało się 6 osób i każda kolejna nie potrafiła się odnieść do wcześniejszej korespondencji w tym samym czacie.
Wczoraj spotkało mnie dokładnie to samo - nie naliczyło zniżki ok. 500pln. I też centrum zarządało zrzutu ekranu. Nie wiem gdzie mógłbym dalej z tym uderzyć
Zostałam w środku Europy bez pieniędzy i bez noclegu Pobrano natychmiast opłatę a właściciel obiektu napisał że nie jest gotowy by mnie przyjąć.Niestety w Booking nikogo nic nie interesuje (usunięte przez administratora) Nie polecam szczególnie rezerwacji w obcych państwach.
Brak ogrzewania, brak wifi... Po kontakcie z firmą została przysłana ekipa techniczna, składająca się z osób z Ukrainy nie mówiących po polsku (Pani, która przyszła była sprzątaczką). Po próbie naprawienia ogrzewania w obiekcie nadal było zimno, stąd sama firma zaproponowała dostarczenie grzejnika ale nie zrobiła tego. Po dalszej wymianie korespondencji zarówno ze strony booking jak i firmy Renters dostałam decyzję o zwrocie kosztów. Ale po przesłaniu numeru rachunku nagle nastąpiła zmiana decyzji. Mimo dowodów - decyzja, przeprosiny za brak ogrzewania i konieczność powrotu po 1 nocy, zarówno booking jak i renters uchylają się od odpowiedzialności. Kierownictwo przy każdym telefonie zmienia swoją decyzję, pracownicy (np. Pani Kinga W.) rozłącza się po odsłuchaniu mojej rozmowy z Krystianem R., gdzie podjęto decyzję o rekompensacie, natomiast inna pani na prośbę o przekazanie adresu korespondencyjnego do booking gdzie zamierzam wysłać wezwanie do zwrotu środków odpowiada, że portal uważa sprawę za zamkniętą i nie można nic do nich pisać. Booking i Renters 26.11.2022 przepraszają i informują pisemnie o rekompensacie, następnie booking uchyla się bo Renters "nie odpisał" na ich wiadomość, następnie booking po analizie dowodów informuje o rekompensacie (02.12.2022) aby 08.12.2022 znów przeprosić i poinformować, że rekompensata nie jest możliwa. W takiej sytuacji pozostaje tylko droga prawna. Obie strony uchylają się od odpowiedzialności.
Myślałam że dowiem się więcej o pracy w firmie a tu same opinie niezadowolonych klientów lub osób z nią wspólpracujących. A mnie interesuje proces rekrutacji do firmy, bo ktoś tu napisał że to typowe korpo. Czy w ogóle teraz pracujecie zdalnie, czy w biurze?
To portal o opiniach o korpo booking. Opinia moja jest taka : korpo najgorsze z możliwych, współczuję ludziom tam pracującym. Poza tym zasady ustalane przez booking są sprzeczne z prawem obowiązującym w RP. Rezerwuj w hotelu nie przez booking. To hotel daje Ci nocleg, a nie firma z siedzibą w Amsterdamie.
Tych kosztów to ile się nazbierało? I ogólnie to czemu mieliby nie chcieć tego zwrócić, bo nie bardzo rozumiem. Z kim to konkretnie z firmy było konsultowane?
BOOKING, okropny model biznesowy! Wybrałem się z żoną i przyjaciółmi do przepięknego Mediolanu. Partner Booking (obiekt) zgodził się na późny przyjazd co potwierdził e-mail. Dotarliśmy na miejsce w umówionym czasie, jednak nikt nas nie przyjął, nie odbierał telefonów i nie wysłał instrukcji wejścia do obiektu. W serwisie Booking był niekompletny adres obiektu, brak numeru domu! Booking pozostawił nas bez wsparcia od godziny 00.30 do 7.00. Błąkaliśmy się po mieście a temperatura wynosiła 5 st. Około 11.00 zaoferowano nam nowy obiekt, który był droższy a miał być w tej samej cenie. Booking nie chce zwrócić wyższych kosztów. Booking. Najgorszy partner biznesowy jakiego miałem!
Komplete nastawienie na zysk,(usunięte przez administratora)Nie dbają o klienta ani o właścicieli obiektów. Jest nieczyste gra A szczególnie w Warszawie nie muszę mówić jak to się odbywa żeby zawiesić inny obiekt A zarazem wynosić konkurencję dlatego sprawa została zgłoszona na prokuraturę.
zgodzę się w `100 % - booking zawiesza obiekt i nie tłumaczy swojej decyzji - mało tego wymusza na obiekcie aby przyznał im rację. Działania konkurencji w tej materii są proste, a booking jest współwinny - osoby decyzyjne w booking to ludzie, którzy nie używają prawidłowo organu, który mają pomiędzy uszami. Dla booking najważniejsza jest prowizja i nic więcej. Booking wydaje decyzje jak Sąd, a to tylko wydał ją (usunięte przez administratora) siedzący w boksie biurowym. Ludzie opamiętajcie się w tym booking
Nie polecam liczyć na jakiekolwiek pozytywne rozpatrzenie sprawy, (usunięte przez administratora) jak tylko się da byle (niemała) prowizja zgadzała się im na koncie, a program "smart-flex" gdzie niby znajdują kogoś w miejsce gosci ktorzy zrezygnowali lub zwracają pieniądze za ten termin to jakiś kompletny żart z właścicieli obiektów. Robią wszystko żeby wyjść jak najlepiej dla siebie i nie ponosić żadnych kosztów. Zostałem zapewniany o zwrocie pieniędzy, gdzie niby rozmowy są nagrywane, ale po paru dniach zmienili zdanie bez żadnego uzasadnienia i nagrania nie mają żadnego znaczenia. Jeśli już musicie z nimi współpracować to polecam przy korzystaniu z portalu robić screeny przed rezerwacją cen, i jeśli kontaktujecie się z obsługą to nagrywać rozmowy bo jeśli nie będziecie mieli dowodów żeby iść do prokuratury to potem będziecie mogli ich jedynie w pompkę pocałować. Typowa firma nastawiona tylko na trzepanie hajsu kosztem obiektów mając je totalnie w miejscu gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę.
Masz rację też zgłoszę na prokuraturę zrzucają wszystko na właścicieli obiektów... (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!!!
A to u Ciebie co takiego się stało, że masz zamiar to w ten sposób zgłaszać? Obiekt się z czegoś nie wywiązał? Pytam, bo zastanawiam się jakiej reakcji od nich oczekujesz
rezerwacja dokonana miesiąc wcześniej , tak zęby na 100% pojechać tam gdzie zaplanowaliśmy. Nagle 19 stycznia okazuje się ze rezerwacja została odwołana przez booking , z powodu nie pobrania płatności. zero inf o tym zdarzeniu , ani od strony booking ani od strony ośrodka , . Żenada plany poszły w ... NIE POLECAM chyba ze chcesz sobie popsuć wyjazd...
Miałam podobną sytuację ale wniknęłam głębiej to okazało się, że to hotel odwołał rezerwację przy próbie pobrania kasy, a mój limit na transakcje był dość mały. Hotel się nie przyznał, dał nam kwaterę ale z bookingiem się nie rozliczał.
Odradzam, zapłaciłem za wynajem na jedną noc za Studio Flat, coś w rodzaju mieszkania lub apartamentu, a po przybyciu na miejsce próbowano mnie i moją partnerkę wcisnąć w pomieszczenia które nie miały nic wspólnego z ogłoszeniem i opisem oraz zdjęciami które były umieszczone w ogłoszeniu. W chwili gdy zorientowałem się że to nie jest to za co zapłaciłem i pokazałem dowód rezerwacji wynajmu Kobiece która mnie prowadziła, ta lakonicznie stwierdziła że NIE bo te Studio Flat za które zapłaciłem to oni teraz tam mieszkają i mamy spać w pomieszczeniach gospodarczych które zostały przerobione na noclegi, przynajmniej ja to tak odebrałem a już na pewno nie tego się spodziewałem. Odmówiłem i odjechałem, wynająłem pokój w miejscowym hotelu. Na drugi dzień złożyłem reklamację w serwisie, ale do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy. Nie twierdzę że to jest wina wynajmującego bo Booking.com jest znany z pomyłek lub z nie dogadania się z podmiotami które udostępniają lokale pod wynajem, ale ostatnio to się robi nagminne. zobaczymy co odpowie serwis i ewentualnie będę się kontaktował jeszcze z właścicielem lokalu w sprawie zwrotu pieniędzy. W każdym razie odradzam serwis Booking.com zbyt wiele problemów ostatnio albo płacić dopiero po przybyciu. Jak się sprawą wyjaśni to dodam tu wpis o efekcie moich starań. Aktualizacja na 09.10.2022, niestety serwis Booking.com olał sprawę. Najpierw pisali że muszą się skontaktować z podmiotem udostępniającym lokum, minęło bo parę dni i brak odezwy, napisałem ponownie to kazali mi udowodnić że w tym terminie musiałem skorzystać z innej usługi, to przesłałem im dowód zapłaty za hotel, to zaczęli się wykręcać że oni już pieniądze przelali właścicielowi i odesłali mnie do niego. Właściciel poinformował mnie że jeszcze pieniędzy nie otrzymał z serwisu i tak wszyscy mnie zbywają. Jestem w plecy 200 zł, nie polecam serwisu, tragedia. Jak by co to chętnie dołączę się do zbiorowego pozwu przeciw serwisowi Booking.com. Data doświadczenia: 24 września 2022
Jedno wielkie (usunięte przez administratora) W razie problemów z hotelem Booking Ci nie pomoże . Miałem sytuację gdzie hotel odwołał rezerwację na 2 tygodnie przed przyjazdem do Rzymu. Booking odmówił pomocy w znalezieniu nowego hotelu lub chociaż dodania jakiejś zniżki na nowy hotel. Zdajecie sobie sprawę jakie są ceny i możliwości wynajmu na 2 tygodnie przed przyjazdem. Zachowanie Bookingu na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co Pan bsm zrobi" . Żenada i brak profesjonalizmu. Uwaga na hotel w Rzymie Gran Torino.
Przy robieniu rezerwacji bezzwrotnej była podana cena za pokój 260 zł.Zacząłem robić rezerwację,od razu po wpisaniu danych pobrało mi z konta 260 zł a zamiast potem potwierdzenia rezerwacji i nr rezerwacji,wyskoczyła strona Bookingu ,że im przykro,ale cena wzrosła z 260 na 314 zł.Na infolinie nie można się dodzwonić,bo połączą tylko po wpisaniu kodu rezerwacji.Banda (usunięte przez administratora)
Generalnie Booking to taka marketingowa ściema. Rzekome rangi GENIUS i zniżki z nich wynikające tak naprawdę to czysty marketing. Dla osób wygodnych którzy nie zwracają uwagi na nieco zawyżone ceny rezerwacji jest ok, gdyż system wyszukiwania, sposób przedstawienia oferty, zdjęcia, wygląd strony www, etc. jest bardzo intuicyjny i szybko można coś odszukać oraz ekspresowo zarezerwować. Ja osobiście używam booking.com wyłącznie do wyszukiwanie obiektów, zaś samą rezerwację dokonuję już przez stronę oficjalną tego obiektu i tak np. Odszukuje obiekt, którego np. cena za weekend + śniadania normalnie na booking kosztuje 500 zł, a w związku że mam poziom GENIUS 2 dostaję ekstra zniżkę -15% i jeszcze śniadania w cenie co finalnie wyświetla mi cenę za ten pobyt już powiedzmy 400 zł (łał super promocja 100 zł mniej i śniadania za free). Kolejno wchodzę na oficjalną stronę www. tego samego obiektu wybieram ten sam pokój oraz ten sam czasookres i wszystko to dostaje w cenie 370 zł :). Czary mary nie nie - to sposób marketingu, który wyłącza myślenie coś jak to 500+ po którym mamy rzekomo być bardziej majętni :) - taka ściema dla mało myślących. Reasumując booking spoko jako wyszukiwarka obiektów z uwagi na prostotę i dużo zdjęć, map, wskazówek jednak do samego zamawiania staram się wybierać już oficjalną stronę obiektu bardzo często cena jest albo taka sama (mimo że mam GENIUS 2) albo niższa.
No wiesz, są plusy i minusy, ale dobrze zauważyłeś - to czysty marketing dla wygodnych osób, którym zależy na czasie i nie przejmują się tym że przepłacają :)
prawda - rezerwujcie bezpośrednio w hotelach lub apartamentach - dzwońcie do obiektów i mówcie, że widzieliście ofertę na booking i zadajcie pytanie czy moglibyście dostać ofertę o 10 % tańszą - gwarantuję Wam, że bez problemu to uzyskacie, a czasem i nawet więcej niż 10 %
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!