Opinie o ZTM w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy ZTM. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w ZTM o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób miejski i podmiejski

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ZTM w Warszawa

jgorski
Inne
 Pytanie

Dzisiaj spiesząc się do pracy wsiadłem do tramwaju, żeby podjechać dosłownie 3 przystanki (4 minuty jazdy). Wsiadając chciałem kupić bilet na aplikacji „jak dojadę” ale zabrakło mi 70, słownie SIEDEMDZIESIĄT GROSZY! na bilet więc od razu włączyłem aplikacje bankową i przelałem środki, ale biletu nie zdążyłem już kupić bo „przemiły” kontroler biletów, który stał obok mnie i widział całą sytuację, był głuchy na tłumaczenia, że właśnie kupuję bilet, po odmówieniu okazania dokumentów, zaczął być głośny i dość agresywny. Powiedziałem, że w takim razie wysiadam i na następnym przystanku, żyli jakieś 200 m dalej wysiadłem, ale ten rzucił się za mną i siłą przytrzymał mnie, strasząc policją. Żadne tłumaczenia nie miały sensu. Zapłaciłem prawie 170 złotych mandatu bo zabrakło mi 70 gr na bilet, a kanar nie dał mi nawet 10 sekund żeby go zakupić. Nie wspomnę już o sytuacji, która miała miejsce obok mnie - chłopak próbujący wysiąść z tramwaju został prawie powalony na ziemie przez kontrolera, który ciągnął go za pasek od torebki. Ja rozumiem, że wam zależy tylko na kasie, ale to jest kontrola biletów czy jakaś bandyterka? (usunięte przez administratora)!

1
Haha
Inne
@jgorski

Nie no powinni jeszcze cię pogłaskać i przeprosić za to, że nie masz biletu. Już widywałem takich cwaniaków co kupują bilet dopiero jak widzą kontrolera w pojeździe. Prawidłowo z tobą postąpili.

To już jest koniec
Pracownik

Tragedia. Opóźnienie, brud, systemy monitoringu oraz kasy biletowe nie pracują... koszmar bezwzględny. Rozformować i dowidzenia.

1
Renata
Inne

witam czy ktoś pracował jeszcze niedawno jako specjalista ds bhp i miałby jakąś opinię na temat pracy? na jaką atmosferę pracy można liczyć i jaki jest średni staż na tym stanowisku? proszę o opinię, ponieważ wkrótce zakończy się możliwy czas złożenia wniosku

Arek
Inne

Dzisiaj o godzinie 18 z minutami na wysokości myśliborskiej kierowca autobusu 509 w kierunku Tarchomina zamiast opca.udzielić pomocy bo samochód zaczął wariować to zaczął straszyć policja robić zdjęcia i wyzywać, Takich mamy kierowców jeśli masz problemy to wyzywaj się na sobie a nie na innych widać że pomoc jest ci

1
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
N
Inne

Uważajcie na kontrolera nr 0155. Dzisiaj na stacji metra Centrum zjechałam windą nie na tą stronę, chciałam wrócić do windy, ale coś mnie tknęło żeby spytać kontrolera, który stał obok jak się dostać na drugą stronę, bo nie jestem z Wawy i spieszylam się na pociąg, który miałam za 15 min. A typ do mnie o bilet, który cały czas trzymałam w dłoni, ale nie zdążyłam skasować, bo się zgubiłam i spieszyłam żeby wrócić na zewnątrz i szukać odpowiedniego wejścia. Cała sytuacja miała miejsce z 20 m od drzwi windy. Nie wiem jak smutne trzeba mieć życie żeby wykorzystać sytuację, że ktoś pyta o pomoc i wystawić mandat, ale życzę żeby tez go ktoś tak w życiu potraktował, podobno karma wraca.

1
Inn
Pracownik
@N

Ale chamstwo!!!! Aż z takim nawet ja się nie spotkałam, porażka.

Aleksandra
Inne

Jeżdżę autobusem 220, o ile jestem w stanie zrozumieć spóźnienia autobusów w jedną stronę bo autobus przejeżdża, przez korkujące się miejsca, to nie zrozumiem dlaczego często w drugą stronę autobus przejeżdża 5 minut przed czasem i nie czeka na pasarzerów, którzy w widocznym miejscu do niego biegną.

1
Aaaa
Pracownik
 Pytanie

Co za baran ustala czasy przejazdu od przystanku do przystanku??? Po drodze są światła!¡!!. Pomyśl gamoniu.

Hanna i Janusz
Inne

Serdecznie dziękujemy Panu kierownicy autobusu linii 185 numer boczny 3466 za wyjątkową życzliwość, uprzejmość, kulturę osobistą oraz takt. Zdarzenie miało miejsce 20 listopada 2022 r. na przystanku autobusowym Legia-Stadion 03 o godzinie 21:19. Panie kierowco serdecznie pozdrawiamy ????????. Hanna i Janusz

Krzysztof
Inne

Autobusy linii 731 i 728 kierunek Żerań jeżdżą jak chcą opóźnienia sięgają kilkunastu minut

XYZ
Inne

Nie polecam! Nie ma autobusu 637,5, skandal!!!!

516
Inne

BARDZO, BARDZO zimno w awtobusie 516, zawsze.

Renata
Inne
@516

No to latem nie ma na co narzekać? ;) A nie myślał nikt, żeby poprosić kierowcę o włączenie klimy np? Ta sama osoba go prowadzi zawsze?

ola
Inne

kolejna taka sytuacja ze autobus przyjeżdża wczesniej z 5 minut i kierowca w (usunięte przez administratora) ma jak ktoś biegnie i woła aby poczekał, nieźle się bawi ZTM

Dartom
Inne

Siemka jadąc dziś autobusem linii 520 o 5:29 autobus przyjeżdżając na przystanek punktualnie dojechał z 10min opóźnieniem , gdzie trasa tej linii w godzinach porannych zajmuje przejazd 15 min i spóźniłem się na tramwaj oraz do pracy tj 16.09.2022 roku TO NIE JEST PIERWSZY RAZ

Renata
Inne
@Dartom

No tak, na bank to nieprzyjemne ale raczej niczego na to nie poradzisz? Chociaż sugerujesz coś konkretnego odnośnie tych czasów i tego spóźnienia? Ciekawe co mogłoby je powodować tak w sumie

Aaaa
Pracownik
@Renata

Ktoś durny z ZTM ustala czasy przejazdu od przystanku do przystanku. Niech sam wsiądzie za fajere i to wykona. Pozdrawiam (usunięte przez administratora)innych pasażerów. Wszystkie żale proszę kierować do Tych ,,kolorowych,, ZTM. KIEROWCA.

Renata
Inne
@Aaaa

Tzn., no na jakieś korki i losowe warunki drogowe raczej taka osoba nie wpłynie? Przypuszczając, że drogi będą czyste to chyba przejazdy odbywałyby się na czas?

Jagna
Inne
 Pytanie

W dniu 09.09.2022 r., jechałam autobusem linii 519. Strefa1. O godzinie 18:49 była kontrola biletów. Miałam skasowany bilet 20 minutowy. Niestety nie miałam jak sprawdzić godzinę przejazdu, ponieważ nie był włączony zegar w autobusie na żadnym monitorze. Miałam przygotowany nowy bilet. A nie mogłam wyjąć telefonu i sprawdzić godzinę, ponieważ stał koło mnie alkoholik pił piwo i dziwnie się zachowywał. Miałam już raz incydent z alkoholikiem w autobusie, któremu przeszkadzał mój telefon w ręku, zwyzywał mnie itd...nikt mi nie pomógł,w związku z tym bałam się sprowokować kolejnego alkoholika. Pokazałam kontrolerowi skasowany bilet, nie wiedząc, że jest już po czasie. Kontroler zażądał dokumentu. Wiec pokazalam legitymację osoby niepełnosprawnej umiarkowanie, dlatego mam zniżkę. Konduktor zażądał okazanie innego dokumentu nie potrafił znalezc numeru legitymacji. Więc pokazalam na dokumencie, gdzie znajduje sie numer. Zapłaciłam 161.80zł. Bez zniżki dla niepełnosprawnych mimo, ze na mandacie wpisany jest numer legitymacji niepelnosprawnych umiarkowanie. Dodatkowo kontroler napisal na mandacie ze jestem emerytką, co jest błędem. Jeszcze dużo mi brakuje do emerytury oraz jako dokument wpisał dowód osobisty. Co też jest nieprawdą. Same kłamstwa. I ktoś taki mnie legitymuje, pisze z palca wyssane rzeczy i jeszcze żąda innego dokumentu bo ten nie pasuje. Nie wie, gdzie jest numer legitymacji. To jest po prostu obrzydliwe, że zwykly człowiek jest przez ZTM oszukiwany, że musi komuś takiemu, kto nie ma żadnej legitymacji kontrolera pokazać dokumenty. Miał tylko narzędzie do sprawdzania biletów. A pijak spokojnie chlal piwo i jechał dalej. Po prostu prześladowanie zwykłych ludzi, brak zegarka w autobusie, w którym obowiązują bilety czasowe. Nr kontrolera 1573. Bo chyba był to kontroler. Nie ufajcie kontrolerom. Piszą na mandacie co im się podoba. Jakbym miała miec kiedyś podobną sytuację to wzywam policję. Nikt nie będzie o mnie pisał nieprawdę. Niestety dopiero w domu zorientowałam sie, że są klamstwa wypisane na mandacie. A ZTM chroni kontrolerów i nawet nie będę do nich pisać. Zawsze mają racje, gdzie jest sprawiedliwosc? Zwykly Kowalski pojdzie do więzienia a taki kłamie i jest chroniony.

Barbara
Inne

Szukają intensywnie "zakręconych" kierowców, w każdym autobusie są wyświetlane i wiszą reklamy. Ktoś mnie oświeci, ile mąż realnie zarobiłby brutto w tym naborze? Jest wybór tras dziennych lub nocnych (i oczywiście, czy nocne są płatne wyzej)?

wkurzona

mieszkam w warszawie od niedawna, linia którą jeździłam to 174, autobusy odjeżdżają z przystanku przed czasem, kierowca hamuje w ostatnim momencie gdzie starsze osoby lub osoby niepełnosprawne mogą się po prostu przewrócić i zrobić sobie krzywdę. W czasie pandemii gdzie musimy ograniczyć kontakt w autobusie z rurkami nie dotykając ich ze względu na bakterie podczas takiej jazdy staje się to niemożliwe , gwałtowne hamowanie i zbyt szybka jazda. Mam wrażenie , że kierowcy jeżdżą jak z workami "kartofli".

2
Bbb
Pracownik
@wkurzona

To wracajbskad przyjechałaś. W PKSie masz miejsce siedzące gwarantowane. A w komunikacji miejskiej musisz się trzymać czy jest pandemia czy nie.

Wkurzona
Inne
@Bbb

@Bbb założę się, ze jesteś kierowcą tego autobusu .. naucz się pisać najpierw. To, ze w komunikacji mam się trzymać bo nie ma miejsc to ja nie mam z tym problemu ale kierowcy mogliby się nauczyć lepiej jeździć bo hamują w ostatnim momencie, przejeżdzają na pomarańczowym świetle jak widzi , ze się zielone kończy to przyspiesza i przejeżdża na pomarańczowym. Szkoda słów na ciebie ???? Drogi publiczne to nie tor wyścigowy.

Pasażer
Inne
@Wkurzona

Nie ma na sygnalizatorze świetlnym, światła o barwie pomarańczowej, jest światło żółte, więc jak może przejechać na pomarańczowym, co do żółtego, kierowca autobusu nie może, gwałtownie hamować, więc spełnia wszystkie przesłanki by na żółtym świetle przejechać, po to ono właśnie jest.

cinek
Kandydat
 Pytanie
@wkurzona

a jak ten komentarz się ma do ZTM jako pracodawcy ? to jest forum dla kandydatów, którzy chcą się dowiedzieć czegoś o warunkach pracy u potencjalnych pracodawców. a nie dział skarg i wniosków.

danusia
Inne

Jestem osobą zawsze kupującą bilety lub mam kartę miejską czy to noc czy dzień zawsze jestem uczciwa w tym za co płacę . Dziś jak co dzień kupiłam bilet aby dostać się do domu metrem , na stacji metro politechnika zostałam zatrzymana przez Panów kontrolerów biletów i z uśmiechem sięgnęłam do kieszeni po telefon aby pokazać wersje elektroniczną biletu. Ku mojemu zdziwieniu bilet przestał działać minutę przed jego ukazaniem kontrolerowi co nie miało żadnego wpływu na jego decyzję o tym aby wystawić mi mandat na prawie 300 zł . Jestem osoba 18 letnią i mieszkam na własną rękę ciężko pracuje aby mieć na mieszkanie i życie ale to nie przeszkadza mi w byciu uczciwą i zawsze uśmiechniętą osobą. Przyznam iż było to dla mnie zbicie z rzeczywistością , która niestety jest taka ,że nie opłaca się nawet być uczciwym człowiekiem w tym kraju kiedy jedna czwarta mojej wypłaty ma być mi zabrana za to ,że zawsze mam bilet ,popłakałam się i uciekłam stamtąd jak najszybciej . Przez to iż zostałam potraktowana niemiła obsługą straciłam zamiłowanie do waszej firmy i komunikacji w Warszawei co mnie smuci bo mieszkam tu całe życie i nie spotkałam się jeszcze z takim brakiem empatii w stosunku do osoby tak szanującej prawo jak ja . Nie pozdrawiam

Lila
Inne
@danusia

Hej, napisz odwołanie! Na stronie ZTM masz opisane wszystko, co w takiej reklamacji powinno być zawarte. Możesz wysłać ją na email lub drogą tradycyjną. Takie zachowanie kontrolera to brak ludzkiego spojrzenia na sytuację. Tak jak piszesz - gdybyś chciała być nieuczciwa, nie kupowałabyś żadnego biletu. Widać dla tego Pana ważniejsze jest 30 zł, które mógłby dostać z tego mandatu niż podejście jak człowiek do człowieka.

Sylwia
Inne
@Lila

A to w takich sytuacjach można się odwoływać? Daje to coś?

Pasażerka
Inne

Zmiany wprowadzone po otwarciu Metro Bemowo to jedna wielka tragedia.... Nie wiem kto tam używa móżgu ale śmię twierdzić że nikt podczas ustalania zmian. Nie to że metro w żaden sposób nie pomaga dostać się większości ludzi np z targówka na bemowo, sama podróż kiedyś jednym autobusem trwała ponad godzinę to teraz nie to że trzeba się przesiadać minimum 2 razy to jeszcze między jednym a drugim środkiem transportu są 2 min na przesiadkę więc wystarczy ze ktoś przyblokuje tramwaj i już się nie zdąży na autobus to potem na kolejny czeka się 20min. Jedna wielka tragedia... Nie polecam, jak mamy ograniczyć ilość samochodów i korków w mieście jak komunikacją nie da się jeździć... dodam że samochodem bez korków przejeżdza sie tą trase w jakieś 20-25mi. Teraz z czekaniem na komunikacje i przejazdy jakieś półtorej godziny

Sylwia
Inne
@Pasażerka

I serio nie ma żadnej alternatywy odnośnie tej trasy? Szukałaś jakiegoś innego autobusu z innego pobliskiego przystanku?

Pracuś
Inne
 Pytanie

W sobotę 16.07.2022 zostały zmienione rozkłady jazdy m.in.autobusów 171 i 190, które właściwie były jedynymi bezpośrednimi na odcinku Pl.Bankowy : Góralska (C.H.Wola Park). Dla mnie i wielu innych osób były to jedyne bezpośrednie połączenia, którymi mogliśmy dojechać do pracy w C.H.Wola Park i po 22.00 (po pracy) mogliśmy wrócić do domu.Ale ktoś "mądry" postanowił zmienić ich trasę, tak,żeby nie było już takiej możliwości i przy metrze Młynów autobus !90 zmienia kierunek, a 171 w ogóle już tą trasą nie jeździ. W C.H.Wola Park pracuje bardzo dużo osób i równie dużo klientów tego Centrum korzystało z tych połączeń, bo autobusy zawsze były pełne w obu kierunkach, więc nie rozumiem czemu ma służyć ta nagła zmiana ?????? ktoś mi to wyjaśni??????

Sylwia
Inne
@Pracuś

To może warto jakieś zbiorcze pismo napisać w tej sprawie? Może by przywrócili wszystko tak, jak było?

cat
Inne
 Pytanie

Dnia 23 czerwca wybrałam się z chłopakiem do Warszawy w celu rozmowy o pracę, więc oboje wykupiliśmy bilety dobowe kartonikowe. Wsiedliśmy do tramwaju 17 na Mokotów. Skasowaliśmy bilety i schowaliśmy bo, przecież kto by pomyślał, że będzie z nimi coś nie tak. Wyjmuje je po wyjściu z tramwaju, a tam ważne od 20.00.2022 do 21.06.2022. Zadzwoniliśmy na infolinię podaną na stronie ZTM. Pani z infolinii powiedziała żebyśmy kupili nowe bilety, a za te zostaną zwrócone na 100% nam pieniądze, że musimy tylko napisać reklamację na email widniejący przy numerze na który dzwonimy. Następnego dnia napisaliśmy na email ZTM, a tam Pan zaczyna mi wypisywać, że oni nie mają infolinii i że nie należą mi się pieniądze, ponieważ informacja, która jest wydrukowana na bilecie jest tylko informacją dodatkową i według tego co sprawdził w systemie to mogliśmy sobie spokojnie na nich jeździć. W takim razie czemu nie uzyskaliśmy takowej informacji na infolinii?

Iwona
Inne
@cat

Może warto iść do punktu obsługi klienta, tam ludzie to załatwią, tych punktów jest całkiem sporo w Wawie. Macie jeszcze te bilety fizycznie, aby pokazać jako dowód?

Zostaw merytoryczną opinię o ZTM - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ZTM?

    Zobacz opinie na temat firmy ZTM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ZTM?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ZTM?

    Kandydaci do pracy w ZTM napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ZTM
Przejdź do nowych opinii