Witam Enel med który mam w pakiecie nie działa na żadnej linii. Pomimo odpowiedzi ze strony Enel Media że jest zaświadczenie o stosowanych lekarz, od 18:30 czekam na wizytę do teraz się nie odbyła. W tym czasie dzwonił do mnie endokrynolog, którego nie zamawiałem, bo "lekarz go tu przysłał" o co chodzi? Same błędy w aplikacji , recepcjonistki nic nie Mogą pomó c, i mówią że nic nie wiedzą. Same sprzeczne informacje
Umiesz czytać??? Człowieku to są opinie na temat pracodawcy... PRACODAWCY... A nie na temat Twoich spraw z realizacją usług przez daną firmę... czytaj że zrozumieniem!!!
Nie ukrywam, że zdecydowaliśmy się na te placówkę, aby skrócić termin oczekiwania do specjalistów. I...? Czwarty raz odwołano mojej córce wizytę u ortopedy! Nie zaproponowano nic w zamian! Wizyty były odwoływane 2-3 dni przed umówionym terminem. Czekamy pół roku! Myślę, że na NFZ załatwilibyśmy to dużo szybciej. Poważnie myślę o zrezygnowaniu z usług tej firmy!
konsultanci (usunięte przez administratora) :) nauczcie sie obsługi klienta :) 0/10 szkoda, że nie można złożyć skargi na konsultanta za karę tam pracujecie czy jak?
Opieka medyczna w firmie Enel-Med to totalna porażka. Zaczynając od obsługi call center kończąc na lekarzach którzy u nich są z łapanki bo inaczej nazwać tego nie można. W pakiecie wszelkiego rodzaju badania, konsultacje i to wszystko od ręki. Niestety po podpisaniu umowy z nimi już nie wygląda to tak bardzo różowo do tego stopnia, że na USG CITO termin miałam wyznaczony za miesiąc na abonament bo prywatnie był już na drugi dzień. Brak dostępności lekarzy. We Wrocławiu od kilku miesięcy nie ma np. hematologa. Pacjent umawiany jest za każdym razem do kogoś innego. Czy tak wygląda poważne podejście do pacjenta? jego zdrowia i życia? Sytuacja z wczoraj we Wrocławiu. Członek mojej rodziny który również posiada u nich abonament dzwoni do call center. Pani po przeprowadzeniu wywiadu kieruje na wizytę stacjonarną. Na tej wizycie lekarz z pretensjami , że są teleporady i po co w ogóle ona tu przyszła? Lekarz nie skupił się na niczym innym jak na komentowaniu i głupim pouczaniu pacjenta o procedurach covid. Komentarze w stylu, że osoba z call center powinna być w trybie natychmiastowym zwolniona za to, że umawia na wizyty stacjonarne. Takie zachowanie lekarza nie jest raczej na miejscu i tego miejsca mieć nie powinno. Niestety standard obsługi, brak miejsc żeby zarejestrować się do lekarza -ale tylko dla pacjentów z abonamentem bo jak się chce umówić wizytę prywatnie to terminy są na już i teraz. Reasumując porażka.
Próba zarejestrowania w systemie Enel-Med on-line. Po wpisaniu danych pojawia się info: Założenie konta Online nie jest możliwe. Prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem telefonu 22 23 07 007 w celu uzyskania szczegółowych informacji. Dzwonię i słyszę od Konsultantki: Nie puszcza Pana? To trzeba udać się do oddziału po login. Hmm, to po co muszę dzwonić na infolinię, żeby usłyszeć takie "szczegółowe" info. Czy nie może od razu wyskoczyć info, żeby udać się do oddziału, zamiast infa z prośbą o kontakt z Call Center? Marnowanie czasu klienta.
Mam pakiet premium. 2 tyg czekam aż ktoś oddzwoni i poda mi termin. Przypominam się drugi raz i nadal mam czekać. Tj prywatna opieka? Za co płacimy? Takie kolejki to są na NFZ!
Mam pakiet premium. 2 tyg czekam aż ktoś oddzwoni i poda mi termin. Przypominam się drugi raz i nadal mam czekać. Tj prywatna opieka? Za co płacimy? Takie kolejki to są na NFZ!
Enel- Med tragedia. Umówienie wizyty do jakiegokolwiek specjalisty graniczy z cudem. Już nawet nie chce mi się szukać tych wizyt. Ortopeda dziecięcy- znalezionych wizyt 0, dermatolog dziecięcy- znalezionych wizyt 0, usg jamy brzusznej-znalezionych wizyt 0, mogę tak dalej wymieniać, ale po co???. Pieniądze wyrzucone w błoto. Jak muszę skorzystać z konsultacji to i tak idę prywatnie, bo tu nie sposôb się umówić. Więc płacę podwójnie. Za pakiet i za wizytę osobno. MASAKRA. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy. Gorzej chyba nie można trafić.
Spirometria nie nam możliwości wyboru oddziału Enel med z góry wyznacza termin i nie mam nic do gadania. To że nie jestem wstanie sam dojechać astma z 1 konca stolicy na 2 ,że termin zły trudna rozmowa z pierwszą linią med, Nie zmienimy i koniec. Od niedawna sytuacja jest zła co się dzieje? DLACZEGO zrażacie do siebie ludzi Pakiety wzrosły usługi coraz gorsze. Terminów brak mało empatii
Jak wygląda ścieżka kariery w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Wypisuję się z enelmedu, nie polecam tez nikomu korzystać z tych placówek. Co miesiąc płacimy grube pieniądze za opiekę lekarską, której autentycznie nigdy nie ma. Prawie nigdy nie korzystamy z tej opieki, ale kiedy już raz na pół roku chcę skorzystać, albo wizyta zostaje odwołana albo okazuje się że na cąły KRaków jest jeden lekarz i z wizytą u okulisty dziecięcego trzeba czekać pół roku. TO JAKAŚ KPINA...już dawno wahałam się czy się nie przepisać do innej placówki ale teraz jestem pewna, że to zrobię jeszcze dziś.Kiedy chcialam złożyć reklamację powiedziano mi, że nie można łączyć z kierownikiem - to nie wiem gdzie mogę złożyć reklamację? ŻENADA
Jaka jest płaca lekarza rodzinnego i warunki zatrudnienia ? Nie wiem czy rekrutować .
Dziękujemy za zainteresowanie rekrutacją na stanowisko lekarza medycyny rodzinnej w placówkach enel-med. Pragniemy poinformować, że wszystkie szczegóły zatrudnienia przekazujemy kontaktując się bezpośrednio z osobą zainteresowaną podjęciem pracy w naszym oddziale. Niezbędne jest dla nas wypełnienie formularza rekrutacyjnego, z uwagi na to, że w nim kandydat wskazuje wszystkie swoje preferencje, co do zatrudnienia. Zachęcamy do zaaplikowania poprzez formularz zamieszczony na stronie www.enel.pl/kariera. Pozdrawiamy Zespół HR
Na jaką podstawę można liczyć na stanowisku Key Account Managera?
Moje pytanie brzmi dlaczego w czasie już trwania rocznej pandemi, kiedy zostały utworzone teleporady, to po skierowanie i tak muszę jechać do placówki enel-med, która znajduje się w Gareri w siedlisku zararzeń!!! To jakaś kpina???? Ja mam się narażać na jazdę do centrum tylko po to, żeby mi wydrukowano skierowanie???? A co z faksem i podpisem elektronicznym? Ja też mam w domu drukarkę! Enel-med również może przefaksowac takie skierowanie do placówki gdzie odbędzie się badanie!!! Proste i kij od miotły!!!!!!! NFZ już to ogarnęło i nr skierowania wysyła mi SMS tak jak recepty. Jestem przerażona czym ta podróż może się skończyć dla mnie!!!!!!!!
Czy można liczyć w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. na prywatną opiekę medyczną?
Dziękujemy za Twoje pytanie. Pragniemy poinformować, że każdemu pracownikowi enel-med umożliwiamy skorzystanie z opieki medycznej. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej zakładki kariera, gdzie dostępne są szczegóły zatrudniania w enel-med, włącznie z opisem benefitów dla każdej z grup zawodowych.
Po mailowym zatwierdzeniu przeze mnie specyfikacji wykonanych badań, skierowałem prośbę o informację w sprawie faktury za usługę. Odp:''Tak, Dział Finansowy CM ENEL-MED wystawi fakturę.Zostanie przesłana na adres jaki został podany w karcie zgłoszenia uczestnictwa''. Zamiast dokumentu, po 20 dniach, otrzymałem maila z firmy KRUK ;''........ z poważaniem , Obszar Serwisu Wierzytelności" Rozumiem, że to taki rodzaj lekarza pierwszego kontaktu? Menadżer wykupił niedrogi abonament u KRUKA ? Ale słono za niego zapłaci. Gratuluję organizacji i ślę wyrazy uznania za wyśmienity pomysł na budowę relacji z klientem. Nie polecam.
Jestem od tygodnia chora , umówiłam się na teleporadę dopiero na dzisiaj ( czyli tydzień czekania) . Teleporada miała odbyć się o godzinie 11:45 u Pani doktor (usunięte przez administratora) - internista. Od godziny 11: 30 czekam z telefonem aby odebrać i w końcu dostać jakieś informacje jak mam się leczyć, i nic czekam ... o godzinie 12:21 otrzymałam SMS , że nadawca próbował się do mnie 3 krotnie dodzwonić. ??????????? Sprawdzam czy telefon uszkodzony, ale działa połączyło mnie z infolinią - zgłosiłam miłej Pani, że dostałam takiego SMS i podałam na wszelki wypadek drugi numer telefonu, miła pani wpisała do systemu i czekam. Kolejna godzina i nic , dzwonie jeszcze raz - kolejna miła Pani wysłuchała mojego problemu i poprosiła aby poczekać...., no i dowiedziałam się że Pani doktor (usunięte przez administratora) - internista - powiedziała, że ma innych pacjentów i do mnie już nie zadzwoni. Pani doktor, to aż tak dużo wysiłku trzeba żeby zadzwonić jeszcze raz do pacjenta??? Chyba, że ma Pani problem z obsługą telefonu i dlatego on do mnie ani razu nie zadzwonił.
Skierowanie na CITO tomografia klatki piersiowej z kontrastem. Umówiony termin za dwa tygodnie!!! Na CITO. W pierwszej rozmowie pani przez tel powiedziała, że skierowanie na cito jest ważne 7dni od wystawienia, następna pani po ustaleniu badania za dwa tygodnie, twierdzi, że skierowanie będzie ważne. To w końcu jak???? Z innej beczki, badanie krwi, na skierowaniu 7 badań. Zrealizowanych 6. Dzwonię, koleżanka źle spisała proszę przyjść jeszcze raz. Ani przepraszam, ani nic.
Jestem posiadaczką pakietu rubin. Przygotowuję sie do operacji woreczka zółciowego i od miresiąca usiłuję zapisac się na szczepienie przeciwko grypie. Od 21 września br. codziennie otrzymuję niekompetentną odpowiedż, że grafiki sa nie udostepnione lub zapełnione. Panie w coolcenter są aroganckie i nieuprzejme. Robicie sobie z nas żarty, czy co? Pytam się kiedy zostane zaszczepiona w Warszawie, czekam na pilną odpowiedż. Joanna Bajorek
Jak oceniacie pracę jako młodszy konsultant ds. obsługi klienta w Manufakturze, w Łodzi?