W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Enel-Med? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Не рекомендую преобретать страховку в этой клинике .Записаться к специалисту можно не раньше двух месяцев , но оплата за страховой полюс ежемесячно. Обслуживание ничем не отличается от обычной больницы NFZ. Прождала доктора 40 минут , хотя приема в кабинете у него не было .
Czy w Enel-Med występują paczki/bony świąteczne?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Enel-Med?
Szkoda czasu i nerwów na pracę w tej firmie. Na kierownicze stanowiska zatrudniani są niekompetentni ludzie, którzy swoje osobiste frustracje wylewają na zwykłych pracowników. Nie można liczyć na serdeczność, czy uczciwość. Firma promuje się wzniosłymi hasłami o szacunku, który ma się przejawia się w sposobie budowania otwartych relacji i kulturze komunikacji, natomiast nie ma to absolutnie żadnego zastosowania w rzeczywistości. Koordynatorzy stosują nieuczciwe praktyki w myśl zasady "po trupach do celu" - słupki i cyferki są istotniejsze niż dobra atmosfera w zespole. Góra oczywiście udaje, że nic nie widzi, albo nie chce widzieć, bo nikt tam nad niczym nie ma kontroli. Dla konsultantów śmieszne pensje i konieczność wysłuchiwania krzyków niezadowolonych, roszczeniowych pacjentów. Ubogi pakiet medyczny bez możliwości rozszerzenia z koniecznością dopłaty za większość usług.
Szkoda czasu i nerwów na pracę w tej firmie. Na kierownicze stanowiska zatrudniani są niekompetentni ludzie, nie mający bladego pojęcia o zarządzaniu zespołem, którzy swoje osobiste frustracje wylewają na pracowników na niższym szczeblu. Nie można liczyć na serdeczność, czy uczciwość. Firma promuje się wzniosłymi hasłami o szacunku, który ma się przejawia się w sposobie budowania otwartych relacji i kulturze komunikacji, natomiast nie ma to absolutnie żadnego zastosowania w rzeczywistości. Koordynatorzy stosują nieuczciwe praktyki w myśl zasady "po trupach do celu" - słupki i cyferki są istotniejsze niż dobra atmosfera w zespole. Góra oczywiście udaje, że nic nie widzi, albo nie chce widzieć, bo nikt tam nad niczym nie ma kontroli. Dla konsultantów śmieszne pensje i konieczność wysłuchiwania krzyków niezadowolonych, roszczeniowych pacjentów. Ubogi pakiet medyczny bez możliwości rozszerzenia z koniecznością dopłaty za większość usług, których jakość zresztą też pozostawia wiele do życzenia.
Praca w oddziale Enel-Med Galeria Malta jest bardzo nieprzyjemna. Po otwarciu oddziału perspektywy były bardzo dobre, a praca w miłym i przyjaznym, młodym zespole była bardzo obiecująca. Niestety z czasem po rotacji kierowników oddziału to miejsce zmieniło się nie do poznania. Obecny kierownik nie rozmawia ze swoimi pracownikami, jest niekonkretny i stawarza niezwykle niemiłą atmosferę. Tworzy kwasy i konflikty między pozostałymi pracownikami, przez co nie ma żadnej przyjemności z pracy w tym oddziale. Placówka nastawiona na pieniądze, brak godnych wynagrodzeń dla pracowników, brak podstawowych narzędzi pracy np. rękawiczek. Pracownicy masowo zwalniają się i oddział upada. Szkoda, ponieważ zapowiadało się bardzo obiecująco, skończy się tragicznie.
Próbowaliście to zgłosić wyżej, do dyrektora lub zarządu? Albo zastanawiałaś się nad przejściem do innego oddziału? Smutne, że jedna osoba tak potrafi wpłynąć na atmosferę....
Zgadzam się z Wikka, w oddziale w Kupcu Poznańskim od początku tego roku dzieją się coś dziwnego. Co miesiąc odchodzą z pracy po 2, 3 osoby. Grafik pracy rozpisywany jest chyba na złość dla pracownika. Da się wyczuć napiętą atmosferę między szefem a pracownikami. Kasa marna, o podwyżkach można było pomarzyć a obowiązków cały czas pewnie przybywa. Nowe obowiązki bez dodatkowej kasy = zmiana pracy.
Faktycznie to wszystko jest tylko i wyłącznie winą tego kierownika, o którym tu info padło? Czy może coś jeszcze na te dziwne rzeczy tu niekorzystnie wpływa?
Uciekać jak najdalej! Kontakt z przełożonym jest zerowy, ze wszystkim najlepiej sobie sami radźcie. Grafik układany beznadziejnie tak że jednego dnia siedzisz w pracy do 20 a następnego zasuwasz na 6. Nie wiem jak KOK w takim razie liczy no że ktoś zostanie na dłużej w zespole. Organizacja w całym enelmedzie kuleje. Może w Warszawie jest inaczej ale wydziały zamiejscowe rządzą się swoimi prawami. Próbują grać wielką korporację a podejście przełożonych jak i lekarzy do szeregowych pracowników jest mega z góry. Płacze na recepcji są na porządku dziennym. Dobrze że już nie musza tam wracać i nie polecam.
Płacze na recepcji? Bo jeśli serio do czegoś takiego dochodzi to jednak widać, że ludzie sypią się psychicznie. Nie powinno się czegoś takiego zgłosić?
Moja opinia również dotyczy oddziału Enel-Med galeria Malta Poznań i jest w pełni zgodna z opinią Wikki. Zapowiadało się nieźle, a wyszło jak zawsze... Coś co zapowiadało się dobrze i miało spore szanse na rozwój niestety zmieniło się po zmianie kierownictwa oddziału (wszyscy wiedza o kogo chodzi i kto nadal jest na tym stanowisku). Co się zmieniło? Personel. Atmosfera. Wymienił się prawie cały personel, a ten który pozostał nie może powiedzieć, że nadal przychodzi do pracy z przyjemnością jak wcześniej. Jeśli w ogóle może przyjść do pracy, bo obcinane są grafiki. Co się nie zmieniło? Podejście kierownictwa do personelu - brak szacunku i konkretnych działań mających poprawić warunki pracy w oddziale. Fajnie jest tylko jak się rozmawia z kierownictwem o bzdurach i mu przytakuje. Poziom wynagrodzeń. Jedyne podwyżki wymusiła pensja medyka i dotyczy to jedynie umów o pracę. Umowy zlecenia nie dostały żadnej podwyżki, a w nagrodę mają obcinane godziny często do granic absurdu i często na ostatnią chwilę. Możliwości rozwoju. Warunki zachęcające do podjęcia pracy w oddziale. Tego oddział nie oferuje w ogóle, a kierownictwo jest wielce zdziwione jak i dlaczego kolejne osoby odchodzą z pracy, a nowych chętnych brakuje. No ale przecież wszystko można wytłumaczyć ogólnie tym, że korporacja rządzi się swoimi zasadami, że jest zła sytuacja w kraju (pandemia, wojna, inflacja itd.), że zamyka się zupełnie Galeria Malta itp., a nie tym, że oddział jest po prostu źle zarządzany i brak jest konkretnych działań mających poprawić sytuację chyba już upadającego zupełnie oddziału. INFORMACJA DLA PACJENTÓW. Jeśli masz abonament i większość usług w pakiecie (czyt. nie są płatne dodatkowo poza abonamentem), to nie jesteś mile widziany i dla ciebie nie ma szybkich terminów, tylko za kilka miesięcy lub tygodni jak dobrze pójdzie! Nie ma tu znaczenia, że sprawa jest pilna i nie możesz czekać z badaniem czy leczeniem. Są wolne terminy, ale nie dla ciebie, bo zwyczajnie nie jesteś opłacalny dla placówki. Jeśli nie masz abonamentu i płacisz w pełni za usługi, to jesteś mile widziany i dla ciebie terminy są praktycznie od razu!
Ile zarabiają tu recepcjonistki?
Widzę, że Enel Med usunął mój komentarz, ale powtórzę się... DZIEWCZYNY !!! Uciekajcie od tego pracodawcy !!!! Szkoda zdrowia psychicznego !!!!!! Będziecie po pracy ryczeć ! I nie z powodu pacjentów !
Dziewczyny uciekajcie od tego pracodawcy !!!!! Będziecie ryczeć po robocie ! Szkoda zdrowia psychicznego !!!!
To prawda uciekajcie jak najdalej jeśli nie chcecie wykończyć się psychicznie ,za takie pieniądze można znaleźć dużo lepsze warunki bez (usunięte przez administratora)!!
Jaka jest stawka dla rejestratorki medycznej?
Odział w Poznaniu jest coraz gorszy niby otworzono nowa placówkę na Malcie ale problemy z brakiem terminów coraz większe. 2-3 miesiące w kolejce do specjalisty to już norma a kiedyś było 2 tygodnie. Jak można czekać 2 miesiące na USG doznając kontuzji? A później 3 miesiące na rehabilitację!!!! Co to ma być??? TOTALNA KPINA Z PACJENTÓW !!!!
Rownież trafiłam na ofertę pracy Młodszy konsultant ds. obsługi klienta| Oddział Kupiec Poznański i chciałam zapytać jakie są godziny pracy?Czy to praca na pełen etat czy mniej? Czy trzeba znać jakieś programy komputerowe? I czy są tzw."widełki" wiekowe?
Jakie są wymagania na stanowisko Młodszy konsultant ds. obsługi klienta| Oddział Kupiec Poznański ?
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy. Młodszy Konsultant ds. obsługi klienta jest stanowiskiem, na którym oczekujemy sprawnej komunikacji, chęci i zaangażowania oraz pozytywnej energii:) Pozostałych kwestii nauczymy już w trakcie zatrudnienia. Zapraszamy do aplikowania poprzez zakładkę kariera www.enel.pl/kariera Pozdrawiamy Zespół HR
Jestem niezadowolony z lekarza medycyny pracy Aleksandra Michalak. Po co dla sprawdzenia ciśnienia mówi zdjąć koszulkę, dla tego wystarczy podnieść rękaw, dobrze że nie trzeba było całkiem się rozbierac. Przypomina lekarzy z PRL. Proszę zwrócić uwagę na etykę lekarska.
Masakra z żenada razem wzięta!! Druga wizyta u okulisty na zakropleniu oczu mam się stawić 40 min wcześniej jadę, idę do recepcji, rejestruje się, mówię ze na krople tak proszę udać się pod pokój 422, siedzę czekam jak (usunięte przez administratora) a pani doktor informuje mnie ze nie zrobi badania ponieważ ma umówionych dalej pacjentów a zakroplic oczy trzeba u pielęgniarek gdzie nikt w recepcji tego nie powiedział!! Porażka co do osób i ich kompetencji siedzących w recepcji, zero kontaktu z pacjentem, zero informacji jeśli się nie dopyta samemu. Znarnowany ranek i czas plus nerwy. Nie polecam nikomu tego miejsca!!
Masakra przychodzę na umówiona wizytę o danej godzinie i co czekam na wejście kolejna godzinie. Czy to normalne chyba nie koszmar ale tak za każdym razem jest.
A jak oceniasz obsługę personelu Enel-Med i zakres usług tej firmy? Dzięki Twojej wypowiedzi, osoby zainteresowane pracą w niej, będą mogły wyciągnąć wnioski o jej sytuacji wewnętrznej z perspektywy klienta. Dlatego zachęcam Ciebie do rozwinięcia wypowiedzi.
Wykonują wszystko kompleksowo. Polecam. Zaplanują wszystkie potrzebne badania na jeden dzień.
Jestem zadowolona z tej pracy – płaca jest adekwatna do zarobków na rynku, warunki ok i przyjemna atmosfera. Nie będę kłamać że wszystkich lubię i codziennie rano z uśmiechem biegnę do pracy – wiadomo są osoby z którym mniej się złapie wspólny kontakt albo gorsze, bardziej stresujące dni ale mówiąc ogółem praca jest w porządku
nie wiem o kim była mowa w poprzednich wpisach, widzę że minęło kilka lat i na ten moment wg mnie nikt niemiły nie pracuje w enel med – jestem tu stosunkowo nowym pracownikiem, od pół roku, ale oceniam to miejsce bardzo pozytywnie, przede wszystkim za sprawą zgranego i super sympatycznego teamu. Bardzo stabilny pracodawca, wszystkie procedury są jasne i obowiązują wszystkich, wszyscy jesteśmy na tych samych zasadach i to mi się bardzo podoba.
Rzeczywiście kultura osobista kierownika oddziału w Poznaniu daje wiele do życzenia,a przejawia się to w codziennym odzywaniu i odnoszeniu do pracowników.Takie zachowania nie stwarzają przyjaznej atmosfery.
Enel-Med jako pracodawca jest bardzo solidny i konkretny.Natomiast kierownik oddziału Poznańskiego nie jest osobą kompetentną,a jego kultura osobista pozostawia wiele do życzenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Enel-Med?
Zobacz opinie na temat firmy Enel-Med tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.