(usunięte przez administratora)
Zamówiłam 11.05 a 15.05 zadzwoniłam i dowiedziałam się że nie mieli czasu przeczytać i nie zrealizują zamówienia menadżer restauracji na tyle bezczelny że blokuje na faceboku
Kiedy w końcu zaczniecie dbać o jakość jedzenia? Zamawiamy jedzenie do pracy na magazyn w bardzo dużych ilościach więc powinno wam zależeć na kliencie aby był zadowolony, a tymczasem jedzenie przychodzi często stare bułki, drożdżówki, obiady przypalone, niesmaczne ,porażka za chwilę przestaną wszyscy zamawiać, to że pracodawca dopłaca do tych posiłków nie znaczy że nie można z tego zrezygnować, weźcie się w końcu za siebie.
witam serdecznie. w raz z narzeczoną często chodziliśmy do Artmaru na obiad pizze czy cokolwiek i nie mogę powiedzieć byliśmy zadowoleni.. ale ostatnie wizyty to były porażka zacznę od obiadu.. dewolaj.. panierka to była skorupa.. nie zjadliwe .. nie smaczne .. pieniądze w błoto.. druga sprawa kebab .. idę pod okienko wita mnie pan w hawajskiej koszuli z słuchawką w uchu.. 15 min oczekiwania na złożenie samego zamówienia.. dużo gadki i filozofii zachwonie jak w call center ,że jakieś poratale, kurierzy..brak czasu ile to nie ma roboty i zdziwienie ,że stoję i chcę coś za mówić i zjeść .. można zrozumieć ogrom pracy.. ale gdyby mniej gadania temat byłby dużo szybciej załatwiony..po zapytaniu dlaczego jest sam? oburzenie ,że jej nie potrzebuje i w pełni kontroluje sytuacje.. gdy już odnalazł się w tym co się dzieje przyjął zamówienie na które czekałem 20 min.. dramat totalny.. kolejne zamówienie nie doszło do skutku nie maiłem zamiaru tracić czasu przy okienku.. odbiera ten sam pan oczywiście zawalony robotą nie przyjmuje zamówienia i odsyła mnie na jakiś portal bym sobie złożył zmówienie bo on nie ma czasu... SERIO? ostatnia wizyta napotkałem Panią ..złożyłem zamówienie .. 2x box.. dostaje odgrzewane mięso z jakiegoś rondla.. suche jak wióry.. sałatka? 2 plastry ogórka i plaster pomidora i to wszystko.. piękne reklamy na FB piękne zdjęcia.. ale generalnie (usunięte przez administratora) kupa kasy poszła w błoto..i podawanie telefonu pod którym nie da się złożyć zamówienia.. na pochwałę na pewno zasługuje obsługa w samym lokalu która zawsze jest miła oraz kurierzy. Na chwilę obecna na pewno już nie odwiedzę lokalu i nie polecę a szkoda kiedyś było lepiej.