Pytanie Dzień dobry, na wstępie chciałbym się podzielić opinią o Państwa firmie :) z życia wziętą. Jako dziecka w latach 90 pamiętam jak rodzice dokonywali zakupów Państwa produktów. Jakie ot było szaleństwo i prestiż posiadając wasze urządzenia w kuchni. W swojej karierze zawodowej postanowiłem aplikować do Państwa na stanowisko "Regionalny Dyrektor Sprzedaży" bo z czasów dziecięcych bardzo dobrze Państwa kojarzyłem a firma z taką historią na rynku na pewno się rozwija w każdym obszarze działania organizacji. Ta piękna wizja z czasów dziecięcych prysła w momencie oddzwonienia do osoby która do mnie zadzwoniła. Nie chciałbym nikogo obrażać, ale użycie słowa pracownik kadr, hr, etc., byłaby krzywdząca wobec innych osób na tym stanowisku które są w pełni profesjonalne. Oddzwoniłem pod numer *** *** *59 gdzie telefon odebrała Pani w bardzo zmęczona i w moim odczuciu bez odpowiedniego szkolenia w zakresie rozmów z potencjalnymi kandydatami do pracy. Krótki obraz rozmowy: JA: Dzień dobry, z tej strony XYZ, oddzwaniam do Państwa Pani Zepter: Dzień dobry, aplikował Pan do firmy Zepter JA: Tak, zgadza się aplikowałem, pamiętam Państwa ogłoszenia Pani Zepter: Czy zna Pan produktu naszej firmy? JA: Znam, chodź w tej branży nie działałem Pani Zepter: Wyślę Panu katalog i informację o firmie na @ - proszę się zapoznać JA: Dziękuje, w takim razie czekam na wiadomość Pani Zepter: Zadzwonię do Pana w celu dokończenia rozmowy za dwa dni JA: (pojawiło się chwilowe zachowanie- sobota) Pani Zepter: Sobota nie będzie problem (trochę zniecierpliwiony głoś), chyba, że woli Pan poniedziałek JA: Może być sobota ale w jakich godzinach? Pani Zepter: Nie wiem, będzie to krótka rozmowa JA: Dobrze, do usłyszenia. Po jakimś czasie dostaję wiadomość zaproszenia do jakiegoś klubu "Zepter" wysłanego przez Pana Zenon Głodek - a miałem otrzymać wiadomość od Pani z którą rozmawiałem. Zapaliła mi się czerwona lampka czy to nie jakaś prowokacja lub próba wyłudzenia danych. Niestety, postanowiłem, nie potwierdzać założenia konta w Zepter BizzClub bo w "wstępnej" rozmowie rekrutacyjnej Pani nie poinformowała mnie o takiej formie otrzymania materiałów do zapoznania. Drodzy, Państwo zaznaczę drugi raz, że nie mam zamiaru nikogo obrażać, ale firma z takim doświadczeniem naprawdę nie wdrożyła w działanie swoich "rekruterów" standardów przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Naprawdę, analizując cała sytuację - powiedziałem Państwu dziękuje. Warto zastanowić się nad działaniami w zakresie stwarzania standardów dopasowanych do obecnego trendu na rynku pracy. Jeszcze raz chciałbym zaznaczyć, że moim celem nie jest urażenie nikogo. W mojej ocenie firma z taką renomą na rynku powinna kreować pozytywny wizerunek swojej organizacji a nie go niszczyć. Życzę Państwu wielu sukcesów- ale jeszcze długa droga przed Państwem. Pozdrawiam.
Na szczęście praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta jest tą na umowę o pracę, czyli praca w ścisłym sensie :) A czy ktoś z pracujących w centrali zechce zdradzić, jakie są zarobki specjalisty?
Jest jakiś limit godzin do wypracowania na przedstawiciela handlowego dorywczo?
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się, ceny są zaporowe, a problemy z reklamacją ogromne.
Na przedstawiciela handlowego dorywczo wymagają doświadczenia? Dla takiej osoby też dostarczają cały sprzęt potrzebny do pracy?
Braliście udział w aktualnie prowadzonej przez Zepter International rekrutacji na stanowisko Księgowa? Wiecie coś więcej na temat pracy u tego pracodawcy?
Pytanie Dzień dobry, na wstępie chciałbym się podzielić opinią o Państwa firmie :) z życia wziętą. Jako dziecka w latach 90 pamiętam jak rodzice dokonywali zakupów Państwa produktów. Jakie ot było szaleństwo i prestiż posiadając wasze urządzenia w kuchni. W swojej karierze zawodowej postanowiłem aplikować do Państwa na stanowisko "Regionalny Dyrektor Sprzedaży" bo z czasów dziecięcych bardzo dobrze Państwa kojarzyłem a firma z taką historią na rynku na pewno się rozwija w każdym obszarze działania organizacji. Ta piękna wizja z czasów dziecięcych prysła w momencie oddzwonienia do osoby która do mnie zadzwoniła. Nie chciałbym nikogo obrażać, ale użycie słowa pracownik kadr, hr, etc., byłaby krzywdząca wobec innych osób na tym stanowisku które są w pełni profesjonalne. Oddzwoniłem pod numer *** *** *59 gdzie telefon odebrała Pani w bardzo zmęczona i w moim odczuciu bez odpowiedniego szkolenia w zakresie rozmów z potencjalnymi kandydatami do pracy. Krótki obraz rozmowy: JA: Dzień dobry, z tej strony XYZ, oddzwaniam do Państwa Pani Zepter: Dzień dobry, aplikował Pan do firmy Zepter JA: Tak, zgadza się aplikowałem, pamiętam Państwa ogłoszenia Pani Zepter: Czy zna Pan produktu naszej firmy? JA: Znam, chodź w tej branży nie działałem Pani Zepter: Wyślę Panu katalog i informację o firmie na @ - proszę się zapoznać JA: Dziękuje, w takim razie czekam na wiadomość Pani Zepter: Zadzwonię do Pana w celu dokończenia rozmowy za dwa dni JA: (pojawiło się chwilowe zachowanie- sobota) Pani Zepter: Sobota nie będzie problem (trochę zniecierpliwiony głoś), chyba, że woli Pan poniedziałek JA: Może być sobota ale w jakich godzinach? Pani Zepter: Nie wiem, będzie to krótka rozmowa JA: Dobrze, do usłyszenia. Po jakimś czasie dostaję wiadomość zaproszenia do jakiegoś klubu "Zepter" wysłanego przez Pana Zenon Głodek - a miałem otrzymać wiadomość od Pani z którą rozmawiałem. Zapaliła mi się czerwona lampka czy to nie jakaś prowokacja lub próba wyłudzenia danych. Niestety, postanowiłem, nie potwierdzać założenia konta w Zepter BizzClub bo w "wstępnej" rozmowie rekrutacyjnej Pani nie poinformowała mnie o takiej formie otrzymania materiałów do zapoznania. Drodzy, Państwo zaznaczę drugi raz, że nie mam zamiaru nikogo obrażać, ale firma z takim doświadczeniem naprawdę nie wdrożyła w działanie swoich "rekruterów" standardów przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Naprawdę, analizując cała sytuację - powiedziałem Państwu dziękuje. Warto zastanowić się nad działaniami w zakresie stwarzania standardów dopasowanych do obecnego trendu na rynku pracy. Jeszcze raz chciałbym zaznaczyć, że moim celem nie jest urażenie nikogo. W mojej ocenie firma z taką renomą na rynku powinna kreować pozytywny wizerunek swojej organizacji a nie go niszczyć. Życzę Państwu wielu sukcesów- ale jeszcze długa droga przed Państwem. Pozdrawiam.
Dzień dobry, na wstępie chciałbym się podzielić opinią o Państwa firmie :) z życia wziętą. Jako dziecka w latach 90 pamiętam jak rodzice dokonywali zakupów Państwa produktów. Jakie ot było szaleństwo i prestiż posiadając wasze urządzenia w kuchni. W swojej karierze zawodowej postanowiłem aplikować do Państwa na stanowisko "Regionalny Dyrektor Sprzedaży" bo z czasów dziecięcych bardzo dobrze Państwa kojarzyłem a firma z taką historią na rynku na pewno się rozwija w każdym obszarze działania organizacji. Ta piękna wizja z czasów dziecięcych prysła w momencie oddzwonienia do osoby która do mnie zadzwoniła. Nie chciałbym nikogo obrażać, ale użycie słowa pracownik kadr, hr, etc., byłaby krzywdząca wobec innych osób na tym stanowisku które są w pełni profesjonalne. Oddzwoniłem pod numer *** *** *59 gdzie telefon odebrała Pani w bardzo zmęczona i w moim odczuciu bez odpowiedniego szkolenia w zakresie rozmów z potencjalnymi kandydatami do pracy. Krótki obraz rozmowy: JA: Dzień dobry, z tej strony XYZ, oddzwaniam do Państwa Pani Zepter: Dzień dobry, aplikował Pan do firmy Zepter JA: Tak, zgadza się aplikowałem, pamiętam Państwa ogłoszenia Pani Zepter: Czy zna Pan produktu naszej firmy? JA: Znam, chodź w tej branży nie działałem Pani Zepter: Wyślę Panu katalog i informację o firmie na @ - proszę się zapoznać JA: Dziękuje, w takim razie czekam na wiadomość Pani Zepter: Zadzwonię do Pana w celu dokończenia rozmowy za dwa dni JA: (pojawiło się chwilowe zachowanie- sobota) Pani Zepter: Sobota nie będzie problem (trochę zniecierpliwiony głoś), chyba, że woli Pan poniedziałek JA: Może być sobota ale w jakich godzinach? Pani Zepter: Nie wiem, będzie to krótka rozmowa JA: Dobrze, do usłyszenia. Po jakimś czasie dostaję wiadomość zaproszenia do jakiegoś klubu "Zepter" wysłanego przez Pana Zenon Głodek - a miałem otrzymać wiadomość od Pani z którą rozmawiałem. Zapaliła mi się czerwona lampka czy to nie jakaś prowokacja lub próba wyłudzenia danych. Niestety, postanowiłem, nie potwierdzać założenia konta w Zepter BizzClub bo w "wstępnej" rozmowie rekrutacyjnej Pani nie poinformowała mnie o takiej formie otrzymania materiałów do zapoznania. Drodzy, Państwo zaznaczę drugi raz, że nie mam zamiaru nikogo obrażać, ale firma z takim doświadczeniem naprawdę nie wdrożyła w działanie swoich "rekruterów" standardów przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Naprawdę, analizując cała sytuację - powiedziałem Państwu dziękuje. Warto zastanowić się nad działaniami w zakresie stwarzania standardów dopasowanych do obecnego trendu na rynku pracy. Jeszcze raz chciałbym zaznaczyć, że moim celem nie jest urażenie nikogo. W mojej ocenie firma z taką renomą na rynku powinna kreować pozytywny wizerunek swojej organizacji a nie go niszczyć. Życzę Państwu wielu sukcesów- ale jeszcze długa droga przed Państwem. Pozdrawiam.
Nie wiem o co chodzi reszcie... Przyznaję rację tym, którzy opanowali sztukę sprzedaży i zarobili. Tak, to jest sztuka. Dojście do prawdziwej sprzedaży wg znanego doradcy miliarderów polega na przejściu przez 4 porażki. Średnio tak im wychodzi - potem już zostają przedsiębiorcami. Ja jestem dopiero na drugim kroku, więc przede mną jeszcze 2. Pierwszy mój zawód miłosny w tej pracy polegał na tym, że umilając, automatyzując sobie pracę poprzez wysyłanie masowej ilości meili - napatoczyłam się w końcu na opinię, że system mailingowy w ogóle już umarł w Polsce i nie działa od jakiegoś czasu. |Stracony czas, ale robiłam to na własną odpowiedzialność, więc nie mogę mieć pretensji. Po przekształceniu swojego systemu mailingowego na taki, który jednak mógł mieć rację bytu, napatoczyłam się z kolei na drugi zawód miłosny, jakim były warunki mojej pracy - okazało się, że nie korzystne. Nie można wymagać, aby zaszła ta sama reakcja w środowisku kwaśnym i zasadowym, to samo istnieje w sztuce sprzedaży. Otoczenie marketingowe kazało mi wykluczyć prawie wszystkie dotychczasowe kontakty, i dotychczasową pracę, gdyż okazało się, że w Polsce w ogóle nie ma warunków sprzedaży. Chodzi o politykę pieniężną państwa, system zamożności społeczeństwa, poziom bezrobocia i takie tam jeszcze. Tak więc fakt, że wymagania dla kandydata na Przedstawiciela Handlowego są tak bardzo w Polsce przewyższające inne wymagania - właśnie z tego wynika co napisałam. Kandydat musi koniecznie mieć samochód, bo przecież z warunków otoczenia marketingowego wynika, że nie znajdzie on potrzebnej ilości chętnych, więc będzie musiał dzwonić po całym kraju, aby kogoś znaleźć, i wybrać się w trasę. Wszystkie firmy o tym doskonale wiedzą, i dlatego egzekwują prawko na rozmowie wstępnej, jeśli chodzi o pracę na umowę. Bez umowy o pracę już - liczy się na znajomych i sąsiadów. Kiedy dobrnę już do trzeciego i czwartego zawodu miłosnego - prawdopodobnie będę już upieczonym przedsiębiorcą, managerem, który wie, co robić, aby wszystko CAŁY CZAS funkcjonowało płynnie, dając korzyści.
Na szczęście praca na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta jest tą na umowę o pracę, czyli praca w ścisłym sensie :) A czy ktoś z pracujących w centrali zechce zdradzić, jakie są zarobki specjalisty?
Jasno napisałam -prowizja od sprzedaży
Aplikowałem na stanowisko managera regionu i nie polecam. Zrezygnowałem po 1szym etapie rekrutacji, ponieważ rzeczywiste zadania od tych z opisu na pracuj.pl znacznie się różniły. Praca z menedżerem miałaby niewiele wspólnego. Model biznesowy na zasadzie piramidy jak w FM lub Avon. Wynagrodzenie stałe w ogłoszeniu oznacza podstawę przez pierwsze 3msc na umowę zlecenie, potem prowizyjne na zleceniu lub b2b. Na pytanie o narzędzia do pracy padła odpowiedź, że udostępniają wszystkie niezbędne narzędzia. Jakie narzędzia? Wszystkie. Buduje się bazę klientów, za swoją sprzedaż jest prowizja w wysokości x% za sprzedaż zrekrutowanych sobie osób y% i tak idzie to w dół wraz z rozbudowywaniem swojej struktury. Odniosłem wrażenie że zatrudnią każdego, bo wiadomo, że każdy początkowo sprzeda cokolwiek po rodzinie i znajomych, a czy potem zostanie w strukturze to już się okaże, ale prowizja od ich sprzedaży wpadnie. Praca dla osób świeżo po studiach, na start, jako dodatkowa dla starszych Pań.
Nie polecam pracy w tej firmie!!! W Katowicach ich pracownicy wychodzą dokładnie na ulicę Korfantego ,by pozyskać klientów i częstują jedzeniem... bez przesady!!! W tej dzielnicy frajerów nie znajdą! Nie podpisujcie ludzie żadnych umów- by później nie płacić sporych pieniędzy!
Mleczko Zepter do czyszczenia garnków 3 szt. (zam.nr 451) 20.11.2020 otrzymałem przesyłkę w dobrym stanie ,nie noszącą śladów otwierania Mleczko 3 szt zapakowane było w czarną folię z naklejonym listem przewozowym,bez pudełka .niestety w dwóch butelkach nakrętki maja pęknięte wieczka co sprawia problem z otwarciem-udrożnienia otworu dozującego W mojej ocenie wynika to z nie właściwego i niedbałego zapakowania mleczka-brak tekturowego pudełka ,brak zabezpieczenia nakrętek Samo mleczko jest świetne.
Nie bardzo się mogę z tym zgodzić , kupuje w Zepter od 20 lat właśnie te mleczka i nigdy nie przyszły do mnie w folii zawsze posiadają Karton widocznie Firma kurierska uszkodziła i dostarczyła W opakowaniu zastępczym
Garnki z "wieczystą garancją" dobrej jakości, nieporównywalnie lepsze od niby podobnych, czy aż tyle warte? Niestety, nie serwisują starszych modeli, brak uszczelek, a nowe pokrywy nie pasują do wcześniejszych garnków. Firma nastawionawio na wciskanie nowego towaru.
Co chodzi o pokrywy To nie jest prawda Kupowałem pokrywały w tamtym roku do naczyń które zakupiłem 25 lat temu wszystko pasuje
Słuchawka prysznicowa LOTUS SHOWER HEAD - użytkowana od marca 2021 roku - już pod koniec kwietnia 21r. połamał się gwint słuchawki ( dokonało tego trzyletnie dziecko podczas kąpieli w wannie, słuchawka nie upadła, nie uderzyła o nic, była prawidłowo wkręcona). Serwis uznał, że to wina użytkownika ( w tym przypadku TRZYLATKA), uszkodzenie mechaniczne. Takie solidne materiały wykorzystuje Zepter. Ponad 400 zł wyrzucone w błoto.
zgadzam się z opinią.Niestety gwint plastikowy jak u najtańszej słuchawki ZA KILKA ZŁOTYCH.Najlepiej przywiązać do ręki podczas kąpieli– proszę wpisać do instrukcji.Próbowałam skleić ,niestety bez efektu .Niw polecam
Od lat kupowałam kosmetyki swisso logical i byłam zadowolona. Ostatnio zamówiłam krem Hydro Lifting Cream . I po nałożeniu na twarz poczułam szczypanie, krem kleił się do rąk. Skóra była lepka, krem się nie wchłaniał. Drugiego dnia obudziłam się z opuchnięta twarzą i wysypką.. napisałam do firmy i dostałam odpowiedź że to nie podlega reklamacji. Przykro mi bardzo i więcej nie zaufam Zepterowi.... uważam że krem jest niezgodny z opisem na stronie i nie działa jak powinien.
Patelnia którą reklamowałem wróciła w fatalnym stanie. Obklejona, ubrudzona resztkami taśmy….brak możliwości użytkowania. Pofatygowałem się kolejny raz do punktu w Zepter w Poznaniu gdzie składałem reklamację. Fatalna obsługa i spychologia. Całkowity brak profesjonalizmu. Słowo przepraszam dla pracownicy i kierownika tego oddziału to chyba dorzecze mandaryńskiego - nie znają i nie używają!! Kompletny brak kultury osobistej - rozczarowanie firmą i usługą! Wstyd!
Zgadzam sie w 100%z opinia dotycza obslugi w Poznaniu.Glęboki (usunięte przez administratora) to mało powiedziane.Klient z reklamacja traktowany jest jak intruz ,który przyszedl z wymyslonym problemem ,zajać cenny czas przedstawiciela serwisu swoja indolencja w zakresie umiejetnosci obslugi gniazdka do kontaktu a zglaszane wady świerzo zakupionego produktu sa wynikiem niskiego ilorazu inteligencji klienta.Zgadzam sie rowniez z opinia o kompletnym braku kultury przedstawiciela serwisu w Poznaniu.Jego rola sprowadza sie do przekazania klientowi swojej opinìi o występujacych u niego omamach w zakresie wad sprzętu i łaskawie ,ostentacyjnego spisania protokólu.Wysilek skierowany jest na nieprzyjecie reklamacji a rozmowa jest prowadzona w nieprzychylnej ,obraźliwej formule.Stanowczo odradzam zakupy w lokalu tej firmy.By uniknac kontaktu z przedstawicielem serwisu doradzam zawarcie umowy na "odleglosc" by mieć mozliwosc ominiecia takiej ,rzadkiej juz teraz fatalnej obslugi.przyjemniejsze bedzie odstapienie od umowy i kontakt z firmą kurierska
Nie można kupić uszczelki do pokrywy a jak kupowałem firma zapewniała że jest gwarancja dożywotnia (usunięte przez administratora) na kółkach.
OPUŚCIŁAM PRACĘ W ZEPTERZE JAKIS CZAS TEMU BO NIE DAŁO SIĘ WSPÓLPRACOWAĆ Z PREZESEM,ALE TERAZ PO ZMIANACH WRÓCIŁAM I JESTEM ZACHWYCONA
Aplikowałem do tej firmy, zostałem dobrze potraktowany... dziękuję i pozdrawiam serdecznie wszystkich pracowników !!!
WBREW TYM OPINIOM KTÓRE CZYTAM, ZAWSZE KUPUJĄC NASZE PRODUKTY DOLĄCZANA JEST INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA ORAZ GWARANCJA KTÓRĄ PRAKTYCZNIE NIKT NIE CZYTA. WYROBY SA REWELACYJNE I NIEPOWTARZALNE KTORE WARTO MIEC I JA TAKOWE MAM I POLECAM BO TO JEST INWESTYCJA ,KTORA SIE ZWRACA.
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Zepter International?
Produkty może i dobre, lecz kierownictwo z głębokiej komuny!!! Ciekawe czy w Szwajcarii czy innych krajach europejskich tak się traktuje klienta jak w Polsce? Klient płaci za cały zestaw, a dostaje tylko część zestawu. Dzwoniąc pod numer Działu Obsługi Klienta, Pani konsultant miota się nie wiedząc co na to powiedzieć. Dzisiaj mija ostatni dzień umowny, a części zestawu nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będą!!! Na stronie firmy nie ma numeru ani maila do szefostwa firmy, tylko wyżej wymienionego działu, gdzie panienka może jedynie przeprosić za zaistniałą sytuację. To jest jakaś paranoja!!! W komunie też była książka zażaleń, której nikt nie czytał.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zepter International?
Zobacz opinie na temat firmy Zepter International tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zepter International?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!