Nie mam pojęcia czy konkursy to jakaś ustawka czy też nie, tak jak ktoś właśnie niedawno zasugerował ale zastanawiam się czy sami pracownicy mogą brać w nich udział? Albo czy mają organizowane jakieś swoje własne? Można otrzymać dodatkową nagrodę?
Wystarczy zapoznać się z regulaminami akcji, aby poznać odpowiedź na to pytanie. Pracownicy agencji i zlecających akcje klientów nie mogą brać udziału w organizowanych loteriach i konkursach. Rodzina też jest wykluczona z udziału.
było kupić promocja samsung freestyle gen 2 , gratis powerbank wartości 799 zł. Ja naiwny przez FAŁSZYWY reklama po co gazetka gratis powerbank do freestyle 2. Jestem osób niesłyszczących nie rozumiesz 200 pytanie konkurs to (usunięte przez administratora) biznessa smolar.
Nie mam pojęcia czy konkursy to jakaś ustawka czy też nie, tak jak ktoś właśnie niedawno zasugerował ale zastanawiam się czy sami pracownicy mogą brać w nich udział? Albo czy mają organizowane jakieś swoje własne? Można otrzymać dodatkową nagrodę?
Wystarczy zapoznać się z regulaminami akcji, aby poznać odpowiedź na to pytanie. Pracownicy agencji i zlecających akcje klientów nie mogą brać udziału w organizowanych loteriach i konkursach. Rodzina też jest wykluczona z udziału.
Uważam, że te konkursy czy teraz w Lidlu, czy wcześniej w Inpost były ustawione. Niby w regulaminie jest napisane kto nie może wziąć udziału, ale czy faktycznie tak jest ? Tego nie dowie się nikt. To jest żenujące. Wg mnie to jest (usunięte przez administratora) i tego w ogóle nie powinno być wystawiane dla ludzi
(usunięte przez administratora) !!! Wygrana padła . Informacja że dostanę pieniądze do pewnego okresu minął ponad miesiąc nie ma odpowiedzi na meile . Zenada
Kopię się z tą firmą już od wielu dni - na wysłany formularz o etui z promocji w dniu 13-go grudnia nie otrzymałem żadnej wiadomości - do 14 dni miała trwać weryfikacja. Twierdzą, że nie ma żadnego zgłoszenia. Na kilka emaili odpowiedzi enigmatyczne, typu ponownie wysłać i dalej czekać 14 dni a potem 21 dni na ewentualną realizację. Skończyłem z tymi cwaniaczkami, aktualnie jestem w kontakcie z firmą Samsung, która ten problem ma rozwiązać jako odpowiedzialna za sprzedaż towaru z promocją. Nie jest to pierwsza negatywna opinia o tej firmie Smolar, dlatego w wypadku nie otrzymania etui w promocji za zakup tabletu Galaxy A9+ zgłoszę tą sprawę jako naciąganie klientów do właściwych władz (zgodnie z prawami konsumenta jak i do prokuratury bez względu na to, czy to etui kosztuje 20 czy 60 zł). Firmę można określić tylko jednym słowem - (usunięte przez administratora)
witam brałam udział w promocji samsunga -do zakupionego telefonu miałam otrzymać słuchawki. ja słuchawek nie otrzymałam ( firma smolar nie przekazała telefonu firmie kurierskiej ) podobno kurier mi słuchawki dostarczył.( 31 MARCA a ja odczytałam mejla po majówce ze będzie u mnie kurier - miało to trwać 30 dni roboczych po drodze były święta więc grzecznie czekałam na esemesa z info o kurierze - nie otrzymałam go więc nie wiedziałam ze bedzie presyłka a tu w połowie maja okazało się ze kurier był ale nie u mnie. pomimo próśb nie otrzymałam potwierdzenia od firmy smolar o dostarczeniu mi przesyłki ale jakimś cudem udało sie to firmie samsung -i otrzymałam potwierdzenie odbioru podpisane nie przezemnie ani mojego męża .mam zgłosić sprawę na kmendę i sama sobie radzić z oszustwem . bardzo zły kontakt z firmą brak możliwości wystwienia opini negatywnej .firma niekompetentna
(usunięte przez administratora) jak wyżej napisane że zwrot został przyznany a potem że błędnie wypełniony formularz
Wygrałam i wszystko było super. Myślałam że to jakiś bajer, ale warto było.
A w regulaminach czytamy zapis: "Nagrody nieodebrane z winy laureatów lub z przyczyny leżącej po stronie laureatów pozostają w dyspozycji organizatora", co więcej potrzeba.
Wynika to z regulaminu każdej akcji
Te losowania to też jakaś dziwna wg mnie sprawa. Ktoś wogole kontroluje te losowania? Są jacyś przypadkowi postronni świadkowie tych losowań? Mi to wygląda na przygotowaną prezentacje. Przystępujemy do losowania, klika i pojawia się wynik a może druga strona prezentacji z ustalonym wynikiem. Uważam że losowania powinny być bardziej wiarygodne bo w taki sposób można również ustalać zwycięzcę z góry.
Nie polecam tej Agencji.Do końca kwietnia.zgodnie z ich regulaminem miał być wypłacony na konto zwrot cash back w promocji.Do dnia dzisiejszego brak przelewu,żadnego kontaktu z Agencją(nie odpowiadają na meile,telefon).Poleciłem promocję znajomym-ta sama sytuacja.W trakcie promocji nie przyszło drogą meilową(zgodnie z regulaminem) żadne zastrzeżenie czy żadanie przesłanie paragonu.Po prostu zlecenie do promocji wpłynęło zostało zaakceptowane ale zwrot nie został zrealizowany.Jak wspomniałem u znajomych,którym poleciłem promocję ta sama sytuacja.Bardzo sprytne,zleceniodawca daje kasę na zwrot a ten nie jest realizowany.Jak wywiną taki numer większej ilości uczestników robi się z tego większa suma.Stanowczo nie polecam.
Generalnie bardzo fajnie, miła atmosfera, dość luźno i przyjaźnie. Większa część zespoły to prawdziwi fachowcy, mniejszej wydaje się że nimi są Niestety szef ma tendencje do informowania ludzi, którym kończy się umowa o tym, że jej nie przedłoży na dzień przed zakończeniem, lub w jej ostatnim dni - najczęściej bez sygnałów wcześniejszych że coś np jest nie tak.
Zdaje się, że Kirian i Tera to ta sama osoba. Do tego występuje anonimowo. Proponuję zrobić rachunek sumienia. Jak się robiło prywatę w godzinach pracy, to tak jest. Jest tak tez, jak ktoś jest niekoleżeński ( o proszę Tera: anonimowe, nieusprawiedliwione ocenianie kolegów z pracy), niekulturalny i zarozumiały. Nie bruźdź A., bo źle nie miałaś. Gdybyś uczciwie pracowała i była odrobinę milsza, to byś miała umowę przedłużoną. I wreszcie, gdybyś była zainteresowana pracą, a nie oglądaniem filmów na YouTube , czy słuchaniem muzyki, to znalazłabyś chwilę aby wejść do szefa i podpytać o swoją umowę. Jesteś jedyną osobą w tej firmie, z którą nie przedłużono umowy o pracę.
jest to normalna rzecz u każdego pracodawcy, jeżeli znajdzie lepszego, nic nie powie, poprostu podmieni ;) A prawo mowi jasno :)
To u Was pracownik ma się płaszczyc i podpytywać? To chyba domena pracodawcy czy chce przedłużyc.Widzę ,że coś nie gra!!!
Brałem udział w konkursie Tiger- ×-kom . Rejestrowałem nr zamówienia tak jak było napisane w regulaminie . Zostałem powiadomiony o wygranej . Postępowałem zgodnie z instrukcja by móc odebrać swoją nagrodę. Niestety cały czas w komunikacie było napisane błędne dane . Po skontaktowaniu się z firmą Smolar pani wysłała na meila zwycięski nr zamówienia, który wcześniej SPRAWDZAŁEM wielokrotnie . Kazała przesłać fakturę zakupu . Faktura była wystawiona na inne dane . Po korekcie , która wystawił x-kom oraz zaświadczeniu, że to ja kupowałem zwycięski artykuł pani z firmy Smolar nie uznała poprawnej faktury , gdyż uznała, że nie jest to dowód zakupu JAK RÓWNIEŻ że faktura ma inny numer niż numer zamówienia, który kazali wcześniej zarejestrować. Skutkuje to tym iż nie otrzymam wygranej nagrody . X-kom został powiadomiony o całej sytuacji oraz sam stwierdził, iż jest to rzeczą całkiem normalna , że będą się różnić numer zamówienia, a numer faktury. Dzięki sympatycznej i wspaniale zorganizowanej ekipie z x-kom zostało wystawione dla mnie zaświadczenie dla firmy Smolar w którym było napisane :że do danego zamówienia o numerze.xxx....została wystawiona faktura z numerem..xxx..... z dopiskiem że zostało zakupione przezemnie, wysłałem na meila do firmy Smolar . Niestety nie doczekałem się już żadnej odpowiedzi .Dziś również moja znajoma miała podobną sytuację napisała opinie ,odpowiedział Pan Smolar, oczywiście proszę się określić, zrobimy wszystko żeby wyjaśnić całą sytuację itd ble ble ble,,RÓWNOCZEŚNIE ZABLOKOWAŁ JEJ MOŻLIWOŚĆ NAPISANIA JAKIEKOLWIEK ODPOWIEDZI, i Dodania komentarza..ŚMIECH NA SALI ....Nie róbcie wstydu i żenady tak RZETELNEJ firmie jaką jest X-kom ,BO TAK POTRAKTOWALIŚCIE ICH KLIENTA ,.
To prawda,bardzo kombinują.Nie polecam tej Agencji Strata czasu na udział w promocjach i konkursach,które organizują.
Agencja kupuje opinie na Google więc należy jej się wystrzegać. Skąd wiadomo? Nadnaturalny przyrost oraz większość po prostu 5 gwiazdek. Agencja ma tyle jedynek że bez tego nie jest w stanie się ogarnąć. Zdecydowanie nie możemy polecić :)
Agencja ma tyle 5 gwiazdek, bo prosimy o naszych laureatów o opinie. A są ich setki. Jedynki zostawiają zazwyczaj osoby, które nie dopełniają formalności, nie czytają regulaminów itp.
Wygrałam w zdrapce Jesienna Loteria w Kauflandzie 250 zł i dwa tygodzni po zakończeniu promocji otrzymałam kurierem bon na zakupy do Kauflandu
Na wygrane nagrody czeka się tak długo aż znudzi się to czekanie.2 miesiące i nic.
Firma - nierzetelna. Jestem zwykłym klientem, a raczej uczestnikiem konkursów przez nich organizowanych. Od 21 września czekam na informację, jak mogę odebrać 50 zł w jednej z loterii przez nich organizowanej. Piszę maile jeden po drugim i... cisza. Ani biuro, ani konkretna osoba - nikt nie odpowiada. Poza tym wygrałam w innym konkursie nagrodę tygodniową, przesłałam paragon, ale okazało się, że nie ma na nim daty. Tylko, że wygląda, jakby sami ten paragon obcięli.
U mnie w konkursie Lipton też jakaś próba (usunięte przez administratora) zamiast nagrody głównej ściemniają i proponują co innego. Interweniuję emailami, jutro zadzwonię. Ale czuję, że z wyjazdu na koncert Darii Zawiałow nici...
Promocja BIG MILK nagroda 20 zł nie do odebrania ponieważ najniższą kwotą wypłacaną przez bankomat jest 50 zł- sprytne.
Uwazam że ta agencja wyłudza dane osobowe bez przestrzegania prawa i przepisow RODO. Stworzone regulaminy dzialaja na korzysc tylko Agencji, na odpowiedz w wyslanych mailach nie ma co liczyc. Radze sie miec na bacznosci!!!
Uwazam że ta agencja (usunięte przez administratora) dane osobowe bez przestrzegania prawa i przepisow RODO. Stworzone regulaminy dzialaja na korzysc tylko Agencji, na odpowiedz w wyslanych mailach nie ma co liczyc. Radze sie miec na bacznosci!!!
W loterii "zdrapuj z żywcem" wygralam kilkakrotnie porażająca nagrode 50zł. Wypełniłam dokumenty nie zwracając uwagi że podaję różne nr konta a posiadam własne 3. Dostaje coś takiego 2 miesiące po zakończeniu konkursy " Proszę o przesłanie na adres Organizatora w ciągu 5 dni oryginałów wszystkich zgłoszonych do loterii paragonów, oryginału zaświadczenia z banku laureata lub innego dokumentu /dowodu potwierdzającego, że podany rachunek bankowy należy do laureata (z zakryciem /zamazaniem / wycięciem niepotrzebnych danych laureata takich jak nr PESEL, seria i nr dowodu osobistego), oświadczenia potwierdzającego adres zamieszkania". Myślicie ze ta agencja działa zgodnie z prawem??, czy (usunięte przez administratora) wyciągający dane osobowe?? Z nagroda mogę się zapewne pożegnać i ciekawe gdzie trafi.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!