Opinie o CWT eCenter
Widziałem oferty pracy w Rzeszowie, czy ktoś sie zatrudnił i może powiedzieć ile firma proponuje na start? Zastanawiam się nad złożeniem
Stawki proponowane w firmie są uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz stanowiska na które się aplikuje.
Kiedyś była to firma z perspektywą. Teraz już upadek. Przechodzi w ręce American Express. Szkoda. Spędziłam tu prawie 10 lat. W tym roku odeszłam do innego korpo w rzeszowie. Ciesze się że zdecydowałam się na zmianę.
Czy aplikując można liczyć na stabilną pracę na lata czy są zwolnienia? Jak fuża jest rotacja pracowników? Czy praktykowane są dokładne analizy jakiś KPI i pracownicy ponoszą konsekwencje jak mają gorsze wskaźniki? Interesuje mnie oddział Rzeszów
W komentarzach wspomniano, że można liczyć tutaj na szeroki pakiet benefitów socjalnych. Możecie rozjaśnić, co to za benefity konkretnie? :) Ktoś jest w stanie je przywołać? Szukam pracy, myślę nad zatrudnieniem akurat w to miejsce, więc każda informacja będzie dla mnie przydatna...
Dzień dobry. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym działem Talent Acquisition, w celu uzyskania informacji odnośnie benefitów socjalnych- TalentAcquisitionEMEA@mycwt.com
opieka medyczna z allianz (szczerze bardzo dobry pakiet, jedyny minus że nie wszędzie można się zapisać), karta lunchowa (200zł), mybenefit (40zł miesięcznie), "wypłata zawsze na czas", płatne do końca miesiąca (co też jest plusem). dodatkowo standardowe dopłaty do wakacji pod gruszą, bonus świąteczny
Co jaki czas w Carlson Wagonlit Travel można ubiegać się o podwyżkę?
Statystyki niestety ciężko. Zwłaszcza będziesz musiał pilnować się z „przeklikiwaniem” na przerwę, obiad, po telefonie ze statusami. Co czasami nie jest łatwe bo menedżerowie jednocześnie oczekują że dokończysz pracę po callu i będziesz miał idealny „schedule adherence” co czasem się wyklucza, zwłaszcza jak jest „busy” i są kolejne calle do odebrania. Generalnie ludzie którzy chcą awans pilnują się maksymalnie przez te około 2 lata żeby mieć statystyki. Dodam od siebie ze kiedyś wpadły mi w ręce pliczki statystykowe z Irlandzkiego oddziału CWT (podczas przenosin części operacji w regionie EMEA), no i… Nie ma się co (usunięte przez administratora) byliśmy poganiani zbyt bardzo ^^ przynajmniej o 30 % wyższe średnie tempo pracy. Hmm, nie pracuje już jakiś czas w CWT ale czasem zaglądam co się dzieje i pytam jeszcze zatrudnionych znajomych. Było trochę zmian ostatnio, krótsze treningi, skupienie na callach zamiast maili w niektórych działach (Indie przejmują coraz więcej). Nie wiem jak z tępem pracy i statsami. Mój obecny pracodawca umożliwia przerwy bez żadnej kontroli elektronicznej, polecam. Przychodzę ze spokojnym sercem do pracy Może to być jeden z powodów że firma ma oceny 4/5 a nie niżej. (chociaż powodów jest więcej, nie tylko przerwy). Pozdrawiam.
Dzwoni do ciebie (usunięte przez administratora) dla picu. Nie przedstawia oferty. Twierdzi, że chce cv jeszcze raz, chociaż je dostała i oferta nadal jest aktualna. Nic nie wie o ofercie. Płacą jej tylko za dzwonienie i gadanie. Przypominam, że podawania fałszywych treści do opinii publicznej w celu wyciągnięcia danych osobowych jest karalne. To nr (usunięte przez administratora). https://www.pracuj.pl/praca/konsultant-infolinii-warszawa-domaniewska-41,oferta,1002276611?aid=273686451&sendid=61ba5c95-40ff-45f2-8da7-07dbf886312f&send_date=2023-01-04&utm_source=rekomendacje&utm_medium=email&utm_campaign=Prog_Application_verify .
Dzień Dobry, najmocniej przepraszamy za taki przebieg rozmowy. W związku z tym, że traktujemy wszystkie opinie bardzo poważnie i nieustannie pracujemy nad usprawnieniem naszych procesów rekrutacyjnych, chcielibyśmy poznać więcej szczegółów dotyczących przebiegu tej rozmowy. Czy możemy prosić o kontakt pod adresem email: TalentAcquisitionEMEA@mycwt.com w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji?
Moja kariera w CWT zaczęła się tak szybko jak się skończyła, ale widzę brak nowych opinii, więc chyba warto zaktualizować informacje na temat zatrudnienia w tej firmie. Warunki pod względem formalnym i finansowym moim skromnym zdaniem są przyzwoite - (usunięte przez administratora) podstawy, umowa o pracę na rok i dodatkowo płatne godziny nocne, dostępne benefity pozapłacowe. Firma próbuje szybko zapełnić braki kadrowe wśród travel counselorów powstałe po masowych zwolnieniach podczas pandemii, przez co okres szkolenia został skrócony do 5 tygodni, a niezdanie testów z wiedzy szkoleniowej nie ma konsekwencji w postaci rozwiązania umowy (co podobno miało miejsce wcześniej). Braki kadrowe widać również w innych obszarach, takich jak IT, czy też wśród szkoleniowców. Z tego powodu do tych skróconych szkoleń w przyspieszonym trybie wybrano spośród pracowników nowego trenera, a organizacja ewidentnie kuleje. Wspominam o tym, bo może to, o czym napiszę nie jest standardową praktyką w tej firmie. Pragnę również na wstępie zaznaczyć, że nie mam zamiaru kwestionować zasadności swojego zwolnienia - wszakże zostało mi subtelnie zaproponowane rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i zrzeczenie się wszelkich roszczeń, z komentarzem, że nie chcę mieć zwolnienia z pierwszej pracy w papierach. Nie zadawałam również dodatkowych pytań na ten temat i nie zamierzam tego robić. Oczywiście bardzo miło ze strony dyrektorki, że tak się przejmuje moją przyszłością i opinią potencjalnych pracodawców, ja również dziękuję za współpracę. Pragnę jednak podzielić się swoimi wnioskami i pomóc podjąć decyzję o potencjalnej rekrutacji do CWT osobom szukającym informacji o pracy w tej firmie. Wracając do szkolenia - trzeba przyznać, że jest prowadzone z zaangażowaniem, wprowadzając od podstaw nowych pracowników. Widać jednak powszechną dezorganizację i braki kadrowe w firmie - problemy techniczne i chaos to tam codzienność. Szkolenie, jak i praca odbywają się w całości w języku angielskim, co sprawia, że zatrudnienie tam chętnie znajdują osoby, które nie znają w ogóle polskiego. Szkolenie prowadzone jest przez Polaków, którzy bardzo chętnie z tego faktu korzystają i głośno obgadują jego uczestników. Teksty pokroju "czemu on nie mówi, że nie wie? chyba rodzice go bili", czy "zobacz, jednak nie jest totalnym (usunięte przez administratora)" rzucane na temat osób siedzących obok to jest norma tak, jak i również naśmiewanie się z nieobecnych. Przez to, że słyszałam, w jaki sposób mówią oni o innych, nie chcę nawet myśleć o tym, jakie słowa musiały paść również i za moimi plecami. Nie żeby traktowanie mnie bezpośrednio było szczególnie profesjonalne, w szczególności to poprzedzające nasze rozwiązanie umowy. Po złym sformułowaniu odpowiedzi na pytanie (którą swoją drogą znałam) przerwano mi wpół słowa głośno, zirytowanym tonem i po angielsku (żeby to, w przeciwieństwie do chamskich komentarzy wobec obcokrajowców zostało zrozumiane) stwierdzeniem, że lekceważę całą grupę i prowadzącego i teraz będę traktowana "tak, jak ja traktuję innych", czyli w rozumieniu prowadzącego - ignorowana. Od tego czasu regularnie płakałam w łazience, trzęsły mi się ręce i balam się uczestniczyć w szkoleniu. Dzień przed zakończeniem współpracy jeszcze zaliczyłam test sprawdzający wiedzę ze szkolenia, a i w ten dzień przez dwie godziny robiłam zadania z obsługi programu do pracy. Nie wiem, po co to było, ale na pewno wiedzą to wszyscy pozostali na szkoleniu, jak i każdy inny z kim prowadzący postanowili obrobić mi (usunięte przez administratora) (chyba że akurat w moim przypadku wyjątkowo postanowili być przyzwoici i o mnie nie mówić). Reasumując - osobiście nie polecam, chociaż jak ktoś umie się odnaleźć ww sytuacjach to warunki, jak wspomniałam, przyzwoite.
Jako firma jesteśmy otwarci na informacje zwrotne ze strony naszych pracowników. Tym bardziej jest nam przykro, że nie podzieliła się Pani swoimi obserwacjami z osobami zarządzający czy też działem HR. W swoim komentarzu poruszyła Pani kwestię szkoleń oraz zachowania trenera. Owszem w ostatnim czasie zdecydowaliśmy się zmienić formułę szkoleń i na bieżąco monitujemy jego efekty. Tak jak Pani wspomniała przeprowadzamy testy wiedzy i na podstawie ich wyników podejmujemy decyzje odnośnie możliwości dalszej współpracy. Zapewniamy, że zweryfikujemy Pani uwagi dotyczące zachowania trenera wobec Pani oraz innych uczestników szkolenia.
Moja kariera w CWT zaczęła się tak szybko jak się skończyła, ale widzę brak nowych opinii, więc chyba warto zaktualizować informacje na temat zatrudnienia w tej firmie. Warunki pod względem formalnym i finansowym moim skromnym zdaniem są przyzwoite - (usunięte przez administratora) podstawy, umowa o pracę na rok i dodatkowo płatne godziny nocne, dostępne benefity pozapłacowe. Firma próbuje szybko zapełnić braki kadrowe wśród travel counselorów powstałe po masowych zwolnieniach podczas pandemii, przez co okres szkolenia został skrócony do 5 tygodni, a niezdanie testów z wiedzy szkoleniowej nie ma konsekwencji w postaci rozwiązania umowy (co podobno miało miejsce wcześniej). Braki kadrowe widać również w innych obszarach, takich jak IT, czy też wśród szkoleniowców. Z tego powodu do tych skróconych szkoleń w przyspieszonym trybie wybrano spośród pracowników nowego trenera, a organizacja ewidentnie kuleje. Wspominam o tym, bo może to, o czym napiszę nie jest standardową praktyką w tej firmie. Pragnę również na wstępie zaznaczyć, że nie mam zamiaru kwestionować zasadności swojego zwolnienia - wszakże zostało mi subtelnie zaproponowane rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i zrzeczenie się wszelkich roszczeń, z komentarzem, że nie chcę mieć zwolnienia z pierwszej pracy w papierach. Nie zadawałam również dodatkowych pytań na ten temat i nie zamierzam tego robić. Oczywiście bardzo miło ze strony dyrektorki, że tak się przejmuje moją przyszłością i opinią potencjalnych pracodawców, ja również dziękuję za współpracę. Pragnę jednak podzielić się swoimi wnioskami i pomóc podjąć decyzję o potencjalnej rekrutacji do CWT osobom szukającym informacji o pracy w tej firmie. Wracając do szkolenia - trzeba przyznać, że jest prowadzone z zaangażowaniem, wprowadzając od podstaw nowych pracowników. Widać jednak powszechną dezorganizację i braki kadrowe w firmie - problemy techniczne i chaos to tam codzienność. Szkolenie, jak i praca odbywają się w całości w języku angielskim, co sprawia, że zatrudnienie tam chętnie znajdują osoby, które nie znają w ogóle polskiego. Szkolenie prowadzone jest przez Polaków, którzy bardzo chętnie z tego faktu korzystają i głośno obgadują jego uczestników. Teksty pokroju "czemu on nie mówi, że nie wie? chyba rodzice go bili", czy "zobacz, jednak nie jest totalnym (usunięte przez administratora)" rzucane na temat osób siedzących obok to jest norma tak, jak i również naśmiewanie się z nieobecnych. Przez to, że słyszałam, w jaki sposób mówią oni o innych, nie chcę nawet myśleć o tym, jakie słowa musiały paść również i za moimi plecami. Nie żeby traktowanie mnie bezpośrednio było szczególnie profesjonalne, w szczególności to poprzedzające nasze rozwiązanie umowy. Po złym sformułowaniu odpowiedzi na pytanie (którą swoją drogą znałam) przerwano mi wpół słowa głośno, zirytowanym tonem i po angielsku (żeby to, w przeciwieństwie do chamskich komentarzy wobec obcokrajowców zostało zrozumiane) stwierdzeniem, że lekceważę całą grupę i prowadzącego i teraz będę traktowana "tak, jak ja traktuję innych", czyli w rozumieniu prowadzącego - ignorowana. Od tego czasu regularnie płakałam w łazience, trzęsły mi się ręce i balam się uczestniczyć w szkoleniu. Dzień przed zakończeniem współpracy jeszcze zaliczyłam test sprawdzający wiedzę ze szkolenia, a i w ten dzień przez dwie godziny robiłam zadania z obsługi programu do pracy. Nie wiem, po co to było, ale na pewno wiedzą to wszyscy pozostali na szkoleniu, jak i każdy inny z kim prowadzący postanowili obrobić mi (usunięte przez administratora) (chyba że akurat w moim przypadku wyjątkowo postanowili być przyzwoici i o mnie nie mówić). Reasumując - osobiście nie polecam, chociaż jak ktoś umie się odnaleźć ww sytuacjach to warunki, jak wspomniałam, przyzwoite.
Jako firma jesteśmy otwarci na informacje zwrotne ze strony naszych pracowników. Tym bardziej jest nam przykro, że nie podzieliła się Pani swoimi obserwacjami z osobami zarządzający czy też działem HR. W swoim komentarzu poruszyła Pani kwestię szkoleń oraz zachowania trenera. Owszem w ostatnim czasie zdecydowaliśmy się zmienić formułę szkoleń i na bieżąco monitujemy jego efekty. Tak jak Pani wspomniała przeprowadzamy testy wiedzy i na podstawie ich wyników podejmujemy decyzje odnośnie możliwości dalszej współpracy. Zapewniamy, że zweryfikujemy Pani uwagi dotyczące zachowania trenera wobec Pani oraz innych uczestników szkolenia.
Witam, jestem przed ostatnim etapem rozmowy kwalifikacyjnej, wcześniej wypełniałem ankietę i odezwali się do mnie ze będę miał rozmowę video...pytanie isnosnie poziomu języka...ze średniozaawansowanym angielskim porddzr sobie na początku??
Witam. Myślę, że jak najbardziej. Język jest obecnie oceniany na wielu etapach procesu rekrutacyjnego, jeżeli po rozmowie video będzie oferta to oznaka że jak najbardziej sobie poradzisz.
Raczej całe rozmowy odbywają się w języku angielskim. Cała praca jest wykonywana w języku angielskim.
Wdrażają na świeżo i to w skróconym tempie, bo chcą szybko zapełnić braki kadrowe pozwolnieniu dziesiątek ludzi w pandemii. Mogę opowiedzieć więcej na ten temat :)
Czy firma CWT eCenter udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Dzień Dobry, w CWT mamy bardzo szeroki pakiet benefitów socjalnych. Po zatrudnieniu wszelakie informacje odnośnie wszystkich benefitów są dostępne w naszym regulaminie w raz z zasadami wypłacania świadczeń.
Co tak cicho? Tym bardziej że są zwolnienia grupowe..
A co ma być... ? Ludzie narazie są w konsternacji, nie wiadomo co dalej. Rzeszów imprezuje bo tam większość utrzymana a Warszawa do likwidacji. Żegnamy CWT. A szkoda bo co jak co ale lubiłem tą pracę. Trzymajcie się!
Mia tam nic nie grozi do zwolnienia jak nic nie mówienie i zachowanie !!! Jaja se robicie ?
Wydaje mi się że mimo wszystko w Warszawie lepiej... Wiemy chociaż na czym stoimy. A sposób zwolnienia i fakt, że tej informacji musieliśmy szukać w załączniku, do którego wchodziło się przez linka, który był dołączony do maila o tytule REDUKCJE pominmy proszę milczeniem ;) wszystkim wszystkiego dobrego życzę, ludzie to był jeden z niewielu pozytywów tej firmy.
Jeśli faktycznie jesteś menadżerem to współczuję każdemu kto musiał z Tobą pracować w zespole.
Z ciekawości zapytam o sposób zwolnienia. Faktycznie dostaliście informację mailem? Wiadomo, że nie możecie podawać treści tego maila, natomiast wydaje mi się dziwne, że nie było żadnego zebrania. Linkedin milczy odnośnie zamykania oddziału w Polsce. Wszystko to wydaje mi się bardzo dziwne...
Tak to był mail w Piątek południe że rozpoczyna się Redukcja w Polsce. A z "regulaminu" można było przeczytać że TX w WAW idzie do likwidacji. No i jeszcze na Buzz był FAQ + Regulamin. To wszystko. W poniedziałek wiele teamów miało rozmowy z line managerami ale oni też nic więcej nie wiedzieli tylko że TX w WAW zamyka
TX z tego co kojarzę powstało już po moim odejściu ta struktura kiedyś wyglądała inaczej. Do likwidacji idzie frontline i zespoły działające na OBT też? To się chyba nazywało "online"
Było dokładnie tak jak opisane wyżej. Mail w piątek o 15:00 i nic nie wnoszące spotkania z managerami w poniedziałek... Ja osobiście poczułam się jak śmieć. Likwidują wszystkie zespoły Frontline w Warszawie, reszta zespołów plus Frontline w Rzeszowie ulegną redukcji. O ile sam fakt zwolnień jest zrozumiały, to sposób ich przeprowadzenia niestety typowy dla cwt - bez szacunku dla człowieka i zrobiony na odwal się.
Odprawy zgodnie z tym co przewiduje ustawa. Nic ponad to, a są osoby z dużym stażem, oddział warszawski istnieje od 18 lat... a co do ciszy, to faktycznie jest dosyć irytująca
to widocznie zależało od zespołu, bo moja managerka zadzwoniła do nas z płaczem, że musi nas zwolnić
Hejka , czyli juz jesteś zatrudniona?? Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna?? Tez online miałaś?? I kiedy się dowiedziałaś że jesteś przyjęta?
OK firma na start. Pieniążki niestety, ale bardzo kiepskie w porównaniu do innych korpo. Możesz nadrobić dodatkami za weekendy, nocki, praca w nadgodzinach. Pytanie czy warto… Jeśli ktoś się wybiera przybimbac 8 godzin w robocie to niech zapomni. Telefony się wręcz urywają. Owszem idzie awansować, ale to są lata pracy i świetnych statystyk + nienagannych opini.
Generalnie od początku miałem złe przeczucie do tej pracy, ale ze względu, że lubię język angielski chciałem spróbować. Jak dla mnie to miejsce mogloby nie istnieć. Trening był mocno średni, a menadżerowie.. no cóż. Atmosfera w pracy jest bardzo ważna a tam była najgorsza jaka kiedykolwiek zastałem. Większość tych ludzi, która tam pracowała to typowe korpo zombie bez jakichkolwiek chęci do nawiązania kontaktów z drugim człowiekiem. Menadżerka była tak bardzo "profesjonalna", że potrafiła odgadywać osobę 5 sekund jak od niej odeszła. Nowi ludzie, którzy dopiero zaczynają mają większą pensje od niektórych co pracują kilka lat (a nie oszukujmy się, ale więcej zarobisz w byle jakiej pracy chociażby w dobrym sklepie odzieżowym). Nie polecam, chyba, że jesteś studentem z WSiZu i znasz tylko język angielski.
To prawda. Jeszcze pamiętam tą pracę jak(usunięte przez administratora).. przez menedżerów
Nie, nie było tak samo, było jeszcze gorzej... Pracowałam w 2018. I z wielkim smutkiem wspominam niektórych menedżerów. Jeżeli Pani jest tak ciekawie to mogę napisać kto dokładnie. Bo jeszcze bardzo dobrze pamiętam tych okropnych ludzie
Pracowałam 4 lata w rzeszowskim oddziale i mogę powiedzieć, że pracowników tej czeka na pewno: - fatalna atmosfera, - bardzo słabo wyszkolona kadra zarządzającą, - firma, która nie daje pracownikowi zbyt wielu możliwości rozwoju, nie przyczynia się do wzrostu wartości pracownika na rynku pracy. Krótko mówiac, praca w CWT jest dla ludzi, którzy żyją od pierwszego do pierwszego i niczego więcej nie chcą od życia. Nikt Was z CWT nie porwie i nie podkupi, bo takie umiejętności jakie nabedziecie tutaj są w dzisiejszych czasach nikomu niepotrzebne :), - bardzo stare sprzęty (brak laptopa na home office), praca na Windows explorer, nieaktualizowane i niewspierane technologicznie oprogramowania, żenująco stare monitory, - fatalne wsparcie IT, - praca w biurze na fatalnych krzesłach, brak jakiejkolwiek ergonomii miejsca pracy, - słabe zarobki i brak perspektyw na dobre wypłaty (chyba nikt w CWT nie zarabia więcej niż 6k netto, nawet TL zarabiają żenujące pieniądze w stosunku do nakładu pracy), - miejsce dla taniej siły roboczej, ludzi bez perspektyw i planu na siebie, branża kompletnie stagnacyjna. Jeśli znacie angielski, uciekajcie do AI/cybersecurity/IT :) Szkoda Waszego czasu i zaangażowania na CWT. Nie polecam! :)
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Carlson Wagonlit Travel?
Spędziłam kilka lat w tej firmie. Niestety nie polecam, cieszę się że przygoda się zakończyła. Brak profesjonalizmu ( manager kompletnie nieogarnięty życiowo z minimalna wiedzą ) głodowa pensja i brak możliwości rozwoju. Dopiero po zmianie pracy człowiek odżył :) nie polecam!
spędziłem w tej firmie 10 lat, zaczynałem jako student zaoczny, więc pracę traktowałem czystko zarobkowo, by móc przeżyć, co nie było łatwe, bo pensje niskie. Po jakimś czasie praca stała się ciekawa i dała mi duże możliwości rozwoju, ale to głównie z powodu managera, który widział we mnie potencjał, energię i charyzmę. Po 2016, gdy nadeszły wielkie zmiany w firmie, które miały pomóc, okazało się, że miały katastrofalne konsekwencje. Jedynymi osobami, które były w stanie zachować swoje pozycje to osoby bez kręgosłupa moralnego i etycznego, pracujace po 16 godzin dziennie i odpisujace na maile o 4 rano, m.in. słynna dyrektor Izabella, która dostała nagrodę za swoje poświęcenie dla firmy. Niestety nie szanowała wszystkich ludzi, okazywała pogardę i umniejszała pozycję innych. Bardzo nieprzyjemna osoba, która lobbowała nie talent i doświadczenie, ale wręcz faszystowskie podejście do higieny pracy. Sa oczywiście osoby, które jej zawdzięczaja swoja pozycję, ale nie sa to osoby, które potrafia ja konfrontować z podejściem do pracy. Pani Izabela jest niestabilna emocjonalnie, posłusznie wykonujaca rozkazy z góry, które nie sa korzystne dla pracowników. Dział CIS stał się miejscem nie nadajacym się do pracy dla człowieka przy zdrowych zmysłach i innych potrzebach poza praca. sporo dobrego, ale większość niestety przeważyła na negatywna opinię.
Wiecie, czy Carlson Wagonlit Travel udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Gdyby to komuś było nadal potrzebne — dają sprzęt, owszem. Dwa monitory kineskopowe oraz komputer stacjonarny (z całym oporządzeniem). Jak to przetransportować do domu... a to już twój problem.
Dajo sprzenty dajo. Teraz cwt będzie przechodziło na "system małopowierzchniowy" więc z klamotami żeby z byjura zabrać nie będzie problemu a kolega jak nadal zaprzęgiem konnym jeździ bądź z Częstochowy na kolanach chadza no to problem z transportem wystąpi.
Mija już dobrych parę lat, a CWT pozostaje największą patolą, jaką pamiętam. Ze szczególnym pozdrowieniem dla działu UN, gdzie jednych wyrzucało się za rzekomy rasizm, ale akceptowało się otwarcie rasistowskie i homofobiczne teksty przełożonych. Mnie osobiście poniżano mówiąc, jaka to jestem niewykształcona (miałam przerwę w studiach, teraz robię doktorat, przełożeni chyba mieli kompleksy). W dziale panowało kolesiostwo, osoby zupełnie niekompletne były promowane, umiejętności się nie liczyły. Na koniec pracowało tam sporo osób ledwo mówiących po angielsku, nie mówiąc o minimum polotu. Umiejętności menadżerskich zero, pracownicy zmieniali się co kilka miesięcy, tak dużo osób odchodziło z tego grajdołka. Dział w końcu upadł przez koronawirusa. Nawet mi nie żal.
Niestety tak - macie racje fatalne zarzadzanie i do tego zmanipulowani pracownicy. Niektórzy nawet byli tak manipulowani ze wygryzali dobrych leaderow - wiec nic juz w tej firmie nie bedzie lepiej stare komuchy ktore tylko o sobie mysla i wykorzystuja biednych pracownikow.
Nie powiedziałbym, że "świeżaki" aż tak źle mówiły po angielsku. Mi było szkoda UNu, kiedy miał upadać (w końcu zespół funkcjonuje, o tyle o ile mi wiadomo), bo agenci naprawdę ciężko się starali. Nieraz stawali na rzęsach, żeby klient był zadowolony, co nie było łatwe biorąc pod uwagę skalę obowiązków oraz roszczeniową postawę osób, które same nie znały polityki własnej organizacji. Kłótnie z klientem o to, że trzymamy się polityki UNu (a nie jego roszczeń) były na porządku dziennym. Po tym wszystkim ludzie nie zasługiwali, żeby dostać kopa w (usunięte przez administratora) — chociaż można by polemizować, czy ewentualna zmiana pracy nie wyszłaby im na dobre. Przykro mi słyszeć o Twoich doświadczeniach, znam tylko sprawę z wywalonymi osobami (o której wspominasz) oraz fakt, że przynajmniej jedna osoba z TLów miała bardzo konserwatywne poglądy. Jeśli ktoś jeszcze chciałby próbować, raczej nie polecam teraz iść do CWT. Od wewnętrznego źródła (spoza UN teamu) słyszałem, że pozycja firmy na polskim rynku nadal nie jest pewna. Poza tym starają się zatrudniać jak najmniej ludzi, więc może być spore ciśnienie, jak świeżo po treningu musisz obsługiwać klienta (liczy się czas). Nie wspominając już o absurdach w rodzaju komputerów stacjonarnych przyznawanych pracownikom do pracy zdalnej.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CWT eCenter?
Zobacz opinie na temat firmy CWT eCenter tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CWT eCenter?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CWT eCenter?
Kandydaci do pracy w CWT eCenter napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.