Opinie o CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Jestem przeszczęśliwa, ze znalazłam takiego pracodawcę jak CSP. Codziennie przychodzę z uśmiechem na twarzy, w przerwie patrzę z naszego wspaniałego tarasu na miasto. Praca czasem monotonna, ale która nie jest. Ważne ze firma docenia pracownika
Dzień dobry, W CSP już dawno nie pracuje ale po tym co się tu dzieje to postanowiłem się udzielić. CSP jest bardzo dobrą firmą która docenia pracownika. Są różne benefity, opcje rozwoju. Coroczny program gdzie szukają talentów. Nie mam się do czego przyczepić.
Jak to jest pracować w CSP? Dobrze?
Warto się zatrudnić w tej firmie? Dajcie znać
Jak wyżej. Info o firmie, rozmowa po niemiecku, zadania Word/Excel. Nie oddzwonili mimo obietnicy feedbacku niezależnie od rezultatu.
O doświadczenie, dlaczego zmieniasz pracę etc.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Super firma, mogę tylko polecić
Pracuje w CSP od ponad 3 lat i jestem bardzo zadowolona z tej pracy. Duzym plusem jest praca w HO. Pensja jest przyzwoita, wiadomo zawsze mozna by zarabiac wiecej, ale nie jest zle na tle innych firm. Przelozeni, przynajmniej w moim projekcie sa na prawde bardzo pro ludzcy. Zawsze mozna sie dogadac. Jezeli sa nadgodziny to max 9h, co jest do przezycia i nadgodziny nigdy nie sa wciskane na sile.Nie rozumiem, tylu niegatywnych komentarzy. Ja z czystym sercem moge polecic prace tutaj.
Z racji tego, że sporo tutaj negatywnych ocen i opinii stwierdziłem, że zabiore głos. Najłatwiej jest krytykować, tak już zostaliśmy przyzwyczajeni i wychowani. Główne programy rozrywkowe w TV opierają się na krytyce, dlatego mają pewnie taka widownię... Ale do tematu - nie będę kwestionował opinii negatywnych, każdy ma prawo mieć swoją, jednak dość mało tutaj krytyki konstruktywnej. Szkoda. Moja opinia o firmie CSP jest bardzo pozytywna. W firmie pracuje 1.5roku, wnioski? Bardzo mili i sympatyczni ludzie, wspierający HR, bardzo w porządku projekt managerowie, w firmie panuje partnerska atmosfera. Prezes nie oczekuje, że Ty musisz mówić dzień dobry na korytarzu pierwszy, zanim się orientujesz, że jest w pobliżu, słyszysz od niego mile "dzień dobry" Jest dużo różnych projektów, są szanse rozwoju i wcale nie trzeba się "podlizywać". Osób odpowiedzialnych za rekurtacje wewnętrzna jest kilka i to na podstawie ich ocen decyduje się o dalszym rozwoju pracownikow. To nie jest decyzja jednego czlowieka... W wielu projektach jest możliwość HomeOffice, są oczywiście benefity, nowoczesne biuro i dobra lokalizacja... Próbuje znaleźć jakąś złą stronę CSP , ale niestety bez skutku. Pozdrawiam wszystkich i zadowolonych i niezadowolonych , , , bo prawda jest, ze wszystkim dogodzić się nie da oraz każdy ma prawo do swojej opinii. :)
Brak herbaty był dla mnie dużym zaskoczeniem. To moja pierwsza praca w korpo, wszędzie indziej gdzie pracowałem to było podstawą. Kawa jest, bo trzeba być na pełnych obrotach, woda jest, no musi być.
Oczywiście oferujemy swoim pracownikom herbatę - nawet kilka do wyboru :) A także kawę, mleko do kawy (zwykłe i roślinne), wodę gazowaną i niegazowaną. Pozdrawiamy!
Po 1 miesiącu jestem zadowolona. Projekt wideoweryfikacji na początku wydawał się trudny ale obecnie chyba jedna z łatwiejszych prac jakie miałam. Polega po prostu na weryfikacji dokumentów dzwoniących Niemców. Duzo przyjemniejsze niż brzmiało. Nie ma tez problemu z grafikiem, przynajmniej przy niepełnym etacie. Fajna pomocna ekipa. W pracy ma się mała styczność z innymi pracownikami - ale na plus że firma informuje o wszystkim co się dzieje, więc przynajmniej jestem doinformowana. Trochę brakuje jakiś integrujących rzeczy w samym biurze - widzimy się w kuchni i na tarasie, nie ma jakieś strefy piłkarzyków itp. Wynagrodzenie bardzo ok, benefity średnie, ale same warunki pracy, kontakt, atmosfera na duży plus.
Herbata z reguly tez zawsze jest i to do wyboru: czarna, owocowa, zielona. Mleko do kawy nawet jest do wyboru bez laktozy, czy owsiane itp. 3 lata temu jak zaczynalam prace to byla sama czarna kawa, teraz jest szeroki wybor. Firma pod tym wzgledem sie rozwinela.
Pracuję tu już kilka lat i wszystko jest zawsze jasno przedstawiane, pod względem wynagrodzenia, systemu premiowego nawet jeżeli są jakieś zmiany. Dużym plusem jest to, że zawsze jest podstawa + premia, nie tak jak w niektórych firmach, że premie ogłaszane, ale w praktyce nierealne. Wypłata zawsze w terminie, na czas wdrożenia jest umowa na czas określony, a po nim już normalna. Trudno ocenić atmosferę na pracy zdalnej, ale gdyby było źle to bym nie pracował. Zawsze mogę liczyć na wsparcie TL. Jak ktoś chce zarobić i się rozwijać to ma możliwości, tylko wiadomo że trzeba się zaangażować, a nie siedzieć i nic od siebie nie dawać.
Czy w CSP szanuje się pracowników?
Najsłabsze pensje w branży w Szczecinie plus brak płatnych nadgodzin (bo bezpłatne a obowiązkowe są w DNA firmy). Ale biuro ładne ;)
dziękujemy za wyrażenie opinii. Chcielibyśmy jednak sprostować to, co piszesz. Oferowane przez nas wynagrodzenie nie jest najniższym w branży, wypadamy konkurencyjnie. Natomiast sposób rozliczania nadgodzin nie wynika z DNA, a z kodeksu pracy. Za nadgodziny dobowe możliwy jest albo odbiór albo zapłata (150% wynagrodzenia godzinowego). Za nadgodziny średniotygodniowe (czyli w dniu wolnym) w pierwszej kolejności udzielane jest wolne, w drugiej kolejności wypłacane jest 200% wynagrodzenia godzinowego. Pozdrawiamy.
Ile można zarobić na kamerkach? Jaki niemiecki trzeba mieć, A2 w mowie starczy?
Jestem zaskoczony niektórymi komentarzami. Pracowałem na energetyce u Sebastiana i naprawdę było ok. Nie zarobi się kokosów, ale nie jest to tez najniższa krajowa. Łatwa praca, dobre warunki. Raczej nie wrócę bo nie jest to coś, co chciałbym robić do konca życia - mam trochę wyższe ambicje, ale nie demonizjumy tak, błagam.
Super wspominam pracę w CSP. Pracowałem na projekcie wideoweryfikacji. Praca lekka, trochę monotonna ale dobre pieniądze
Widziałem ofertę jako pracownik backoffice. Ktoś coś może więcej o tym powiedzieć? Polecacie te firmę?
Dosyć prosta praca z danymi, momentami nużąca. Pieniądze mniejsze niż w obsłudze ale mniej nadgodz, zespół ok
Dla mnie największy plus to praca w 100 procentach zdalna. Bez głupich rozwiązań typu dwa dni w biurze, które korpo wprowadzają jak opadły emocje po covidzie. Dla mnie to żenada - skoro praca ho sprawdziła sie w pandemii, to nie rozumiem trendu powrotu do biur. Pracownik zdalny jest wydajniejszy, oszczędza swój czas, ma mniejszy stres. Także tu CSP na plusa. Tak to - praca jak praca. Robie swoje i dostaje przyzwoita wyplate. Przełożeni ok. Inni pracownicy tez oprócz pewnej starszej pani
Pracuje tu od 5 lat i byłem już na 3 projektach. Każdy jest inny , różne zarobki różni TL. Według mnie najlepszy jest proces Videoweryfikacji . Zarobki 7.000 brutto na umowie i premia nawet 500 brutto która dość łatwo wyrobić. Praca jest bardzo monotonna . Ja akurat pracuje na pół etatu , drugie pół gdzie indziej . Plusem jest to ze nigdy nic nie zostaje tu na jutro .Minus - praca 365 dni w roku . Pracujemy we wszystkie święta i egal czy polskie czy niemieckie. Ja akurat mam zmiany układane tak jak chce , jest to mega prosta praca , w życiu nie miałem łatwiejszej
Firma zajmuje się outsourcingiem - czyli w praktyce, to wszystko zależy od projektu, na który się trafi. Są takie, że można się tylko dziwić, że CSPchce mieć cokolwiek wspólnego z takim klientem. CSP jako pracodawca jest dobry, natomiast kontrahenci różni, więc niektóre projekty to 100% chaos.
Każdy projekt typu tak ładnie wskazywany na stronie automobil, energetyka czy weryfikacja to duże firmy niemieckie, dla których usługi świadczy CSP. Ale czy pracownik faktycznie odczuwa ze chaos w projekcie to kontrahent jak w komentarzu to bym nie powiedział
Miło wspominam pracę w CSP - dobre miejsce na start kariery w korpo lub pierwsze doświadczenie w pracy po niemiecku i trampolina do konkretniejszych prac potem - za moich czasów pracowało się w sezonie około 9-12h dziennie (czasem mniej czasem więcej), wydaje mi się, że teraz trochę się to zmienia, młodzi ludzie przychodzący do pracy prosto po studiach nie dają sobie "wejść na głowę" - nadgodziny zawsze były mi wypłacane lub oddawane. Nadplanowania wyrównywane z końcem roku (zazwyczaj bardzo luźny listopad - jasne, że człowiek wolałby wakacje, ale wakacje to nigdy nie będzie low sezon, więc radzę się nastawiać na dużo wolnego raczej pod koniec roku) - firma zawsze reagowała (z opóźnieniem, ale reagowała) na negatywne czynniki jak inflacja i wprowadzała podwyżki wynagrodzenia (podwyżki bardzo niskie, ale - mimo wszystko zawsze wolę mieć niż nie mieć) - dofinansowanie do karty sportowej - 1-2 imprezy integracyjne w roku - eventy w roku (dni kawy, konkursy, treningi sportowe - dużo tego było) - Dział HR - jak byłem w csp to narzekałem, teraz jestem w innej firmie i z perspektywy czasu już bym tak nie narzekał xd - jasna ścieżka kariery (Talentsuche otwarty dla każdego) to plus - pamiętaj, że jesteś trybikiem w maszynie - młodzież przychodząca teraz do pracy jest bardzo roszczeniowa (czasem wręcz bezczelna) wykazując się przy tym często kompletnym brakiem wiedzy i inicjatywy żeby zrobić coś więcej - przykro mi taka prawda - około 60% kontrahentów nastawiona na nieludzkie kpi a menadżerowie csp mało asertywni w kontakcie z kontrahentami - nie ma sensu odchodzić z csp do unicredit/concentrix - nie zauważalna różnica w pracy/atmosferze/płacy. Do innych firm już tak, ale raczej celowałym dopiero po 3-4 latach, wtedy najwięcej skorzystamy finansowo jako osoby z doświadczeniem - po kilku latach w branży uważam, że różnice płacowe na rynku między csp a konkurencją nie są tak duże, jak mogłoby się wydawać po ogłoszeniach - jak w każdej firmie znajdzie się kilku ***, ale ogólnie wielu teamleiterów bardzo kompetentnych/miłych
Nie rozumim czemu ciągle usuwają mi te komentarze. Proszę o nie usuwanie prawdy z internetu.
Witam, Proszę o opinie na temat stanowiska specjalisty ds. procesów back office z językiem niemieckim finanse (dokumentacja leasingowa). a) Czy jest to stresująca i trudna praca? b) Czy wymagane są nadgodziny? c) Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? d) Pracuje się wg kalendarza polskiego,czy niemieckiego? e) Czy nie ma problemu z urlopami? Z góry dziękuję za odpowiedzi :*
Stres się czasem pojawia - ale to tak jak w innych firmach. Akurat kultura firmy jest wysoka więc nie ma jakiegoś (usunięte przez administratora). Natomiast jeśli ktoś się nie odnajduje w takiej dość automatycznej, powtarzalnej pracy i trudno wyrobić normy - to pewnie bedzie sie wiecej stresowal. Praca imo dość łatwa (jak już się załapie) - ale nie dla każdego. To, że ogłoszenia pojawiają się często- wynika z tego, że projekty się rozrastają, a nie ze zwolnień. Zatrudniają w tej chwili 500 pracowników - a projekty należą do dużych niemieckich koncernów. Dla mnie spoko praca - fajni ludzie, przyjemne biuro, dużo eventów - tylko kiepskie benefity. Jest lunching ale na kwotę 100 zł i nie obejmuje zakupów spożywczych. Nie wiem jak przy obcnej inflacji miałoby to wystarczyć na chociaż tydzień jedzenia. W innych firmach normą jest 300 zł. Brakuje też jakiś szkoleń językowych żeby rozwijać język. Ale za to - fajne wydarzenia, dużo się dzieje, fajna atmosfera.
Dziękujemy za podzielenie się opinią :) Obecnie pracujemy nad poprawą oferowanych benefitów.
Wszystko zależy od projektu - ja nigdy nie miałem problemu z urlopem (może nie zawsze idealnie jak chciałem, ale jednak zawsze w wakacje a nie listopad) i te rozbieżności opinii zdecydowanie wynikają z projektu, niestety. Wiem co się dzieje w niektórych i współczuje, bo nie wyobrażam sobie, ze miałbym tak pracować. Zastanawiam się z czego to wynika - czy to wina klienta w innych projektach czy projektmanagera który nie potrafi prowadzić zespołu? Pytanie trochę ironiczne bo kto pracuje w CSP ten wie, że są 2 projektmanagerki które już dawno powinny zostać zwolnione ;) Ale jak trafi się na dobry projekt - to jest naprawdę dobrze. Normalna praca w korpo, fajni ludzie, jeden z lepszych Hr jeśli chodzi o pomoc w oświadczeniach i papierach. Kto pracował u konkurencji ten wie, jak inaczej potrafiło być ;) CSP ostatnio stawia na więcej wydarzeń, więcej komunikuje się w mediach - widać że ktoś postawił sobie za zadanie, żeby poprawić ilość działań i to na pewno na plus. Wiadomo że każdy chciałby lepszą pensje zamiast gadżetów czy wydarzeń - ale jak ktoś jest kumaty, to tez wie, że akcje idą pewnie z funduszu świadczeń a nie z budżetu firmy. Wiec i tak fajnie że są takie dodatkowe atrakcje. Wczoraj pisali że wreszcie wejdzie edenred - więc jeśli dadzą jeszcze ze 3 stówy jak konkurencja to wreszcie zmiany na plus. Niech dadzą jeszcze grusze i będzie naprawdę nieźle.
Moim zdaniem wynika to z obu tych rzeczy, które nazwałeś - z trudnej współpracy z kontrahentem i z podejścia kadry rządzącej (rządzącej, nie zarządzającej). Dodatkowe atrakcje są ok, niestety nie samymi benefitami człowiek żyje. Jeśli projekt menadżerka bagatelizuje zgłaszane problemy, nie szanuje swoich pracowników, to żadna grusza czy karta edenred nie pomogą. CSP powinno przyjrzeć się, jak dokładnie wygląda praca na poszczególnych projektach, dlaczego występują takie, a nie inne problemy (np. masowe odejścia pracowników) i nad tym pracować - jeśli rzeczywiście zależy im na dobrej opinii. Udawanie, że wszystko jest ok, w niczym nie pomoże i niczego nie zmieni.
Długi czas oczekiwania, wymuszona atmosfera na rozmowie kwalifikacyjnej.
Widziałem ofertę pracy specjalista ds.procesów backoffice (bankowość). Czy ktoś moglby się podzielić jakie są możliwe zarobki na tym stanowisku?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 103.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 16 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.