Niestety, ale w tej firmie zatrudnia się ludzi po znajomości, bez doświadczenia w handlu, a tym bardziej bez doświadczenia w branży odzieżowej. Słabe podejście do pracowników, wieczne pretensje, zero kontroli nad tym co się dzieje.
Kierownik regionalny Pani Ewelina to jest hit. Komuś zdecydowanie uderzyła sodówka chyba. Raczej nie pomaga salonom a przeszkadza. Wogole nie dziwi rotacja kierownikow i zastepcow na Krakowie, bo z takim przełożonym to szkoda zdrowia psychicznego. Nawet jeśli kierownik jest okej to widać po nim, że osoba Pani Eweliny wpływa bardzo demotywująco, gdzie często ktoś stara się i wkłada w prace aż nadto, przynajmniej moim zdaniem. Może ktoś w końcu pójdzie po romów do głowy i zobaczy co tam się dzieje w środku, bo to jest bardzo nie smaczne.
Niestety jako (jeszcze) obecny pracownik muszę zgodzić się z powyższym komentarzem. Pani Ewelina (chociaż do "Pani" jej daleko), to wyjątkowo odpychająca osoba. Ja rozumiem że ktoś z góry może na nią naciskać, bo taka jest kolej rzeczy, ale czy ona nie umie tego przekazywać pracownikom w sposób godny i kulturalny? Dorosła kobieta a zachowanie godne nastolatki. W mojej ocenie (w sumie nie tylko mojej) jest to nieodpowiednia osoba na danym stanowisku i oczywiście nie piszę tego w złości tylko oceniam jej pracę jako osoba mająca podobne doświadczenie w tej samej branży jak i stanowisku. Niestety tej Pani nie wyszło w życiu więc postanowiła się wyżywać na pracownikach co za każdym razem widać gdy się pojawia w danym salonie. Jeżeli szefostwo firmy to czyta, to polecam przyjrzeć się jej pracy lub po prostu wymienić ją na kogoś kto ma lepsze doświadczenie i potrafi mieć profesjonalne podejście do pracownika jak na kierownicze stanowisko przystało. pani (specjalnie z małej, bo na nic więcej nie zasługuje) Ewelina nie umie oddzielić pracy od życia codziennego dlatego moim zdaniem nie nadaje się do pracy na tym stanowisku. Zamiast pomagać firmie by miała ona zyski i dobrą opinię, to robi wszystko zupełnie na odwrót. Wcześniejsze komentarze które tutaj były zostały usunięte na jej zlecenie, to również świadczy o "profesjonalizmie" tej osoby.(usunięte przez administratora) Taka fajna firma a zatrudniła tak niepoważną osobę.
Jako już były pracownik również zgadzam się z powyższą opinią. Oczywiście nie piszę tego bo nie została przedłużona mi umowa w medicine i chcę się zemścić ale mam na uwadzę jaką osobą jest Pani Ewelina K. Samą firmę wspominam naprawdę fajnie mimo dużego natłoku pracy i szczerze mogę polecić tam pracę jeżeli ktoś lubi pracę na salonie ale nie z taką osobą jak z Panią Eweliną. Za każdym razem gdy pojawiała się ona u nas na salonie to każda z dziewczyn już wiedziała co się będzie działo i jak będzie zachowywać się Pani Ewelina. Totalnie nieprofesjonalne podejście do stanowiska które rezprezentowała. Przez caly okres mojej kariery w medicine dziwiłam się jakim cudem tak nieodpowiedzialna i niepoważna osoba jest na takim stanowisku w tak fajnej firmie...........
Cieszę się, że w końcu ktoś to głośno powiedział i naprawdę mam nadzieję, że niebawem ktoś się tym zajmie. Bo firma jest naprawdę super, ale Pani regionalna psuje wszystko co możliwe. Totalnie nie nadaje się na to stanowisko.
Hej, polecacie pracę na stanowisku VM?
Dopóki kierownikiem regionalnym jest Pani Ewelina, to nie ma czego polecać. Nawet odradzam
Jeśli trafisz na fajnego kierownika, który chce z Tobą współpracować i pomagać Ci w pracy na salonie to myślę że pracę można polecić :) Z plusów to na pewno praca 6/7-14 od poniedziałku do piątku, więc weekendy masz wolne i nie jesteś w pracy popołudniami w tygodniu. Również od podejścia kierownika zależy czy zajmujesz się tylko VM czy też innymi obowiązkami sprzedawcy, jeśli Twoje zadania to tylko VM, to można na spokojnie skupić się na swojej pracy bez konieczności zajmowania się czymś innym co powoduje brak czasu na własne obowiązki ;) Jeśli chodzi o kontrole to są jak w każdej firmie, kontrola „góry”, wytypowanie rzeczy do zmiany/poprawy i tak w kółko, dość powszechny proces, jednak fakt, mogłoby tu być więcej pochwał za dobrze wykonywaną pracę, oprócz zostawianych uwag. Kontakty z przełożonymi wyżej to już osobiste odczucia tak jak tu widać po komentarzach ;)
Ładnie napisane ale nie mylmy kierowników salonu którzy są często bardzo pomocni z kierownikiem regionalnym który w tym przypadku to zupełna odwrotność ;)
Absolutnie nie mylę kierownika regionalnego z kierownikiem salonowym, moja wypowiedź dotyczyła współpracy z kierownikiem salonu, a ostatni jej część dotyczyła kontroli wszelkich osób postawionych wyżej :)
Wszystko zależy od kierownika danego sklepu i tego jaki regionalny ci się trafi. Dodatkowo od metrażu salonu na którym chcesz pracować, z doświadczenia na takim średnim powierzchniowo salonie mogę powiedzieć, że nie warto. Dostawy są często, towaru jest masa, nie ma na niego miejsca ani na magazynie, ani na salonie. Zamiast zająć się atrakcyjną aranżacją sklepu martwisz się o to żeby wszystkie nowości były upchnięte na sali sprzedaży razem z hitowymi rzeczami z poprzednich setów, a do tego dochodzą jeszcze ubrania z przesunięć z innych salonów i narzekanie osób funkcyjnych że nie ma na to miejsca na magazynie. Przyjdzie kierownik i powie że wszystko jest ok, przyjedzie regionalny i powie że pół sklepu jest do zmiany, a później dojdzie mail z działu VM z jeszcze innymi wytycznymi i zaczynaj znowu od nowa. I tak w kółko.
Jako były VM w Medicine mogę tylko napisać, że w tej firmie oprócz swoich obowiązków robiłem x-innych rzeczy zupełnie niezwiązanych ze stanowiskiem, przez co wiele zadań VM-owych siłą rzeczy było zaniedbanych, niedopracowanych lub w ogóle niewdrożonych. Tam nie było VM-u z prawdziwego zdarzenia, w dodatku praca w bardzo niskich warunkach finansowych plus zero wyrozumiałości i motywacji ze strony osób pracujących wyżej w strukturach VM tej marki - wręcz przeciwnie. Taki bardzo mierny VM porównując do innych firm, w których pracowałem.
Czytając te komentarze mam wrażenie, że pracuje w innej firmie. Patrząc z perspektywy pracownika zarządzanie jest na dobrym poziomie, ale tutaj komentarze piszą zazwyczaj osoby, które zostały zwolnione więc nie napiszą nic pozytywnego tylko wyleją wiadro pomyi.
Widać że krótko pracujesz w Medicine a po poza tym z tego co widzę to oceniana jest praca regionalnej a nie strikte samo zarządzanie. Ja sama dalej tutaj pracuje i z niektórymi komentarzami się zgadzam. Nie ma sensu porównywać czy ktoś napisał komentarz bo został zwolniony lub nie bo żadna opinia nie bierze się z powietrza.
Czytając Twój komentarz mam wrażenie, że pracujesz tutaj stosunkowo za krótko. Nikt tutaj nie pisze głównie na temat złego zarządzania, tylko na temat regionalnej. Zanim cokolwiek jeszcze skomentujesz, to pomyśl dwa razy albo chociaż przeczytaj ze zrozumieniem co kto próbował wnieść danym komentarzem. Dodam też, że również uważam, że bez sensu jest branie pod lupę to czy komentarze napisały osoby które się zwolniły, zostały zwolnione lub po prostu dalej tu pracują. Opinia, to jednak opinia - ona nie jest wyssana z palca (w większości przypadków). Nie bez powodu medicine ma tak niską opinię na tym portalu a Pani Ewelina (regionalna) jak widać dołożyła trochę cegiełek do całości. Życzę udanego dnia.
Bardzo rozczarowujące doświadczenie z rekrutacją na stanowisko grafika w firmie Medicine. Proces obejmował wykonanie trzech bardzo czasochłonnych i szczegółowych zadań ilustracyjnych, które pochłonęły ponad tydzień mojego czasu – wszystko to bez żadnego wynagrodzenia. Po tygodniu oczekiwania na wynik, otrzymałam tylko krótką odpowiedź odmowną, bez jakiegokolwiek konstruktywnego feedbacku. Kiedy poprosiłam o szczegółowe informacje zwrotne dotyczące wykonanego zadania, firma przestała odpowiadać. Uważam, że takie podejście jest wyrazem braku szacunku wobec kandydatów i ich czasu. Wymaganie tak skomplikowanych zadań bez wynagrodzenia to praktyka, która nie powinna mieć miejsca. Strata czasu i energii. Nie polecam.
Jestem teraz w trakcie rekrutacji i mam wątpliwości czy robić zadanie... Nie otrzymałam potwierdzenia, że nie zostanie wykorzystane do innych celów, a tematyka zadnia mogłaby sugerować taką praktykę. Zwłaszcza, że przed wysłaniem zadania nie odbyła się, żadna rozmowa w celu ustalenia warunków pracy i oczekiwań finansowych. Nie znalazłaś przypadkiem na ich stronie ubrań z Twoją grafiką?
Uważajcie na Marcina Stępińskiego!! To człowiek który nie ma szacunku do pracownika. Nie ma podejścia do ludzi którzy tam pracują. Wpływa negatywnie na rozwój firmy. Jest nie lubiany i stwarza zła atmosferę co wpływa na zły wizerunek. Takich ludzi nie powinno się trzymać w firmie!!
@Pracodawca myślę że ktoś powinien wziąść się za tego człowieka bo firma będzie przynosić negatywne opinie, a co za tym idzie to nikt nie będzie chciał tam pracować!!
Natknąłem się na ogłoszenie dla administratora baz danych. Wymagają aż 5 lat doświadczenia a jeśli mam 3 lata to jest szansa na pracę?
Na Twoim miejscu bym aplikowała, tylko wtedy się dowiesz. Jak nie znajdą nikogo z 5 latami doświadczenia to zatrudnia z 3, albo jak ten z 5 będzie mniej ogarnięty.
Dla sprzedawców oferują największy rabat w branży. Faktycznie 40% to obecnie największa zniżka?
Na stronie jest wakat dla referenta ds. księgowych. W firmie realnie można się rozwinąć i w jaki sposób byłoby to możliwe?
Myślę nad apką na młodszego specjalistę Social Media. W ogłoszeniu z sieci widziałam że jest gwarantowana umowa o pracę. A czy jest jakiś okres próbny czy nie i dają umowy na czas nieokreślony?
Hej, polecacie pracę na stanowisku VM?
Dopóki kierownikiem regionalnym jest Pani Ewelina, to nie ma czego polecać. Nawet odradzam
Jeśli trafisz na fajnego kierownika, który chce z Tobą współpracować i pomagać Ci w pracy na salonie to myślę że pracę można polecić :) Z plusów to na pewno praca 6/7-14 od poniedziałku do piątku, więc weekendy masz wolne i nie jesteś w pracy popołudniami w tygodniu. Również od podejścia kierownika zależy czy zajmujesz się tylko VM czy też innymi obowiązkami sprzedawcy, jeśli Twoje zadania to tylko VM, to można na spokojnie skupić się na swojej pracy bez konieczności zajmowania się czymś innym co powoduje brak czasu na własne obowiązki ;) Jeśli chodzi o kontrole to są jak w każdej firmie, kontrola „góry”, wytypowanie rzeczy do zmiany/poprawy i tak w kółko, dość powszechny proces, jednak fakt, mogłoby tu być więcej pochwał za dobrze wykonywaną pracę, oprócz zostawianych uwag. Kontakty z przełożonymi wyżej to już osobiste odczucia tak jak tu widać po komentarzach ;)
Ładnie napisane ale nie mylmy kierowników salonu którzy są często bardzo pomocni z kierownikiem regionalnym który w tym przypadku to zupełna odwrotność ;)
Absolutnie nie mylę kierownika regionalnego z kierownikiem salonowym, moja wypowiedź dotyczyła współpracy z kierownikiem salonu, a ostatni jej część dotyczyła kontroli wszelkich osób postawionych wyżej :)
Wszystko zależy od kierownika danego sklepu i tego jaki regionalny ci się trafi. Dodatkowo od metrażu salonu na którym chcesz pracować, z doświadczenia na takim średnim powierzchniowo salonie mogę powiedzieć, że nie warto. Dostawy są często, towaru jest masa, nie ma na niego miejsca ani na magazynie, ani na salonie. Zamiast zająć się atrakcyjną aranżacją sklepu martwisz się o to żeby wszystkie nowości były upchnięte na sali sprzedaży razem z hitowymi rzeczami z poprzednich setów, a do tego dochodzą jeszcze ubrania z przesunięć z innych salonów i narzekanie osób funkcyjnych że nie ma na to miejsca na magazynie. Przyjdzie kierownik i powie że wszystko jest ok, przyjedzie regionalny i powie że pół sklepu jest do zmiany, a później dojdzie mail z działu VM z jeszcze innymi wytycznymi i zaczynaj znowu od nowa. I tak w kółko.
Jako były VM w Medicine mogę tylko napisać, że w tej firmie oprócz swoich obowiązków robiłem x-innych rzeczy zupełnie niezwiązanych ze stanowiskiem, przez co wiele zadań VM-owych siłą rzeczy było zaniedbanych, niedopracowanych lub w ogóle niewdrożonych. Tam nie było VM-u z prawdziwego zdarzenia, w dodatku praca w bardzo niskich warunkach finansowych plus zero wyrozumiałości i motywacji ze strony osób pracujących wyżej w strukturach VM tej marki - wręcz przeciwnie. Taki bardzo mierny VM porównując do innych firm, w których pracowałem.
Na rozmowę rekrutacyjną zaprasza Pani z HR, która nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące pracy jako sprzedawca w medicine. Rozmowę przeprowadza kierownik, który informuje kandydata o tym, że nawet nie przejrzał twojego CV. Brak informacji zwrotnej
Sytuacja zapewne dotyczy galerii Kazimierz, bo tam kierownik jest zatrudniony po znajomości poprzez regionalną :) śmieszne
Po opiniach widzę, że nic się nie zmieniło przez prawie ok 10lat. Grafiki niesprawiedliwe, ustawiane pod pupilki (osoby nadskakujące kierowniczce mają np więcej wolnych weekendów o które kazdy zabiega ), ówczesna regionalna (małopolska) traktowala ludzi bardzo złośliwie i „głupio-surowo”. Wg mnie zwolnienie kogoś (nie mnie) za 2 zdaniowa rozmowę z drugim pracownikiem w salonie w pracy gdy nie ma klientów, to lekka przesada, zwłaszcza że sama zachowywała się nieprofesjonalnie. To nie jest praca za miliony, aby takie zasady tworzyć, a zarazem wymagać od pracowników uśmiechu do klientów i komunikatywności, jeśli wprowadza się ich w ciągły stres. Osoba zarządzająca ludźmi powinna to wiedzieć, że należy zadbać również o potrzeby ludzkie pracowników. Może ograniczyłoby to potrzebę „awansowania” bardziej wyrachowanych osób poprzez przymilanie się kierownictwu i podszeptywanie im złych treści na innych najczęściej niewinnych pozostałych pracowników, aby mieć trochę lepiej. Kierownik z kolei nie powinien dopuszczać do takich sytuacji, bo to rodzi niesprawiedliwość i podzialy. Każde słowo może być wykorzystane przeciwko Tobie. Brak uregulowania zasad przerw. Często nie było kiedy zjeśc, bo jak weszło więcej osób to ściągano z przerwy pracownika. Brak przestrzegania zasad sprawiedliwości, rodził nowe tyranki (najczęściej te awansujące pupilki, czujące że mogą tak się zachowywać ), dlatego pewnie nic się tam nie zmienia
Czy pracując w medicine na umowie o prace trzeba podpisać klauzule o zakazie konkurencji?
Czy w centrali są premie? Czy tylko stała stawka?
Wiecie, czy Medicine udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Czytając te komentarze mam wrażenie, że pracuje w innej firmie. Patrząc z perspektywy pracownika zarządzanie jest na dobrym poziomie, ale tutaj komentarze piszą zazwyczaj osoby, które zostały zwolnione więc nie napiszą nic pozytywnego tylko wyleją wiadro pomyi.
Widać że krótko pracujesz w Medicine a po poza tym z tego co widzę to oceniana jest praca regionalnej a nie strikte samo zarządzanie. Ja sama dalej tutaj pracuje i z niektórymi komentarzami się zgadzam. Nie ma sensu porównywać czy ktoś napisał komentarz bo został zwolniony lub nie bo żadna opinia nie bierze się z powietrza.
Czytając Twój komentarz mam wrażenie, że pracujesz tutaj stosunkowo za krótko. Nikt tutaj nie pisze głównie na temat złego zarządzania, tylko na temat regionalnej. Zanim cokolwiek jeszcze skomentujesz, to pomyśl dwa razy albo chociaż przeczytaj ze zrozumieniem co kto próbował wnieść danym komentarzem. Dodam też, że również uważam, że bez sensu jest branie pod lupę to czy komentarze napisały osoby które się zwolniły, zostały zwolnione lub po prostu dalej tu pracują. Opinia, to jednak opinia - ona nie jest wyssana z palca (w większości przypadków). Nie bez powodu medicine ma tak niską opinię na tym portalu a Pani Ewelina (regionalna) jak widać dołożyła trochę cegiełek do całości. Życzę udanego dnia.
Czy ktoś z was też ma zablokowaną możliwość wysyłania maili do Medicine ws pracy? Czy blokują wasz adres mailowy? Spotkałem się z taką właśnie dyskryminacją i szukam innych osób, które mogą np. być zainteresowane złożeniem pozwu ws dyskryminacji w procesie rekrutacji za którą można uzyskać odszkodowanie.
zdecydowanie nie polecam pracy na magazynie Branbq Medicine w Kokotowie. Jest tu zupełny wyzysk, niesprawiedliwe traktowanie pracowników, znajomości odgrywają tutaj najważniejszą rolę, w każdym dziale. Żal na to patrzeć i szkoda stresu i nerwów na pracę z tymi ludźmi.
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się z tą opinią. Niestety to jest norma, nikogo o awansie można pomarzyć tylko zatrudnia swoje koleżanki na stanowisk kierownicze, które o handlu niewiele wiedzą. Mam nadzieję, że w końcu ktoś się weźmie za kontrolę i skończy się ta samowolka … Również nie pozdrawiam. Na szczęście były pracownik :)
Pachnie panią regionalną. Co do braku doświadczenia to handlu to jest kwestia indywidualna bo każdemu trzeba dać szansę na rozwój ale sama osoba pani Eweliny dużo pokazuje jakie ona ma podejście do pracy w Medicine. Trzeba umieć oddzielić życie codziennie od pracy czego ona nie potrafi. Niepoważna kobieta.
Witam Zastanawia mnie to ze firma Medicine tak się chwali ze są Polska firma a nie przypominam sobie żeby w jakiej kolwiek innej firmie której pracowałam nie było paczek lub nagrody na święta to jest żałosne ze strony firmy ze nawet raz w roku nie docenia ludzi którzy pracują na nią! Kompletny brak poszanowania dla pracownika, ale kolejne bzdury która firma wprowadza i nie dla komfortu pracy tylko wręcz przeciwnie, bo komuś na gorze się nudzi i wymyśla bzdury które nie maja żadnego sensu,czasmi się zastanawiamy jakie jest racjonalne wytłumaczenie wyprowadzania pewnych zmian? Bo niczemu one nie służą. A skoro dochodzą nam pewne obowiązki to tak na logikę idzie za tym podniesienie pensji. WSTYD POLSKA FIRMO…
W Taranko też nic nie ma na święta.... Więc to norma w polskich firmach
Kierownik regionalny Pani Ewelina to jest hit. Komuś zdecydowanie uderzyła sodówka chyba. Raczej nie pomaga salonom a przeszkadza. Wogole nie dziwi rotacja kierownikow i zastepcow na Krakowie, bo z takim przełożonym to szkoda zdrowia psychicznego. Nawet jeśli kierownik jest okej to widać po nim, że osoba Pani Eweliny wpływa bardzo demotywująco, gdzie często ktoś stara się i wkłada w prace aż nadto, przynajmniej moim zdaniem. Może ktoś w końcu pójdzie po romów do głowy i zobaczy co tam się dzieje w środku, bo to jest bardzo nie smaczne.
Niestety jako (jeszcze) obecny pracownik muszę zgodzić się z powyższym komentarzem. Pani Ewelina (chociaż do "Pani" jej daleko), to wyjątkowo odpychająca osoba. Ja rozumiem że ktoś z góry może na nią naciskać, bo taka jest kolej rzeczy, ale czy ona nie umie tego przekazywać pracownikom w sposób godny i kulturalny? Dorosła kobieta a zachowanie godne nastolatki. W mojej ocenie (w sumie nie tylko mojej) jest to nieodpowiednia osoba na danym stanowisku i oczywiście nie piszę tego w złości tylko oceniam jej pracę jako osoba mająca podobne doświadczenie w tej samej branży jak i stanowisku. Niestety tej Pani nie wyszło w życiu więc postanowiła się wyżywać na pracownikach co za każdym razem widać gdy się pojawia w danym salonie. Jeżeli szefostwo firmy to czyta, to polecam przyjrzeć się jej pracy lub po prostu wymienić ją na kogoś kto ma lepsze doświadczenie i potrafi mieć profesjonalne podejście do pracownika jak na kierownicze stanowisko przystało. pani (specjalnie z małej, bo na nic więcej nie zasługuje) Ewelina nie umie oddzielić pracy od życia codziennego dlatego moim zdaniem nie nadaje się do pracy na tym stanowisku. Zamiast pomagać firmie by miała ona zyski i dobrą opinię, to robi wszystko zupełnie na odwrót. Wcześniejsze komentarze które tutaj były zostały usunięte na jej zlecenie, to również świadczy o "profesjonalizmie" tej osoby.(usunięte przez administratora) Taka fajna firma a zatrudniła tak niepoważną osobę.
Jako już były pracownik również zgadzam się z powyższą opinią. Oczywiście nie piszę tego bo nie została przedłużona mi umowa w medicine i chcę się zemścić ale mam na uwadzę jaką osobą jest Pani Ewelina K. Samą firmę wspominam naprawdę fajnie mimo dużego natłoku pracy i szczerze mogę polecić tam pracę jeżeli ktoś lubi pracę na salonie ale nie z taką osobą jak z Panią Eweliną. Za każdym razem gdy pojawiała się ona u nas na salonie to każda z dziewczyn już wiedziała co się będzie działo i jak będzie zachowywać się Pani Ewelina. Totalnie nieprofesjonalne podejście do stanowiska które rezprezentowała. Przez caly okres mojej kariery w medicine dziwiłam się jakim cudem tak nieodpowiedzialna i niepoważna osoba jest na takim stanowisku w tak fajnej firmie...........
Cieszę się, że w końcu ktoś to głośno powiedział i naprawdę mam nadzieję, że niebawem ktoś się tym zajmie. Bo firma jest naprawdę super, ale Pani regionalna psuje wszystko co możliwe. Totalnie nie nadaje się na to stanowisko.
Niestety, ale w tej firmie zatrudnia się ludzi po znajomości, bez doświadczenia w handlu, a tym bardziej bez doświadczenia w branży odzieżowej. Słabe podejście do pracowników, wieczne pretensje, zero kontroli nad tym co się dzieje.
Widzę że komentarze na temat Pani Eweliny K. są skutecznie usuwane na jej zlecenie. Prawda w oczy kole. Zgadzam się ze wszystkimi opiniami na jej temat nadal tu pracując. Mam jednak nadzieję że ktoś w końcu przyjrzy się pracy tej oto Pani i wyciągnie konsekwencje.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Medicine - Kraków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Medicine
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Medicine?
Zobacz opinie na temat firmy Medicine tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Medicine?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Firmy w mieście
- Marta Wołek Laboratorium Protetyczne Trident
- Tomasz Kukułka Max Trade
- Jerzy Słupik F.H.U. Hydro-Osprzęt
- Kinga Pirowska Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska
- Tommy-Bis Tomasz Bisztyga
- Stowarzyszenie Odpowiedzialny Rozwój
- Nieruchomości "Stradom"
- Famed Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
- Firma Łukasz Feruś
- Barber Shop Na Ośce Aleksander Kerdi
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |