Opinie o Lidl w Katowice

1.5/5
Na podstawie 11 ocen.

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Lidl. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Lidl na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Katowice

tragedia wielka chodzić tam Nowy wpis
Inne

ja to zgłosze do centrali że ksjerki lidla przy ulicy Katowickiej mnie obgadują łączą się przez mikrofon na uszach i się wyśmiewaja jedna ma na imię Dominisia w okularach niska mała a inne nie wiem trzeba będzie to zgłosić ja nie mogę tam zrobić zakupów

Mama1111 Nowy wpis
Inne

Lidl Szopienice- obsluga katastrofa,wiecznie niezadowolone panie, od kiedy sa kasy samoobslugowe to czysta zenada,nie dosc ,ze na glos komentuja fakt ,ze klienci nie chca korzystac z tych kas to dzis juz miarka sie przebrala,pani uznala ,ze mnie nie obsluzy mam sie skasowac w samoobslugowej bo od tego sa. Jak dla mnie to powinien byc moj wybor! Do tego czesc produktow po skasowamiu jest za lekke i w koszyku ja " nie widzi" trzeba wzywac obsluge, pieczywo z przeceny nie w chodzi w kasie trzeba wzywac obsluge, karta duzej rodziny zczyta ale obsluga musi zweryfikowac , ja mam swoja w tel a pani zazyczyla sobie dowod osb i KDR ze zdjeciem . Rece opadaja. Nie polecam tam robic zakupow

Bartekbrak578@gmail.com Nowy wpis
Inne

Jak to jest możliwe że 9 września kupuje ananasa na sztukę za 3.99 a 12 września za 3.39 za kilogram to jest (usunięte przez administratora) przecież tam jest mnóstwo liści gruba akurat i mnóstwo odpadów proszę mi to wytłumaczyć

klientka
Inne

w Lidlu przy Panewnickiej w Katowicach - sa wyjątkowo nieuprzejmi pracownicy, wszyscy z minami (usunięte przez administratora) wskazującymi, iz klienci są utrudnieniem i zawadą i jeszcze "przestawili towar", chcą obniżenia ceny a "ja bym też tak chciał" (młody chłpak z obsługi godz, 14 -ta 18.02.22r) ,więc cena jak wskazyje skaner a nie miejsce na półce kołderki. Wczoraj (SOBOTA, godz. 20,00 poprosiłam o obnizenie ceny doniczki ze zwiędniętym w stopniu znacznym oregano (cena: 12,99 zł), argumentując, iz w poniedziałek produkt będzie do wyrzucenia i szkoda rosliny i kasy właściciela firmy, usłyszałam od "panienki " w kasie" : NIE MA JUŻ NIKOGO KTO DECYCUJE i NIE MOGĘ OBNIŻYĆ CENY, CO MNIE TO OBCHODZI. W domyśle: (usunięte przez administratora) kliencie, co mnie obchodzi niepodlane jakieś zielone badziewie w doniczce, niech właściciel firmy podleje, mnie za to nie płacą !!!

zgadza się
Inne
@klientka

a polecany w mediach "ryneczek lidla" w tym obiekcie - to porażka, zwiędłe, pomarszczone, nieapetyczne jarzyny i owoce. Personel powinien pójść na szkolenie do pobliskiego Achana lub Społem - w temacie jak się handluje, szanuje klienta, dba o reklamowany towar nie sabotuje zysków właściciela !!!

gość
Inne
@klientka

tak jest

Hanna Nowy wpis
Inne
@klientka

Nie no ale z tą roślinką to przecież skoro ona i tak nie mogła tego obniżyć, no to nie miałabym aż takich pretensji. No słownictwo to już inna sprawa. Ale pytanie właśnie to do ich obowiązków w umowie też należy takie podlewanie kwiatków na sklepie?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Lidl spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
reni reni
Były pracownik

Panowie Prezesi sieci sklepow Lidl nie wiem czy czytacie te opinie ale jesli tak to powinni zescie porozmawiac z kierownictwem i zastepcami kierownikow na ich temat zachowania sie do swoich pracownikow bo zachowanie ich jest karygodne wrecz chamskie traktowanie pracownikow jest czasami naprawde niedopuszczalne a jak wam wiadomo to wlasnie pracownicy sa na pierwszej lini ognia a zwlaszcza kasjerzy i to oni musza wysluchiwac upierdliwych kientow a kierwniki kierowniczki i zastepczynie zamiast byc za pracownikiem to niestety sa przeciwko nim.

Jola
Były pracownik
@reni reni

Dokładnie!!! Zgadzam się z opinią. Ze względu na złe traktowanie przez menadżer i jej zastępczynię zwolniłam się po miesiącu pracy. Klienci zdążają się trudni i nieprzyjemni. Niejednokrotnie zdażały się trudne sytuacje z klientami, ale nigdy nie były one tak nieprzyjemne jak traktowanie przez manager.

Ewelina
Inne
@Jola

Szkoda. Jedna osoba a może tyle problemów wyrządzić... W jaki sposób odeszłaś? Długo trwał okres wypowiedzenia?

Hanna
Inne
@reni reni

Cieszę się, że nie tylko ja zauważam tragiczną sytuację pracowników, oni to mają jak między młotem a kowadłem (kierownik - klient) i weź tu pracuj normalnie jeśli któryś z nich jakieś akcje robi. Tu też się nie dziwię, że Jola po prostu odeszła z tego powodu. A inni, którzy stabilnie się trzymają - jak sobie radzicie z tym? Wchodzi jednym uchem drugim wychodzi i tyle?

lysy
Inne

kierownicy sklepow lidl badzcie za swoimi pracownikami a nieprzeciwko nim pamietajcie ze klient nie zawsze ma racje szanujcie swoich pracownikow bo to oni wykonuja zawas czarna robote to wlasnie oni musza wysluchiwac uwag upierdliwych klientow

lysy
Inne

witam powiem pare slow na temat klientow wszyscy mowia ze klient ma zawsze racje a wiec guzik prawda przez takich ludzi pracownicy sieci lidl bardzo czesto sa zwalniani i karani bo tacy (usunięte przez administratora) czy debilki mowia glupoty dzwoniac na infolinie a kierownictwo tych sklepow zamiast wstawic sie za pracownikiem to zawsze przyznaja racje klientowi moim zdaniem jest to totalny debilizm i (usunięte przez administratora) ze strony kierownictwa tych sklepow.

aneta
Kandydat

Witam czy można dostać odpowiedz Jak umowa na pełny etat czy inny Jak traktujecie się na wzajem jakie wynagrodzenie jakie dodatki pozdrawiam

obserwator

Sklep fajny pracownicy również fajni ludzie zgrana paczka starają się ale [usunięte przez moderatora]do bani człowiek chyba o jakiejś chorej ambicji zawodowej zamiast kompletować zespół ludzi na których może liczyć. Przyjmuje na rok na 3/4 etatu bo na cały jak twierdzi nie może, no chyba że jesteś chłopakiem no to i owszem (przeniesie, podniesie i jest ok) Zadnej perspektywy na dalsze podpisanie umowy po roku czy prace na pełny etat Ogólnie odradzam !!! No chyba że góra zrozumie swoje błędne postępowanie i zacznie się starać o swoich PRACOWNIKÓW, KTÓRZY ROBIĄ CO MOGĄ A nie tylko stać z rękami założonymi i pokazywać palcami czasami trzeba wsiąść się do roboty [usunięte przez moderatora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii