ja to zgłosze do centrali że ksjerki lidla przy ulicy Katowickiej mnie obgadują łączą się przez mikrofon na uszach i się wyśmiewaja jedna ma na imię Dominisia w okularach niska mała a inne nie wiem trzeba będzie to zgłosić ja nie mogę tam zrobić zakupów
Lidl Szopienice- obsluga katastrofa,wiecznie niezadowolone panie, od kiedy sa kasy samoobslugowe to czysta zenada,nie dosc ,ze na glos komentuja fakt ,ze klienci nie chca korzystac z tych kas to dzis juz miarka sie przebrala,pani uznala ,ze mnie nie obsluzy mam sie skasowac w samoobslugowej bo od tego sa. Jak dla mnie to powinien byc moj wybor! Do tego czesc produktow po skasowamiu jest za lekke i w koszyku ja " nie widzi" trzeba wzywac obsluge, pieczywo z przeceny nie w chodzi w kasie trzeba wzywac obsluge, karta duzej rodziny zczyta ale obsluga musi zweryfikowac , ja mam swoja w tel a pani zazyczyla sobie dowod osb i KDR ze zdjeciem . Rece opadaja. Nie polecam tam robic zakupow
Jak to jest możliwe że 9 września kupuje ananasa na sztukę za 3.99 a 12 września za 3.39 za kilogram to jest (usunięte przez administratora) przecież tam jest mnóstwo liści gruba akurat i mnóstwo odpadów proszę mi to wytłumaczyć
w Lidlu przy Panewnickiej w Katowicach - sa wyjątkowo nieuprzejmi pracownicy, wszyscy z minami (usunięte przez administratora) wskazującymi, iz klienci są utrudnieniem i zawadą i jeszcze "przestawili towar", chcą obniżenia ceny a "ja bym też tak chciał" (młody chłpak z obsługi godz, 14 -ta 18.02.22r) ,więc cena jak wskazyje skaner a nie miejsce na półce kołderki. Wczoraj (SOBOTA, godz. 20,00 poprosiłam o obnizenie ceny doniczki ze zwiędniętym w stopniu znacznym oregano (cena: 12,99 zł), argumentując, iz w poniedziałek produkt będzie do wyrzucenia i szkoda rosliny i kasy właściciela firmy, usłyszałam od "panienki " w kasie" : NIE MA JUŻ NIKOGO KTO DECYCUJE i NIE MOGĘ OBNIŻYĆ CENY, CO MNIE TO OBCHODZI. W domyśle: (usunięte przez administratora) kliencie, co mnie obchodzi niepodlane jakieś zielone badziewie w doniczce, niech właściciel firmy podleje, mnie za to nie płacą !!!
a polecany w mediach "ryneczek lidla" w tym obiekcie - to porażka, zwiędłe, pomarszczone, nieapetyczne jarzyny i owoce. Personel powinien pójść na szkolenie do pobliskiego Achana lub Społem - w temacie jak się handluje, szanuje klienta, dba o reklamowany towar nie sabotuje zysków właściciela !!!
Panowie Prezesi sieci sklepow Lidl nie wiem czy czytacie te opinie ale jesli tak to powinni zescie porozmawiac z kierownictwem i zastepcami kierownikow na ich temat zachowania sie do swoich pracownikow bo zachowanie ich jest karygodne wrecz chamskie traktowanie pracownikow jest czasami naprawde niedopuszczalne a jak wam wiadomo to wlasnie pracownicy sa na pierwszej lini ognia a zwlaszcza kasjerzy i to oni musza wysluchiwac upierdliwych kientow a kierwniki kierowniczki i zastepczynie zamiast byc za pracownikiem to niestety sa przeciwko nim.
Dokładnie!!! Zgadzam się z opinią. Ze względu na złe traktowanie przez menadżer i jej zastępczynię zwolniłam się po miesiącu pracy. Klienci zdążają się trudni i nieprzyjemni. Niejednokrotnie zdażały się trudne sytuacje z klientami, ale nigdy nie były one tak nieprzyjemne jak traktowanie przez manager.
Szkoda. Jedna osoba a może tyle problemów wyrządzić... W jaki sposób odeszłaś? Długo trwał okres wypowiedzenia?
Cieszę się, że nie tylko ja zauważam tragiczną sytuację pracowników, oni to mają jak między młotem a kowadłem (kierownik - klient) i weź tu pracuj normalnie jeśli któryś z nich jakieś akcje robi. Tu też się nie dziwię, że Jola po prostu odeszła z tego powodu. A inni, którzy stabilnie się trzymają - jak sobie radzicie z tym? Wchodzi jednym uchem drugim wychodzi i tyle?
kierownicy sklepow lidl badzcie za swoimi pracownikami a nieprzeciwko nim pamietajcie ze klient nie zawsze ma racje szanujcie swoich pracownikow bo to oni wykonuja zawas czarna robote to wlasnie oni musza wysluchiwac uwag upierdliwych klientow
witam powiem pare slow na temat klientow wszyscy mowia ze klient ma zawsze racje a wiec guzik prawda przez takich ludzi pracownicy sieci lidl bardzo czesto sa zwalniani i karani bo tacy (usunięte przez administratora) czy debilki mowia glupoty dzwoniac na infolinie a kierownictwo tych sklepow zamiast wstawic sie za pracownikiem to zawsze przyznaja racje klientowi moim zdaniem jest to totalny debilizm i (usunięte przez administratora) ze strony kierownictwa tych sklepow.
Witam czy można dostać odpowiedz Jak umowa na pełny etat czy inny Jak traktujecie się na wzajem jakie wynagrodzenie jakie dodatki pozdrawiam
Sklep fajny pracownicy również fajni ludzie zgrana paczka starają się ale [usunięte przez moderatora]do bani człowiek chyba o jakiejś chorej ambicji zawodowej zamiast kompletować zespół ludzi na których może liczyć. Przyjmuje na rok na 3/4 etatu bo na cały jak twierdzi nie może, no chyba że jesteś chłopakiem no to i owszem (przeniesie, podniesie i jest ok) Zadnej perspektywy na dalsze podpisanie umowy po roku czy prace na pełny etat Ogólnie odradzam !!! No chyba że góra zrozumie swoje błędne postępowanie i zacznie się starać o swoich PRACOWNIKÓW, KTÓRZY ROBIĄ CO MOGĄ A nie tylko stać z rękami założonymi i pokazywać palcami czasami trzeba wsiąść się do roboty [usunięte przez moderatora]
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.