Jeśli jesteś fachowcem @janek i posiadasz spore doświadczenie to spokojnie możesz być pewny, że te 10 złotych na godzinę będziesz miał, później rzecz jasna podwyżka
szkoda że zamiast Autocentrum - AutoBeauty nie nazywają się autobałuty:) ale blisko:) a tak na seio i już do rzeczy to nurtuje mnie kwestia jak fachowcy mechanicy lakiernicy tacy jak np. ja są wynagradzani netto/brutto w tymj zakładzie. musze wiedzieć czy ewentualnie opłaca mi się przenosić z mojego obecnego miejsca pracy do nich
Zastanawiam się czy Autocentrum w Łodzi oferuje w miarę rozsądne warunki dla specjalistów czy zatrudniają tylko i wyłącznie uczniaków i studenciaków za najniższą możliwą stawkę, która nikomu innemu by nie pasowała. Dajcie znać czy przy okazji pracy można liczyć na jakieś dodatkowe benefity w postaci premii albo napiwków?
może się już zmienili, wiesz to zależy z jak dawna były te negatywne opinie, więc nie sądzę, żeby cały czas taki stan rzeczy się utrzymywał.. no i też powiedzcie mi czy jednak przyjmują do pracy czy na razie nie, bo ja słyszałem, że jednak może coś od stycznia i nowego roku się ruszy tak naprawde, pozdrawiam!
Witam, pracuję w Autocentrum jako mechanik samochodowy od samego początku działalności firmy. Przeszedłem z ASO. Na początku miałem spore obawy czy robię dobrze, ale okazało się że firma fajnie sobie radzi i idzie do przodu. Pracowników traktują bardzo dobrze i doceniają. Wypłaty zawsze mam na czas a w innych firmach bywało różnie.
Nie polecam kupować od nich samochodu!Kupiliśmy od nich samochow a nasz daliśmy w rozliczeniu! i co? auto niby było na przeglądzie w innym serwisie ale oni też maja serwis wiec pewnie wiedzą co zorbic by było ok.Mąż ledwo wyjechał od nich a juz przestał działać czujnik cisnienia w jednym kole,do tego po tej samej stronie nie otorzyła sie juz szyba i nei złożyło sie lusterko;/ Gdy zadzownilismy do nich pan obiecał ze odzwoni i powie kiedy możemy podjechać i nam zobacza;/ Długo nie trzeba było czekać padły też swiatła mijania.Próbowaliśmy ponownie do nieo zadzownić ale juz pan nie odebrał i nie raczył odzwonić.Jaki z tego morał?majać samochód 4 dni dziś musiała odcholować go laweta do mechanika ale juz innego. Daliśmy ansz samochód który może nie był w idealnym stanie ale przynajmniej wszystko działało i jezdziło sie normalnie!!!
Łatwo jest rzucać oskarżenia, gorzej niestety zachować obiektywizm. Samochód przed zakupem na własne życzenie sprawdziliście Państwo w stacji serwisowej odpowiedniej dla danej marki. Po sprawdzeniu usunęliśmy wykryte drobne usterki przed zakupem. W pierwszych dniach po dokonaniu transakcji odmówił posłuszeństwa czujnik ciśnienia w jednym z kół, oraz el. wyłącznik szyby PP ( nie są to usterki zagrażające bezpieczeństwu jazdy) Niestety po 4 dniach uległ uszkodzeniu główny sterownik pojazdu, który unieruchomił całkowicie pojazd. Po powiadomieniu przez Państwa o awarii w/w sterownika, z dnia na dzień dostarczyliśmy odpowiednią cześć i pokryliśmy koszty jej wymiany we wskazanym przez Państwa warsztacie. Faktem jest chwilowy brak kontaktu(po zgłoszeniu awarii el.szyby etc), ale w natłoku pracy czasami się to morze przydarzyć, za co oczywiście przepraszamy. Jednak dalszym działaniem staraliśmy się nadrobić tę niedogodność, ale informacji o tym już zabrakło w Państwa ogólnodostępnej "opini" o Nas. Co zaś się tyczy samej awarii, to 10 letni pojazd (pomimo naszych najlepszych chęci) ma niestety prawo się popsuć i nie zawsze jesteśmy w stanie tego przewidzieć. Pozostaje tylko nadzieja że teraz będzie już długo jeździł bezawaryjnie.
w AUTOCENTRUM pracowałem jakiś czas temu, ale do tej pory wspominam to jako koszmar i pech w życiu, że dałem się omamić tym co usłyszałem na rozmowie kwalifikacyjnej.
BANDA OSZUSTÓW BIORĄ JAK W AUTORYZOWANYM SERWISIE A AUTORYZACJI NIE MAJĄ DZIAŁAJĄ NA NAJTAŃSZYCH ZAMIENNIKACH NIE POLECAM
W takim razie należy życzyć wszystkiego najlepszego w nadchodzącym kryzysowym roku.
Szkoda gadać !!!
Zło zawsze wraca do tych którzy wyrządzili je Tobie !
Ten kolega powinien iść do sądu pracy
A zapłacili Ci chociaż za pracę ?
a gdzie to jest ?
Nie jestem zadowolony
Serwis,Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów, Autobeauty
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.