Oddałem do naprawy i konserwacji aparat (OLYMPUS TG5) do zdjęć (między innymi) podwodnych, miał być naprawiony port zasilania (czasami nie kontaktował) i przeprowadzona konserwacja ogólna i przegląd. co prawda kontakt w porcie baterii naprawiono (prawdopodobnie dogięta blaszka) ale aparatu nikt na 100% nie czyścił (mam foto do wglądu) - był "zasyfiony" gorzej niż przed wysłaniem. zapłaciłem 460 PLN !!! - ODRADZAM TĄ "FIRMĘ" - (usunięte przez administratora)
Nie ma chętnych żeby zostawić na forum swoją opinię o pracy w firmie bo jest dobrze i nie ma powodu do narzekania?
Ostrzegam przed gosciem i straszny pieniacz.
@oleks jak dla mnie, powinieneś się upominać, chodzić i w końcu doczekać się zwrotu sprzętu, bo to aż niemożliwe. W sumie nie wiem czy tak wszystkie ich punkty działają, może akurat ten wspomniany zatrudnił jakąś niekompetentną osobę. Nie sądzę, by zawsze tak było :)
W styczniu 16r zostawiłem aparat Samsung do naprawy nr zlecenia 23798 na ul Puławskiej 140 Dzis jest 15 marca i aparatu nie mam. Bardzo nie sympatyczna obsługa przez telefon która zwodzi kolejnymi datami odbioru aparatu nie polecam firmy pod żadnym pozorem.
oddalam canona trzy miesiace temu jak dotad ani aparatu nie ma ani odpowiezi co sie z nim dzieje!!! skandal!!!!
Oddałam Nikona do naprawy i co zamiast naprawić to zniszczyli mi obiektyw,wykręcili rankę, nie chcą odać jej ,odkleili krążek z napisem NIKKON i nie chcieli oddać, popsuli ni obiektyw i zarządali 1700zł oprócz tego są niekompetentni.Zgłosiłam sprawę do Recznika Miejskiego Konsumenta i podjął interwencję oraz przekazał,że ta firma ma u MRK kilka spraw i nałożono na nią grzywnę za uchylanie się
Czy ktoś może mi pomóc skontaktować się z właścicielem firmy ? (najlepiej bezpośrednią komórkę)
[usunięte przez administratora] partacze, co tu więcej pisać. Aparat wrócił po trzech miesiącach (!) z naprawy i od razu trzeba go było zareklamować, bo niestety był wciąż niesprawny. Po odbiorze z reklamacji sytuacja się powtórzyła. Dzięki ogarniętej w temacie osobie (bynajmniej nie z tego niby serwisu) i chwili poświęconej przez nią na obejrzenie aparatu okazało się, że żadna część nie została wymieniona, a "naprawa" obiektywu kosztowała mnie 200 zł. Nie wiem więc za co te 200 zł, chyba za przechowanie na trzy miesiące, ale nie w takim celu aparat został im powierzony. Gratis - niesprawna bateria. Podsumowując - po ponad 3 miesiącach mój aparat wciąż nie nadaje się do użytku, 200 zł poszło w błoto. Nie wiem co za "techników" tam mają, ale ich usługi to jakiś straszny żart. Mój aparat zwyczajnie przeleżał u nich te parę miesięcy, nie wiem w jakim celu, przecież mogli równie dobrze oddać go po tygodniu, skutek ten sam i pieniądze te same, bo niestety trafili na naiwną osobę. Wstyd swoim nazwiskiem firmować takie coś [usunięte przez administratora]
Ja również nie polecam [usunięte przez administratora] Odsyłają sprzęd niby naprawiony .Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu .Wysyłają sprzęt podmieniony i usiłuią potem właścicielom wmówić ,że to ich-porażka .Omijajcie ten serwis niby \\\\\\\"profesjonalny\\\\\\\" z daleka bo możecie być pozbawieni swojej własności.
Kierownik [usunięte przez administratora] jak i personel prcujący są nie słowni i nie rzetelni.Po naprawie aparatu 3 miesiące póżniej reklamowałam naprawę .Odesłano mi aparat z nie moją baterią i pozbawiono mój aparat smyczy .Personel twierdzi, że takie rzeczy się u nich nie zdarzają ;-)).Po interwencji Pan [usunięte przez administratora] obiecał zapoznać się ze spraw Mineło 2 tygodnie i nic .Pomimo, że podpisałam swój sprzęd otrzymałam cudzą własność.Z całego serca nie polecam serwisu, bo zamieniają części [usunięte przez administratora] (została zabrana mi smycz a bateria podmieniona) .Obsługa jest ordynarna i brak jakiegokolwiek profesjonalizmu
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.