EuroPaka.pl

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o EuroPaka.pl

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry prosimy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Pana zlecenie.

Paulina
Inne

Wysłałam paczkę za pobraniem dnia 20.10, kupujący otrzymał dnia 23.10 zapłacił za pobraniem . Pieniędzy nie ma do dziś …. Informowano mnie , ze najpóźniej do 23.11 otrzymam zwrot za pobraniem na konto. Jestem załamana nie pracuje , sprzedałam dziecka wózek aby miał na fizjoterapie ???? dodzwonić się nie można , infolinia ciagle nieczynna

Korbol
Inne

30 Października klient odebrał paczkę za pobraniem do dziś brak przelewu infolinią nieczynna nie można się dodzwonić (usunięte przez administratora) trzymają pieniądze na koncie i procenty rosną po niedzieli zgłaszam sprawę na policję

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Pana zlecenie i wrócimy z odpowiedzią

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie EuroPaka.pl? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, prośmy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Pana zlecenie.

Sylwester
Inne

Zenada . Zamówienie było dostarczone 5 dni temu . Przesyłka pobraniowa . Z "euro paka nie ma kontaktu. "Nie można się dodzwonic . Nie odpisują na maile . (usunięte przez administratora) Do tej pory nie otrzymałem pieniedzy. Nie polecam

Pracodawca

@Sylwester

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu e-mail. Pobrania wypłacamy do 21 dni roboczych.

anonim
Inne
@EuroPaka.pl

Ciekawe, bo dzis mija termin wypłaty mojego pobrania i oczywiście cisza, a dodzwonić się do Was graniczy z cudem! Napisalam maila, jeśli nie będzie dziś do końca dnia zwrotu pieniędzy na moje konto jutro zgłaszam Was gdzie tylko się da!

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia w celu weryfikacji.

anonim
Pracownik
@EuroPaka.pl

@Pracodawca 1000659861203U. Ja nie będę się prosila o swoje pieniądze, dlatego proszę o szybki zwrot na moje konto inaczej sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich miejsc.

Tomasz
Inne
@EuroPaka.pl

Jakos u mnie minelo 22 dni i cisza pieniedzy za pobranie nie ma kontaktu brak po godzinie i 18 sekundach oczekiwania na polaczenie rozlocza ja skladam diniesienie do prokuratury o mozliwosci popelnienia przestepstwa ,nie bedziecue (usunięte przez administratora)ludzi wy (usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik
@EuroPaka.pl

@Pracodawca przestań mydlic oczy ludziom (usunięte przez administratora),po jakich 21 dniach ,ja i tak wam nie popuszcze pieniedzy za pobranie pozdrawiam .

Pracodawca

@Tomasz

Dzien dobry, Prosimy o podanie numer zamówienia, zweryfikujemy Pana zamówienie i wrócimy z odpowiedzią.

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Prosimy o podanie numeru zamówienia, zweryfikujemy Państwa zamówienie i wrócimy z odpowiedzią.

Pracodawca

Po numerze zamówienia możemy zweryfikować zamówienie.

Anonim
Inne
@EuroPaka.pl

@Pracodawca nie będę się bawił z wami w kotka i myszkę, chyba to wy powinniście wiedzieć kiedy i komu wysłać pieniedzy za pobrania, to są ludzkie pieniądze na które ktoś czeka może komuś potrzebne są na chleb dla dzieci A wy przetrzymujecie je 21dni roboczych zarabiajac na tym,i jeszcze macie problem z terminowym przesłaniem środków do ich właścicieli. Bezczelnie dopominasz się nr zlecenia udając głupka że nic nie wiesz,że jak to jest możliwe troszkę nieładnie ale kij ma dwa końce pamiętaj o tym.

Pracodawca

@Anonim

Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Państwa zamówienie i wrócimy z odpowiedzią.

Tomasz
Pracownik
@EuroPaka.pl

@Pracodawca dzisiaj mija już kilka dni po waszym terminie czekania na przelew za pobraniem ,podaje nr zlecenia 523000012595035090437473 to jest już drugie pobranie z którym się ociagacie ,ja jutro zgłaszam sprawę do prokuratury ,oddajcie ludziom pieniądze z odsetkami pozdrawiam.

@hubert
Inne

Nie polecam tej firmy ja też nie dostałem pieniędzy za pobranie myślę że trzeba nagłośnić sprawę w mediach żeby ludzie się nie nabierali ja oczywiście idę do sądu jeśli do jutra nie będę miał pieniędzy na swoim koncie ktoś ich musi nauczyć

Tomasz
Inne

Brak przelewu za przesyłkę 635 zł miały być 14. 11.2023 i nie ma . Kontaktu też nie ma odrzuca połączenie jak jestem pierwszy w kolejce po godzinie czekania ( 6 razy) nr zamówienia 467272 . Zgłosić przywłaszczenie na policję czy jednak oddacie pieniądze

Tomasz
Inne
@Tomasz

Pieniądze wpłynęły ale współpracy nie polecam szkoda nerwów

anonim
Inne
@Tomasz

Po jakim czasie nastąpiła reakcja? Widzę te godziny, pisał Pan o tym o 10tej a widzę ze przed 18stą już wiadomość przyszła. To był przelew ekspres?

anonim
Inne
 Pytanie
@Tomasz

Czy pieniądze wpłynęły po Twojej interwencji ? Czy sami z siebie zapłacili?

Estera
Inne
@anonim

Także wcześniej się nad tym zastanawiałam. Pytanie tylko z czego mogą się bać te opóźnienia? Czy sami pracownicy maja na to jakikolwiek wpływ?

anonim
Inne

Witam,17 października zamówiłem kuriera przez euro paka,kurier przyjechał po paczkę dostarczył ja do klienta,klient zapłacił a pieniądze jeszcze nie wpłynęły na moje konto. Termin przelewu był do 16 listopada a kasy jak nie ma tak nie ma. Próbuje się skontaktować z euro paka przez infolinię ale rezultat tego jest taki jak w większości przypadków,po godzinie z automatu się rozłącza. Mam nadzieję że dojdziemy do porozumienia polubownie a nie przez drogę sądową.

1
JO
Inne

Zamówienie 352589 Wysłałam emaila , czekam za odpowiedzią Już doszliście do tego że ktoś popełnił pomyłkę, dodam że wystarczy zadzwonić do DPD i sprawdzić list przewozowy

JO
Inne

Zamówienie nr 352958, nigdy Wasza firma nie wysyłałam żadnej paczki a przyszło wezwanie do zapłaty od radcy prawnego. Do firmy dodzwonić się nie można , po godzinie czekania na linii odrzuca i się rozłącza ???????????? po kilku próbach udało się połączyć z radca, ale ona nawet nie ma w dokumentach za jaka przesyłkę są naliczone opłaty , nie dostanę info to po weekendzie sprawę zgłaszam na policję

JO
Inne
@JO

Czekam na emaila z wyjaśnieniem

Alina
Inne

Dostałam dziś przedsadowe wezwanie do zapłaty tytułem dopłaty do zamówienia. Proszę o szczegółowe informacje, kiedy było ono zrealizowane I na jakiej podstawie są dodatkowe koszty, zwłaszcza, że na pewno upłynęło już sporo czasu, bo nie pamiętam, żebym w ostatnim czasie nadawała jakie kolwiek paczki. Numer zamówienia: 370757

Pracodawca

@Alina

Dzień dobry, w tej sprawie prosimy o kontakt na info@euro-paka.pl Otrzymają Państwo wszelkie informacje w sprawie paczki.

Janusz
Inne

Dnia 23.10 paczka doręczona. Pobranie na kwotę 1570 zł Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy Na maile nie odpowiadają, infolinia to fake, można dzwonić godzinami a gdy jesteś 1 w kolejce rozłącza! Moje opinie tutaj są usuwane. Proszę o odpowiedź dzisiaj albo sprawa jutro zostaje zgłoszona na policję !!! Numer zamówienia 471473

klient
Inne

Dzień dobry, Dnia 18go października klient odebrał od Państwa przesyłkę za pobraniem. Minął ponad miesiąc , a pieniędzy BRAK!!! Dzwonię codziennie i nie ma szans na połączenie się. Jawne (usunięte przez administratora) proszę natychmiast zwrócić pobraną kwotę! Sprawa zostanie zgłoszona na policję jeśli niezwłocznie nie oddacie pieniędzy ! Kwota 2362,00zł , nr zlecenia 469441.

Dominika
Inne

Zdecydowanie nie polecam. 17.10.2023 nadałam paczkę za pobraniem na sporą kwotę, do tej pory nie otrzymałam zwrotu pobrania. Przelew miałbyc wczoraj i do tej pory nie ma. NIE POLECAM.

@Basia
Inne

Proszę o podesłanie ponownie na tego maila treści zamówienia 353537 wspomnianego w poprzedniej wiadomości. Albo informację mailową za jaki produkt czy cokolwiek jest to zamówienie. Z góry dziękuję.

@Basia
Inne

Otrzymałam od was list z wezwaniem do dopłaty zamówienia 353537 za pośrednictwem radcy prawnego do którego nie mogę znaleźć nr kontaktowego. Dodzwonić się do was to porażka. Będąc 2 w kolejce po 1 h czekania, wywaliło mnie z połączenia. Chce wiedzieć za co to zamówienie którego w ogóle nie mogę znaleźć w waszej wyszukiwarce nie mam nic na poczcie. Proszę o kontakt w innym przypadku sprawa będzie zgłoszona na policję. Nie będę placić za coś za co nie mam nigdzie potwierdzenia takiego zamówienia.

5

Pracodawca

@@Basia

Dzień dobry, zamówienie znajduje się w naszym serwisie pod adresem email zaczynającym się od czajxxxxxx00@gmail.com

Paul
Inne

04 pazdziernika 2023 wyslalem paczke za posrednictwem europaka, a dzisiaj jest 21 listopada 2023 r. i nie zostala mi zwrocona kwota pobranai 270,00 PLN. . MInelo45 dni od momentu nadania paczki,12 listopada otrzymalem wezwanie w celu doplaty 27,96 PLN poniewaz paczka jak sie okazalo po 40 dniach od wysylki byla niewymiarowa, Wezwanie do zaplaty otrzymalem pod grozba skierowania sprawy do sadui. Zaplacilem 27,96 PLN . Nie mam wiecej ochoty na korespondencje z ta firma "krzak" i jak sie okazalo wlascicielem ,prezesem i zarzadem jest jesden czlowiek Daniel Miernik, ktory 02 listopada 2023 r. dokonal zmiany w KRS. Nie polecam korzystania z tej firmy, a sprawe jeszcze dzisiaj kieruje na policje, gdyz jak widac po opiniach oszukanych ludzi to ktos w koncu musi zrobic porzadek z tym oszustem.

Pracodawca

@Paul

Dzień dobry, Prosimy o podanie numeru zamówienia, zweryfikujemy Pana zamówienie.

Marcin Gańczarczyk
Pracownik

Przesyłka doręczona 16 października. Do dziś nie otrzymałem kwoty pobrania w wysokości 4800zl. Proszę natychmiast oddać moje pieniądze. Numer zamówienia 26894423115

Pracodawca

@Marcin Gańczarczyk

Dzień dobry, Potwierdzamy, że Pana środki zostały wypłacone. Na adres email otrzyma Pan potwierdzenie przelewu.

Dzik 420
Inne
 Pytanie

Mija 2 miesiące od doręczenia przesyłki za pobraniem. Dalej bez kasy na koncie. Nie można się nigdzie dodzwonić i z nikim skontaktować. Co robic?

Pracodawca

@Dzik 420

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Proszę o podanie numer zamówienia w celu weryfikacji.

Gsz
Pracownik
@EuroPaka.pl

Dzień dobry paczkę wysłałem 6 Pażdziernika za pobraniem zero kontaktu z waszą firmą i gotówki do dziś nie otrzymałem nie można do was się dodzwonić podaje numer zamówienia 466053 Jak do końca tygodnia nie będzie gotówki sprawę zgłaszam w odpowiednim miejscu

anonim
Inne
@Gsz

Witam, czy udało się rozwiązać te sprawę? Czytam właśnie ostatnie opinie i widzę, że więcej osób zgłaszało takie zdarzenia, wiadomo co się dzieje teraz w firmie? czy są jakieś braki kadrowe i to powód?

Zostaw merytoryczną opinię o EuroPaka.pl - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w EuroPaka.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy EuroPaka.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w EuroPaka.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 0 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

EuroPaka.pl
Przejdź do nowych opinii