Opinie o EuroPaka.pl
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry prosimy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Pana zlecenie.
Wysłałam paczkę za pobraniem dnia 20.10, kupujący otrzymał dnia 23.10 zapłacił za pobraniem . Pieniędzy nie ma do dziś …. Informowano mnie , ze najpóźniej do 23.11 otrzymam zwrot za pobraniem na konto. Jestem załamana nie pracuje , sprzedałam dziecka wózek aby miał na fizjoterapie ???? dodzwonić się nie można , infolinia ciagle nieczynna
30 Października klient odebrał paczkę za pobraniem do dziś brak przelewu infolinią nieczynna nie można się dodzwonić (usunięte przez administratora) trzymają pieniądze na koncie i procenty rosną po niedzieli zgłaszam sprawę na policję
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Pana zlecenie i wrócimy z odpowiedzią
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, prośmy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Pana zlecenie.
Zenada . Zamówienie było dostarczone 5 dni temu . Przesyłka pobraniowa . Z "euro paka nie ma kontaktu. "Nie można się dodzwonic . Nie odpisują na maile . (usunięte przez administratora) Do tej pory nie otrzymałem pieniedzy. Nie polecam
Ciekawe, bo dzis mija termin wypłaty mojego pobrania i oczywiście cisza, a dodzwonić się do Was graniczy z cudem! Napisalam maila, jeśli nie będzie dziś do końca dnia zwrotu pieniędzy na moje konto jutro zgłaszam Was gdzie tylko się da!
@Pracodawca 1000659861203U. Ja nie będę się prosila o swoje pieniądze, dlatego proszę o szybki zwrot na moje konto inaczej sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich miejsc.
Jakos u mnie minelo 22 dni i cisza pieniedzy za pobranie nie ma kontaktu brak po godzinie i 18 sekundach oczekiwania na polaczenie rozlocza ja skladam diniesienie do prokuratury o mozliwosci popelnienia przestepstwa ,nie bedziecue (usunięte przez administratora)ludzi wy (usunięte przez administratora)
@Pracodawca przestań mydlic oczy ludziom (usunięte przez administratora),po jakich 21 dniach ,ja i tak wam nie popuszcze pieniedzy za pobranie pozdrawiam .
Dzien dobry, Prosimy o podanie numer zamówienia, zweryfikujemy Pana zamówienie i wrócimy z odpowiedzią.
Dzień dobry, Prosimy o podanie numeru zamówienia, zweryfikujemy Państwa zamówienie i wrócimy z odpowiedzią.
Po numerze zamówienia możemy zweryfikować zamówienie.
@Pracodawca nie będę się bawił z wami w kotka i myszkę, chyba to wy powinniście wiedzieć kiedy i komu wysłać pieniedzy za pobrania, to są ludzkie pieniądze na które ktoś czeka może komuś potrzebne są na chleb dla dzieci A wy przetrzymujecie je 21dni roboczych zarabiajac na tym,i jeszcze macie problem z terminowym przesłaniem środków do ich właścicieli. Bezczelnie dopominasz się nr zlecenia udając głupka że nic nie wiesz,że jak to jest możliwe troszkę nieładnie ale kij ma dwa końce pamiętaj o tym.
Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zamówienia zweryfikujemy Państwa zamówienie i wrócimy z odpowiedzią.
@Pracodawca dzisiaj mija już kilka dni po waszym terminie czekania na przelew za pobraniem ,podaje nr zlecenia 523000012595035090437473 to jest już drugie pobranie z którym się ociagacie ,ja jutro zgłaszam sprawę do prokuratury ,oddajcie ludziom pieniądze z odsetkami pozdrawiam.
Nie polecam tej firmy ja też nie dostałem pieniędzy za pobranie myślę że trzeba nagłośnić sprawę w mediach żeby ludzie się nie nabierali ja oczywiście idę do sądu jeśli do jutra nie będę miał pieniędzy na swoim koncie ktoś ich musi nauczyć
Brak przelewu za przesyłkę 635 zł miały być 14. 11.2023 i nie ma . Kontaktu też nie ma odrzuca połączenie jak jestem pierwszy w kolejce po godzinie czekania ( 6 razy) nr zamówienia 467272 . Zgłosić przywłaszczenie na policję czy jednak oddacie pieniądze
Po jakim czasie nastąpiła reakcja? Widzę te godziny, pisał Pan o tym o 10tej a widzę ze przed 18stą już wiadomość przyszła. To był przelew ekspres?
Także wcześniej się nad tym zastanawiałam. Pytanie tylko z czego mogą się bać te opóźnienia? Czy sami pracownicy maja na to jakikolwiek wpływ?
Witam,17 października zamówiłem kuriera przez euro paka,kurier przyjechał po paczkę dostarczył ja do klienta,klient zapłacił a pieniądze jeszcze nie wpłynęły na moje konto. Termin przelewu był do 16 listopada a kasy jak nie ma tak nie ma. Próbuje się skontaktować z euro paka przez infolinię ale rezultat tego jest taki jak w większości przypadków,po godzinie z automatu się rozłącza. Mam nadzieję że dojdziemy do porozumienia polubownie a nie przez drogę sądową.
Zamówienie 352589 Wysłałam emaila , czekam za odpowiedzią Już doszliście do tego że ktoś popełnił pomyłkę, dodam że wystarczy zadzwonić do DPD i sprawdzić list przewozowy
Zamówienie nr 352958, nigdy Wasza firma nie wysyłałam żadnej paczki a przyszło wezwanie do zapłaty od radcy prawnego. Do firmy dodzwonić się nie można , po godzinie czekania na linii odrzuca i się rozłącza ???????????? po kilku próbach udało się połączyć z radca, ale ona nawet nie ma w dokumentach za jaka przesyłkę są naliczone opłaty , nie dostanę info to po weekendzie sprawę zgłaszam na policję
Dostałam dziś przedsadowe wezwanie do zapłaty tytułem dopłaty do zamówienia. Proszę o szczegółowe informacje, kiedy było ono zrealizowane I na jakiej podstawie są dodatkowe koszty, zwłaszcza, że na pewno upłynęło już sporo czasu, bo nie pamiętam, żebym w ostatnim czasie nadawała jakie kolwiek paczki. Numer zamówienia: 370757
Dzień dobry, w tej sprawie prosimy o kontakt na info@euro-paka.pl Otrzymają Państwo wszelkie informacje w sprawie paczki.
Dnia 23.10 paczka doręczona. Pobranie na kwotę 1570 zł Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy Na maile nie odpowiadają, infolinia to fake, można dzwonić godzinami a gdy jesteś 1 w kolejce rozłącza! Moje opinie tutaj są usuwane. Proszę o odpowiedź dzisiaj albo sprawa jutro zostaje zgłoszona na policję !!! Numer zamówienia 471473
Dzień dobry, Dnia 18go października klient odebrał od Państwa przesyłkę za pobraniem. Minął ponad miesiąc , a pieniędzy BRAK!!! Dzwonię codziennie i nie ma szans na połączenie się. Jawne (usunięte przez administratora) proszę natychmiast zwrócić pobraną kwotę! Sprawa zostanie zgłoszona na policję jeśli niezwłocznie nie oddacie pieniędzy ! Kwota 2362,00zł , nr zlecenia 469441.
Zdecydowanie nie polecam. 17.10.2023 nadałam paczkę za pobraniem na sporą kwotę, do tej pory nie otrzymałam zwrotu pobrania. Przelew miałbyc wczoraj i do tej pory nie ma. NIE POLECAM.
Proszę o podesłanie ponownie na tego maila treści zamówienia 353537 wspomnianego w poprzedniej wiadomości. Albo informację mailową za jaki produkt czy cokolwiek jest to zamówienie. Z góry dziękuję.
Otrzymałam od was list z wezwaniem do dopłaty zamówienia 353537 za pośrednictwem radcy prawnego do którego nie mogę znaleźć nr kontaktowego. Dodzwonić się do was to porażka. Będąc 2 w kolejce po 1 h czekania, wywaliło mnie z połączenia. Chce wiedzieć za co to zamówienie którego w ogóle nie mogę znaleźć w waszej wyszukiwarce nie mam nic na poczcie. Proszę o kontakt w innym przypadku sprawa będzie zgłoszona na policję. Nie będę placić za coś za co nie mam nigdzie potwierdzenia takiego zamówienia.
Dzień dobry, zamówienie znajduje się w naszym serwisie pod adresem email zaczynającym się od czajxxxxxx00@gmail.com
04 pazdziernika 2023 wyslalem paczke za posrednictwem europaka, a dzisiaj jest 21 listopada 2023 r. i nie zostala mi zwrocona kwota pobranai 270,00 PLN. . MInelo45 dni od momentu nadania paczki,12 listopada otrzymalem wezwanie w celu doplaty 27,96 PLN poniewaz paczka jak sie okazalo po 40 dniach od wysylki byla niewymiarowa, Wezwanie do zaplaty otrzymalem pod grozba skierowania sprawy do sadui. Zaplacilem 27,96 PLN . Nie mam wiecej ochoty na korespondencje z ta firma "krzak" i jak sie okazalo wlascicielem ,prezesem i zarzadem jest jesden czlowiek Daniel Miernik, ktory 02 listopada 2023 r. dokonal zmiany w KRS. Nie polecam korzystania z tej firmy, a sprawe jeszcze dzisiaj kieruje na policje, gdyz jak widac po opiniach oszukanych ludzi to ktos w koncu musi zrobic porzadek z tym oszustem.
Przesyłka doręczona 16 października. Do dziś nie otrzymałem kwoty pobrania w wysokości 4800zl. Proszę natychmiast oddać moje pieniądze. Numer zamówienia 26894423115
Dzień dobry, Potwierdzamy, że Pana środki zostały wypłacone. Na adres email otrzyma Pan potwierdzenie przelewu.
Mija 2 miesiące od doręczenia przesyłki za pobraniem. Dalej bez kasy na koncie. Nie można się nigdzie dodzwonić i z nikim skontaktować. Co robic?
Dzień dobry paczkę wysłałem 6 Pażdziernika za pobraniem zero kontaktu z waszą firmą i gotówki do dziś nie otrzymałem nie można do was się dodzwonić podaje numer zamówienia 466053 Jak do końca tygodnia nie będzie gotówki sprawę zgłaszam w odpowiednim miejscu
Witam, czy udało się rozwiązać te sprawę? Czytam właśnie ostatnie opinie i widzę, że więcej osób zgłaszało takie zdarzenia, wiadomo co się dzieje teraz w firmie? czy są jakieś braki kadrowe i to powód?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EuroPaka.pl?
Zobacz opinie na temat firmy EuroPaka.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EuroPaka.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 0 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!