Przestrzegam przed firmą Olbud, brama po zamontowaniu przechyliła się uszkadzając bramę i furtkę, szkoda została „naprawiona”, jednak pracownicy przy ponownym montażu uszkodzili bramę jeszcze bardziej, brak kontaktu z firmy, lub bardzo nieuprzejmy kontakt. Nie polecam!
No dobra a pracownicy są chociaż zadowoleni skoro klienci nie są? Raczej nikt z nich się tutaj nie udziela co raczej dobrze wróży :) jak nie musicie robić tutaj codziennie po godzinach to chętnie się przyłącze, bo z obozu pracy właśnie uciekłem :)
Zart nie firma . Pisze meila z zapytaniem , czekam pare dni zero odpowiedzi . Dzwonie, odbiera ksiaze , powiadamiajac , ze maja duzo meili i odpowiadaja sukcesywnie , szuka moj nick , mowi ze jutro odpisza :) no i dwa tygodnie mija i NIC , zycze wszystkiego najlepszego tym co od nich cos kupia - jezeli , bedzie cos nie tak przy zakupie , juz widze jak do nich dotrzecie :):):):):):):):)
Dzień dobry, nie zgodzę się z twierdzeniem co do osoby odbierającej, gdyż nie posiadam tytułu szlacheckiego i daleko mi do bycia księciem ;) Zgadzam się jednak z Panem w pełni odnośnie kilku dni oczekiwania na odpowiedź. Zdarzają się niestety takie okresy, gdzie otrzymujemy bardzo dużą ilość zapytań i nie jesteśmy w stanie w ciągu jednego czy dwóch dni roboczych na wszystkie odpowiedzieć. Większość kosztorysów, o przygotowanie których proszą nas klienci, jest na produkty niestandardowe, pod indywidualne zlecenie (tak jak elementy o które Pan pytał dnia 5 maja). Czas przygotowana jednej niestandardowej oferty wynosi średnio od 30 do 120 minut, w zależności od stopnia zaawansowania. Przez weekend majowy wpłynęło do nas ponad 80 e-maili z zapytaniami i niestety nie jesteśmy robotami pracującymi 24h/dobę. Na drugi dzień po naszej rozmowie telefonicznej (w której grzecznie poprosiłem Pana o odrobinę cierpliwości) jeden z naszych kosztorysantów próbował się z Panem skontaktować w celu dopytania o istotne szczegóły wymagane do sporządzenia dla Pana oferty. Niestety "książę" szatan4 postanowił nie odbierać od nas telefonów ani nie oddzwonić zwrotnie skutecznie uniemożliwiając nam przeprowadzenie rozmowy. Z uwagi na zbyt małą ilość informacji ujętych w emailu nie mieliśmy możliwości przygotować Panu kosztorysu, po który się Pan do nas zgłosił. Sam osobiście mam w zwyczaju nie odbierać obcych telefonów na prywatnym numerze, jednak gdy spodziewam się kontaktu zwrotnego z firm, gdzie wysłałem zapytanie o zakup produktów to robię wyjątki :) Polecam na przyszłość przemyśleć każdy wpis wrzucany do internetu - łatwo jest oczerniać innych w sieci ale pamiętajmy, że najczęściej wina leży po obu stronach. Michał
Firma niepoważna! w trakcie obowiązywania oferty zmieniają ceny nawet o 4K! Tłumaczeniem było podniesienie cen u producenta. Tak sie nie robi! To jawne (usunięte przez administratora) Handlowiec, ktory przysłał mi oferte był bardzo miły... do czasu gdy ceny zaczeły szybować w górę. Niepoważne podejście, (usunięte przez administratora) i tyle :/ Odradzam
Klient leming! czytac nie umie i spadl z ksiezyca! kazda ofera ma date waznosci ceny, skoro przez ostatnie 6 miesiecy surowiec podrozal o ~40% to oferta z lutego w lipcu nie bedzie wazna... oczywiscie to wina firmy bo podrozalo... w markecie maja prawie za darmo i sami powazni pracownicy obsuguja.. naciagnij sandaly na skarpety i heja do marketu
Niestety również NIE POLECAM. Na pytanie do handlowca, dlaczego proponuje nam konkretny napęd, handlowiec odpowiedział, że skoro kogoś stać na drogą bramę to powinno go stać na drogi napęd - nic merytorycznego. Ponadto, przed złożeniem zamówienia usłyszeliśmy zasady rozpatrywania reklamacji, niestety kiedy zamówienie zrealizowano i po dwóch tygodniach, ten "najlepszy napęd" przestał działać, zostaliśmy obciążeni kosztami naprawy serwisowej i dojazdu pracownika celem demontażu i montażu - bez jakiegokolwiek uprzedzenia co do wysokości kosztów. Absurdalne powody uszkodzenia mechanizmu, niestety odbiegające od rzeczywistości.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.