Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Ogólnie każdy sobie rzepkę skrobie. Brak życzliwości i poszanowania godnosci drugiej osoby. Każdy jak tylko się odwrócisz obrobi Ci dupsku.
Byłem tam swego czasu praktykantem, w szkole zawodowej, jedynie co mi ta firma przyniosła to depresję. Jedno wiem na pewno, moja noga nigdy tam nie postanie jak i żadne koło mojego samochodu się tam nie wtoczy
Nie poleca kia filipowicz komis Kraków. Sprzedali mi kia w styczniu po miesiącu zapaliła się kontrolka niski poziom oleju odałem auto na serwis kia filipowicz okazało się że auto bardzo duży pobur oleju powiedzieli że naprawią to w dwa tygodnie naprawią już cztery tygodnie dzwoniec co dziennie mówią że mają duży nawał pracy że już naprawią i tak jest co dziennie
Witam nie polecam firmy RM Filipowicz z krakowa ogloszenie znalazlem na otomoto ,zadzwonilem w sprawie auta dogadalem sie to do ceny ,opis w ogloszeniu byl zmyslony nie odzwierciedla stanu faktycznego po przyjezdzie na miejsce zrobilem 650km okazalo sie ze ato to szrot zatajono mankamenty stracilem czas i pieniadze omijac szerokim lukiem NIE POLECAM
Witam nie polecam firmy RM Filipowicz z krakowa ogloszenie znalazlem na otomoto ,zadzwonilem w sprawie auta dogadalem sie to do ceny ,opis w ogloszeniu byl zmyslony nie odzwierciedla stanu faktycznego po przyjezdzie na miejsce zrobilem 650km okazalo sie ze ato to szrot zatajono mankamenty stracilem czas i pieniadze omijac szerokim lukiem NIE POLECAM
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Osoba prowadząca rekrutację prowadziła rozmowę jak by była bardzo zmęczona życiem, po prostu coś tam mruczała.Mam mieszane uczucia. Nie zachęcili mnie do podjęcia pracy..
Myjnia ogarnięta wielkim nieładem, czekam na wydanie samochodu ponad 1,5h bo opóźnienie na myjni, ja rozumiem iż nie jestem jedynym klientem ale PANOWIE czy PANIE z myjni powinni robić to za co im płacą. Następnym razem auta już nie umyje jeżeli mam czekać tyle na zwykłe mycie. Myjnia powinna robić tak jak jest z grafikiem a nie robić jak im się podoba. Pozdrawiam!
handlowiec skutecznie zniechęc do zakupu. Możliwe, że jest to tylko kwestia młodego niedoświadczonego,, handlowca ''. Trzeba było przypominać się i prosić o ofertę. Jazda testowa nie doszła do skutku . Z ciekawości pojechałem do innego salonu i tam zakupiliśmy samochód
Mój komentarz usunęli hahahaha "Mocno mieszane uczucia. Obsługa ogólnie ok, ale młody handlowiec, którego imienia niestety nie zapamiętałam, strasznie zmęczony życiem. Rozumiem, że każdy może mieć słaby dzień czy odczuwać skutki antycyklonu, ale smutna mina handlowca i słabe zaangażowanie w odpowiadaniu na pytania klienta sprawiły, że idę szukać dalej. Jako osoba pracująca w handlu i mająca kontakt z klientami wiem, że uśmiech i jakiekolwiek poczucie humoru to niejednokrotnie połowa sukcesu. :)" Też zakupiłam gdzie indziej, oczywiście KIA :)
Oczywiście. Parametry samochodu są najważniejsze!!!. Dlatego wybrałam KIA w innym krakowskim salonie z uśmiechniętym handlowcem :P
Przepraszam, Nie zauważyłam drugiej części pytania. Czy reszta ekipy jest młoda? Raczej w średnim wieku ale wzrost jednego z nich,zdecydowanie powyżej przeciętnej :)
Potwierdzam młody handlowiec strasznie oderwany od rzeczywistości. Nie znalazłem z nim wspólnego języka..
W dniu 16.12.2021 odebrałem Kia Picanto, z Jasnogórskiej 9 w Krakowie. Opiekunem był P. Kamil G. który dwoił się i troił abym jako klient był zadowolony. I muszę przyznać, iż byłem też u konkurencji lecz konkurencja mnie zbyła, natomiast P. Kamil wykazał się cierpliwością w udzielaniu odpowiedzi, nieraz podchwytliwych ( nie jest to mój pierwszy samochód z salonu), a przede wszystkim zainteresował się moimi wymogami, a następnie przedstawił ofertę. Żałuję tylko, iż możliwość ocenienia Pana Kamila trwała krótko (było to prze świętami Bożego Narodzenia), i niestety nie zdążyłem.
Byłem ostatnio z swoim samochodem na przeglądzie, jak przegląd i wszystko zrobione rzetelnie, estetycznie tak co do zachowania doradcy jak i pewnego mechanika przejeżdżającego czerwonym ceed'em z hali po lewejj do hali po prawej jest karygodne - mianowicie w pewnym momencie przejazdu otworzył szybę kierowcy i do mechanika przechodzącego do tej samej hali co on potrafił za beczeć jak owca. Skarga poszła do kierownika bo takie zachowanie jest KARYGODNE!!! Na miejscu tego mechanika bym zgłosił sytuację do PiP-u a na miejscu kierownika pracownika zwolnił bym dyscyplinarnie. Co jak co ale porównywanie ludzi do zwierząt jest prostackie i świadczy tylko i wyłącznie o braku kultury i poszanowania co do drugiej osoby!!
Każda firma ma swoje plusy i minusy, ale czytając te komentarze trochę się dziwie. W moim wypadku wyglądało to tak, że pracodawca dał mi szanse pracy na stanowisku handlowym, bez wcześniejszego doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Atmosfera w firmie jest bardzo dobra i miałem spory dylemat odchodząc, bo tak na prawdę w pracy spędzamy dużą cześć swojego życia (do tej pory utrzymuje kontakt z ludźmi tam poznanymi). Każda rzecz która została mi obiecana, została dotrzymana (z kierownictwem da się porozmawiać, nie ma czegoś takiego jak w dużych korporacjach, że wysyłasz prośbę na skrzynkę xyz i nikt tego nawet nie przeczyta). Jeżeli ktoś jest pracowity i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki da się zarobić na stanowisku handlowym.
Firma ma swoje problemu i nie ma co udawać, że ich nie ma. Są to długi. Trzeba jednak oddać ze pomimo ich wypłata zawsze się zgadzała. Bywało ze się opóźniła o dzień czy dwa ale była i była wypłacona uczciwie zgodnie z ustaleniami. Atmosfera zwłaszcza na dziale blacharskim jest rewelacyjna, wręcz rodzinna w dobrym tego słowa znaczeniu. Można się tam wiele nauczyć zarówno jako pracownik biurowy jak i fizyczny. Praca tam Jest warta do polecenia ale trzeba mieć świadomość wcześniej wspomnianych wad
Mają oferty pracy na każde stanowisko... Tyle ludzi się tam zwalnia!? Jakiś dramat ????
Firma kszok, wyplata podstawa na konto pierwszego, reszta pod stołem do 10 tego. Ogólnie samo kręcący się samograj. Serwis ogarnięty wielkim nieładem i bałaganem. Praca układana bez ładu i składu, mechanicy robią co i kiedy chcą, notoryczny brak podstawowych części na magazynie. Całość wypłaty mniej niż przeciętnie. Odradzam każdemu.
Firma nie dba o pracownika, wymagania oraz oczekiwania co do pracownika bardzo wysokie. Sam pracodawca nie dotrzymuje podstawowych i elementarnych obowiązków wobec pracownika. Brak możliwość rozwoju. Atmosfera słaba.
Witam, w tym warsztacie jest pan "majster" który nie ma kompetencji do wykonywania zawodu. Pojechałem na weryfikację stuków które były podczas jazdy bardzo słyszalne, a po jego jeździe testowej usłyszałem że usterka nie występuje. Za tydzień pojechałem znowu i odpowiedź ta sama...pojechałem do konkurencji i okazało się że trzeba było wymienić sworznie wahacza ażeby w ogóle samochód mógł przejść przegląd. Pozdrawiam.
W połowie maja 2021r. odebraliśmy samochód KIA Sportage - kolor lunar silver :). Naszym opiekunem od początku był p. Mateusz Krawczykowski. Zaangażowanie i wiedza pana Mateusza są godne pochwały. Potrafił udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania lub podpowiedzieć optymalne rozwiązanie. Decyzję o zakupie podjęliśmy już po pierwszym spotkaniu. Za bardzo miłą i profesjonalną obsługę przy załatwianiu kredytu pragniemy podziękować także Pani Magdalenie Serafin. Życzymy samych sukcesów w dalszej pracy !
Firma z pozoru wyglada na dobrze funkcjonująca, jednak szybko można się przekonać ze (usunięte przez administratora)obcina je za byle co i nie szanuje ludzi. Chociaż szacunek to jedno (usunięte przez administratora)
@pracownik a co najbardziej ci się tu podoba?
W dniu 2021-01-11 odebraliśmy nowiutką KIA Sportage w salonie Firmy RM Filipowicz Sp. z o.o. i byliśmy w sposób bardzo profesjonalni obsłużeni przez Pana Bartłomieja Skrobota. Pan Bartłomiej udzielił nam pełnego instruktażu na temat nowego zakupu jak również przekazał nam komplet dokumentów dotyczących KIA Sportage. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi nas i pełnej profesjonalności Pana Bartłomieja. Bardzo polecamy Salon KIA RM Filipowicz w Krakowie przy ulicy Klimeckiego 25. Pozdrawiamy serdecznie, Marta i Krzysztof
W drugiej dekadzie stycznia 2020r udałem się do salonu Kia.ul Zabłocie w Krakowie Praktycznie byłem zainteresowany zakupem samochodu tej marki W trakcie oglądania podeszła do mnie pani Kalino Ochman (specjalista do spraw sprzedaży Kia)w pierwszym momencie nastawiony byłem na Kia Rio o którym, otrzymałem pełną informację od Pani Ochman, jednocześnie zaproponowano mi model Kia Stonic i otrzymałem pełną informację o tym modele. Zarezerwowano mi obydwa modele na zastanowienie się i dokonanie wyboru w moim przypadku obydwa modele były dostępne w wybranym kolorze.Decyzja zapadła na drugi dzień.W ciągu paru dni odebrałem samochód jednocześnie nadmienię że na wpływ mojej decyzji miała fachowa opinia i doradztwo w sprawie obu modeli wysoka kompetencja i znajomość materi w/w sprawie Serdecznie polecam kontakt w sprawie zakupu marki Kia z panią Kaliną Ochman Klient
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy RM Filipowicz Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RM Filipowicz Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!