Nie polecam tutaj pracować! Pracowałem 2/2, dorabiałem sobie pracując 3 tygodnie i zjazd na tydzień do domu, wszystko było ok do czasu pięknego miesiąca "grudzień" gdzie dodatkowy wyjazd policzyli mi jako moje godziny z umowy :) czyli pracowałem ponad mój system a mimo to dostałem wypłatę jakbym w ogóle nie miał dodatkowych dni.... Gratulacje, tak (usunięte przez administratora) pracownika który pracował ponad 3 lata. W du się poprzewracało od pracowników wiadomo skąd. przyjmując się do tej firmy bądź pewny że o niczym nie zostaniesz poinformowany! Nakupowali BMW i trzeba teraz kosić hajs i szukać pieniędzy. NIE POLECAM! FIRMA TOTALNIE ZESZŁA NA DNO! i to nie jest tylko moja zła opinia, większość kierowców powie niedługo papa
Hejka. chciałam sobie przejrzeć ewentualne oferty na stronie firmowej, ponieważ mój chłopak szuka zatrudnienia jako kierowca i w benefitach znalazłam punkt mówiący o tym, że firma docenia dobrą pracę. w jakim konkretnie zakresie można teraz to rozumieć?
Hej, czy cokolwiek zmieniło się w warunkach zatrudnienia spedytorów? Teraz gdy dostępna jest oferta to widać, że płacą od 6 000 do 10 000 zł, co podkreślał już ktoś w zeszłym roku tu we wpisach. Jakieś podwyżki będą opcjonalne?
Kto się tu wybiera to jest łojony na kasę niema diet placom za 240 godzin 1998€ (usunięte przez administratora) to co proponujemy to tylko zagranie nie polecam
Nie polecam tutaj pracować! Pracowałem 2/2, dorabiałem sobie pracując 3 tygodnie i zjazd na tydzień do domu, wszystko było ok do czasu pięknego miesiąca "grudzień" gdzie dodatkowy wyjazd policzyli mi jako moje godziny z umowy :) czyli pracowałem ponad mój system a mimo to dostałem wypłatę jakbym w ogóle nie miał dodatkowych dni.... Gratulacje, tak (usunięte przez administratora) pracownika który pracował ponad 3 lata. W du się poprzewracało od pracowników wiadomo skąd. przyjmując się do tej firmy bądź pewny że o niczym nie zostaniesz poinformowany! Nakupowali BMW i trzeba teraz kosić hajs i szukać pieniędzy. NIE POLECAM! FIRMA TOTALNIE ZESZŁA NA DNO! i to nie jest tylko moja zła opinia, większość kierowców powie niedługo papa
Panie Marku, tak jak już wielokrotnie panu tłumaczyliśmy, jeżdżąc w systemie 2/2 dostaje pan wynagrodzenie za przepracowanie 120 godzin w miesiącu. W miesiącu grudniu nie wyjezdził pan nawet umówionych 120 godzin, w związku z czym nie było podstaw do wypłacenia panu dodatkowych pieniędzy za nadgodziny.
każdy wie że to Wy mnie oskubaliscie z kasy! Jeszcze raz nie polecam tej firmy! I nikomu nie będę polecał. Najpierw mówią stałą pensją a potem robią z Ciebie (usunięte przez administratora) że jakieś godziny Ci liczą, a to że robisz pauzę na załadunku albo rozładunku to nikogo nie obchodzi. Raz już była akcja że brakowało mi 500 zł i też sobie szef zaczął coś liczyć, a (usunięte przez administratora) mnie interesują godziny, miała być stała pensja, a to że z dnia na dzień sobie coś ubzduraliście to miejcie pretensje do siebie. Nie pozdrawiam
Do teraz nie mam pojęcia jak konkretnie ta sytuacja się zakończyła. Wiadomo tak na oko ile było na umowie i jak te godziny w niej są przyklepane? Ciekawi mnie ile godzin nie zostało wyjeżdżonych, że jakoś inaczej to zostało uregulowane
W tym roku jak wygląda sytuacja kierowców? ktoś sugerował ze mu nie wypłacono za trasę, myślicie ze jeśli tak było to już zostało wszystko rozwiązane? Od dłuższego czasu nikt niczego nie pisał. W druga stronę, to jak się teraz jeździ, jak oceniacie?
nie zapłacili za grudzień całości, po wpisywali urlopy bezpłatne. teraz likwidują system 2/1 oferują od 80 do 105e dniówki w systemach 3/1 4/1 2/2
Firma skubie pracownika na każdym kroku, nie zapłacili pieniędzy za grudzień i wzięli sobie do kieszeni.
Te okoliczność przydałoby się wyjaśnić. Zabrzmiało to trochę tak jakby nie było całkiem wypłaty za grudzień z gwarancja ze już jej nie będzie. chodziło o te urlopy wspomniane powyżej? I jakie jest wyjaśnienie likwidacji systemu 2/1?
Czy to prawda z tym systemem 2 / 1? Jakiś czas temu ktoś napisał, że ma on być likwidowany, a czy wiadomo dlaczego? i co z tymi grudniowymi zapłatami czy więcej osób ma podobnie teraz ze jeszcze musi chwile poczekać? Zawsze regulowana jest już całość?
Jest zlikwidowany, jest 3/1. A powód? Domyśl się dla kogo są to systemy :) Firma płaci jak chce, albo Ci zapłaci albo nie, jak się odzywasz i masz swoje zdanie to im to nie na rękę i masz problem :)
Czy w Gti Logistik Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Nie wypalają, że zapłacili mi do dzisiaj kasy za jazdę! @Pracodawca
Tu opinie różne, a na stronie mają sekcję gdzie kierowcy chwalą pracę. Ciekawe jak jest naprawdę. Może sam się przekonam, bo można słać aplikację przez ich stronę. Piszą tam "stawiamy na zarobki". Tzn. kierowca na początku ile by dostał gołej podstawy, bez premii? Jest tam info, że nawet do 14 500 można zarobić, ale trochę z przymrużeniem oka patrzę na wszelkie kwoty "do". Dolna granica jaka jest? System pracy jest do dogadania, można się umówić dowolnie?
Nie polecam i radzę omijać, chyba, że ktoś chętny jest pracować jak Beduin. Tak że zaczynając od jazdy tyrka na maxa po 15h tacho aby wymaksowac. Później jedziesz na zapałki w oczach..jak kierowca busa. Jak nie dasz rady powiedzą że jesteś (usunięte przez administratora) nie ważne twoje bezpieczeństwo. Wozisz ciągle rolki papieru często przeładowany. Każda ci szybko przepinać pasy gdzie inni to robią normalnie. Pot leci po (usunięte przez administratora) kierowcy GTI jeżdżą niebezpiecznie wręcz jak czuby. Jeśli szukasz spokojniej roboty to nie tam. A jak masz swoję zdanie i wyrazisz opinię że Ci nie psuje takie coś to powiedzą Ci co Ty nie wiesz jak transport wygląda..... Aaaa i ich nowoczesne ciągniki xD śmiech na sali dziad trans dla (usunięte przez administratora)
Gti Logistik Sp. z o.o. prowadzi aktualnie rekrutację na stanowisko Kierownik Sprzedaży. Jesteś osobą, która odpowiedziała na ofertę? Napisz, co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla użytkowników rozważających pracę w firmie.
Cześć, jakie opinie w tym roku na temat pracy? widzę, że w ostatniej opinii ktoś odradzał, ciekawi mnie przy tym perspektywa, chodziło o prace jako kierowca czy może spedytor? Upewniam się, bo mam przed sobą aktualna ofertę do biura gdzie podano widełki od 6 do 10 tys i czekam na ocenę. Czy trudno wyrobić te 10? Jakie standardy pracy występują i ogólnie jaka jest teraz atmosfera?
odradzam współpracę, typowy dziad-trans
Hej tak też odnośnie ogłoszenia o prace na Kierowcę kat. C+E. Mnie ciekawi ta pensja podana tam 6 000–8 000 zł brutto / mies. Wiecie czy to jakoś wzrosło teraz z powodu inflacji?
Piszecie, że brak stałych godzi pracy. Ale tyczy się to magazynów czy też działów biurowych? Lata temu szukali Kierowcy kat. C+E, to jak wygląda grafik dla kierowcy, skoro nie ma stałych godzin?
Na przykładzie Berlina. Grafiku nie ma żadnego. Tydzień pracujesz na tzw. zmianę 1 zaczynasz 0.00-4.00 a potem na zmianę 2 zaczynasz ok 13 albo później. Jeśli masz na zmianę 1 to dzień prędzej ok 15 dostajesz informacje SMS na którą masz do pracy. Jeśli masz na 2 zmianę dostajesz SMS o 8 rano tego samego dnia . Także zero życia osobistego i nic nie można zaplanować.
Hej. Jak tam zarobki w firmie? Są jakieś premie?
W zależności od oddziału. Każdy magazyn/ oddział jest inaczej naliczany i płacony. Tak samo jest z systemem nie wszędzie jest
Dodatki czy premie by były żeby nie szkody których jest mnóstwo w towarze i nie tylko, również braki w paliwie rekompensują tym że nie ma dodatków jedynie nie obciążają kierowce który spowodował szkodę, jeżeli już obcążają to niewielką kwotą xD gdzie niektórzy zrobili z tego "biznes"
Premi nie ma. Dodatków też nie ma. Ogólnie wskazane jest żeby jeździć i nie dopytywać o finanse. Ubrania i buty robocze wydawane są nie nowym pracownikom tylko tym co nie uciekną po pierwszej max drugiej tzw. wypłacie.
W jakich godzinach się tam pracuje ?
Czy Groner Harnecker Logistik oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Pracowałam w GTI przez rok. Praca nie należy to lekkich, ale człowiek się wszystko adaptuje. Jeździłam przewaznie 4/1, bo taki system mi odpowiadał. Systemy różne, do wyboru. Podstawa wiadomo 10go. Diety 2-3dni maksymalnie po powrocie do domu. Dużo stałych tras i firm, co wg mnie jest dużym plusem. Jeśli kierowca się sprawdza dostaje auto na stałe. Moim zdaniem jedynym minusem są dojazdy do ciężarówek, czy tez powroty z ciężarówki do firmy. Ze spedycja/biurem rozmawia się przyjemnie. Ode mnie plus dla GTI, wspominam miło.
Akurat się skalada tak ze pracuje ponad rok wiec cos sensownego moge napisac. Krotko i zwiezle jak zaczynalem oczywiscie wszystko pieknie bez stresu przyuczenie przez innego kierowce zeby sie zapoznac z robota i skanerem z czasem zaczely sie problemy a mianowice jesli pracujesz tak jak twoj przelozony przelozona sobie tego zyczy jest wszystko ok jesli masz cos do powiedzenia to nagle stajesz sie wrogiem. Praca od poniedzialku do soboty dniowki i nocki zaczynaja sie od niedzieli do piatku/soboty w nocy teraz jeat koronawirus wiec nawet pracujemy na okraglo od pon do niedzieli bo przeciez sa jakies specjalne zezwolenia na to ale nie wiazo sie to z zadna extra kasa albo chociazby slowem dziekuje. Urlop hmmm ciezko z tym tematem planoealem sobie wczesniej zglosilem a na decyzje musialem czekac do ostatniej chwili i dzien przed eyjazdem dostalem ostateczna odpowiedz czy moge jechac. Swieta i inne dni firma postanowiła dac zakaz brania urlopu dlatego. Wszystkie swieta spedzacie tutaj podczas podpisyeania umoey dostajecie specjalna kartke z wytycznymi kiedy eolno a kiedy nie wolno brac urlopu. Wynagrodzenie zalezy kto jak na to patrzy mniej wiecej caly czas takie samo zadnych podwyżek zadnych dodatkow nic chwile dostawalismy pieniadze za paliwo ale pozniej to firma okreslila circie kosztow i sie skonczylo. Czytnik kart kieorecy to taki wielki wydatek ze firmy prawdopodobnie nie stac. Karte trzeba szczytywac albo przy okazji podczas pracy albo jechac extra ponad 40 km w jedna strone swoja osobowka i tez nie ma co liczyc na jakis zwrot kosztow. Praca ciezka ale mozna przywyknac 2 tury dziennie czasowo mniej wiecej na 12 h sa rozpisane ale z tym trzeba tez uwazac miec swoje zdanie na magazynie bo leca w kulki czasem dysponenci ja tobilem tury na 13 14 h codziennie prawie wyrabialem sie wczesniej zeby zmiennik mogl tez zaczac o normanej ustalonej godzinie. I tu niespodzianka kierowniczka zapowiedziala ze praca jest placona za tury nie za czas w jakim sie wyrobimy ale widac jak przez caly czas pracoealem solidnie to zamiast uslyszec jakies dobre slowo to uslyszalem ze jestem oszustem i ze nie bede mial zaplacone za te godziny tylko za godziny z karty kierowvlcy ktorych jest oczywiscie duzo mniej. Jak w kazdej firmie sa (usunięte przez administratora) ktore tylko patrza jak cie podkablowac albo jak ci obrobic (usunięte przez administratora) Jedni moga leciec w kulii dopisuja gpdziny i maja placone za tury a inni staraja sie robia ponad norme i jedynie co dostaja to upomniennie ze jest sie oszutem. Ja akurat trafilrm na dobre zakwaterowanie ale w pokojach po 2 to jest wymysl firmy nie wlascielciela budynku najgorsze co moze byc mieszkalem z alkoholikiem po pewnym czasie rzucil sie z lapami do mnie firma oczywiscie nie zrobila sobie nic z tego nawet nie zapytala czy wszystko ok ze mna a alkoholik jest traktowany jak nie wiadomo kto przez ta szefowoa oczywiscie znalazl tez swoich ziomkow ktorzy swiata po za nim nie widza i bez mydla wchodza mu do (usunięte przez administratora) gosc ktory siebprzedstawic nie umie nawet po niemiecku ma sie za kierownika samozwanczego mysli ze mu tu wolno wszystko. Tak ze podsumowujac zalezy gdzie traficie zalezy na kogo traficie nie warto robic nic wiecrj niz trzrba bo nie bedziecie dovlcenieni seoje zdanie trzeba miec bo na glowe wejda o np tez jest tez cosbtakiego jak szkolenie innych pracowników i praca wten czas bez karty zeby sie pauza mogla wykręcić Pieniedzy wiecej nie zarobicie niz firma przewiduje robota na samochodach ktore juz swoje widzialy trafiaja sie lepsze i gorsze egzemplarze czasem potrafia dac auto które mantaki luz ze glowa mala retarder nie dziala a licznik juz na pewno nie pierwszy milion wykrecil naczepy niby remontowane ale szalu nie ma podlogi powycierane sliskie trzeba 2 razybsie zastanowic jak towar ulozyc i zabezpieczyc zeby sie nie rozjechal bo tyczki w ogole nie trzymaja dobrze ze belka poprzeczna jest zakaz uzywania pasow sciagajacych. Urlop jest ale mozna to nazwac tak ze firma decyduje kiedy pojedziesz jezeli cos chcesz to chwile na to czekasz albo sie w ogole nie idzie doprosic nie daj bog jak macie swoje stanowisko w jakiejs sprawie i chcecie je wyrazic pracodowcy tzn kierownikowi bo osobiscie chcialem nuker do prezesa bo ciekawe czy w ogole wie jakie cyrki sie dzieja w firmie ale jest to tak pilnoeane i szczerzony numer ze nie ma na co liczyc. Jedynym kierowca ktory ma numer do szefa jest ten (usunięte przez administratora)ktory mysli ze jest tu bogiem ale oczywiscie tez nie dostaniecie od niego tego numeru tak ze trzeba robic z miesiaca na miesiac robic swoje i nie dac sie zwariowac
PAN CZY PANI KIEROWCA NIESTETY POMYLIŁ ( A ) FIRMY. JESTEŚMY FIRMĄ TRANSPORTOWĄ I ZAMUJEMY SIĘ PRZEWOZEM TOWARÓW PO CAŁEJ EUROPIE, NIE PRACUJEMY W SYSTEMIE ZMIANOWYM, NIE KWATERUJEMY KIERWOCÓW W ŻADNYCH DZIWNYCH BUDYNKACH, NIE UŻYWAMY ZADNYCH SKANERÓW, SZANUJĘMY KIEROWCÓW I ICH PRACĘ. ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHĘTNYCH POSIADAJĄCYCH PRAWO JAZDY CE DO WSPÓŁPRACY Z NAMI
Ty chyba gdzieś pracowałeś ale napewno nie w tej firmie,kojarzysz jakieś fakty ale napewno nie z tej ziemi.Nie masz kompletnie pojęcia jak wygląda praca u nas,a uwierz mi że pracuję tu od lat i nic co tu zamieściłeś nie pokrywa się z rzeczywistością,więc nie szkaluj naszej firmy.Najpierw się tu zatrudnij,trochę popracuj a potem się wypowiadaj.Zatrudnij się do innego dziad-transu,tam jest z pewnością miejsce dla ciebie.Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gti Logistik Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Gti Logistik Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.