Robota bez stresu na stanowisku spedytor. Problemy załatwiają TM. Niestety szef w Poznaniu dramat jak w komentarzach. Nie polecam
Z nudów by tego nie robił pewnie ktoś ostatnio coś mocno popsuł i przezorny jest. tylko o co konkretnie sie doczepia i czy nie można sie z tego wybronić? Zaraz wyjdzie ze nie o takie byle co jednak
Ano idą sobie bo się firma nie dostosowała do rynku. Jakby się dostosowali i mieli warunki jak konkurencja to dobrze pracownicy by siedziały
Widzę nowe ogłoszenie o pracę ale coś się nie zgadza. Powinno być: - Oferujemy zatrudnienie w firmie z której wszyscy odchodzą - Pracę w święta - Pracę do 17:00 - Bezpłatną przerwę - Brak pracy zdalnej :D
W czym oni maja tak w ogóle problem z ta cala pracą zdalna? znam sporo firm które ja oferuja bez gadania a tu takie kwiatki. Wyjaśniają chociaż?
Informacja o stacjonarnym charakterze pracy zawsze była i jest w ogłoszeniu. Nie jest to żadna tajemnica, każda osoba kandydująca jest o tym informowana też na rozmowie.
"Wszyscy odchodzą" - jak na dzisiejsze standardy mamy ponadprzeciętnie niską rotację i kadrę z wieloletnim stażem. "Praca w święta" to dyżury 2-3 osób na całe biuro, z planowaniem których nigdy nie było problemu, a chętnych często bywało więcej, niż realnych potrzeb. Wątek pracy zdalnej i przerwy został tu już naprawdę wyczerpany , ale przypominany, że każdy jest o tych warunkach zatrudnienia informowany podczas procesu rekrutacyjnego :)
Chętnych w świeta często bywało więcej - z czego to się bierze? Jakieś przyzwoite dodatki finansowe za to poświęcenie są? Pytam jako bezdzietna singielka nie obchodząca polskich świąt, może właśnie to coś dla mnie byłoby :)))
Ale sami przecież wątek pracy zdalnej otworzyliście. Piszecie że w tym roku wprowadzacie hybrydowy system1 dzień z domu. Jak wasza słowność w innych tematach jest taka jak w sprawie tego tematu to pozdrawiam.
Może chodzi o to że jeden dzień z domu nawet w tygodniu to tak mało, jakby pracy zdalnej w ogóle nie było? A w ogóle ciekawe jak u Was z czterodniowym dniem pracy, może o tym się rozmawia w firmie :)
Oni pracują w święta do 17:00 a Ty się pytasz o czterodniowy tydzień pracy?
Ale to pracowanie w święta kogokolwiek dziwi w tej branży? Przy dyżurze i odebraniu wolnego jak tu jasno pisali. Serio, płatki śniegu się zbiegły, może czas ci zostać instagramerem :D
Czy firma umożliwia pracownikom częściowo pracować w trybie zdalnym? Tj. 2-3 dni tygodniowo z domu, pozostałe dni z biura?
Na tę chwilę praca ma charakter stacjonarny (z biura) z wyjątkiem okresów rotacji uwarunkowanej pandemią. Pracujemy nad tym, aby wprowadzić w przyszłości częściową pracę zdalną "w standardzie".
Tak, pracownicy mieli już styczność z pracą zdalną w czasie pandemii. Z punktu widzenia firmy były pewne mankamenty w pracy zespołowej w tym trybie, ale mamy nadzieję, że w przyszłości wypracujemy optymalny model pozwalający łączyć potrzeby pracowników i efektywność w pracy.
Chodzi głownie o szybką komunikację wewnątrz zespołu wynikającą ze specyfiki naszej pracy. Wymaga to jeszcze usprawnień zarówno pod stronie firmy, jak i pracowników.
Czy zmieniło się coś u Państwa w charakterze pracy? Wprowadzono częściową pracę zdalną "w standardzie"?
Na obecną chwilę wdrożyliśmy procedury w ramach okazjonalnej pracy zdalnej, z której można już korzystać.
Pracownikom udostępniane są komputery, monitory, klawiatury i myszki. Drukarka jest generalnie niepotrzebna, ponieważ staramy się w najwyższym możliwym stopniu zarządzać dokumentami w wersji elektronicznej.
Informacja o tym że pracują nad wprowadzeniem pracy zdalnej "w standardzie" sprzed ponad roku. Skoro wprowadzenie czegoś co w branży dziś jest standardem zajmuje im tyle czasu to jak ktoś tam wyżej pisał firma faktycznie chyba najlepsze lata ma już za sobą. Okazjonalna pracę zdalną wymusza ustawa :)
Dziękujemy za głos i troskę. Mamy faktycznie za sobą, ale najlepszy kwartał w historii oddziału <3 Ustawa niczego nie wymusza, chyba że się źle rozumie jej treść. Ułatwia za to wprowadzenie pewnych rozwiązań od strony formalnej.
Dziękujemy a pytanie. Na obecną chwilę praca ma charakter stacjonarny z uwzględnieniem okazjonalnej pracy zdalnej.
Wszystkie urlopy czy dyżury są do ustalenia w teamie. Super ludzie. Przez cały swój okres pracy nie miałam żadnego problemu z teamliderem ani szefem - wręcz powiem, że ich cierpliwość, wyrozumiałość, kompetencja oraz sposób wdrażania pracowników są na bardzo wysokim poziomie, co pozwala dobrze się czuć w tej firmie. Współpracownicy serdeczni i pomocni. Obowiązki, które ma każdy z pracowników pozwalają poczuć się istotną częścią zespołu. Wypłata jest uzależniona od stażu, umiejętności, są premie. Fakt, że w poznańskim oddziale nie ma zatrudnionych zbyt wielu pracowników pozwala odczuć rodzinną atmosferę. Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z mojego okresu pracy w tym miejscu i wdzięczna za naukę, którą tam otrzymałam.
Mało wiarygodne Ci powiem jest takie podważanie. Z czym sie tu niby nie zgadasz? Ta premia jak dla mnie jest sprawiedliwa, fajnie ze staż doceniają
A widziałeś co tu pisali wcześniej ze wiesz ze negatywne? Bo jak tak to weź napisz o ile to sprawdzone bo chce sie zorientować w warunkach z każdej strony.
Serio? No to jeśli masz problemy z TL lub szefem to jakie niby? I co, premii też żadnych nie ma ani podwyżek stażowych?
Czemu praca dziś nie może być wykonywana zdalnie? Mam właśnie przed sobą ofertę na spedycje, która jest aktualnie dostępna, faktycznie wskazują w niej jedynie na tryb stacjonarny lecz po wpisach przemknęła mi wzmianka o tym, że sporadycznie może być jednak wykonywana z domu. Na jakich zasadach? I czy Pracodawca nie planuje może wprowadzenia opcji chociażby hybrydowej od kolejnego roku? ktoś coś słyszał?
Dziękujemy za pytanie. Obecnie korzystamy z okazjonalnej prqcy zdalnej (24 dni w roku). W przyszłym roku zamierzamy wprowadzić pracę hybrydową (1 dzień w tygodniu).
Jeden dzień :D Nie ośmieszajcie się. Tyle to dawali benefit przed pandemia. Dziś 2-3 dni to STANDARD a nie benefit. STANDARD! Ale wam jeszcze z dwa lata zajmie ten jeden dzień w tygodniu kiedy inne spedycje z dnia na dzień przystawiły się całościowo na zdalną. Faktycznie poprzednia epoka:D
Aha, nie no to fajnie ze coś zapowiadają i tego nie wdrażają później. Coś jeszcze ostatnio obiecywali o czym warto wiedzieć?
W zamian za prace w święto jest do wybrania dzień wolny?????? Ale to jest ten dzień płacony normalnie a dzień do wybrania to dodatek? Bo niżej jest napisane tak jakby można było za święto wziąć tylko wolne xD
Swietne podejście, ważne to cenic sobie święta… a podwyżkę jak już komuś dają to do czego przyrownuja? Dziwne te ich przeliczniki
Widzę nowe ogłoszenie o pracę ale coś się nie zgadza. Powinno być: - Oferujemy zatrudnienie w firmie z której wszyscy odchodzą - Pracę w święta - Pracę do 17:00 - Bezpłatną przerwę - Brak pracy zdalnej :D
W czym oni maja tak w ogóle problem z ta cala pracą zdalna? znam sporo firm które ja oferuja bez gadania a tu takie kwiatki. Wyjaśniają chociaż?
Informacja o stacjonarnym charakterze pracy zawsze była i jest w ogłoszeniu. Nie jest to żadna tajemnica, każda osoba kandydująca jest o tym informowana też na rozmowie.
"Wszyscy odchodzą" - jak na dzisiejsze standardy mamy ponadprzeciętnie niską rotację i kadrę z wieloletnim stażem. "Praca w święta" to dyżury 2-3 osób na całe biuro, z planowaniem których nigdy nie było problemu, a chętnych często bywało więcej, niż realnych potrzeb. Wątek pracy zdalnej i przerwy został tu już naprawdę wyczerpany , ale przypominany, że każdy jest o tych warunkach zatrudnienia informowany podczas procesu rekrutacyjnego :)
Chętnych w świeta często bywało więcej - z czego to się bierze? Jakieś przyzwoite dodatki finansowe za to poświęcenie są? Pytam jako bezdzietna singielka nie obchodząca polskich świąt, może właśnie to coś dla mnie byłoby :)))
Ale sami przecież wątek pracy zdalnej otworzyliście. Piszecie że w tym roku wprowadzacie hybrydowy system1 dzień z domu. Jak wasza słowność w innych tematach jest taka jak w sprawie tego tematu to pozdrawiam.
Może chodzi o to że jeden dzień z domu nawet w tygodniu to tak mało, jakby pracy zdalnej w ogóle nie było? A w ogóle ciekawe jak u Was z czterodniowym dniem pracy, może o tym się rozmawia w firmie :)
Oni pracują w święta do 17:00 a Ty się pytasz o czterodniowy tydzień pracy?
Byłem tam na rozmowie. Faktycznie sztywna nieprzyjemna atmosfera
No a co konkretnie teraz w tamtym biurze sie dzieje? Może nie jest wręcz tragicznie i da rade popracować jeśli sie z każdym dogadasz
Jak łyse konie widzę ze ludzie sie tu znają skoro swój styl pisania tu we wpisach nawet podpatrują. :D czyli po ile lat tak średnio razem pracujecie? Liczę na w porządku atmosferę
Czy to prawda jak tu ktoś napisał że w święta pracujecie z biura?
W wybrane święta (nie robimy dyżurów w Wielkanoc, 01.05 oraz w Gwiazdkę i Nowy Rok) dyżurują pojedyncze osoby (zazwyczaj 1 osoba w zespole) i dyżur ten odbywa się w biurze.
W praktyce dyżur wygląda często jak normalny dzień pracy, ponieważ obsługujemy klientów z krajów, które nie maja w ten dzień święta. W zamian za pracę w święto dostaje się do odbioru dzień wolny w wybranym przez siebie terminie.
Pamiętam te wasze dyżury. Cały biurowiec pusty tylko w Fixemerze siedzieliśmy i to jeszcze z obowiązkową przerwą bo nie można było jej nie robić.
Święta z biura to wymysł sluzbisty Poznaniu. W centrali żadnych dyżurów nie było
Znaczy jedni robią tak a inni nie? Mam nadzieje że poza tym nie ma tam serio żadnych podwójnych standardów. Chyba płace etc wszystko równe? W mojej poprzedniej firmie szef kobiety traktował gorzej i mniej placił nie rozumialam tego mam nadzieje ze tu bez takich...
A jak to udowodnisz ze pracownicy kogoś nie interesują? ponarzekać niby każdy czasem sobie musi a liczę na sprawdzone info a przede wszystkim aktualne bo dopiero co będę aplikować
Dobra, pojawił się wtedy dobry komentarz, tylko skąd masz taka totalna i całkowita pewność ze to właśnie szef napisał? chyba nie znasz zdania dosłownie wszystkich osób
Dzień dobry, Miesiąc temu widziałem ogłoszenie o pracę w trybie stacjonarnym. Z tego co Państwo pisali w różnych komentarzach wprowadzają Państwo pracę hybrydową. To w końcu jest to praca stacjonarna czy hybrydowa? Nie mam doświadczenia w spedycji ale pisali Państwo że nie jest konieczne. Znam w stopniu zaawansowanym język włoski i w stopniu komunikatywnym język hiszpański.
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Na obecną chwilę praca ma charakter stacjonarny z uwzględnieniem 24 dni OPZ.
a jacy teraz według siebie tu siedzą? Słabo trochę tak kogoś z góry oceniać jakby nie patrzeć. poza tym mimo wszystko dają tu spoko zarobić?
Dobrze rozumiem z opinii że pracujecie w święta, do 17:00 z przerwą niewliczaną do czasu pracy i nie macie pracy zdalnej w branży spedycyjnej? Powodzenia zatem w szukaniu pracowników!
Robota bez stresu na stanowisku spedytor. Problemy załatwiają TM. Niestety szef w Poznaniu dramat jak w komentarzach. Nie polecam
Z nudów by tego nie robił pewnie ktoś ostatnio coś mocno popsuł i przezorny jest. tylko o co konkretnie sie doczepia i czy nie można sie z tego wybronić? Zaraz wyjdzie ze nie o takie byle co jednak
Ano idą sobie bo się firma nie dostosowała do rynku. Jakby się dostosowali i mieli warunki jak konkurencja to dobrze pracownicy by siedziały
Dobrze rozumiem z komentarzy ze problemem według niektórych mogą być tutaj tylko ludzie? Bez niektórych normalnie by sie zarabiało i nie byłoby problemów? To na pewno dla mnie na plus o ile zawsze zapłacą na czas
Tylko nie open space… poważnie kładą na to nacisk czy może jeśli komuś ono przeszkadza to proponują mniejsze pomieszczenie? Nie każdy czuje komfort wtedy więc sprawdzam czy o to dbają i idą na rękę
Poczytaj opinie. Biuro z PRL-u, brak elastyczności. Jak komuś to nie pasuje to się nie pcha do firmy z poprzedniej epoki.
Spoko się pracowało, tylko ten hajs... Konkurencja podłapała mnie za 20% lepszą stawkę. Ekipa zgrana, dojazd dobry, nawet było gdzie autem zaparkować.
A co teraz się dzieje? Zbudowaliście potężny wątek o pracy zdalnej, ale w ogóle nie widać, abyście kogoś szukali na stanowisko specjalisty ds. spedycji międzynarodowej. Może słówko o planach kadrowych na najbliższe półrocze? Ilu lat doświadczenia wymagacie od kandydatów na spedytorów?
Niebawem ruszy nowa rekrutacja do biura w Poznaniu. Proszę śledzić portal pracuj.pl, gdzie publikujemy nasze ogłoszenia.
Czy firma umożliwia pracownikom częściowo pracować w trybie zdalnym? Tj. 2-3 dni tygodniowo z domu, pozostałe dni z biura?
Na tę chwilę praca ma charakter stacjonarny (z biura) z wyjątkiem okresów rotacji uwarunkowanej pandemią. Pracujemy nad tym, aby wprowadzić w przyszłości częściową pracę zdalną "w standardzie".
Tak, pracownicy mieli już styczność z pracą zdalną w czasie pandemii. Z punktu widzenia firmy były pewne mankamenty w pracy zespołowej w tym trybie, ale mamy nadzieję, że w przyszłości wypracujemy optymalny model pozwalający łączyć potrzeby pracowników i efektywność w pracy.
Chodzi głownie o szybką komunikację wewnątrz zespołu wynikającą ze specyfiki naszej pracy. Wymaga to jeszcze usprawnień zarówno pod stronie firmy, jak i pracowników.
Czy zmieniło się coś u Państwa w charakterze pracy? Wprowadzono częściową pracę zdalną "w standardzie"?
Na obecną chwilę wdrożyliśmy procedury w ramach okazjonalnej pracy zdalnej, z której można już korzystać.
Pracownikom udostępniane są komputery, monitory, klawiatury i myszki. Drukarka jest generalnie niepotrzebna, ponieważ staramy się w najwyższym możliwym stopniu zarządzać dokumentami w wersji elektronicznej.
Informacja o tym że pracują nad wprowadzeniem pracy zdalnej "w standardzie" sprzed ponad roku. Skoro wprowadzenie czegoś co w branży dziś jest standardem zajmuje im tyle czasu to jak ktoś tam wyżej pisał firma faktycznie chyba najlepsze lata ma już za sobą. Okazjonalna pracę zdalną wymusza ustawa :)
Dziękujemy za głos i troskę. Mamy faktycznie za sobą, ale najlepszy kwartał w historii oddziału <3 Ustawa niczego nie wymusza, chyba że się źle rozumie jej treść. Ułatwia za to wprowadzenie pewnych rozwiązań od strony formalnej.
Ktoś pytał o model hybrydowy na spedycji a ja jakoś nie widzę w tej aktualnej ofercie żeby był sygnał co do pracy home office. Poszukiwanych jest za to wielu kandydatów. Zaczynam się przy tym zastanawiać czy to jakaś praca w open space?
W ofercie dla spedytora międzynarodowego jest napisane, że oferują atrakcyjne wynagrodzenie oraz udział w programie premiowym. To wynagrodzenie to sama podstawa po prostu czy jednak jest kilka typów premii?
Wynagrodzenie opiera się na podstawie, do tego dochodzą premie frekwencyjna i wynikowa.
Czy możecie rozwinąć aktualne kwestie związane ze stażem / praktykami? Na stronie napisane jest tylko, że osoby po ekonomii mogą wziąć w nich udział, i z tego co rozumiem można przychodzić na 3 dni w tygodniu. A co się zazwyczaj robi, gdzie przydzielają?
Dziękujemy za pytanie. Staż trwa zazwyczaj 3 miesiące i odbywa się w konkretnym zespole spedycyjnym. Zadania są zbliżone do tych, które przydzielane są początkującemu spedytorowi.
Jak wygląda sprawa grafiku w Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce. Czy pracodawca idzie na rękę?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08-16.30 lub 08.30-17 z 30-minutowa przerwą niewliczoną w czas pracy. Grafik w tych ramach jest dokładnie ustalany wewnątrz zespołów.
Piszą Państwo, że planują wprowadzić pracę hybrydową. A planują może Państwo zrobić coś z tą niekomfortową przerwą? Dlaczego nie można pracować 8-16 i 9-17?
W 2024 masz 251 dni roboczych po pół godziny przerwy to masz 125,5 godziny (15,6 dni roboczych) które zamiast siedzieć w domu siedzisz w robocie. Masz odpowiedź na swoje pytanie
Mamy podobny system tylko bez przerwy i w trzech zmianach 7-15, 8-16, 9-17. Ta 7-15 jest męcząca. Kilka lat temu też mieliśmy przerwę ale zarząd zlikwidował to bo ludzie wychodzili na przerwy i w tym czasie zlecenia przechodziły obok nosa.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce - Poznań
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce?
Zobacz opinie na temat firmy Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce?
Kandydaci do pracy w Fixemer Logistics Gmbh Sp. z o.o. Oddział W Polsce napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Św. Michała 43
61-119 Poznań - NIP: 2090001084 KRS: 0000307352
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność - Poznań
- Adam Barłóg Automyjnia
- Konrad Urbański Motosport Elektromechanika Samochodowa U Zosi
- Armus s.c. A.Przybylczak M.Dietrich
- Zdzisław Antoszewski Usługi Parkingowe Usługi w Zakresie Szkolenia Kierowców
- Sped Trans PL Sp. z o.o.
- Larte Della Vita Sp. z o.o.
- Tusoli Mateusz Synakiewicz
- Michał Tomaszewski Mittrans
- Usługi Transportowe Pomoc Drogowa Marcin Hauser
- Perlik Jacek Perz
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |