Firma ma bardzo nietransparentne zasady współpracy i przestrzegam przed dołączeniem do grona klientów. Takie przeniesienie metod MLM do biznesu. W naszym przypadku skorzystaliśmy z rekomendacji zewnętrznej firmy konsultingowej. Jak się okazało, Salesmanago wypłaca prowizję za każdego przyprowadzonego klienta, więc naszemu konsultantowi opłacało się nas tam wciągnąć podwójnie - dostał sowitą prowizję od Salesmanago i od nas gażę za współpracę przy projekcie. Porównanie z dowolnym alternatywnym systemem automatyzacji wyjdzie korzystniej finansowo. Umowa jest tak skonstruowana, że trudno ją zerwać. W dodatku poza podstawowymi funkcjonalnościami niewiele działa poprawnie.
Ktoś tu chyba nie przeczytał umowy która ma 2 strony tekstu i marudzi, że jego mały sklep bez ruchu nie zarabia na Marketing Automation. Z pustego i Salomon nie naleje. Jak taka osoba chce prowadzić biznes? Nie wróżę sukcesu skoro widzi w każdym winę tylko nie w sobie. Miałem ten sam problem ale zainwestowałem w ruch na stronie i SM SPRAWDZA SIĘ BAJECZNIE chociaż na początku leciało przy pracy trochę łaciny.
Aktualnie w firmie panuje całkowity chaos po zmianie CEO. W pierwszej kolejności wprowadzono pracę stacjonarną 3 dni w tygodniu dla każdego pracownika niezależnie od miejsca zamieszkania, bez możliwości jakiegokolwiek wnioskowania o pracę zdalną. Dodatkowo informując mailem wysłanym 7 dni wcześniej, i to jeszcze w trakcie weekendu majowego gdy każdy był na urlopie. Nie dając tym samym żadnego realnego czasu na dostosowanie się do zmian. Organizacja i zarządzanie stoi na tragicznym poziomie. Później zaczęto zmieniać system pracy co jest pierwszym krokiem dążenia do całkowitej kontroli pracownika. Nawet każde wyjście dłuższe niż 15 minut trzeba specjalnie zgłaszać i czekać na akcept. Ktoś mógłby powiedzieć, że i tak nikt za bardzo nie będzie się tym przejmować, ale taki jest nowy nowy wymóg. Będzie ich coraz więcej. Wisienką na torcie są oczywiście trwające na szeroką skalę zwolnienia. Mimo tego że zapewniano, że nowe reguły nie przyczynią się do natychmiastowych zwolnień to rzeczywistość jest oczywiście całkowicie odmienna. Zwolniono połowę działu sprzedaży od tak, bo ktoś miał taki kaprys. To samo dotyczy innych podobnych profili, ale również i działu IT gdzie z praktycznie każdego teamu ktoś wyleciał bez podania konkretnej przyczyny innej niż mało profesjonalne regułki. Widać, że decyzje odgórne pod layoffy. Tak jak wiele osób już wspominało rotacja jest ogromna i zamiast zapłacić więcej osobie która jest wdrożona i zna całe flow pracy, firma woli zatrudnić nowych pracowników którym zapłacą grosze. Większe stawki przeznaczone są tylko dla wielorybów, osób które siedzą w firmie na tyle długo, że mają pozycję menadżera lub TL'a, a cała reszta musi objeść się smakiem. Być może po ponad roku uda się wyrwać te 10% podwyżki i osoby wysoko postawione twierdzą, że to przecież dużo i nikt wyższej nie dostaje. Czy to faktycznie jest dużo jak ktoś zarabia kwotę rzędu 3500zł? Jak oni zarabiają powyżej 10tyś to może i dla nich te 10% to dużo... Często pojawiają się zapewnienia, że następna podwyżka będzie konkretna, a później mogą Cię pożegnać bez żadnego konkretnego powodu. Nie odradzam pracy w tej firmie jeżeli ktoś nie ma żadnej innej opcji, ale radzę bardzo uważać i nie dać się oszukać tym wszystkim bajecznym zapewnieniom. Duży chaos, dążenie do coraz mniejszego work-life balance, brak stabilności to są prawdziwe zgłaszane problemy
Nie rozumiem tego stwierdzenia o zwolnieniach. Skąd sie biorą? jeśli ktoś dobrze pracuje i wyrabia fajne prowizje to czemu firma miałaby mieć do kogoś takiego problem?
Hej, widziałam kiedyś ogłoszenie dla Przedstawiciela ale było dość dawne. Nie podano w nim nawet widełek płacowych. Tutaj w komentarzach też nie widzę byście odnosili się zbytnio do kwestii finansowych. W tym roku jakie wychodzą stawki?
Generalnie przestrzegam, ciągle zwolnienia, brak pewności pracy, zwalniają z umow o pracę i z każdych innych. Ciągła rotacja pracowników. Jeżeli ktoś aplikuje to radzę wysoko się wycenić bo prawdopodobieństwo dostania podwyżki jest bardzo bliskie 0 i nie mówię tu o pracy 3 miesiące tylko blisko 2 lata.
Firma ma bardzo nietransparentne zasady współpracy i przestrzegam przed dołączeniem do grona klientów. Takie przeniesienie metod MLM do biznesu. W naszym przypadku skorzystaliśmy z rekomendacji zewnętrznej firmy konsultingowej. Jak się okazało, Salesmanago wypłaca prowizję za każdego przyprowadzonego klienta, więc naszemu konsultantowi opłacało się nas tam wciągnąć podwójnie - dostał sowitą prowizję od Salesmanago i od nas gażę za współpracę przy projekcie. Porównanie z dowolnym alternatywnym systemem automatyzacji wyjdzie korzystniej finansowo. Umowa jest tak skonstruowana, że trudno ją zerwać. W dodatku poza podstawowymi funkcjonalnościami niewiele działa poprawnie.
potwierdzam przedmowce. firma ma nietransparetne zasady wspolpracy- oferta to jedno a umowa to drugie- nie sluchajcie przedstawicieli ze umowa nie jest wazna a decyzje o przedluzeniu podejmiecie po roku- po roku to juz musicie placic kolejny rok. Co do skutecznosci narzedzia- zgodnie z przewidywaniami - w firmie gdzie nie macie duzo produktow ani gigantycznej ilosci odbiorcow a takze nie dzialacie tylko z obnizaniem ceny- narzedzie sie nie sprawdza i nie zarabia na siebie.
Ktoś tu chyba nie przeczytał umowy która ma 2 strony tekstu i marudzi, że jego mały sklep bez ruchu nie zarabia na Marketing Automation. Z pustego i Salomon nie naleje. Jak taka osoba chce prowadzić biznes? Nie wróżę sukcesu skoro widzi w każdym winę tylko nie w sobie. Miałem ten sam problem ale zainwestowałem w ruch na stronie i SM SPRAWDZA SIĘ BAJECZNIE chociaż na początku leciało przy pracy trochę łaciny.
Bardzo sprawy, najpierw rozmowa z head hunterem, następnie z działem HR z firmy Benhauer i na końcu z dyrektorem ( bezpośrednim przełożonym) w sumie około 2h rozmów. Pracę mogłem zacząć "od zaraz", oczekiwania finansowe które założyłem spełnione
Standardowe, bez udziwnień, o doświadczenie, dostępność, oczekiwania finansowe. Dowiedziałem się nieco o firmie, benefitach, profilu firmy,
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jakie godziny pracy obowiązują w SALESmanago | Customer Engagement Platform?
W Salesmanago pracuję od kilku miesięcy. Początki są intensywne i wymagające, ale jak to w każdej pracy trzeba wejść w odpowiedni rytm. W firmie ludzie są jednak wyrozumiali w okresie gdy zaczynamy i można liczyć na pomoc. Pomimo wielkości firmy nie czuć tutaj atmosfery korpo. Są oczywiście pewne procedury, które może w mniejszych firmach są łatwiejsze czy uproszczone, ale po pierwszych tygodniach zaznajomienia nie ma z tym problemu. Na plus pracy jest złożoność aplikacji, możliwości rozwoju, zaznajomienia się z różnorodnych stackiem technologicznym. Zwracana jest uwaga na jakość pisanego kodu, co pozwala nam się rozwijać i uważam to za największy plus Salesmanago dla mnie jako developera z mniejszym doświadczeniem. W firmie organizowane są fajne integracyjne eventy, które scalają zespół i pozwalają się poznać.
Może trochę rozwiniesz wątek? :D Też pracujesz na takim stanowisku? Powiedz proszę, jak to z Twojej perspektywy wygląda, jesteś zadowolony z tych samych rzeczy? Jak w ogóle wygląda możliwość rozwoju w IT?
Typowa firma chwalącą się swoimi osiągnięciami oraz atmosferą w pracy, jak i nowoczesnym podejściem na linii pracodawca-pracownik. Nie narzekam na 3 te miesiące, które przepracowałem, jednak jest to zwykłe call center, których w Polsce tysiące.
Czemu pracowałeś tylko 3 miesiące? Sam odszedłeś czy cię zwolnili? Bo jak nie narzekałeś to chyba warunki były ok? Pracowałeś na słuchawce czy na innym stanowisku?
Witam, niedawno byłem kandydatem na stanowisko handlowca z językiem hiszpańskim, niestety nie zostałem zatrudniony w tej firmie. Piszę opinię w celach informacyjnych dla innych "potencjalnych" kandydatów. W zawodzie pracuję już dobrych pare lat, posługując się płynnie 3 językami obcymi. Salesmanago skusiło mnie potencjalnie wysoką pensją oraz brandami, które obsługiwane są przez firmę. Niestety zawiodłem się już po 1 rozmowie kwalifikacyjnej, gdzie HR wykazywał się dużymi brakami siedzi jeśli chodzi o samo stanowisko, jak i wiedzą na temat samej firmy. Dodam jeszcze, że w 0 sposób sprawdzone zostały moje umiejętności, a sam dowiedziałem się dużo życiu prywatnym HR. Po 1 rozmowie czekała mnie 2. Również brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony managementu umiejętnościami, za równo językowymi oraz sprzedażowymi. Po 2 rozmowie, która miała być finalna, zostałem zaproszony na jeszcze jedną, też teoretycznie "ostatnią". Od tego momentu wiedziałem już, że poprzednie opinie negatywne kandydatów są prawdziwe (jednak dawałem szansę). 3 rozmowa jak się okazało, była już na inne stanowisko, kompletnie nie związane z moimi językami obcymi, ani obszarem na jaki miałem pracować i być przydzielone przez 2 poprzednie rozmowy. Menegment nie wiedział także na pewno sam, dlaczego i przez kogo zostałem mu przydzielony. Po 3 rozmowie, znalazłem już innego pracodawce. Po tygodniu od ostatniej rozmowy z Salesmanago otrzymałem zaproszenie na kolejną - 4 rozmowę. Pomyślałem sobie, że OK skoro jest online to w sumie zrobię to dla żartów, posłuchać co tym razem się wydarzy. W skrócie - nic nowego, to samo co w 3 rozmowie. Pracując już w innej firmie, otrzymałem nagle telefon z HR z SALESMANAGO, że jednak nie mogę zostać zatrudniony, ponieważ "to nie to czego szukają". Tak sobie myślę, to po co przez 2 miesiące robione są jakieś podchody niekompetentych ludzi z zarządzania, i przesyłanie z teamu na team, żeby na koniec również otrzymać merytyoryczną odpowiedź braku zatrudnienie "to nie to czego szukamy".
nie spytałeś ich wtedy wprost czemu tak długo się zastanawiali? ciekawa jestem czy oni tak często mają czy to jakiś wypadek przy pracy był. Swoją drogą ciekawe jak się na ich stanowiskach pracuje i czy serio mają tyle roboty
Dlatego, że osoby zatrudniające osoby na stanowiska w moim przypadku - handlowca, kompletnie nie mają pojęcia czego szukają i kogo. Przez 4 rozmowy nie została odegrana ze mną scenka sprzedażowa, dialogowa, propozycyjna. Przy pytaniu jaki konkretnie obszar świata będzie nas interesował ze względu na języki otrzymałem odpowiedź, że teren X, po czym w 3 rozmowie z innym gościem okazuje się, że on sam nie wie jaki teren i może taki, a może taki. Tak nieprofesjonalnej oraz nierzetelnej firmy nigdy w życiu nie spotkałem. Jeden mówi jedno, drugi drugie, a HR wciska ludziom jakiś kit o wielkich wartościach i super firmie.
a to ciekawe że nagle podmianka była ja to myślałam, że z jedną osobą się gada przez cały proces po prostu... czyli może z tego problem wyszedł? ciekawa jestem ile osób mogłoby się podpisać pod Twoją opinią, kto miał podobnie?
Większość ludzi zatrudniona na umowach śmieciowych, nawet przy długim jak na tę firmę stażu pracy. Dodatkowo do podpisu umowa lojalnościowa i zakaz konkurencji bez ekwiwalentu, przy zleceniu - podpis albo wypad. Bardzo duży system, w którym wiele rzeczy nie działa i jest niedopracowanych, wszystko wprowadzane w pośpiechu i bez przemyślenia konsekwencji. Bardzo duża rotacja pracowników przez co (usunięte przez administratora) czasu marnowana jest na ciągłe wdrażanie nowych osób. Bezpłatne nadgodziny ale za to w piątek darmowe piwo żeby zapić tydzień i zresetować głowę na przynajmniej na weekend - no chyba że akurat masz dyżur i pracujesz w weekend.
Czy szukacie osób do działu księgowego?
Cześć, w ogłoszeniu na ofertę pracy Head of Product Marketing jest wymieniona forma pracy stacjonarnej, zdalnej i hybrydowej, czyli wszystkie, jakie są możliwe aktualnie. Pytanie moje, czy zarobki są niezależne od formy, jaką się wybierze?
Rozmowa rekrutacyjna to porażka. Bardzo słabo przygotowania rekruterka, która mówi że rozmową będzie stricte HR i nie będzie dotyczyła rozmowy o doświadczeniu zawodowym, tylko chce potweirdzić dane do procesu. Potem prosi żeby opowiedzieć o doświadczeniu zawodowym.... Na pytanie o benefity - podaje "benefity" za które pracownik uwaga musi sam płacić i nie widzi w tym nic dziwnego. Zarobik - nie potrafi udzieli odpowiedzi bo własnie zmieniają sytem płac i nie wiem jak będzie to wygląda na tym stanowisku. Obowiązki - w sumie nie do końca wiadomo bo to nowe stanowisko. W 100% zgadzam się z poprzednimi opiniami, skusiłam się stanowiskiem, ale po pierszej rozmowie zdecydowanie odradzam aplikowanie do tej firmy.
e-mail: lukasz.zarebski@cavatina.pl
tel. kom: + 48 533 889 240
http://www.cavatina.pl
Po przepracowaniu pół roku niestety nie polecam. Z plusow: zupa za darmo, świetna sprawa bo przy tylu nadgodzinach (usunięte przez administratora) człowiek nawet nie ma czasu nic ugotować w domu. Z minusow: wspomniane wyżej nadgodziny, dużo stresu, brak poszanowania do wykonywanych obowiązków, słaba komunikacja, przy większości zadań brak feedbacku(usunięte przez administratora) brak stabilności. Młody, dynamiczny zespół? Przy takiej rotacji trudno żeby nie był młody. Ponoć firma jest dobra na start, jeśli chcesz się zrazić do zawodu to owszem. Życzę wytrwałości tym, którzy dalej próbują tam działać. Jak dla mnie wszystkie negatywne opinie o firmie, pomimo upływu czasu są prawdziwe i dzien złożenia wypowiedzenia był jednym z lepszych dni w tej pracy :)
Pracuję od 3 miesięcy w contencie - praktycznie w pełni zdalnie (dojeżdżam 2 razy w miesiącu), ponieważ mieszkam daleko - bardzo fajnie, że jest taka możliwość, super sprawa. Z tego co widzę, w firmie rzeczywiście panuje na ogół miła atmosfera. Na początku było trochę chaosu, z którego musiałam się mozolnie wygrzebywać, ale po zrozumieniu, kto, co, jak wszystko działa itp. jest ok. Praca bardzo mi się podoba, przy czym zaznaczam, że nie mam kontaktu z klientem. :) Czasem bywa gorąco, jeśli chodzi o liczbę zadań/terminy, ale tak jest pewnie wszędzie. Darmowe śniadania i zupa na obiad - fajny pomysł. IMO trochę szwankują benefity, a dokładniej - te "kulturowe". Uważam, że zamiast wspólnej puli, z której pieniądze wydzielane są na nie wiadomo jakich zasadach, każdy powinien otrzymywać pewną sumę/liczbę punktów. Podobnie, dziwne jest, że dostajesz 1000 zł na wieczór kawalerski/panieński, a także jako nagrodę pocieszenia w przypadku rozwodu, ale kiedy bierzesz ślub - już nie... ^^' Poprosiłam o umowę o pracę i po okresie próbnym taką dostałam. Ogólnie bardzo na plus, mam nadzieję, że zostanę w tej firmie na dłużej. :)
Pracuje w SALESmango około 4 miesięcy. Początki bywały trudne i uważam że cały system onboardingu mogłby zostać poprowadzony lepiej. Jako osoba który pierwszy raz miała styczność z sprzedażą oraz o całym SaaS industy, miała wiedzę raczej zerowa, przez co początek był dość trudny i wymagający. Wsparcie przełożonych oraz bardziej doświadczonych współpracowników, rodzinna atmosfera i wszechogarniające wsparcie było świetną kontrą. Darmowe śniadania, lunche, piwne piątki to bardzo miły akcent. Ciekawy sysytem prowizji. Świetne możliwości rozwoju - juz w pierwszych miesiącach dostałem możliwość szkolenia się i perpektywy awansu na Seniora! Polecam!
Pracę zacząłem kilka miesięcy temu, od samego początku pozytywna atmosfera w firmie zrobiła na mnie duże wrażenie. W firmie na próżno szukać korporacyjnego sztywniactwa, ludzie są dla siebie mili i w relacjach pomiędzy pracownikami można poczuć luz. Codzienne zadania są wymagające i pozwalają się wiele nauczyć w krótkim odstępie czasu. Niestety pracy jest dużo i trzeba pilnować terminów, ale mając jakiś problem zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie nam służył pomocą.
Pracuje od kilku miesiecy. Zostalam trzykrotnie przeniesiona na inne/podobne stanowisko- i swietnie! Mam mozliwosc nauki innych dotad nieznanych mi zagadnien. Jest stres, jest pogon za rezultatem, trzeba byc "ogarnietym", ale pracuje sie swietnie w miedzynarodowej ekipie! Czy podobala mi sie nauka "Elevator Pitch" na poczatku onboardingu? NIE ,ale docenilam znajomosc tego przy pierwszym spotkaniu z klientem! Co podoba mi sie najbardziej? Produkt- pracowlam z roznymi platformami i ta zdecydowanie daje satysfakcje w sprzedazy!(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SALESmanago | Customer Engagement Platform?
Zobacz opinie na temat firmy SALESmanago | Customer Engagement Platform tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 113.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SALESmanago | Customer Engagement Platform?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 97, z czego 71 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SALESmanago | Customer Engagement Platform?
Kandydaci do pracy w SALESmanago | Customer Engagement Platform napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.