Opinie o PKP Cargo w Katowice

1.4/5
Na podstawie 283 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie PKP Cargo. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie PKP Cargo na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PKP Cargo w Katowice

niak

sitwa, kolesiostwo i układy w tej firmie ale tak będzie jeszcze długo bo fundamenty tutaj są już rodowodem z lat 50 a to wszystko na stanowiskach to tylko pociotki czerwonych

Taleb
Pracownik
@niak

Pelna zgoda ta firma to jest farsa zarobki dramat aparat etatystyczno biurokratyczny rozbudowany do granic absurdu praca nierozwojowa

Pracownik
Pracownik

PKP CARGO wprowadza program naprawczy - wysyła 30% załogi na nieświadczenia. A w praktyce wygląda to tak : na nieświadczenia są wysyłani pracownicy , którzy zarabiają dla firmy : maszyniści rewidenci , ustawiacze , pracownicy warsztatowi, a pracownicy administracji w Centrali ( Dyrektorzy, Naczelnicy Wydziałów , Inspektorzy i menadżerowie którzy nic nie wnoszą do Firmy tylko generują koszty dalej pracują i naciągają firmę na koszty. A zakłady z powodu już braków maszynistów bo odchodzą z firmy bo nie chcą być na nieświadczeniu nie obsadzają pociągów które mogły przynosić zysk. WSTYD prezesie , że t5ak podeszłeś do sprawy :-

Joanna
Inne

@manewrowy zarobek Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat warunków pracy na tym stanowisku? Czy oprócz podstawowego wynagrodzenia można również liczyć na premię lub dodatki w postaci pakietu socjalnego/benefitów?

Manewrowy
Pracownik
@Manewrowy

Najlepiej na kwk Sośnica, praca lekka łatwa i przyjemna:-) (usunięte przez administratora)

darek Nowy wpis
Inne

wczoraj 21-11-24 miała miejsce taka sytuacja o godzinie 17:20 miał jechać pociąg do Płocka po godzinnym opóźnieniu ludzie powsiadali do pociągu nagle jakiś (usunięte przez administratora) w pociągu powiedział ,że jest awaria i ludzie maja wysiadać , więc panika szukanie innych połączeń rozmowa zamieszanie w skrócie i co się okazało że pociąg pojechał sobie a ludzie zostali na peronie bez możliwości powrotu do domu bo nie mieli jak się dostać np. do Żor ani zwrotu pieniędzy bo co oni mogą za to jak mówili w informacji proszę o wyciągnięcie konsekwencji tego (usunięte przez administratora) który to ogłosił

Anonim z Cargo Nowy wpis
Pracownik

Pracuje w PKP Cargo od 1,5 roku, zdobywając licencję, co jest jedynym plusem. Niestety, doświadczenie to było dramatyczne. W firmie panuje (usunięte przez administratora) brak wsparcia dla pracowników i fatalne warunki pracy. Zarobki są niewystarczające, a związek zawodowy nie pomaga. W pracy panuje chaos, a niekompetentni pracownicy sprawiają, że atmosfera jest przygnębiająca. Młodsze pokolenie maszynistów jest źle traktowane, a starsi pracownicy niechętnie dzielą się wiedzą. Co gorsza, instruktorzy i maszyniści, którzy powinni pełnić rolę mentorów, często niszczą młodych szkolących się psychicznie i mentalnie. Wiele osób, które zaczynają swoją karierę w PKP Cargo, zmaga się z ogromnym stresem i brakiem wsparcia, co prowadzi do wypalenia zawodowego i rezygnacji z pracy w tej firmie. Zdecydowanie odradzam pracę w PKP Cargo. Sytuacja w firmie jest beznadziejna, a perspektywy rozwoju znikome. Ocena: 0/10. Omijajcie tę spółkę.

Leon Nowy wpis
Pracownik

Bardzo fajna praca taka rozwojowa polecam każdemu kadra młoda wykształcona inteligentna polecam zwłaszcza Legnicę maszyny ultra nowoczesne wszystko skomputeryzowane sterylne warunki pracy

Marian Uberman Nowy wpis
Pracownik

Firma absolutnie nie dała rady w zderzeniu z nowoczesnością. Utrzymywanie tych samych związkowych pysków jak kierownictwo Biura Nadzoru Operacyjnego od kilku lat odbiło się tragicznie na kondycji spółki. Doktorek i spółka utrzymują tych dwóch chyba tylko po to żeby dalej zaniżać jej wartość przed prywatyzacją. W momencie wzmożonego zapotrzebowania na podejmowanie trudnych decyzji Dyrektorek uciekł na lewe L4 bo bał się konsekwencji (usunięte przez administratora) zarządu. Pomyślcie jakim trzeba być "fachowcem" żeby zostać zdegradowanym przez nominantów (usunięte przez administratora) Omijać szerokim łukiem jeśli macie godność i szanujecie własny czas. Wynagrodzenie w zależności jak dobrze żyje się z Dyrektorem. Dla przykładu koleżanka dyrektora z liceum otrzymała awans na menedżerskie stanowisko i sowitą podwyżkę, a jej głównym zadaniem była nienaganna prezencja. Poniżanie ludzi to codzienność. Wszystkie działania akceptowane przez wielkiego reformatora i jego kolegów.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Deklaracja S

Pytania

Ile odpalę

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Joanna
Inne

@manewrowy zarobek Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat warunków pracy na tym stanowisku? Czy oprócz podstawowego wynagrodzenia można również liczyć na premię lub dodatki w postaci pakietu socjalnego/benefitów?

manewrowy zarobek
@Joanna

A czemu pytasz? Chcesz się zatrudnić na tym stanowisku?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kepasa
@Joanna

Dodatki w Cargo Service? Owszem są: premia uznaniowa- 10-20 zł brutto, a dla uprzejmych donosicieli ok 50 zł brutto; wczasy pod gruszą- 300 zł brutto; premia świąteczna 150-200 zł brutto. Przed podpisaniem umowy padały obietnice, że po egzaminie dostaniemy 2500 zł brutto, a dostaliśmy tylko 2200. Mówili nam, że praca przyjemna, bo głównie będziemy leżeć, a raz na jakiś czas przestawimy jakiś wagon. Realia okazały się inne, non stop w torach w deszczu, śniegu, przy mrozach. W przerwach od przetoku wysyłano nas do czyszczenia i drutowania wagonów. Telefon prywatny stał się służbowym. Gdy brakowało ludzi, to ściągano nas do pracy na nadgodziny, które zamiast do wypłaty szły do wybrania. CS nie szanuje swoich pracowników- nie polecam!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Manewrowy
@manewrowy zarobek

Niejest tak zle. Niedziele i świąteczne setki. Praca lekka. Dofinansowania do wczasów, i koloni dla dzieci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kjjhuu
@Joanna

as se pakiety znalazla

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zulu Gula
@Manewrowy

"Nie jest tak źle... Praca Lekka." Dobry dowcip, lekka praca to chyba na bocznicy KWK Makoszowy, bo ją zamknęli. Zapraszamy na Bielszowice, Budryk, Łagiszę, czy Sławków, jak tam popracujesz to wtedy porozmawiamy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Manewrowy
Pracownik
@Manewrowy

Najlepiej na kwk Sośnica, praca lekka łatwa i przyjemna:-) (usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

pracownik
Pracownik

DOKŁADNIE! To ich należy zwolnić, a nie zwyklych pracownikow, którzy są podstawą tej firmy!

anonim
Pracownik
@pracownik

Są nietykalni.Właśnie 16,września dostałem wypowiedzenie po 49 latach pracy i 35 latach pracy jako brygadzista.W wypowiedzeniu była cena pracy pracownika przeprowadzona przez przełożonego .Gratuje

@
Inne

Proszę o przyciszenie sygnałów dźwiękowych bo nie idzie spać dzieci zatykaja uszka palcami i uciekają do domu z płaczem i się pytają dlaczego tak głośno a było przedtem ciszej cieszyły się że jedzie pociąg a teraz uciekają z całym szacunkiem proszę o przyciszenie starsze osoby też to drażni nigdy tak nie było

Anonim
Pracownik

Jestem pracownikiem i cieszę się że firma być może zbankrutuje. Ciężko się pracuje kiedy instruktorem zostaje kolega poprzedniego instruktora ( oficjalnie musi zdać egzamin ale nikt w przypadku mianowania na instruktora nie oblewa go). Taki człowiek nie ma żadnych szlaków oprócz kilku w promieniu do 30km ale jest na tyle bezczelny że rozmawiając z maszynistami którzy jeżdżą daleko twierdzi że fajnie jest jeździć bo czas szybko mija.kuriozum polega na tym że on powinien czuwać aby ludzie szlaki mieli i do niego można się z tym problemem zwracać. Fajnie że jak cargo być może upadnie być może zrestrukturyzuje nie będzie miejsca dla takich kmiotów. Firma nie jest dla ludzi młodych kreatywnych. Nie uczy niczego oprócz cwaniactwa trzeba być głupim aby tu jeździć bo jeszcze do niedawna bardziej opłacało się stać w miejscu bo za kilometry liczono kilka groszy. Tutaj trzeba czekać aż z hukiem to padnie

Pracownik
Pracownik

PKP CARGO wprowadza program naprawczy - wysyła 30% załogi na nieświadczenia. A w praktyce wygląda to tak : na nieświadczenia są wysyłani pracownicy , którzy zarabiają dla firmy : maszyniści rewidenci , ustawiacze , pracownicy warsztatowi, a pracownicy administracji w Centrali ( Dyrektorzy, Naczelnicy Wydziałów , Inspektorzy i menadżerowie którzy nic nie wnoszą do Firmy tylko generują koszty dalej pracują i naciągają firmę na koszty. A zakłady z powodu już braków maszynistów bo odchodzą z firmy bo nie chcą być na nieświadczeniu nie obsadzają pociągów które mogły przynosić zysk. WSTYD prezesie , że t5ak podeszłeś do sprawy :-

Błażej
Były pracownik

Firma blokuje możliwość rozwoju, brak przyszłości dla pracownika. Kadra żyje w (usunięte przez administratora)zarobki też zatrzymały się w tamtej epoce jeżeli jesteś człowiekiem jakąkolwiek wiedzą techniczną a nie aplikujesz na stanowisko maszynisty omijaj to miejsce

Wenzi
Pracownik
 Pytanie
@Błażej

Znasz jakąś firmę prywatną która zrobiłaby mi licencję maszynisty ?

cargul
Pracownik

dokładnie kolesiarstwo na każdym kroku od naczelników po dyspozytorów każdy ma swojego kolesia nie będziesz kolesiem ze związku to będziesz pomiatany jak (usunięte przez administratora) najlepiej mają kolesie ze związku najlepsze fuchy nic nie umią i nic nie wiedzą wystarczy że dobrze piją nigdzie nie pojedzie najlepiej po szopie i koło komina dalej szlaku nie ma ha ha chociaż w cargo nie opłaca się jeździć bo za ja jazdę nie płacą lepiej postać najlepiej 12 h i to samo zarobisz. Bo nawet jak byś chciał jeździć to po co gdzie nie pojedziesz nie ma auta i nikt się tobą nie interesuje jak masz do domu wracać. Maszyny złomy a instruktory pwp sprawdzają najważniejsze ha ha. Pieniądze słabe za taką poniewierkę odpowiedzialność i stres i zawsze wszystko będzie na ciebie tylko maszynistę karają straszą i pieniądze biorą tak w tej firmie jest.

Od dwóch lat samodzielny maszy
Pracownik
 Pytanie

Zarobki ? Około 5500-6000zł na rękę. Do tego dochodzi staż pracy - co roku 1,5% premii stażowej, maksymalnie 33% po 22 latach.

Karol
Pracownik
@cargul

Dokładnie tak jak napisałeś. Maszyny złomy, praktycznie nigdy nie jest tak, że wszystko na nich działa jak należy, a jak odmówisz przyjęcia to ci dyspozytorzy płaczą do słuchawki, że nie mają innej maszyny, a pociąg super duper pilny. Jak gdzieś utkniesz i już nie ma pociągu powrotnego wszyscy mają to w (usunięte przez administratora) a jak pokwitujesz w wykazie 17 - 18 godzin to wtedy dzwonią i się pytają co się stało, bo sekcja dochodzenia ma.

Edyta
Inne

O co chodzi z tymi nadgodzinami, są tylko dla chętnych? Chodzi o stanowisko manewrowy, tam akurat nic o nadgodzinach nie wspomnieli. Ale tu widzę, że ktoś narzekał, że nie może pracować w dodatkowych godzinach, jakby to było dla wybranych czy coś. Znaczy nie przymuszają do zostawania dłużej?

Od dwóch lat samodzielny maszy
Pracownik
@Edyta

Zależy od miejsca pracy. Sekcja Rybnik przyjęłaby cię z pocałowaniem ręki - w Rybniku Towarowym są straszne braki na dniówkach jesli chodzi o manewrowych. Nadgodziny czasem wpadają a czasem nie - zależy od szefa - czasem do wybrania a czasem możliwość wyjścia w nadgodzinach za pieniążki. Więc nikt cię nie zmusi do przyjścia w nadgodzinach, tutaj raczej ludzie chcą zrobić nadgodziny bo to zawsze dodatkowy pieniądz. I nie jest to forma nadgodzin jako godziny po 12h służbie a raczej przyjście na dodatkową 12h służbę w inny wolny dzień.

Od dwóch lat samodzielny maszy
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem jak określić braki w Rybniku, cały czas są przyjęcia, fakt faktem z własną licencją pewnie milej widziani byliby ludzie ale licencje też cargo jest w stanie zrobić. Trzeba się liczyć oczywiście z umową lojalnościową na 3 lata od zdania egzaminów. Jak mieszkasz w okolicach Rybnika to prace dostaniesz w Rybniku, jak Kędzierzyna to w Kędzierzynie, Gliwice, Czechowice, Bielsko to samo. Raczej nie ma problemu z pracą. Nadgodziny? Nie decyduje o nich szef a raczej dyspozytor lub planista - czasem zaproponuje nadgodziny ale nic na siłę. Jest sezon urlopowy, świąteczny to nadgodzin jest więcej, dodatkowe uprawnienia na przykład na Dragona/Vectrona/ET22-20xx i aktualnie inni nie mają "przejścia" czyli czasu wypoczynku równego 12h to zaproponuję je Tobie (nadgodziny). Stawki ci nie podam bo każda służba jest inna - możesz zrobić służbe od 8 do 12h, w tym na lokomotywie być od 4 do 12h (a pogotowie bez pojazdu, pasażer do pracy czy czas na maszynie są inaczej płatne). Możesz trafić na nadgodziny 50/100 w dni "robocze", albo 100/200 w dni DS/DN/DW5 (czyli przysługujące ci dni wolne) - 12h w dzień wolny to średnio koło 450/500zł na rękę.

Karol
Pracownik
@Od dwóch lat samodzielny maszy

To macie zdecydowanie lepiej niż u mnie Północnym. W Północnym o jakichkolwiek nadgodzinach można pomarzyć. Ostatnio nawet za "ogony" nie płacą tylko każą odbierać. Pracy przewozowej jest bardzo mało, za to w biurach ludzi patrzących się w okno tłumy. Smutna prawda jest taka, że PKP Cargo bez poważnej restrukturyzacji niedługo upadnie i nie ma sensu aplikować o pracę tutaj. Pozdrawiam

niak

sitwa, kolesiostwo i układy w tej firmie ale tak będzie jeszcze długo bo fundamenty tutaj są już rodowodem z lat 50 a to wszystko na stanowiskach to tylko pociotki czerwonych

mechnik
@niak

Maszynista 44 stażu, 37 jazdy na PKP popiera słowa

Haah
@mechnik

No jak maszynista 44 lata stażu z wąsem popiera to musi być coś.

Janusz
Pracownik
 Pytanie
@mechnik

No słowo takiego fachury to jest coś ????????????

SK
Były pracownik
@niak

Witam pracowałem i zgadzam się z tą opinią mało tego dodam więcej mobbing jest na porządku dziennym i dla tego trzasnąłem drzwiami i tyle mnie widziała ta hołota . Pozdrawiam serdecznie J.Ch pracującego J.Sz.

GK
Pracownik
@SK

Brawo za odwagę!

Ponad 43tys. miesięcznie !!!
Kandydat
@niak

Bawor, Kozendra,Borowiec, Fingas ponad 43tys. zł miesięcznie! Załącznik nr 2 (usunięte przez administratora)

Dobry
Pracownik
@niak

Racja

Leszek cargo
Pracownik
@GK

To prawdziwa odwaga napisać coś z anonimowego konta. To może wywołać rewolucję

pracownik
Pracownik
@niak

A największą sitwę tworzy ZZ "S" , którzy kryją kombinatorstwo i (usunięte przez administratora) swoich członków, ale przy awansach nie chcą żeby wszyscy pracownicy dostali równo ( bo inflacja jest taka sama dla wszystkich ) tylko chcą tworzyć widełki żeby swoim nierobom i kombinatorom dać więcej za przyzwoleniem kierownictwa zakładu bo są na "USŁUGACH S" -:(

Piotr
Pracownik
@niak

Koledzy, koleżanki, znajomi i Ci co lubią podlizywać się władzy mają szansę zrobić karierę w PKP CARGO. Jeżeli brak powyższego, a do tego wiesz za co jesteś odpowiedzialny i wykonujesz pracę sumiennie i przepisowo jesteś na przegranej pozycji, bez premii uznaniowej, nadgodzin itp., Dostają wymienieni na wstepie

Taleb
Pracownik
@niak

Pelna zgoda ta firma to jest farsa zarobki dramat aparat etatystyczno biurokratyczny rozbudowany do granic absurdu praca nierozwojowa

StefanR
Kandydat
 Pytanie

Witam jakie są zarobki na stanowisku specjalisty w biurze?

prawieemeryt
Pracownik

W spółce na wielu stanowiskach jest na obecny front zleconych przewozów i perspektyw za duże zatrudnienie. Wystarczy popatrzeć na ilość czasu bezczynności tych pracowników. Tracą na tym w skutkach wszyscy, mniej przez to zarabiając! Konieczna jest tak na już restrukturyzacja zatrudnienia!! Należy też zmienić postanowienia statutu Spółki i regulaminu wyborów do Rady nadzorczej, tak aby nie było trzymania dwóch srok za ogon, czyli pełnienia funkcji związkowca i jednocześnie członka Rady nadzorczej! To jest patologiczny stan. Osoba taka zarabiając krocie nigdy nie wczuje się w sytuację zwykłego pracownika. Nigdy!!

Pytanie
 Pytanie

Czy w PKP Cargo jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

OZ
Pracownik
@Pytanie

Nie, króluje tendencja zamiatania pod dywan. Wspierania (usunięte przez administratora). Akceptacja nadużyć ze strony przełożonych, łamanie zasad, praw przez nich. Jedyne, co się liczy to układy, konszachty związkowe. Wiedza i umiejętności są dewaluowanie w zależności od prywatnych sympatii kierownictwa bądź członków związków...

prawieemeryt
Pracownik

W spółce na wielu stanowiskach jest na obecny front zleconych przewozów i perspektyw za duże zatrudnienie. Wystarczy popatrzeć na ilość czasu bezczynności tych pracowników. Tracą na tym w skutkach wszyscy, mniej przez to zarabiając! Konieczna jest tak na już restrukturyzacja zatrudnienia!! Należy też zmienić postanowienia statutu Spółki I regulaminu wyborów do Rady nadzorczej, tak aby nie było trzymania dwóch srok za ogon, czyli pełnienia funkcji związkowcai jednocześnie członkaRady nadzorczej! To jest patologiczny stan. Osoba taka zarabiając krocie nigdy nie wczuje się w sytuację zwykłego pracownika. Nigdy!!

anonim
Inne

Znalazłem ofertę pracy dla magazyniera. W opisie jest mowa, że praca jest w Katowicach i / lub Wrocławiu. Czy mam rozumieć, że trzeba się liczyć z kursowaniem między tymi dwoma miastami? Czy raczej jest się na stałe przydzielonym do jednego z nich?

Od dwóch lat samodzielny maszy
Pracownik
@anonim

Na stałe - masz swój magazyn, czasem może trzeba podjechać autem służbowym np do swojego zakładu pracy (nie mówię o sekcji) - u nas jest to Rybnik, zakład w Tarnowskich Górach. I tam wydajesz ciuchy, materiały - w zależności za co byś odpowiadał.

Anon
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy warto aplikować na stanowisko elektromonter taboru kolejowego? Zauważyłem ogłoszenie i zastanawiam się czy warto, jakie zarobki itd. poproszę o konkretne odpowiedzi, pozdrawiam:)

Mariola
Pracownik

Nie polecsm nikomu chyba ze chcecie zarabiac drobniaki i robic wszystko za wszystkich

Ciekawy
Inne

Proponują pracę jako robotnik torowy czyściciela wagonów z możliwością kursu na manewrowego proszę o opinie obecnych lub byłych pozdrawiam.

Zostaw merytoryczną opinię o PKP Cargo - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKP Cargo?

    Zobacz opinie na temat firmy PKP Cargo tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 68.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Cargo?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 3 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Cargo?

    Kandydaci do pracy w PKP Cargo napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii