Opinie o Masarnia - Sławomir Sygocki w Dąbrowa Nowa

3/5
Na podstawie 7 ocen.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Masarnia - Sławomir Sygocki. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Masarnia - Sławomir Sygocki na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Masarnie - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Masarnia - Sławomir Sygocki w Dąbrowa Nowa

Klientka
Inne

Dziś w sklepie na Michałowie tam gdzie są dwie panie (jedna z nich z zawsze długimi, sztucznymi paznokciami brr) sprzedała mi wędlinę z włosem. Do tego drugiego sklepu na Michałowie gdzie są trzy ekspedientki nie chodzę, ponieważ są one bardzo głośne, niemiłe i opryskliwe dla siebie i klientów (szczególnie ta gruba).

P.
Pracownik
@Klientka

Jak się może Pani nie zgodzić ze mną na temat tego drugiego sklepu (2 ekspedientki) skoro napisałam, że się nie wypowiem bo tam nie robię zakupów. Tam nie uczęszczam więc to logiczne, że zdania nie mam. Neguję tylko pani opinię nt. sklepu w głównej części targu.

Jakub Nowy wpis
Inne

Dobra a może tak jakiś pracownik się wypowie czy poleca firmę jako miejsce pracy? Szukam pierwszej pracy więc chcę trafić gdzieś gdzie nie będą mnie wykorzystywać. Póki co wszyscy oferują mi umowę zlecenie...

Klientka
Inne

Dziś w sklepie na Michałowie tam gdzie są dwie panie (jedna z nich z zawsze długimi, sztucznymi paznokciami brr) sprzedała mi wędlinę z włosem. Do tego drugiego sklepu na Michałowie gdzie są trzy ekspedientki nie chodzę, ponieważ są one bardzo głośne, niemiłe i opryskliwe dla siebie i klientów (szczególnie ta gruba).

P. Nowy wpis
Inne
@Klientka

W kwestii dot. sklepu gdzie są 3 Panie ekspedientki nie mogę się z Panią zgodzić. Są one bardzo uprzejme. Bardzo często robimy zakupy w tym sklepie, zawsze miło i przyjemnie. Co do tego drugiego sklepu się nie wypowiem bo akurat tam nie chodzę.

Klientka Nowy wpis
Inne
@P.

Nie zgodzę się z pani opinią od kilku lat robię zakupy w tym sklepie gdzie są dwie ekspedientki i jestem zadowolona zarówno z obsługi ( pani jest bardzo miła) jak i estetyki, czystości jaka tam panuje (zwracam bardzo uwagę na te rzeczy) i co więcej towar jest świeży, pani zawsze dobrze doradzi i nigdy się nie zawiodłam. Co do drugiego sklepu nie wiem jaka jest atmosfera nie robię tam zakupów.

P. Nowy wpis
Pracownik
@Klientka

Jak się może Pani nie zgodzić ze mną na temat tego drugiego sklepu (2 ekspedientki) skoro napisałam, że się nie wypowiem bo tam nie robię zakupów. Tam nie uczęszczam więc to logiczne, że zdania nie mam. Neguję tylko pani opinię nt. sklepu w głównej części targu.

Zadowolony
Inne

Zamawialiśmy wędlinę na stół wiejski na tej hali gdzie dyskoteka jest na górze i byliśmy bardzo mile zaskoczeni obsługa pani która nam wszystko super doradziła i podpowiedziała co ma znajdować się na tym stole tak by niczego nie zabrakło . Bardzo pani dziękujemy wszystko było smaczne i świeże.Pozdrawiamy

Paweł
Inne
 Pytanie

Witam może ktoś chętnie wypowie się jak doceniani są pracownicy np.na święta ??Czy otrzymują jakieś paczki lub symboliczną premie świąteczna?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Masarnia - Sławomir Sygocki.
Karol
Inne

Witam nie wiem czy tę opinie docierają do samych państwa Sygockich,ale chciałbym przekazać im iż jestem od kilku ładnych miesięcy klientem wraz z żoną i jej mama stoiska na RHM ,jestesmy nieziemsko zadowoleni z obsługi na tym stoisku.W szczególności ogromny szacunek dla blondynek za ich pracę one działają tam jak dwie maszyny ,nie omijając reszty ekspedientek które również starają się i wykonują dobrze są prace.Wiec chciałem podzielić się z państwem swą opinia i powiedzieć że na dzień dzisiejszy jest naprawdę niewiele takich pracowników jak te dwie panie.Pozdrawiam je serdecznie i życzę wytrwałości w dalszej pracy.

Zadowolony klient
Pracownik

Witam od paru tygodni już nie chodziłem do sygockiego na małą hale ze względu na tą opryskliwa blondynę ,ale wczoraj robiłem zakupy i aż się ucieszyłem jak zobaczyłem starsza panią za ladą , miła, uśmiechnięta widać że robi to z serca już teraz będę tam robil zakupy pozdrawiam i panie sygocki dobra decyzja zwalniając blondynę

Klient
Inne

Sklep sam w sobie na dobrym poziomie wszystko smaczne ale obsługa zostawia wiele do życzenia . Sklep na targu Wernera mała hala ,pani w blond włosach bardzo opryskliwa i nie miła dla klientów, byłam świadkiem jak dziś potraktowała starsza kobietę która tylko zapytała o to czy pokroi jej wędlinę. Naburmuszona zaczęła narzekać na to jak bardzo jest zmęczona i o której to ona nie zaczyna pracy …wydzierając się przy tym na starszą panią . Pani chyba potrzebny jakieś szkolenie z dobrych manier… a jak jej się nie chce pracować nie musi ,nikt jej na siłe tam nie trzyma . Żenada zero szacunku dla klienta !!!

Klientka sklepu
Inne
@Klient

Ja również byłam klientka małej hali na Wernera ,ale po pewnej sytuacji nie będę dokładnie opisywała ,zaczęłam chodzić na tę nową halę RHM.Tam dziewczynki są ciągle uśmiechnięte, żartują i zawsze coś doradza.W tym przedświątecznym szale gdzie kolejka była ogromna bodajże we czwartek po godzinie 6 rano,nawet nie odczułam czasu spędzonego w tej kolejce ponieważ panie tak się uwijały z obsługą ,więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć że reszta ekspedientek powinna być oddana im na przeszkolenie .Panie Sygocki wielu by dało dużo by mieć takie dziewczyny jak na tej hali ,zaangażowane w to co robią szybkie,sprawne i uśmiechniete.Warto doceniać takich ludzi.Zadowolona jestem z ich obsługi bardzo i dlatego tam wracam.????

Kamil 92
Inne
@Klientka sklepu

Byłem klientem sklepów Sygockiego na Wernera. Co do obsługi na hali RHM mam wiele zastrzeżeń, przede wszystkim do Pani niskiej blondynki w krótkich włosów. Bardzo opryskliwa, zero szacunku dla współpracowników. Nieraz byłem świadkiem niestosownych odzywek do koleżanek jak i klientów. Zmieniłem sklep na Fenix i nie żałuję. Panie obie bardzo miłe, zawsze uśmiechnięte aż chce się robić zakupy. Panie Sygocki więcej takich ekspedientek.

Pani
Inne
@Kamil 92

Panie Kamilu jestem klientka RHM od samego początku i zakupy robię 2 razy w tygodniu i nie mogę złego słowa powiedzieć na żadną z tych pań poniewaz to jedyne stoisko na którym wiele razy się uśmiałam z poczucia humoru właśnie tej bladynki która po prostu panu do gustu nie przypadla.Dziewczyny pełen szacunek dla was za wykonywaną pracę .

Kotja
Inne
 Pytanie

Mięso wędliny świeże Kupuję tylko w sklepie Sygocki Niestety ekspedientki w sklepie jest ich 3 na targu Michałów przy obsłudze klienta są rozbawione,krzykliwe,opryskliwe uwagi wobec siebie. Może pracują tu razem za długo? Proponuję zmianę!

Gyt
Kandydat

Mięso nie świeże a wędliny popsute i niedobre nie polecam.

Olimp
Inne
@Gyt

Widze ze konkurecje bardzo boli, ze komus lepiej idzie sprzedaz niz jemu.A dodajac mieso i wedliny napewno sa swiezsze niz twoja zalosna opinia.

Józef
Inne

Wędliny smaczne i godne polecenia.A jeżeli chodzi o klimat w pracy to jak to w Radomiu.Tatałajstwo,brak kultury osobistej,wyzysk,i dziadostwo.Dlatego nie mieszkam i nie pracuje w Radomiu od kilkunastu lat.Ludzie z Radomia to prostaki i każdy w Polsce dobrze o tym wie.

Tinkiwinki
Inne
 Pytanie

A czego tyczy sie ta odpowiedz???

Izabela
Inne

Pani Marto proszę pisać jaśniej bo czytam i nadal niewiele wiadomo o co chodzi.

Zbigniew
Inne

Dzis bylem na zakupach na nowej hali na Wernara u "Sygockiego". Jak zawsze kolejka dluga, ale dziewczyny ktore tam pracuja sa niesamowicie szybkie, uwijaja sie by klient zbyt dlugo nie stal do tego sa bardzo mile, zawsze usmiechniete pomimo dasow i marudzenia klientow. Dziewczyny jestem pelen podziwu z jakim zaangazowaniem wykonujecie waszego w pracę. Pozdrawiam i oby tak dalej.

kolargol
Inne

Nie każdy będzie zadowolony z pracy bo niestety nie każdy pracuje tak jak tego firma oczekuje!

Nilola
Inne
 Pytanie

A przepraszam bardzo co Pani taka wnikliwa do czego to potrzebne wiedzieć? Z Inspekcji Pracy Pani jest?

Urszula
Inne
 Pytanie

Dzisiaj reklamowałam wczorajsze zakupy na stoisku RHM w Radomiu. Nie będę opisywać szczegółów dlaczego nie zgłosiłam od razu błędnego paragonu bo nie jest to istotne. Na paragonie nie zgadzały się dwie pozycje, dwukrotnie naliczono droższe produkty zamiast tych faktycznie kupionych. Kaszanka była policzona jak kiełbasa wiejska z oczkiem, nie 10,99 zł. za kg. a 24,99 zł., a wędzonka chłopska jak schab tradycyjny, nie 19,50 zł. za kg. a 27,99 zł. Jak pracownik może nie rozróżniać asortymentu swojego sklepu, co jest kaszanką, kiełbasą, wędzonką czy schabem? W masarni nie ma osoby, która ma nadzór nad poszczególnymi stoiskami, kontroluje pracowników i dba o dobrą opinię firmy. Rano zgłosiłam sprawę telefonicznie, zrobiłam zdjęcia paragonu i zakupów, chciałam je przekazać bo paragon dostarcza wielu informacji. Pani próbowała mnie połączyć z biurem bezskutecznie, a po kilku godzinach dostałam informację, że sprawę muszę wyjaśnić na miejscu, bo może to nie mój paragon? W czasach pandemii klienta z reklamacją wysyła się do sklepu zamiast w nowych technologiach rozpatrzyć sprawę. Nie ma w kontaktach tel. komórkowego ani adresu e-mail. Na miejscu nie zakwestionowano moich dowodów, zwrócono mi różnicę tak na chybił trafił (niecałe 11zł.), bo bez towaru trudno stwierdzić, w której pozycji była kaszanka, kiełbasa etc. i nic poza tym! Nawet nie usłyszałam słowa PRZEPRASZAM! Sugerowano, że powinnam zrozumieć ekspedientkę i być człowiekiem. Najlepiej przymknąć oczy na nieuczciwość pracowników i pozwolić się okradać. Po jednej stronie ja z budżetem emerytki, a po drugiej budżet Masarni. Prawdopodobnie na tym stoisku zakupów moja rodzina już nie zrobi, innych zaś uczulam aby sprawdzać paragony i zawsze je zabierać. Przypuszczam, że osób oszukanych w podobny sposób jest więcej, ale niewiele osób zgłasza reklamacje. Panie Sygocki jeśli zależy Panu na dobrej opinii swojej firmy proszę o wnikliwą analizę mojej opinii (dane kontaktowe pozostawiłam w rozmowie tel.)

Franek
Inne

Jakie umowy tu oferują?

ja
Inne

Kiedyś wędliny były lepsze, teraz niestety nie poleżą na drugi dzien już oślizgłe , przerzucam się na Żyłę

Ewa

Polecam! Wyroby bardzo smaczne! Wszystko ze smakiem a nie sama sól jak w innych masarniach.

ala

Niestety przez wiele lat kupuję u Sygockiego wyroby ale teraz tak się popsuły że nie poleżą na drugi dzień są obslizgłe, chemii bardzo dużo smak też nie ten. kończę kupowanie na tym stoisku.(usunięte przez administratora) Nie polecam już tych wyrobów.

Kazio

Witam wędlina bardzo świeża i smaczna kupuje już parę lat A przy okazji pozdrawiam Panią Kingę z wernera jest prześliczna i bardzo miła zawsze u niej robię zakupy nie wyobrażam sobie bez niej tego stoiska dziękuję za uśmiech zakochany Kazio

Katarzyna

Pan (usunięte przez administratora)to chyba zazdrosna konkurencja, a nie żaden klient. Ja kupuję u Sygockiego od kilku lat i uważam, że nie ma konkurencji smakowej i cenowej na radomskim rynku. Pozdrawiam panie ekspedientki że sklepu przy Chrobrego 46.

Pracownica

(usunięte przez administratora)o. Zatrudniaja osoby na pol roku i zwalniaja. Di tego Pani Julita tak wredna nie mila. Zwalniaja nie te osoby i zatrudniaja nowe stare nie milee

Zostaw merytoryczną opinię o Masarnia - Sławomir Sygocki - Dąbrowa Nowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Masarnia - Sławomir Sygocki?

    Zobacz opinie na temat firmy Masarnia - Sławomir Sygocki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Masarnia - Sławomir Sygocki?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Masarnia - Sławomir Sygocki
  • 41A
    26-631 Dąbrowa Nowa
  • NIP: 8121145670 REGON: 670995350
gemius

Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 103 758
  2. LinkedIn.com 2 913 894
  3. Pracuj.pl 2 743 308
  4. OLX.pl 2 427 246
Przejdź do nowych opinii