Dziś w sklepie na Michałowie tam gdzie są dwie panie (jedna z nich z zawsze długimi, sztucznymi paznokciami brr) sprzedała mi wędlinę z włosem. Do tego drugiego sklepu na Michałowie gdzie są trzy ekspedientki nie chodzę, ponieważ są one bardzo głośne, niemiłe i opryskliwe dla siebie i klientów (szczególnie ta gruba).
Dobra a może tak jakiś pracownik się wypowie czy poleca firmę jako miejsce pracy? Szukam pierwszej pracy więc chcę trafić gdzieś gdzie nie będą mnie wykorzystywać. Póki co wszyscy oferują mi umowę zlecenie...
Dziś w sklepie na Michałowie tam gdzie są dwie panie (jedna z nich z zawsze długimi, sztucznymi paznokciami brr) sprzedała mi wędlinę z włosem. Do tego drugiego sklepu na Michałowie gdzie są trzy ekspedientki nie chodzę, ponieważ są one bardzo głośne, niemiłe i opryskliwe dla siebie i klientów (szczególnie ta gruba).
W kwestii dot. sklepu gdzie są 3 Panie ekspedientki nie mogę się z Panią zgodzić. Są one bardzo uprzejme. Bardzo często robimy zakupy w tym sklepie, zawsze miło i przyjemnie. Co do tego drugiego sklepu się nie wypowiem bo akurat tam nie chodzę.
Nie zgodzę się z pani opinią od kilku lat robię zakupy w tym sklepie gdzie są dwie ekspedientki i jestem zadowolona zarówno z obsługi ( pani jest bardzo miła) jak i estetyki, czystości jaka tam panuje (zwracam bardzo uwagę na te rzeczy) i co więcej towar jest świeży, pani zawsze dobrze doradzi i nigdy się nie zawiodłam. Co do drugiego sklepu nie wiem jaka jest atmosfera nie robię tam zakupów.
Jak się może Pani nie zgodzić ze mną na temat tego drugiego sklepu (2 ekspedientki) skoro napisałam, że się nie wypowiem bo tam nie robię zakupów. Tam nie uczęszczam więc to logiczne, że zdania nie mam. Neguję tylko pani opinię nt. sklepu w głównej części targu.
Hej, nie widzę tu takiej opinii a parę dni temu zostało dodane ogłoszenie dla pracownika fizycznego masarni. Znam kogoś kto może by chciał z niej skorzystać ale czy możecie najpierw bardziej szczegółowo opisać jak taki przykładowy dzień z pracy może wyglądać? nie dźwiga się przez cały czas?
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Masarnia - Sławomir Sygocki?
Zamawialiśmy wędlinę na stół wiejski na tej hali gdzie dyskoteka jest na górze i byliśmy bardzo mile zaskoczeni obsługa pani która nam wszystko super doradziła i podpowiedziała co ma znajdować się na tym stole tak by niczego nie zabrakło . Bardzo pani dziękujemy wszystko było smaczne i świeże.Pozdrawiamy
O symbolicznej premii świątecznej do teraz nikt niczego nie napisał? po prostu padło takie zapytanie jakiś czas temu. mnie wobec tego zaczyna zastanawiać sytuacja związana z nowym rokiem. czy wiecie jakich warunków pracy można się przy tym spodziewać? Są zaplanowane jakieś konkretne zmiany?
Witam może ktoś chętnie wypowie się jak doceniani są pracownicy np.na święta ??Czy otrzymują jakieś paczki lub symboliczną premie świąteczna?
Nie wiem jak bardzo wygląd, który ktoś tu przytoczył wpływa znacząco na warunki pracy ale jaka ogólna atmosfera teraz występuje pomiędzy samymi pracownikami? ktoś tu o premiach pisał a mnie przy tym sama integracja by ciekawiła. Są jakieś imprezy lub cokolwiek czy nie ma zbytnio czasu?
Myślicie, że przy takich rekomendacjach od klientów mogą wpadać również premie dla samych polecanych pracowników? :D przyznam, że z przypadku tu jestem ale zaciekawiła mnie ta ostatnia opinia. wracając jednak do tamtych premii to była o nich już mowa czy nie bardzo?
Witam nie wiem czy tę opinie docierają do samych państwa Sygockich,ale chciałbym przekazać im iż jestem od kilku ładnych miesięcy klientem wraz z żoną i jej mama stoiska na RHM ,jestesmy nieziemsko zadowoleni z obsługi na tym stoisku.W szczególności ogromny szacunek dla blondynek za ich pracę one działają tam jak dwie maszyny ,nie omijając reszty ekspedientek które również starają się i wykonują dobrze są prace.Wiec chciałem podzielić się z państwem swą opinia i powiedzieć że na dzień dzisiejszy jest naprawdę niewiele takich pracowników jak te dwie panie.Pozdrawiam je serdecznie i życzę wytrwałości w dalszej pracy.
Witam od paru tygodni już nie chodziłem do sygockiego na małą hale ze względu na tą opryskliwa blondynę ,ale wczoraj robiłem zakupy i aż się ucieszyłem jak zobaczyłem starsza panią za ladą , miła, uśmiechnięta widać że robi to z serca już teraz będę tam robil zakupy pozdrawiam i panie sygocki dobra decyzja zwalniając blondynę
Czy to oznacza, że były jakieś rotacje parę tygodni temu? Nie udało mi się odszukać ogłoszenia a sama jestem ciekawa bieżących warunków pracy. Tam na hali to jedna osoba jest na zmianie czy więcej pracuje?
Czy pracownicy Masarnia - Sławomir Sygocki mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Sklep sam w sobie na dobrym poziomie wszystko smaczne ale obsługa zostawia wiele do życzenia . Sklep na targu Wernera mała hala ,pani w blond włosach bardzo opryskliwa i nie miła dla klientów, byłam świadkiem jak dziś potraktowała starsza kobietę która tylko zapytała o to czy pokroi jej wędlinę. Naburmuszona zaczęła narzekać na to jak bardzo jest zmęczona i o której to ona nie zaczyna pracy …wydzierając się przy tym na starszą panią . Pani chyba potrzebny jakieś szkolenie z dobrych manier… a jak jej się nie chce pracować nie musi ,nikt jej na siłe tam nie trzyma . Żenada zero szacunku dla klienta !!!
Ja również byłam klientka małej hali na Wernera ,ale po pewnej sytuacji nie będę dokładnie opisywała ,zaczęłam chodzić na tę nową halę RHM.Tam dziewczynki są ciągle uśmiechnięte, żartują i zawsze coś doradza.W tym przedświątecznym szale gdzie kolejka była ogromna bodajże we czwartek po godzinie 6 rano,nawet nie odczułam czasu spędzonego w tej kolejce ponieważ panie tak się uwijały z obsługą ,więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć że reszta ekspedientek powinna być oddana im na przeszkolenie .Panie Sygocki wielu by dało dużo by mieć takie dziewczyny jak na tej hali ,zaangażowane w to co robią szybkie,sprawne i uśmiechniete.Warto doceniać takich ludzi.Zadowolona jestem z ich obsługi bardzo i dlatego tam wracam.????
Byłem klientem sklepów Sygockiego na Wernera. Co do obsługi na hali RHM mam wiele zastrzeżeń, przede wszystkim do Pani niskiej blondynki w krótkich włosów. Bardzo opryskliwa, zero szacunku dla współpracowników. Nieraz byłem świadkiem niestosownych odzywek do koleżanek jak i klientów. Zmieniłem sklep na Fenix i nie żałuję. Panie obie bardzo miłe, zawsze uśmiechnięte aż chce się robić zakupy. Panie Sygocki więcej takich ekspedientek.
Panie Kamilu jestem klientka RHM od samego początku i zakupy robię 2 razy w tygodniu i nie mogę złego słowa powiedzieć na żadną z tych pań poniewaz to jedyne stoisko na którym wiele razy się uśmiałam z poczucia humoru właśnie tej bladynki która po prostu panu do gustu nie przypadla.Dziewczyny pełen szacunek dla was za wykonywaną pracę .
Mięso wędliny świeże Kupuję tylko w sklepie Sygocki Niestety ekspedientki w sklepie jest ich 3 na targu Michałów przy obsłudze klienta są rozbawione,krzykliwe,opryskliwe uwagi wobec siebie. Może pracują tu razem za długo? Proponuję zmianę!
Mięso nie świeże a wędliny popsute i niedobre nie polecam.
Wędliny smaczne i godne polecenia.A jeżeli chodzi o klimat w pracy to jak to w Radomiu.Tatałajstwo,brak kultury osobistej,wyzysk,i dziadostwo.Dlatego nie mieszkam i nie pracuje w Radomiu od kilkunastu lat.Ludzie z Radomia to prostaki i każdy w Polsce dobrze o tym wie.
A czego tyczy sie ta odpowiedz???
Pani Marto proszę pisać jaśniej bo czytam i nadal niewiele wiadomo o co chodzi.
Dzis bylem na zakupach na nowej hali na Wernara u "Sygockiego". Jak zawsze kolejka dluga, ale dziewczyny ktore tam pracuja sa niesamowicie szybkie, uwijaja sie by klient zbyt dlugo nie stal do tego sa bardzo mile, zawsze usmiechniete pomimo dasow i marudzenia klientow. Dziewczyny jestem pelen podziwu z jakim zaangazowaniem wykonujecie waszego w pracę. Pozdrawiam i oby tak dalej.
Nie każdy będzie zadowolony z pracy bo niestety nie każdy pracuje tak jak tego firma oczekuje!
A przepraszam bardzo co Pani taka wnikliwa do czego to potrzebne wiedzieć? Z Inspekcji Pracy Pani jest?
Dzisiaj reklamowałam wczorajsze zakupy na stoisku RHM w Radomiu. Nie będę opisywać szczegółów dlaczego nie zgłosiłam od razu błędnego paragonu bo nie jest to istotne. Na paragonie nie zgadzały się dwie pozycje, dwukrotnie naliczono droższe produkty zamiast tych faktycznie kupionych. Kaszanka była policzona jak kiełbasa wiejska z oczkiem, nie 10,99 zł. za kg. a 24,99 zł., a wędzonka chłopska jak schab tradycyjny, nie 19,50 zł. za kg. a 27,99 zł. Jak pracownik może nie rozróżniać asortymentu swojego sklepu, co jest kaszanką, kiełbasą, wędzonką czy schabem? W masarni nie ma osoby, która ma nadzór nad poszczególnymi stoiskami, kontroluje pracowników i dba o dobrą opinię firmy. Rano zgłosiłam sprawę telefonicznie, zrobiłam zdjęcia paragonu i zakupów, chciałam je przekazać bo paragon dostarcza wielu informacji. Pani próbowała mnie połączyć z biurem bezskutecznie, a po kilku godzinach dostałam informację, że sprawę muszę wyjaśnić na miejscu, bo może to nie mój paragon? W czasach pandemii klienta z reklamacją wysyła się do sklepu zamiast w nowych technologiach rozpatrzyć sprawę. Nie ma w kontaktach tel. komórkowego ani adresu e-mail. Na miejscu nie zakwestionowano moich dowodów, zwrócono mi różnicę tak na chybił trafił (niecałe 11zł.), bo bez towaru trudno stwierdzić, w której pozycji była kaszanka, kiełbasa etc. i nic poza tym! Nawet nie usłyszałam słowa PRZEPRASZAM! Sugerowano, że powinnam zrozumieć ekspedientkę i być człowiekiem. Najlepiej przymknąć oczy na nieuczciwość pracowników i pozwolić się okradać. Po jednej stronie ja z budżetem emerytki, a po drugiej budżet Masarni. Prawdopodobnie na tym stoisku zakupów moja rodzina już nie zrobi, innych zaś uczulam aby sprawdzać paragony i zawsze je zabierać. Przypuszczam, że osób oszukanych w podobny sposób jest więcej, ale niewiele osób zgłasza reklamacje. Panie Sygocki jeśli zależy Panu na dobrej opinii swojej firmy proszę o wnikliwą analizę mojej opinii (dane kontaktowe pozostawiłam w rozmowie tel.)
Jakie umowy tu oferują?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Masarnia - Sławomir Sygocki?
Zobacz opinie na temat firmy Masarnia - Sławomir Sygocki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Masarnia - Sławomir Sygocki?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!