Z tego co piszecie ludzie pracują tu nawet po kilkanaście lat. Ja nawet połowy tego nigdzie nie przerobiłam :D Ale co się dziwić, wszędzie tylko śmieciówki. Oby tu była porządna umowa i stawki nie z lat 90, co powiecie?
Nie robimy z tego tajemnicy, przy każdej rekrutacji podajemy widełki spodziewanego wynagrodzenia oraz możliwe formy zatrudnienia. Preferowaną przez nas formą zatrudnienia jest Umowa o Pracę, ale na życzenie kandydata dopuszczamy również kontrakty. Zachęcam do kontaktu przez e-mail praca@fen.pl w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Mi umowa o pracę jak najbardziej odpowiada. Długo trzeba czekać na stałą umowę, po jakimś okresie próbnym można ją dostać? Nie chciałabym czekać ustawowe 33 miesiące za nią...
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 3 miesięcy. Druga umowa jest już zawierana na czas nieokreślony. Nie mamy progów pośrednich.
No to pięknie to mi odpowiada. A czy te pierwsze 3 miesiące ciężko jest przejść zanim dostanie się tą stałą umowę? Bardziej chodzi mi o to czy są jakieś umiejętności czy zadania które trzeba w tym czasie opanować
Trudno odpowiedzieć jednoznacznie na tak postawione pytanie. Stopień trudności wdrożenia jest zależny od stanowiska oraz kompetencji, z którymi się przychodzi do firmy. Inżynier w dziale wsparcia technicznego ma kilka razy więcej materiału do opanowania niż np. handlowiec. Przez 20 lat pracy w fenie zarejestrowałem chyba dwa przypadki, że ktoś odpadł w ciągu pierwszych trzech miesięcy. Z obserwacji mogę powiedzieć, że newralgiczny jest okres pierwszych 18 miesięcy, gdzie kończy się "taryfa ulgowa" a zaczynają konkretne zadania i cele do realizacji.
Tylko ze wraz z końcem tej taryfy ulgowej mogą sie za to zmienić też warunki wynagradzania? wiadomo ze większa odpowiedzialność powinno sie lepiej doceniać
Tak, wraz ze wzrostem zakresu odpowiedzialności, doświadczenia i umiejętności, wynagrodzenie ulega zmianie.
Jest to jakiś regularny przegląd czy jednak samemu trzeba sie o taka podwyżkę zgłosić? czasami takie chodzenie proszenie sie dla niektórych może być niezręczne
W FEN przeprowadzamy regularny przegląd wynagrodzeń, który jest częścią większego procesu planowania budżetu. Przeglądamy wtedy dokładnie wyniki i zaangażowanie każdego pracownika oraz możliwości firmy. Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że każdy pracownik może mieć indywidualne potrzeby czy oczekiwania, dlatego zawsze jesteśmy otwarci na rozmowy. Zrozumiałe jest, że dla niektórych osób zgłoszenie się po podwyżkę może być trudne, dlatego staramy się, aby nasza kadra zarządzająca była wrażliwa na takie kwestie i inicjowała te rozmowy w odpowiednim czasie.
W niedawno wygasłej ofercie jest zdanie "wynagrodzenie z opcjonalnymi premiami". Opcjonalnymi w jakim sensie? Pracownik wybiera, którą chce? Pytam bo się nie spotkałem z takim określeniem
Za moich czasów premię byly glownie dla tych co mieli klientów hurtowych i wyrabiali targety, albo dobra baza sie trafiła. Zawsze Ci powiedzą mogłeś szukać swoich klientów, ale rzadko ktos sobie jest w stanie znaleźć nowego klienta ktory by duzo kupowal, bo nie ma czym go zwabić.
Takie średnio fair sie to zdaje… ale co z ta dobra baza, bardziej loteria czy jednak dostanie ten kogo bardziej lubią?
Jak odchodził ktoś z dobrą bazą to się dzieliło dobrze kupujących klientów między starszymi stażem, a nowy raczej musi sam na tym pracować conzostanie i szukać lepszych klientów. Tak było koedyś może jest inaczej.
Dla stanowiska z "niedawno wygasłej oferty" przewidziane były premie opcjonalne. Pracownik wybiera, z której opcji chce skorzystać. Więcej szczegółów można poznać podczas rozmowy rekrutacyjnej, serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego profilu pracodawcy na innym portalu na literę R :)
Chyba już kiedyś udzielałem odpowiedzi na podobne "pytanie". Ale myślę, że warto to powtórzyć. FEN jest firmą handlową, importerem i dystrybutorem operującym w wysokokonkurencyjnym środowisku. Cele jakie sobie stawiamy i zadania jakie realizujemy nie są dla każdego. Nie każdy jest stworzony do operowania w szybko zmieniającym się środowisku wymagającym kreatywności, samozaparcia, sporego potencjału intelektualnego jak i zaplecza merytorycznego. Jako osoby odpowiedzialne za organizację pracy w FEN staramy się minimalizować wszystkie negatywne aspekty związane z wyścigiem z konkurencją i często słyszę od osób pracujących w moim zespole, że całkiem nieźle nam to wychodzi. Jednakże, jeżeli kogoś przerażają słowa Pana Tomasza Fornala, to może mu się u nas nie spodobać. FEN gra drużynowo, stawiamy na najlepszych zawodników, a dla konkurencji nie mamy litości. Jak masz w sobie coś z lodołamacza z napędem atomowym, to jest miejsce dla Ciebie.
No ale chyba znalezienie nowych klientów to nie jest takie proste, co? Chyba że firma jakoś w tym sama pomaga... Szczególnie tym żółtodziobom
Pracuję tu od początku września z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie dziwię się, że większość ludzi stąd pracuje tu już po kilkanaście lat. Po korpo, prywaciarzu nie szanującym ludzi i innych "przygodach" z firmami, które totalnie nie rozumieją czemu służą działania w obszarze marketingu trafiłam do miejsca, do którego przychodzę z przyjemnością i mam poczucie sensu wykonywanych działań. Co do zatrudnienia, to zaraz po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony, wszelkie benefity typu karta sportowa i Luxmed za grosze, przyzwoita pensja + premie kwartalne.
Dokładnie! Dlatego nasz dział bierze się za ten profil, jak i inne zaniedbane obszary, bo jak słusznie zauważyłe/aś tu nawet logo jest stare.
Gdzie tu logika? Przecież dodałaś ten wpis przed zmianą logo, która miała miejsce dopiero po mojej uwadze. Skoro to zrobiłaś to musiałaś widzieć stare logo, a zamiast je od razu zmienić, postanowiłaś najpierw dodać pochwalny komentarz —generated by chatGPT.
W niedawno wygasłej ofercie jest zdanie "wynagrodzenie z opcjonalnymi premiami". Opcjonalnymi w jakim sensie? Pracownik wybiera, którą chce? Pytam bo się nie spotkałem z takim określeniem
Za moich czasów premię byly glownie dla tych co mieli klientów hurtowych i wyrabiali targety, albo dobra baza sie trafiła. Zawsze Ci powiedzą mogłeś szukać swoich klientów, ale rzadko ktos sobie jest w stanie znaleźć nowego klienta ktory by duzo kupowal, bo nie ma czym go zwabić.
Takie średnio fair sie to zdaje… ale co z ta dobra baza, bardziej loteria czy jednak dostanie ten kogo bardziej lubią?
Jak odchodził ktoś z dobrą bazą to się dzieliło dobrze kupujących klientów między starszymi stażem, a nowy raczej musi sam na tym pracować conzostanie i szukać lepszych klientów. Tak było koedyś może jest inaczej.
Dla stanowiska z "niedawno wygasłej oferty" przewidziane były premie opcjonalne. Pracownik wybiera, z której opcji chce skorzystać. Więcej szczegółów można poznać podczas rozmowy rekrutacyjnej, serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego profilu pracodawcy na innym portalu na literę R :)
Chyba już kiedyś udzielałem odpowiedzi na podobne "pytanie". Ale myślę, że warto to powtórzyć. FEN jest firmą handlową, importerem i dystrybutorem operującym w wysokokonkurencyjnym środowisku. Cele jakie sobie stawiamy i zadania jakie realizujemy nie są dla każdego. Nie każdy jest stworzony do operowania w szybko zmieniającym się środowisku wymagającym kreatywności, samozaparcia, sporego potencjału intelektualnego jak i zaplecza merytorycznego. Jako osoby odpowiedzialne za organizację pracy w FEN staramy się minimalizować wszystkie negatywne aspekty związane z wyścigiem z konkurencją i często słyszę od osób pracujących w moim zespole, że całkiem nieźle nam to wychodzi. Jednakże, jeżeli kogoś przerażają słowa Pana Tomasza Fornala, to może mu się u nas nie spodobać. FEN gra drużynowo, stawiamy na najlepszych zawodników, a dla konkurencji nie mamy litości. Jak masz w sobie coś z lodołamacza z napędem atomowym, to jest miejsce dla Ciebie.
No ale chyba znalezienie nowych klientów to nie jest takie proste, co? Chyba że firma jakoś w tym sama pomaga... Szczególnie tym żółtodziobom
A co u was na integracjach zazwyczaj sie dzieje ze słowo „akcje” na nie rezerwujecie? :D na dobra atmosferę sie nastawiam więc chętnie o nich poczytam
Czy w FEN są elastyczne godziny pracy?
I co, nadgodzin nigdy nie ma? może jeszcze przed czasem sie kończy? To byłaby korzystniejsza opcja jak dla mnie a coś nie rozwijacie tych warunków
Nie, w FEN nie ma elastycznych godzin pracy. Pracujemy w godzinach 8:30 - 16:30, od poniedziałku do piątku.
Tak dla jasności w takim razie nadgodziny sa niemożliwe? W mojej poprzedniej pracy mieliśmy z nimi katorgę więc wole sie upewnić
Zgodnie z aktualnie obowiązującym w FEN regulaminem pracy i płacy, zgodę na nadgodziny musi wydać bezpośredni przełożony w formie pisemnej. Warunki zatrudnienia, regulaminy oraz wzór umowy o pracę udostępniamy kandydatom wraz z ofertą pracy. Zdarza się, że pracownicy proszą o możliwość wyjścia przed końcem czasu pracy, aby coś załatwić "na mieście", Nie robimy z tym problemów — także tak, czasem kończy się przed czasem :)
Może jednorazowa taka akcja będzie puszczona plazem. Ale jak częściej takie prośby sie zdarza to jak pracownik ma to zrekompensować? Tymi nadgodzinami?
Rozumiem, że używając słowa "akcje" masz na myśli wcześniejsze wyjście z pracy? Jeżeli tak, to nie zgadzam się z użyciem tego konkretnego rzeczownika. Bo słowo "akcje" mamy zarezerwowane na wyjazdy integracyjne :-P Takie prośby traktujemy jak zwykłe sprawy, które dotyczą każdego z nas. Każdy musi czasem odstawić auto do przeglądu, odebrać wcześniej dziecko z przedszkola, podskoczyć do Luxmedu. Nie pracujemy w fabryce przy taśmie. Zespół jest mocno zżyty ze sobą i chętnie sobie pomaga, przejmując obowiązki koleżanki / kolegi na czas nieobecności. Pracownicy nie nadużywają tego przywileju, więc nie ma konieczności "rekompensowania".
Z tego co piszecie ludzie pracują tu nawet po kilkanaście lat. Ja nawet połowy tego nigdzie nie przerobiłam :D Ale co się dziwić, wszędzie tylko śmieciówki. Oby tu była porządna umowa i stawki nie z lat 90, co powiecie?
Nie robimy z tego tajemnicy, przy każdej rekrutacji podajemy widełki spodziewanego wynagrodzenia oraz możliwe formy zatrudnienia. Preferowaną przez nas formą zatrudnienia jest Umowa o Pracę, ale na życzenie kandydata dopuszczamy również kontrakty. Zachęcam do kontaktu przez e-mail praca@fen.pl w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Mi umowa o pracę jak najbardziej odpowiada. Długo trzeba czekać na stałą umowę, po jakimś okresie próbnym można ją dostać? Nie chciałabym czekać ustawowe 33 miesiące za nią...
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 3 miesięcy. Druga umowa jest już zawierana na czas nieokreślony. Nie mamy progów pośrednich.
No to pięknie to mi odpowiada. A czy te pierwsze 3 miesiące ciężko jest przejść zanim dostanie się tą stałą umowę? Bardziej chodzi mi o to czy są jakieś umiejętności czy zadania które trzeba w tym czasie opanować
Trudno odpowiedzieć jednoznacznie na tak postawione pytanie. Stopień trudności wdrożenia jest zależny od stanowiska oraz kompetencji, z którymi się przychodzi do firmy. Inżynier w dziale wsparcia technicznego ma kilka razy więcej materiału do opanowania niż np. handlowiec. Przez 20 lat pracy w fenie zarejestrowałem chyba dwa przypadki, że ktoś odpadł w ciągu pierwszych trzech miesięcy. Z obserwacji mogę powiedzieć, że newralgiczny jest okres pierwszych 18 miesięcy, gdzie kończy się "taryfa ulgowa" a zaczynają konkretne zadania i cele do realizacji.
Tylko ze wraz z końcem tej taryfy ulgowej mogą sie za to zmienić też warunki wynagradzania? wiadomo ze większa odpowiedzialność powinno sie lepiej doceniać
Tak, wraz ze wzrostem zakresu odpowiedzialności, doświadczenia i umiejętności, wynagrodzenie ulega zmianie.
Jest to jakiś regularny przegląd czy jednak samemu trzeba sie o taka podwyżkę zgłosić? czasami takie chodzenie proszenie sie dla niektórych może być niezręczne
W FEN przeprowadzamy regularny przegląd wynagrodzeń, który jest częścią większego procesu planowania budżetu. Przeglądamy wtedy dokładnie wyniki i zaangażowanie każdego pracownika oraz możliwości firmy. Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że każdy pracownik może mieć indywidualne potrzeby czy oczekiwania, dlatego zawsze jesteśmy otwarci na rozmowy. Zrozumiałe jest, że dla niektórych osób zgłoszenie się po podwyżkę może być trudne, dlatego staramy się, aby nasza kadra zarządzająca była wrażliwa na takie kwestie i inicjowała te rozmowy w odpowiednim czasie.
Czy w FEN jest możliwość rozwoju również w innych działach niż ten w którym obecnie się pracuje?
Oczywiście, w FEN stawiamy na rozwój naszych pracowników, nie tylko w ramach ich aktualnych ról, ale także w innych działach firmy. Wierzymy, że poszerzanie horyzontów i zdobywanie nowych umiejętności jest kluczem do sukcesu. Jeśli ktoś z zespołu chce spróbować swoich sił w innym obszarze, zawsze staramy się znaleźć odpowiednią ścieżkę rozwoju i wspierać w zdobywaniu nowych doświadczeń. Jesteśmy otwarci na inicjatywy naszych pracowników i chętnie pomagamy w realizacji ich aspiracji zawodowych w miarę możliwości niewielkiej organizacji, jaką tworzymy.
Wiecie może, czy w Konsorcjum Fen Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?
Nie mamy stałych stanowisk stażowych, ale zdarzają się rekrutacje na stanowiska nie wymagające dużego doświadczenia zawodowego.
Po stażu zawsze ma sie gwarancje na zatrudnienie? chce sie zorientować czy nie organizujecie ich tak po prostu bez opcji na dalsza karierę bo już raz tak zmarnowałem czas na jedna firmę niestety
Cześć. widziałam właśnie ogłoszenie dla Content Specialist’y. To dwuletnie wymagane doświadczenie akurat spełniam ale zawsze lubię wiedzieć czego mogę spodziewać się na rozmowie. Był ktoś może ostatnio i by opisał swoją? Jakiego typu zadanie może wystąpić?
Cześć. To pierwsza rekrutacja w FEN ma takie stanowisko, zatem nie sądzę, aby znalazły się tu pomocne odpowiedzi na Twoje pytanie. Niemniej, mogę zarysować obszary, które są dla nas kluczowe i o które będziemy pytali kandydatów, a są to: Doświadczenie w branży consumer electronics. Obsługa PhotoShop i Ilustrator pod kątem obróbki grafik na plikach otwartych i jpg. Umiejętności i doświadczenie SEO copywriterskie. Rozumienie psychologicznych aspektów marketingu. Wiedza i doświadczenie z zakresu on page SEO. Znajomość podstaw HTML. Wiedza z zakresu off page SEO . Doświadczenie w pozycjonowaniu produktów w obrębie e-commerce i marketplace.
Widząc te ostatnie komentarze o kilkuletnim doświadczeniu a nawet kilkunastoletnim zastanawiam się jakie szanse na pracę ma teraz osoba bez jakiegokolwiek doświadczenia? pominę fakt ze nie mogę odkopać żadnych aktualnych ogłoszeń. Ciężko się dostać?
Jak w każdej rozwijającej się organizacji, potrzebujemy pracowników z różnych stopniem doświadczenia i często jest to zależne od stanowiska, jakie chcemy obsadzić. Osoby z niewielkim lub zupełnie bez doświadczenia zawodowego, częściej są poszukiwane na stanowiska, gdzie kompetencje miękkie grają większą rolę i dysponujemy czasem na zbudowanie kompetencji twardych. Obecnie nie mamy otwartych rekrutacji. Ostatnią, na członka zespołu wsparcia technicznego, zakończyliśmy zatrudnieniem nowego pracownika. Jednakże w planie mam otworzenie 2ch nowych rekrutacji na stanowiska handlowe, jednej na stanowisko techniczne i jednej na kreatywne. Ogłoszenia powinny pojawić się do połowy 2024 roku.
Niestety nie. Aplikacje są kierowane do właściwych działów tylko podczas procesu rekrutacji na określone stanowisko. Obecnie, otworzyliśmy 2 nowe rekrutacje na stanowiska Asystenta ds. Marketingu oraz Content Specialist. Jeżeli zakres obowiązków jest zgodny z Twoją wymarzoną pracą i spełniasz wymagania, to zapraszamy do składnia aplikacji.
Średni staż w magazynie to 13 lat? w biurze jest lepiej / gorzej? właśnie widzę ofertę dla junior suport specjalisty i ciekawi mnie dalsza ścieżka kariery z perspektywy tego stanowiska, omówicie ja? te zarobki które teraz są już oferowane to przechodzą na kolejny rok już? (6-7 tys)
Średni staż pracownika w FENie na dzisiaj to 9 lat. Co do rozwoju zawodowego w dziale wsparcia technicznego, to szczebli nie jest jakoś bardzo dużo. Po JSS jest SS a potem Senior SS. Rozwijamy się dosyć dynamicznie, całkiem możliwe, że dział Supportu będzie się rozrastał i wtedy pojawią się stanowiska średniego szczebla zarządczego. Ale nawet jeżeli nie, to po kilku latach nabywania doświadczenia i praktyki u nas można szukać ścieżki kariery zawodowej u jednego z licznych producentów, których sprzętem handlujemy. FEN w swojej historii wykształcił już co najmniej 4ch wysokiej klasy inżynierów, którzy dzisiaj pracują w międzynarodowych korporacjach. Z każdym z nich mamy dobre relacje. Rozumiemy, że rozwój zawodowy nie zawsze musi się kończyć u nas, ale jest nam niezmiernie miło, gdy takie kariery się u nas zaczynają. Daniel Żukowski
Wywiad udzielony przez użytkownika Daniel Żukowski
Firma
Czym zajmuje się Twoja firma? Co jest głównym filarem biznesu?
Firma FEN jest importerem i dystrybutorem rozwiązań ze świata IT. W naszej ofercie posiadamy sprzęt do użytku indywidualnego oraz systemy IT Security. Obsługujemy tysiące sklepów i integratorów systemowych w całej Polsce.
Jak wygląda struktura Twojej firmy (Iiczba pracowników, lokalizacje, działy itp.)?
Nasz zespół liczy niecałe 50 osób. Mamy jeden oddział w Poznaniu, z którego zaopatrujemy partnerów z całego kraju.
Jaka obowiązuje u Was forma zatrudnienia (umowa o pracę, b2b, umowa zlecenie, umowa o dzieło)?
Preferujemy zawieranie umowy o pracę, ale w naszym zespole jest kilka osób zatrudnionych na kontraktach B2B.
Na jakie stanowiska najczęściej poszukujecie pracowników? Z czego to wynika?
Ostatnie rekrutacje przeprowadzaliśmy na stanowiska związane z: handlem, marketingiem, social mediami oraz zarządzaniem produktem i marką. Jest to związane z rozwojem nowych linii produktowych w naszej ofercie oraz zmianami w procesie sprzedaży i obsługi klienta biznesowego. Dzięki tym zmianom jesteśmy w stanie obsługiwać więcej złożonych projektów.
Jak w Twojej firmie wygląda specyfika pracy: zdalna, hybrydowa, mobilna, delegacje? W jaki sposób to przebiega i z czego to wynika?
W zależności od stanowiska pracujemy w trybie zdalnym, hybrydowym lub stacjonarnym. W przypadku pracowników magazynowych jest to oczywiście tylko praca stacjonarna. Handlowcy oraz product managerowie wyjeżdżają w delegacje dwa, trzy razy w miesiącu. Większość pracy to praca stacjonarna z Home Office lub z biura.
W jakim systemie pracuje się w Twojej firmie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:30 do 16:30. Nie pracujemy w systemie zmianowym.
W jaki sposób weryfikujecie przyczyny odejścia pracownika? Czy realizujecie “Exit interview”?
Nie mamy wdrożonej procedury "exit interview". Wynika to z faktu, że w naszej firmie rotacja jest bardzo mała. Oczywiście, jeżeli pracownik odchodzi z pracy, to staramy dowiedzieć się, jakie były przyczyny jego decyzji, by uniknąć błędów w przyszłości.
Jak przebiega rekrutacja w Twojej firmie – stacjonarnie czy zdalnie?
Ostatnie trzy procesy rekrutacyjne przeprowadzaliśmy zdalnie. Raczej pozostaniemy przy tym systemie. Oszczędza on dużo czasu i stresu kandydatom, przez co chętniej aplikują oni na wolne stanowiska.
Z ilu etapów składa się proces rekrutacyjny i czy jest zależny od poszukiwanego stanowiska?
W przypadku bardziej złożonych rekrutacji proces ten obejmuje dwa etapy. Pierwszy z nich to rozmowa, a drugi dodatkowe zadanie do wykonania lub testy do rozwiązania. Zazwyczaj jednak przeprowadzamy rekrutację jednoetapową.
Czy na etapie rekrutacji podajecie informacje dotyczące zasad zatrudnienia (rodzaj umowy, okres próbny, wynagrodzenie, premie)?
Zawsze podajemy wszystkie informacje, które pozwalają wykluczyć rozczarowanie i stracony czas — z perspektywy obu stron. Naszym celem nie jest pozyskanie "miliona" aplikacji, lecz zatrudnienie nowego członka załogi. W związku z tym zawsze podajemy wszystkie niezbędne informacje.
Kto odpowiada za rekrutację i bezpośredni kontakt z kandydatami (dział HR czy bezpośredni przełożony)?
Nie mamy działu HR. Za publikację ogłoszenia i proces rekrutacji odpowiada bezpośredni przełożony.
Czy informujecie odrzuconych kandydatów o wynikach rekrutacji i co konkretnie uwzględnia informacja zwrotna?
Zawsze, nawet kandydatom, z którymi nie nawiązaliśmy żadnego kontaktu, odpowiadamy mailowo, z podziękowaniem za aplikację. Ze wszystkimi kandydatami, których zaprosiliśmy na rozmowę, kontaktujemy się telefonicznie, by powiadomić ich o wyniku rekrutacji. Jeżeli kandydat sobie tego życzy, możemy opowiedzieć mu, jak według nas wypadł na rozmowie rekrutacyjnej.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Twojej firmie? Ile dni trwa onboarding? Czy różni się w zależności od poszczególnych stanowisk?
Proces onboardingu różni się w zależności od stanowiska. Mogę przybliżyć dla przykładu, jak taki proces wdrożenia wygląda dla osoby zatrudnionej na stanowisku handlowca. Przez pierwsze dwa dni pracownik bierze udział w szkoleniach z systemów i aplikacji używanych w firmie. Następnie odbywa szkolenia: BHP, z zasad gospodarowania finansami, używania floty i firmowych kart kredytowych. Przez następne 2-4 dni opiekę nad handlowcem przejmują product managerowie, którzy przekazują wiedzę o produktach i ofercie. Nowo zatrudniona osoba przez okres ok. 2-3 miesięcy pracuje "pod okiem" starszych stażem kolegów i koleżanek.
W jaki sposób dbacie o rozwój pracowników? Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są z góry zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, z czego to wynika?
W naszej firmie szkolenia podzielone są na dwie grupy. Pierwsza z nich to szkolenia zaplanowane przez kierowników (w tym roku mamy zaplanowane 3 takie spotkania). Drugą grupą są szkolenia zaproponowane przez samych pracowników, w ramach rozwoju ich kompetencji. Firma w całości opłaca takie kursy.
Jakie benefity oferujecie swoim pracownikom?
Oferujemy prywatną opiekę medyczną LUX MED. Organizujemy imprezy integracyjne. W naszym budynku znajdują się: stół do ping-ponga, stół bilardowy, tarcza do Darta - wszystko do użytku pracowników.
W jaki sposób dbacie o integrację pracowników i dobrą atmosferę?
Organizujemy imprezy i grille firmowe oraz wyjazdy integracyjne. Często po pracy wychodzimy "na miasto".
W jaki sposób podsumowujecie działania pracowników i realizację celów?
W zależności od stanowiska, pracę podsumowujemy podczas cyklicznych (miesięcznych lub kwartalnych) indywidualnych spotkań z pracownikami.
W jaki sposób weryfikujecie poziom satysfakcji pracowników oraz ich oczekiwania względem pracodawcy?
Nie weryfikujemy zadowolenia pracowników w żaden sformalizowany sposób. Jest to mała firma, więc widujemy się na co dzień i wszelkie problemy rozwiązujemy na bieżąco. Pracownicy mogą zgłaszać swoje potrzeby i sugestie związane z pracą - właściwie każdego dnia.
W jaki sposób wspieracie pracowników, którzy mają chwilowe problemy, spadek motywacji, zmniejszoną wydajność?
Nie mieliśmy takich sytuacji zbyt wiele. Staramy się jednak w takich chwilach wprost mówić o problemach. Zachęcamy naszych pracowników do szczerej i otwartej rozmowy, ponieważ wychodzimy z założenia, że takie problemy są czymś naturalnym, a każdy z nas jest tylko człowiekiem.
Jak wygląda w twojej firmie proces awansu, podwyżek i premii?
Nasza organizacja jest na początkowym etapie rozwoju. Przy zatrudnionych około 50 osobach i bardzo płaskiej strukturze, nie było potrzeby wytworzenia takich procesów. Widzimy za to konieczność sformalizowania takiej ścieżki. Zaczęliśmy od przekazania tego pomysłu wszystkim pracownikom i poprosiliśmy każdego z nich o wyrażenie swojego zdania na ten temat. Wierzymy w to, że wyciągniemy ciekawe wnioski i stworzymy system, który będzie satysfakcjonował naszych pracowników.
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chyba większość opinii dotyczy tu pracy w biurze, a ja chętnie się dowiem czegoś o magazynie. Ostatnie ogłoszenie sprzed 2 lat w sieci, warunki wydały mi się spoko więc liczyłem na nowe. Ale niestety brak. To jak tam, rotacji nie ma nawet na magazynie? Będą może niedługo powiększać zespół? Wówczas była to praca na jedną zmianę bez weekendów, nadal tak jest?
Średnia stażu pracy w zespole magazynierów to 13 lat. Firma jako całość, pracuje od pn do pt, bez weekendów, bez systemu zmianowego.
Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze rok temu to było naprawdę fajne miejsce do pracy w handlu, z nowymi technologiami, wiele się tam nauczyłam i zawarłam fajne znajomości.
W tym roku średnia stażu w FEN przebiła 9 lat. Nie wiem, czy w jakiejś innej firmie handlowej ze świata IT jest podobnie. To jest twarda liczba, pokazująca, że w FEN się dobrze pracuje. (usunięte przez administratora)
Fajna ekipa. Znośni szefowie. Nieźle płacą. Nigdy nie słyszałem wrzasków jak w poprzedniej robocie. Jednym słowem, plusy przesłoniły mi minusy i tak to trwa już kilka lat :P
Jaki jest styl zarządzania w Konsorcjum Fen Sp. z o.o.?
O stylu zarządzania trochę napisał "xd" w opinii poniżej — jest raczej luźny i mało sformalizowany, co ma swoje niewątpliwe plusy, bo nikt nie kryje się ze swoimi pomysłami i opiniami i dzieli się z nimi chętnie. Ma też kilka minusów, dla osób lubujących się w procedurach i korporacyjnym porządku będzie to raczej trudne miejsce do pracy. Wiele rzeczy robimy różnie w zależności od sytuacji, chociaż wydawać by się mogło, że da się to upchnąć w regulamin. Pewnie byłoby przy tym mniej pytań, ale też wiele fantastycznych projektów i sprzedaży nigdy by nie ujrzało światła dziennego i umarłyby sobie smutno gdzieś na samym początku procedury wyciągniętej z Kodeksu Młodego Korposzczurka. Daniel Żukowski
Dlaczego co 3 miesiące na portalu pracy ukazuje się cały czas ogłoszenie i rekrutacja na stanowisko Junior Account Manager / Opiekun nowych klientów -czy aż taka rotacja jest na tym stanowisku i tak trudno się utrzymać?
Poprzednia rekrutacja na JAM-Akcesoria zakończyła się zatrudnieniem fantastycznego człowieka, który jest z nami obecnie i mam nadzieje, pozostanie na długie lata, tak długo jak będzie widział w FEN perspektywy rozwoju. Obecna rekrutacja jest na podobne stanowisko, ale nie to samo, mianowicie na JAM-DH. Osoby, które pracowały na tym stanowisku awansowały na AMów i SAMów. W całym Dziale Handlowym FENa, nie było zwolnień od dwóch lat, co nie znaczy, że praca w handlu to ciepła posadka. Po prostu osoby, z którymi mam przyjemność pracować, to najlepsi z najlepszych.
Nie polecam, chyba ze ktoś szuka pracy na 3 miesiące do okresu próbnego, wycisną z Ciebie wszystko i na koniec dowiesz się że jednak nie.
Z ciekawości sprawdziłem system z zakończonymi 3-miesięcznymi umowami na okres próbny / określony. Ostatnia jest sprzed 4 lat (2019) - pracownik podpisał umowę i po jednym dniu "pracy" się rozmyślił.... :) Kolejna wcześniejsza (2018) - pracownik sam zrezygnował przed zakończeniem okresu próbnego. Coż, pewnie był za bardzo "wyciskany"... Itd., itd. Chyba nikt inteligentny kto czyta te "opinie" nie wyobraża sobie pracy w organizacji handlowej, że przez 3 miesiące zły pracodawca "wyciska wszystko" i zwalnia... Chyba, że mówimy o sezonowej sprzedaży owoców, no ale tu też pudło, bo my się zajmujemy szeroko pojętym IT. Mających wątpliwości zapraszam do nas na kawę, bilarda, ping-ponga czy rozmowę kwalifikacyjną, bo aktualnie znowu rozbudowujemy team i są otwarte rekrutacje (nie, nie dlatego, że ludziom akurat pokończyły się okresy próbne :D) PS. Chyba, że to jakiś bot pisał... Ale w czasach OpenGPT ewidentnie się nie popisał.
Myślę, że pracuję już na tyle długo, żeby móc wystawić merytoryczną opinię. tl;dr: Pracuje się przy sprzedaży sensownych, potrzebnych produktów i usług, w zaangażowanym zespole, za przyzwoite pieniądze. Wersja rozszerzona: Podstawy podstaw: wszystko tu się odbywa z poszanowaniem prawa pracy: powroty z macierzyńskich, umowy na czas nieokreślony, etc. Zarobki są bardzo ok, zresztą stawka jest zawsze podana przy ogłoszeniu o pracę. Świadczy o tym też stale zwiększająca się liczba ludzi o stażu pracy 5, 10, 15 lat i dłuższym. Współpraca: Zarząd jest otwarty na sugestie — czy to dotyczące samej organizacji pracy, rozwoju, wyposażenia biura, czy takich detali jak rodzaj kawy w ekspresie. Konflikty rozwiązuje się w cywilizowany sposób. Ewentualny negatywny feedback przekazuje w sposób racjonalny i z przestrzenią na poprawę. Atmosfera bardzo przyjazna. Jest możliwość rozwoju — nie tylko w sensie większych zarobków, ale rozwoju-nauki. Kwestie techniczne i benefity: biuro z dobrym dojazdem i parkingiem, również dla rowerów, prysznic; możliwość pracy zdalnej (zależna od rodzaju stanowiska); zniżki na produkty firmy; kawa, herbata; brak dress-code, praca 8:30-16:30, sporo okazji do integracji, dobrze wyposażona kuchnia, biuro podzielone na pomieszczenia 2-4 osobowe, dofinansowanie pakietu luxmed. Wady? Nie wiem, czy to jest miejsce dla każdego, bo Fen to de facto mała firma, nie korpo i ma cechy małej firmy. Wszyscy się znają, nie na wszystko są procedury, nie każde stanowisko ma sztywno wyznaczone zadania, czasem coś nie działa. Zdarza się, że roboty jest więcej niż czasu na nią, ale tylko od Twojego zaangażowania zależy czy chcesz coś dokończyć po godzinach. Nikt Cię nie prowadzi za rękę, ale też na ręce nie patrzy. Branża jest chłopacka (co się powoli zmienia), więc żarty o kupie to codzienność. To wszystko to raczej cechy niż wady, no ale nie każdy lubi taki klimat.
Czy wiecie coś o warunkach pracy w firmie Konsorcjum Fen Sp. z o.o.?
Gdyby Administrator Goworka pozwolił umieszczać zdjęcia albo linki to byśmy mogli pokazać jak wyglądają warunki pracy w FEN. A tak pozostaje nam tylko opowiedzieć, że mamy pinga, bilarda, piłkarzyki, rzutki, pieczemy chleb, robimy steki, zajadamy ciasta i popijamy to pyszną kawusią. Najlepiej wpaść i sprawdzić osobiście :)
Czy w Konsorcjum Fen Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Tak. W FEN dodatkowe bonusy są wypłacane dla wszystkich pracowników, w zależności od stanowiska są to bonusy miesięczne lub kwartalne.
Taa za wydajność.
Bonusy dla zespołu niehandlowego zaczynają się od 2 tys. PLN kwartalnie i są mnożone wskaźnikiem uzależnionym od wyniku firmy.
FEN to firma handlowa, zatem jest nacisk na liczbę i trzeba pracować żeby ją zrobić. Nie ma tu ciepłych posadek jak w jakimś dużym korpo żeby się ukryć za FWD i spijać śmietankę. Za to jest naprawdę spoko ekipa, na każdym poziomie drabinki pracują ludzie chętni do pomocy, żartów, wspólnego wypicia piwka czy pogrania w CoDa. Kierunek wybrany przez kierasów i sposób zarządzania zdają się być słuszne, bo firma rośnie a wraz z tym wzrostem jest łatwiej robić swoje cele i przy okazji lepiej zarobić. Z perspektywy kilku lat doświadczenia, mogę napisać, że bywało różnie jak to w robocie, czasem stress. Jednak z czystym sumieniem mogę polecić FEN jako fajne miejsce do zawinięcia na dłuższy pobyt.
Czy pracodawca Konsorcjum Fen Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Motywowanie pracownika to dość rozległe pojęcie dlatego pytanie to nie jest zbyt precyzyjne. Ale jeśli motywacją mają być jakieś dodatki materialne to odpowiedź brzmi - Tak. Premie kwartalne, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie, lapek, telefon, często dobre jedzenie. Jeśli motywacją ma byc coś mniej materialnego to odpowiedź brzmi - Tak. Kadra zarządzająca wspiera każdego, po koleżeńsku udziela pomocy nie tylko zawodowo ale też sprawy prywatne (jeśli ktoś potrzebuje pomocy) nie pozostają obojętne. Dają sporo niezależności i przestrzeni a jednocześnie w razie potrzeby wiadomo, że są. Dodatkowo często organizowane są spotkania nieformalne w siedzibie firmy, Lan party, rozgrywki w pingponga czy też bilarda oraz raz w roku weekendowy wyjazd integracyjny podczas, którego ranga obejmowanych stanowisk znika.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Konsorcjum Fen Sp. z o.o. - Poznań
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Konsorcjum Fen Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Konsorcjum Fen Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Konsorcjum Fen Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Konsorcjum Fen Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 6 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Konsorcjum Fen Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Konsorcjum Fen Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Czarnkowska 13
60-415 Poznań - NIP: 7781213207 KRS: 0000196881
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |