Kiedyś oddałem laptopa do naprawy, powiedziano mi ze uszkodzeniu uległa płyta główna - koszt naprawy około 800zł, zrezygnowałem z naprawy i odebrałem sprzęt. Oddałem sprzęt do naprawy w innym serwisie, płyte naprawiono w niespełna tydzień, a koszt naprawy wyniósł tylko 300zł, uszkodzona była jedynie przetwornica na płycie, którą naprawiono. Pozdrawiam i nie polecam, Bonzo
sygnity to bardzo nowoczesna i naprawdę przyjazna pracownikowi firma. Wystarczy zauwazyć , że firma w zeszłym , 2014 roku, zdobyła nagrodę dobrego pracodawcy co już całkiem nieźle świadczy o nich. Wiadomo, że o takie wyróżnienie nie jest łatwo bo i komisja która je przyznaje jest dość restrykcyjna .
Nie było tak źle, firma raczej o klienta dba, przynajmniej tak było za moich czasów a nie pracuję tam już od 2009r chyba, jest tylko małe ale, od tamtego czasu nie zostałem rozliczony z ostatniego wynagrodzenia, pozdrawiam Pana Krzysztofa.
Zauważyłem, że komentarze + są pisane na 95% przez właściciela, albo Panią na punkcie obsługi. Wg. mnie słabiutko,ale mają sporo banerów, i banerków na miasteczku + brak konkurencji chyba. Z umowami to też prawda, nie jest łatwo zalegalizować związek z tą firmą.
Ogólnie nie polecam, nie poważna firma! Zostawiłem laptopa, SonyVaio w miarę sprawnego, a dostałem jeszcze bardziej, roz.. Porysowany , widziałem że trzymają laptopy jeden na drugim! bez żadnych podkładek laptop zjechany jak nie wiem, inne śrubki ! Prosiłem o zgranie danych , a tu nic straciłem wszystko! włożyli używane ramy! Tłumaczenie tej pani "chudej" pani co obsługuje bezcenne ! Wcale się nie zna, to że jest miła jest tylko atutem. Ale jest ciemna,Więcej nie chce mi się opisywac. Nie Polecam
Witam byłem pracownikiem w Pikomp kilka lat. Na początku firma jest przyjazna miła atmosfera obiecują wiele, szef najwięcej" umowę" . Od razu mówię że o umowie możecie zapomnieć, jak przychodzi co do czego. Słowa szefa dostaniesz umowę ale za jakiś czas , albo w ogóle ciebie unika. Mniejsza o większość, pewnie i tak szef poprosi o usunięcie tego komentarza , ale ostrzegam przed tą firmą. Bo nie jest wypłacalna. Trzeba się prosić o własną pensje , musisz sam sobie zbierać . Mimo że pieniądze są , tłumaczenia szefa , bądź księgowej , że ma on kredyt albo coś i nie ma pieniędzy. Nie raz czekałem miesiąc na swoje pieniądze. Kiedy się wkurzyłem poszedłem po kase , księgowa wyskakuje mi z 100-150 zł Wyśmiałem ją !! Kogokolwiek się nie zapytacie kto tam pracował nie ma dobrej opinii . Szef dla siebie zawsze miał kase ale nie myślał o pracownikach, jak ma zapłacić mieszkanie itp. Z zewnątrz pikomp wygląda w miare dobrze. Jednak w środku jest masakra. Pozdrawiam K.K
Polecam usługi tej firmy, byłam mile zaskoczona, niewiele jest takich firm, które naprawiają laptopy. Podoba mi się również system informowania klienta sms'ami, oraz że status zlecenia można sprawdzić zawsze na ich stronie. Pozdr.
Jskie modyly wymieniaja? Jak uszkodziłeś moduł to jak chcesz go naprawi (usunięte przez administratora)
wymienialnia; nie naprawiają wymieniaja moduly, w poprzednim roku było lepiej
mam naprawdę dobry serwis, zapraszam.
Miła i przyjemna obsługa, polecam ten serwis :)
Nie zgodze sie. Ceny w porownaniu do warszawy sa o wiele nizsze a jakosc uslug porownywalna jak i nie lepsza.
Serwis jak najbardziej polecam. Szkoda jedynie, że nie ma punktu odbioru laptopów w Pruszkowie. Korzystałem kilka razy i jestem zadowolony z efektów i szybkości pracy.
1. Jeśli chcesz wiedzieć to Pikomp ma 3 punkty odbioru w Warszawie więc dojazd to nie problem. 2 Pikomp ma główną siedzibę oddaloną od zjazdu autostrady na Grodzisk Maz. około 2 km co dla zmotoryzowanych np z Bemowa czy z okolic to szybciej(15-20 min) niż dostać się do centrum.
Akurat sie nie zgadzam, uwazam ze to jedna z lepszych firm w okolicy, widzialam tam zawsze kolejke a ja wole przyjechac z Warszawy i tam zaplacic bo chyba kolego nie wiesz jakie ceny sa w Wawie.
ceny wygówowane, usługi kiepskiej jakości.
Zadzwon teraz do Pikompu i zapytaj się bo potrzebują teraz informatykow. Oglaszaja na tablicy.
NIE POLECAM tej firmy! Ostrzegam wszystkich, aby szerokim łukiem omijać ten punkt. Profesjonalni tylko wydają się na pozór! Oddałem konsolę do naprawy i nie dość że czekałem 14 dni i byłem zbywany trzy razy i przedłużano naprawę, a do wymiany był laser. To przy odbiorze latały śrubki w środku. Pytanie zatem, jak może ktoś być profesjonalny skoro nawet śrubek nie potrafi przykręcić? Żenada! Więcej tam nie stanie moja noga, chyba że z reklamacją! N I E P O L E C A M!!!
Co Ty za głupoty opowiadasz, że nie ma nic, szef bez przerwy organizuje wyjazdy, robi imprezy firmowe, wyjazdy integracyjne, na jacht czy stacjonarnie. Ponadto jak się starasz to zawsze jakąś premię dołoży.
nie ma nic, nie polecam
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.