FIRMA TOTALNE DNO. NIE ZNAJĄ PRZEPISÓW NA TEMAT ODPOWIEDZIALNOŚCI OPIEKUNA NAD ZWIERZĘCIEM. Z MALEŃKIM ANTYALERGICZNYM YORKIEM W TOREBCE CHCIELIŚMY SKORZYSTAĆ Z ICH PRZEWOZU ( pies pełni rolę psa rehabilitacyjnego) DLA DZIECKA Z PORAŻENIEM MÓZGOWYM.PSIAK SPOKOJNY, ODBYŁ SETKI KILOMETRÓW PODRÓŻY Z TAKIMI PRZEWOŹNIKAMI JAK "POLONUS" -SUPER FIRMA. CZY "OMNITUR". MAMY ZDJĘCIA!!!. PRZEZ MALEŃKIEGO 2Kg PSIAKA NIE ZOSTALIŚMY ZABRANI BO NIE TOLERUJĄ ZWIERZĄT. OD LUDZI GORZEJ ŚMIERDZI NIŻ OD TAKIEGO PSIAKA . PIES WAM CHLEWU NIE ZROBI W SAMOCHODZIE CZŁOWIEK TAK. NA CZYM POLEGA TEN POSTĘP I KULTURA W WASZEJ FIRMIE BO NIE BARDZO ROZUMIEM?. CHORE DZIECKO Z MATKĄ ZOSTAJE ZA DRZWIAMI BO MA PSIAKA REHABILITACYJNEGO 2kg W TOREBECZCE.TOTALNE CHAMSTWO SKIEROWANE PRZECIWKO KLIENTOWI. ŻYCZĘ WAM SAMYCH STRAT, ABYŚCIE NIE ZAROBILI NA NIC A NAJLEPIEJ OGŁOSILI UPADŁOŚĆ BO NIE SZANUJECIE LUDZI, NIE UMIECIE WEJŚĆ W ICH TRUDNE POŁOŻENIE. START, STRAT I UPADŁOŚCI FIRMY ŹYCZĘ.
antyalergiczny jork :D ale epitet xD, na przyszłość czytaj regulamin przewoźnika co jest do przewozu
Przeczytałem tutaj, że na umowie najniższa. Każdy tak ma? Ciekawe czy rzeczywiście zarabia się najniższa, czy taka stawka widnieje tylko na umowie.
Nikt z Was nie odniósł się do dawniejszego zapytania o atmosferę. Nie można na nią za bardzo narzekać? Większy wpływ na nią ma sama firma czy jednak zespół?
(usunięte przez administratora)
No jak dno to sporo musi być do poprawki, ale też nie wierzę że nie ma tu żadnych plusów. Bo inaczej przecież by tu ludzie nie pracowali a jest inaczej. Nakreślisz chociaż jakie warunki dają nowym?
Witam,pracowałem w "Lider"dwa i pół miesiąca, ponieważ obsługiwałem linie wakacyjna:Krakow-Miedzyzdroje,Krakow-Łeba.Linia miała działać 3miesiace ale z powodu małego zainteresowania,została skrócona o dwa tygodnie,warunki jakie panują w Lider to kwestia dogadania,tzn ja miałem za zadanie doprowadzać autokar z KRK do Łodzi,tam czekać około 3godz na autokar powracający z Łeby i Międzyzdrojów,następnie powrót do KRK, dniówka 500zl,na umowie najniższa krajowa,co do finansów to można by powiedzieć że w miarę ok,ale tylko dla chłopaków którzy jeździli z Łodzi nad może, ponieważ mieli taką samą stawkę ale nie musieli sprzątać autokarów ani wewnątrz ani na zewnątrz i dzień ich pracy plasował się pomiędzy 8a9 hodz pracy,ale dla kogoś kto będzie jeździł jak ja,tzn z KRK,to sprawa wygląda następująco,ruszasz około 17.30 z bazy,jedziesz przez KRK,Katowice, Częstochowa,Radomsko,Piotrków trybunalski i Łódź następnie na dworcu Łodz fabryczna czekasz od 2 do 4godz, następnie powrót do KRK około 6rano,dodatkowo za każdym razem musisz sprawdzić listy które dostajesz w formie papierowej,i porównać z listą w aplikacji i ewentualnie musisz je uzupełniać to zajmuje od 15 do 30min,następne 15min tracisz na sprawdzaniu stanu autokaru,tj olej,płyn, ogólne sprawdzenie opon its,następny czas to sprzątanie w środku, około 30min,i wisienka na torcie,raz w tygodniu właściciel wymaga umycia autokaru z zewnątrz,jeżeli chodzi o stan autokarów to jest on bardzo słaby,autokaru to bova,wszystkie od 15lat wzwyż,często musisz dolewać różne płyny,to do skrzyni biegów plus odpowieczanie,ja przez dwa i pół miesiąca odpowieczalem skrzynie 10 razy,w 4autokarach,(tyle jeździ na tej linii)do tego dolewanie oleju,płynu chłodzącego,co do podejścia do pracowników,to totalny brak szacunku,z resztą do klientów również podejście tragiczne,co najważniejsze pieniądze nigdy na czas,ani nigdy w całości,na raty odbierasz z biletów i musisz gnieść Pana Darka to ci przywiezie,jakąś część do Łodzi,i jeszcze blikiem się wspiera, ogólnie nie polecam chyba że ktoś preferuję druciarstwo i druciazy,aha płynów do spryskiwaczy nie uraczysz,dlugopisa nie ma,a listy które dostajesz w formie papierowej drukowane są na odwrotnej stronie innych dokumentów,np polisy ubezpieczeniowej, żenada,do tego gębą pełna frazesów o szacunku,gadka o słowie ważniejszym od pieniędzy its,tylko nic to nie ma wspólnego z realiami,mam nadzieję że chociaż trochę przyblizylem sytuację w Lider,pozdrawiam
Od pierwszego miesiąca wypłata na raty? Jak już od początku wiadomo co się dzieje to dziwne że ludzi coś jeszcze trzyma w tym miejscu bo ja z takim podejściem to bym uciekała.
Dzień dobry czy firma Lider zatrudniła by kobietę jako kierowce? Jakie by musiały być spełnione warunki?
No nie, partner nie mógłby sobie pozwolić na to żeby mu nie na czas płacili a mówił o firmie ze może tu też cv zaniesie. To jak to stali pracownicy robią ze jednak dalej pracują? oni maja już wyrobione inne zasady?
Cześć. Jak już będziecie podawac stawki o które ktoś pytał to możecie powiedzieć jak kwestia umowy wygląda? kiedy najszybciej dadzą te na stale?
Lider przez dziesięć godzin jechał bez klimatyzacji w upale, aż było mi slabo po 10 godzinach
Zawsze ludziska będą albo pieli na temat kierowców albo z błotem mieszali aby to robili na swoich forum a nie dla kierowców :p Ja nie moge znalezc ile by się tu za kółkiem zarobło i to jest temat do gadki, a nie psy antyalergiczne :D
Powiecie jak sie waszymi autobusami jeździ? teraz gdzie pracuje trochę już szrotem sie jeździ i chętnie bym firmę zmienił na taka co nie żałuje tylko inwestuje
FIRMA TOTALNE DNO. NIE ZNAJĄ PRZEPISÓW NA TEMAT ODPOWIEDZIALNOŚCI OPIEKUNA NAD ZWIERZĘCIEM. Z MALEŃKIM ANTYALERGICZNYM YORKIEM W TOREBCE CHCIELIŚMY SKORZYSTAĆ Z ICH PRZEWOZU ( pies pełni rolę psa rehabilitacyjnego) DLA DZIECKA Z PORAŻENIEM MÓZGOWYM.PSIAK SPOKOJNY, ODBYŁ SETKI KILOMETRÓW PODRÓŻY Z TAKIMI PRZEWOŹNIKAMI JAK "POLONUS" -SUPER FIRMA. CZY "OMNITUR". MAMY ZDJĘCIA!!!. PRZEZ MALEŃKIEGO 2Kg PSIAKA NIE ZOSTALIŚMY ZABRANI BO NIE TOLERUJĄ ZWIERZĄT. OD LUDZI GORZEJ ŚMIERDZI NIŻ OD TAKIEGO PSIAKA . PIES WAM CHLEWU NIE ZROBI W SAMOCHODZIE CZŁOWIEK TAK. NA CZYM POLEGA TEN POSTĘP I KULTURA W WASZEJ FIRMIE BO NIE BARDZO ROZUMIEM?. CHORE DZIECKO Z MATKĄ ZOSTAJE ZA DRZWIAMI BO MA PSIAKA REHABILITACYJNEGO 2kg W TOREBECZCE.TOTALNE CHAMSTWO SKIEROWANE PRZECIWKO KLIENTOWI. ŻYCZĘ WAM SAMYCH STRAT, ABYŚCIE NIE ZAROBILI NA NIC A NAJLEPIEJ OGŁOSILI UPADŁOŚĆ BO NIE SZANUJECIE LUDZI, NIE UMIECIE WEJŚĆ W ICH TRUDNE POŁOŻENIE. START, STRAT I UPADŁOŚCI FIRMY ŹYCZĘ.
antyalergiczny jork :D ale epitet xD, na przyszłość czytaj regulamin przewoźnika co jest do przewozu
Cześć. opiszecie atmosferę jaka u siebie macie? Nastawiam sie na lepsze traktowanie niż mam teraz u siebie. tu chociaż nikt na nikogo problemu nie zrzuca i nie czepia sie dosłownie o wszystko?
Ale gadanina o stanie utrzymania pojazdów. Ciekawe jak właściciel firmy podchodzi do pracujących dla niego ludzi? Mam nadzieję że nie stara się na zaoszczędzić na pensjach?
Kierowca nie miły, na fotelach gumy, te stoliki brudne i są na nich papierki i gumy
Bardzo dziękuję Panu kierowcy który jechał 28.06 2024 do Mielna przez Konin bardzo przemily człowiek. Pan pomógł mi wpewnej sprawie jeszcze raz bardzo dziękuję.
Nie polecam kierowca(usunięte przez administratora) zadzwoniłam tego samego dnia na infolinię czy jest możliwy zakup biletu pan mówił żeby powiedzieć kierowcy on mnie wpuści , gdy przyjechał pan odrazu patrzył z pod byka zapytałam czy jedzie do danej miejscowości on na to no i co gdzie grzecznie zapytałam ona na to że nie wpuści mnie bo on nie przyjmuje gotówki i nie sprzedaje biletów zapytałam to jak mogę je kupić pan odpowiedział że nie wie i mam sobie innego busa poszukać nie dostałam żadnej informacji nie miałam żadnego innego busa a pan wyprosił mnie niegrzecznie z autobusu i kazał wyjść skandal i tyle
Czy wasza firma honoruje ulgi na przejazd autobusem dla osoby niesamodzielnej i opiekuna .
Jechałem z 28.07 na 29.07 nie rozumiem opini nie wiem czego ludzie wymagają za taką cenę autobus czysty nie śmierdzący może trochę mało miejsca na nogi ale w porównaniu do nowszych autokarów to siedzenia wygodniejsze a miejsce na nogi nie wiele mniejsze. Jeżeli ktoś nie wymaga NIEWIADOMOCZEGO to polecam.
Nie wiem może oczekujemy prawdy? Nie dziw się, że jest tyle negatywnych opinii. Mi obiecywano nowy autokar, kontaktem i WiFi. A teraz piszę to z cholernym bólem kolan i szyi bo tu siedzienia są zepsute a szyba obok wygląda jak obrzygana.
Do jasnej cholery czego Pani WYMAGA pewnie jeszcze pani WYMAGA przerw co godzinę w flux busie są tylko 2 przerwy nikt się nie skarży a bilety ns lidera są tańsze więc niech pani nie wymaga wifi i kibla.
Kierowana autobusu od samej Świdnicy do końca podróży zachowywał się skandalicznie do pasażerów. Nie polecam wręcz odradzam. Będę omija z daleka Lidera. Zgłosiłam skargę ale ich to ich nie obchodzi oby się interes kręcił . Niezadowolona
Usługach Transportowych Lider w Świdnicy są bardzo niekorzystne. Wielu klientów uważa, że autokar jest zaniedbany, mają miejsce problemy z hamulcami, higiena pozostawia wiele do życzenia, a WC jest często niedostępne. Dodatkowo, brak zmiennika pilota i niesprawne siedzenia powodują, że podróż jest niewygodna. Brak szacunku ze strony kierowcy wobec pasażerów jest również poważnym problemem. Można by stwierdzić, że ta firma transportowa wymaga poważnych usprawnień, aby spełniać standardy jakości usług.
ODRADZAM! Nigdy więcej nie zdecyduję się na skorzystanie z usług tego przewoźnika. Kupilam bilety dzien przed , przyjechałam na wyznaczone miejsce 30 min przed czasem. Autobus spóźnił się, więc zadzownilam na infolinię i dostalam informacje , że mam poczekać, po czym okazalo sie , ze autobus ominął moją miejscowość. Na własny koszt musialam jechać do oddalonej 50 km miejscowości, by załapać się na postój NIE USLYSZALAM NAWET PRZEPRASZAM OD KIEROWCY , który był bardzo niemiły i nawet nie próbował się wytlumaczyc . CYTUJE : TO NIE PKP, że będę się zatrzymywac!!!. CYRK. BRAK SLOW .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Usługi Transportowe Lider Świdnica?
Zobacz opinie na temat firmy Usługi Transportowe Lider Świdnica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Usługi Transportowe Lider Świdnica?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!