(usunięte przez administratora)Siedziałam w biurze z 3 innymi osobami, (po niewielkim szkoleniu) wykonywałam połączenia i po każdym telefonie byłam bombardowana pytaniami przez pozostałe osoby - 'Dlaczego powiedziałaś tak?', 'A co klient powiedział, że powiedziałaś tak?', 'A dlaczego nie powiedziałaś tak i tak?', 'Powinnaś to zrobić tak i tak'. Żeby było ciekawiej dwie dziewczyny, które pracowały już wcześniej ciągle czatowały na gmailu i co chwila było słychać tylko ich chichoty za moimi plecami. Najlepsza była wizja jaką wkręcił sobie kierownik - przyszłam do firmy, żeby mu ją od środka rozwalić. :)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Firma Mailpro Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Specjalista ds. zadowolenia sekretarek, Gliwice - Marzec 2011
Czy pracujesz w firmie Mailpro Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .