Dnia 19.06.2024r. wsiadając do autobusu nr 1 nie pozwolono mojemu znajomemu wsiąść z rowerem. Ponadto kierowca przytrzasnął go drzwami.Mimo że było miejsce w autobusie. Jestem zniesmaczona zachowaniem kierowcy .
Autobus linii 7 co dziennie się spóźnia. Największe spóźnienie ma ten, który jeździ o 7:33 z ulicy Drzewiarza-Remiza. Przeważnie przyjeżdża około 7:50. Tłumaczą się remontem ulicy Przemysłowej, że przez to spóźnienia,bo korki. A czy ktoś pomyślał o tej młodzieży, która notorycznie spóźnia się do szkoły? Nauczyciele już nie wierzą ciągle w to samo tłumaczenie, że autobus się spóźnił! Autobus linii 3 też nie pasuje w tym czasie żeby dojechać na 8 do szkoły ,z resztą też stoi pewnie w korku na głównej. Kupujemy bilety miesięczne żeby dojechać na czas tam gdzie chcemy,a MZK nam tego nie umożliwia. Dzieci mają już tyle spóźnień, że grozi to obniżeniem zachowania.nie można o tej porze,powiedzmy coś po godzinie 7 puścić jakiś dodatkowy autobus tylko w stronę Wejherowa? Na czas remontu?
Remont najprawdopodobniej będzie do grudnia
Zgadzam się z tą opinią,bo to prawda! To jest niepoważne. Dzieci żeby zdążyć do szkoły na 8:00 jadą tym autobusem, który planowo powinien jechać o 6:33 ( napisałam "planowo",bo też lubi się spóźnić, ale nie aż tyle co ten o 7:33,ten potrafi przyjechać 20 minut później) i siedzą w szkole tyle czasu po czym mają jeszcze do piętnastej czy szesnastej lekcje.
No właśnie o tej porze bardzo dużo naszych dzieci jedzie do szkół,nie tylko z naszej ulicy,ale również mieszkający w Bolszewie
I myślę, że zmiana czemu nie będzie miała żadnego wpływu na funkcjonowanie MZK
Linia nr 7 to znęcanie się nad mieszkańcami Gościcina Zibertowo i Kolonią. Teraz mamy lipiec 2024 r. i jest świeżo zmieniony rozkład. Był on beznadziejny, a teraz to już w ogóle brak słów. Są wakacje i rano nie ma praktycznie żadnego połączenia z Bolszewem. Jakieś dziwne końcowe przystanki w połowie trasy i człowiek stoi i nie wie, co ma dalej zrobić. Na dodatek jest podane, że kończy w Gościcino Szkoła, natomiast zjeżdża szybciej na przystanek PKP Gościcino Wejherowskie i zawiadamia, że to koniec trasy. Jestem tylko ciekawa, na podstawie czego są wprowadzane takie zmiany i czy ktokolwiek w ogóle czyta te nasze opinie?
Autobus nie posiada póki co skrzydeł aby się wzniósł i przeleciał nad korkami na drodze
Dnia 23.11.2024r. Autobus J nr. "6239" o godzinie 13.10. Kierowca był nerwowy oraz oburzony pytaniami wydając bilety. Gdy starsza kobieta spytała się o bilet nie odpowiadał , po chwili nerwowo jej odpowiedział. Nastęmpnym razem gdy osoba z niepełnosprawnością się pytała czy bilet jest darmowy ponieważ ma Niepełnosprawność to co chwile wpadł w szał i odpowiadał gniewnie, że nie został do tego przeszkolony a jak chce się dowiedzieć to ma dzwonić na infolinie. Nastęmpnym przypadkiem było to że kierowca autobusu zatrzymał się na przystanku, osoba klikneła guzik by otworzyć drzwi a kierowca mu nie otworzył i odjechał. Te zachowanie tego kierowcy było okropne oraz brak szacunku do drugiej osoby
Bardzo miła Pani kierowca autobusu nr 3 relacji Wejherowo -Gościcino -Wejherowo tą linią ostatnio jechałem
Dnia 19.06.2024r. wsiadając do autobusu nr 1 nie pozwolono mojemu znajomemu wsiąść z rowerem. Ponadto kierowca przytrzasnął go drzwami.Mimo że było miejsce w autobusie. Jestem zniesmaczona zachowaniem kierowcy .
Autobus linii 7 co dziennie się spóźnia. Największe spóźnienie ma ten, który jeździ o 7:33 z ulicy Drzewiarza-Remiza. Przeważnie przyjeżdża około 7:50. Tłumaczą się remontem ulicy Przemysłowej, że przez to spóźnienia,bo korki. A czy ktoś pomyślał o tej młodzieży, która notorycznie spóźnia się do szkoły? Nauczyciele już nie wierzą ciągle w to samo tłumaczenie, że autobus się spóźnił! Autobus linii 3 też nie pasuje w tym czasie żeby dojechać na 8 do szkoły ,z resztą też stoi pewnie w korku na głównej. Kupujemy bilety miesięczne żeby dojechać na czas tam gdzie chcemy,a MZK nam tego nie umożliwia. Dzieci mają już tyle spóźnień, że grozi to obniżeniem zachowania.nie można o tej porze,powiedzmy coś po godzinie 7 puścić jakiś dodatkowy autobus tylko w stronę Wejherowa? Na czas remontu?
Remont najprawdopodobniej będzie do grudnia
Zgadzam się z tą opinią,bo to prawda! To jest niepoważne. Dzieci żeby zdążyć do szkoły na 8:00 jadą tym autobusem, który planowo powinien jechać o 6:33 ( napisałam "planowo",bo też lubi się spóźnić, ale nie aż tyle co ten o 7:33,ten potrafi przyjechać 20 minut później) i siedzą w szkole tyle czasu po czym mają jeszcze do piętnastej czy szesnastej lekcje.
No właśnie o tej porze bardzo dużo naszych dzieci jedzie do szkół,nie tylko z naszej ulicy,ale również mieszkający w Bolszewie
I myślę, że zmiana czemu nie będzie miała żadnego wpływu na funkcjonowanie MZK
Linia nr 7 to znęcanie się nad mieszkańcami Gościcina Zibertowo i Kolonią. Teraz mamy lipiec 2024 r. i jest świeżo zmieniony rozkład. Był on beznadziejny, a teraz to już w ogóle brak słów. Są wakacje i rano nie ma praktycznie żadnego połączenia z Bolszewem. Jakieś dziwne końcowe przystanki w połowie trasy i człowiek stoi i nie wie, co ma dalej zrobić. Na dodatek jest podane, że kończy w Gościcino Szkoła, natomiast zjeżdża szybciej na przystanek PKP Gościcino Wejherowskie i zawiadamia, że to koniec trasy. Jestem tylko ciekawa, na podstawie czego są wprowadzane takie zmiany i czy ktokolwiek w ogóle czyta te nasze opinie?
Autobus nie posiada póki co skrzydeł aby się wzniósł i przeleciał nad korkami na drodze
A ja dziś chciałam pochwalić kierowcę autobusu :) Jechałam dziś czyli 31.01.2024 około godz 19:27 czy 29 "8" ką z skm Śmiechowo i kierowca czekał, aż ludzie z kolejki przybiegną do autobusu:) już miałam wizję jak czekamy pół godziny na następny:) a tu BARDZO miła niespodzianka. Pozdrawiam bardzo Pana kierowcę, byłam bardzo miło zaskoczona:) biegłam z dzieckiem i małym pieskiem na ręku i taka niespodzianka????
Dnia 5.12.2023 r o godzinie 11.32 na przystanku ul wspólnej lini 4 była spora grupa ludzi. Gdy podjechał autobus jedna osoba machała ręką ponieważ jest to przystanek na żądanie. Pomimo to pani kierująca niegrzecznie się odezwała z pretensją , że jest to przystanek na żądanie. Jeśli ta pani nie dowidzi to niech zmieni okulary, już sam fakt ,że było sporo ludzi to powinna się zatrzymać bo inna linia tam nie jeździ i nikt nie czekał na inny autobus. Tej pani to potrzebne są lekcje dobrego wychowania.
Bo macha się że zdecydowanym wyprzedzeniem a jeśli warunki są niesprzyjające warto zaświecić wcześniej ekranem telefonu. Trzeba myśleć średnio rozgarnięte.....
W dniu 9 grudnia linia 10 trasa kierunek Keblowo godzina 20.04 , pani kierowca w blond wlosach w połowie trasy nakrzyczała na osobę siedzącą z tyłu że ma zdjąć te nogi i czy w domu też tak siedzi . Ton tej pani był w dużym stopniu przesadzony, .nie panowała nad emocjami . W miejscowości Kochanowo pasażerka widocznie słabo nacisnęła na otwarcie drzwi więc podeszła do pani kierowcy i poprosiła o zatrzymanie pani ponownie w sposób arogancki odniosła się że NIE bo przycisnęła na zatoczce o wiele za późno i się nie zatrzyma . Dopiero na kolejnym przystanku . Kierowca zatrzymał się ale powiedział że ma wyjść innymi drzwiami bo nie otworzy drzwi z przodu bo one są tylko do wsiadania . SZOK jak w taki bezczelny sposób można się odnosić do pasażerów przez całą trasę. Taką bezczelnego kierowcy jeszcze nie spotkałem i do tego kobieta . WSTYD
Może by tak rodzice się zainteresowali swoimi dziećmi co wyprawiają w autobusach ich pociechy trzymanie nóg na siedzeniach to na początku dziennym oglądanie filmików na cały głos przecież to normalne zostawianie chlewu na siedzeniach po sobie a co tam mam bilet to mi wolno robić (usunięte przez administratora) nawet jak ktoś starszy wejdzie to miejsca nie ustąpią drą się na cały autobus a jak takiemu uwagę zwrócisz to jeszcze Cię wyzwie od różnych to tylko i wyłącznie świadczy o wychowaniu z domu
Jeżdżę pierwszym autobusem który jedzie w kierunku Bolszewa to jest jakaś porażka dość że tym autobusem nikt prawie nie jedzie to autobus w kółko jest opóźniony , kierowca widzi że nikt nie wysiada to zatrzymuję się nie wiadomo po co do pracy to jestem co dziennie spóźniony ponieważ Jeżdżę na 4:30 . Nasza komunikacja miejska w Wejherowie to jest jedna wielka porażka krótko mówiąc tragedia szkoda se strzępić języka na takich (usunięte przez administratora).
Jeśli Kierowca pominie przystanek nie zatrzyma się nawet na pustym gdzie nikt nie wysiada i wysiada to dostaje karę finansową obowiązkiem kierowcy jest się zatrzymywać na każdym przystanku chba ,że jest na żądanie,ponieważ ktoś może stać za wiatą albo gdziekolwiek gdzie na pierwszy rzut oka go nie widać.
Dnia 15.07.2023 godz 10,11 przy szkole podstawowej nr 11w Wejherowie na oś.kaszubskim kierowca autobusu nr 2 jadacego w kierunku dworca zakleszczył starszego pana okolo 80 lat w środkowych drzwiach,a dokładnie jego głowe.Ruszyl autobusem i gdyby nie ludzie i ich krzyki pojechał by z dziadkiem któremu głowa zostala na zewnątrz a tułów w środku bo nie zdążył wysiaść.Kierowca nie patrzal w lusterka zamknał drzwi a gdy one się nie domknęły poprawił jeszcze raz dziadkowi w szyje!!! Zero sprawdzenia czy coś się panu stało,Zero przepraszam TOTALNA OLEWKA !!!! NA przestanku przy szpitalu NIE MOŻNA było wejść pierwszymi drzwiami aby kupić bilet,pomimo naciskania przycisku.Kierowca dobrze sie bawił,miał to CENTRALNIE W (usunięte przez administratora) że ludzie biegali do środkowych drzwi, aby przejść do przodu po bilet.BRAWO DLA TEGO (usunięte przez administratora) KIEROWCY!!! NAGRODĘ MU DAĆ !!! Napewno na nia zasłużył !!!!
Dzisiaj dnia 08.02.2023r jechałem autobusem nr 838 lini 8,godzina 11,49 z ul.Rybackiej.Takiego (usunięte przez administratora) na autobusie dawno NIE WIDZIAŁEM,szyby były tak Zasyfiałe przez które NIE BYŁO NIC WIDAĆ !!! Ludzie NIE WIEDZIELI GDZIE SIĘ ZNAJDUJĄ,KIEROWCA BYŁ kawał Gbura który NIE WYSADZIŁ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ która wołała do kierowcy,naciskała przycisk otwarcia drzwi!! Po mimo że autobus STAŁ w zatoczce kierowca OLAŁ INWALIDE przy balkoniku i POJECHAŁ DO NASTĘPNEGO PRZYSTANKU !!!! Automaty w tym (usunięte przez administratora) nazywającym się autobusem działały CZĘŚCIOWO,ALE za to kontrol biegała po autobusie przez cały czas, i NIE INTERESOWAŁO TO ICH ANI KIEROWCY ŻE KASOWNIKI DZIAŁAJĄ TYLKO NIEKTÓRE I LUDZIE MIELI PROBLEM Z ODBICIEM LUB SKASOWANIEM BILETU !!!! BRAWO MZK !!!! Zdjęcia tego (usunięte przez administratora) będziecie mogli zobaczyć w gazecie i na internecie !!!! Może się wreszcie ktoś OBUDZI w MZK I ZROBI PORZĄDEK Z KIEROWCAMI( (usunięte przez administratora)) I UMYJE AUTOBUSY aby NIE STRASZYŁY LUDZI !!! PS.MOŻE JAKAŚ PODWYŻKA biletów, I WTEDY UZBIERACIE NA UMYCIE ZASYFIAŁYCH AUTOBUSÓW !!!! I JESZCZE JEDNO : OD KIEDY TO KIEROWCA NIE WYDAJE RESZTY ZA ZAKUPIONY BILET ?! ZAPOMNIAŁ CZY ZBIERA NA MYJNIE !!! JAKIEŚ NOWE PRZEPISY W ROKU 2023 ???!!!! KUPUJACY BILET NIE OTRZYMUJE RESZTY ???!!!!!
Co do pierwszej części komentarza to się zgodzę, autobusy są brudne ale to nie wina kierowców, tylko temperatur, które uniemozliwaja korzystanie z myjni dla autobusów. Kierowca nie wysadził osoby niepelnosprawnej PO ZA PRZYSTANKIEM. Miał się zatrzymać na środku ulicy by Pan mógł wysiąść w zaspy na ruchliwej ulicy?
Zgadzam się autobusy często brudne, spóźniają się i ostatnio też zauważyłam nie wydawanie reszty to jakaś nowa polityka firmy czy o co chodzi?
Jak kierowca nie ma wydać 10 lub 20 groszy trzeba mieć odliczoną kwotę
Ten co wypisuje te głupoty o zaspach na drodze to mu sie chyba bieguny pomyliły! Kierowca olał wysiadającego inwalide z balkonikiem i tyle i łatwo to można sprawdzić są kamery,co do warunków które brudza szyby to te szyby nie widzialy wody od bardzo dawna i tyle !!! One nie były brudne były "Zasyfiale" i od tego jest kierowca jak (usunięte przez administratora) !!!! i dyspozytor który wypuszcza dany autobus !!!! Ten komentarz pewnie pisał kierowca który nie wypuścił dziadka na przystanku na żądanie i teraz podaje się za klienta,ŻENADA !!!
Dzień dobry to jest śmieszne codziennie po południu spóźnia się autobus nr 2 i to nie 3-5 min tylko 15-20 min na przystanku to jest śmieszne i tak nie powinno być bo ludzie czekają to też się niecierpliwią bo też są gdzieś umówieni. Napewno Państwo mieli już nie jedna skargę na ten temat i nadal nic nie robicie w tym kierunku
Pan X ma 100% racji. Stawka 13,75 brutto na godzinę w 2019 r. Buce na dyspozytorni zero pomocy ,autobusy rozklekotane, Np wyskoczył na pulpicie błąd układu hamulcowego , wołam przez cb radio, a on jedz dalej całą zmianę pikało co minute, i inne jeszcze awarie. Dodam jeszcze problemy z Załatwianiem potrzeb fizjologicznych toi toi nie na wszystkich pętlach są. opóźnienia wynikające z korków ,co skutkuje brakiem przerw na załatwienie się, rozkłady jazdy z lat 70 ,czyli zasuwasz 7 h i masz łaskawie przerwę w ostatniej godzinie pracy. LUDZIE 21 WIEM MAMY A W MZK 19. Dodam jeszcze Nieprzyjemna kobieta na kasie z ,którą Trzeba się rozliczać.
Chłopie, chyba już wieki nie pracujesz w MZK ;) Do rozliczeń mamy wrzutnię, rozkłady są o niebo lepsze, a na wielu pętlach są Toitoi lub kibelki ;)
Jechałam dzisiaj linia nr 1 autobus nr 828 niemiła pani kierowca nie chciała wypuść przez pierwsze drzwi nie było w tym autobusie kartki naklejone że nie można wychodzić przednimi drzwiami jak w czasie pandemii. Jeżeli pasażerowie nie mają wychodzić przednimi drzwiami to proszę to ogłosić bo bezczelnych kierowców nie brakuje i nie otwierają przednich drzwi.
(usunięte przez administratora)w czerwonej kamizelce prowadzący autobus Lini 3 to cham i (usunięte przez administratora) nie pomógł starszemu człowiekowi który się przewrucił wysiadając z autobusu tylko zamknął drzwi i odjechał z przystanku.
Jedna wielka porażka, autobus lini nr 10 średnio 3 razy w tygodniu odjeżdża sobie 5-8 minut przed czasem, tylko z tego względu żeby kierowca mogł sobie zjeść zapiekaneczkę i wypić kawkę na stacji paliwowej, gdybym ja tak robił w swojej pracy został bym wyrzucony, teraz pytanie zmieni się to kiedyś w MZK ?
Pracuje w MZK Wejherowo już bardzo długo i zgadzam się z większością opini znajdujących się tutaj. Odnośnie zarobków to jest bardzo cienko, mowa o nowych kierowcach. Ci którzy pracują po 15 -20 lat cieszą się leprzymi względami Pana Prezesa, albowiem w MZK panuje Stara zasada wyslugi lat pracy i tego się nie przeskoczy , kultowym powiedzeniem dyspozytorow MZK jest tekst że przez pierwsze 5 lat pracy będzie biednie się żyło, puźniej troszkę się poprawi. Praca stresująca i odpowiedzialna za małe pieniądze. Młodzi kierowcy po zatrudnieniu w MZK pracują kilka miesięcy i wieja jak szczury z tonącego okrętu - bo kto chce pracować za 10.70 brutto na godzinę ( żenada). MZK posilkuje się w dużej mierze emerytami którzy tam kiedyś pracowali i którzy chętnie tam sobie dorabiaja , ale za większą kasę ( a gdzie walka z bezrobociem - młodzi powinni pracować a dziadki na emeryturę ) . W MZK Stare zasady się nie zmienią dopóki Pan Prezes i dyrektor techniczny nie wyjedzie na taczce z tej firmy. Nie polecam pracy w MZK Wejherowo bo poza stresem i mega wczesną pobudką 7 dni w tygodniu nic tam ciekawego nie czeka.
Proszę pana skoro tak zle się panu pracuje w Mzk Wejherowo to po co pan tam pracuje dalej przecież można zmienić prace prawda czy nie.Jezeli cos mi nie pasuje w zakładzie pracy to się zwalniam i szukam nowej .wydaje mi się ze poprostu chce Pan popsuć opinie firmie bo skoro jak pan stwierdził młodzi uciekają to czemu pan tam tkwi.? Z tego co wiem a wiem to z dobrego źródła zarobki są dobre a czas pracy dobry inni muszą pracować od 5,6 do 15,16 po 7 dni w tygodniu caly miesiąc żeby 1300-1500 zl zarobic i nie maja czystej pracy .Sam pan się zgodził na warunki jakie zostały przedstawione przed podpisaniem umowy nieprawdaż?wiec proszę się zastanowić nad swoją osobą a wtedy oceniać innych ludzi.Bo nie ma pan za grosz przyzwoitości żeby oczerniać firmę w której ponoc tyle lat pan pracuje.A co do MZK Wejherowo powiem tylko tyle Zarobki są dobre a i warunki pracy przyzwoite .
Powie mi pan z którego drzewa zes się urwał za przeproszeniem 1300-1500 po 10h 7 dni w tygodniu to może za komuny ale nie teraz obudźcie się realnie to takie zarobki to tygodniowo po 10h
Każdy ma prawo wypowiedzieć się na forum. Ten komentarz kierowany bezpośrednio do adresata jest zbędny i w niewłaściwym miejscu. Proponuje na przyszłość dwa razy się zastanowić. Firma to też są pracownicy a nie tylko zimna ekonomia - no i tyle w tym temacie.
Jak Pan kierowca napisał "pracuje bardzo długo". Więc nie ma tragedii, a po za tym zmienić pracę po tylu latach zawsze jest strach i obawy że może coś nie wyjść.
Tak zgadzam sie z Twoją opinią to jest bastion zabetonowanej komuny!!! Tu sie liczy tylko protekcja i lizuzostwo. Jak bedziesz przytakiwał najgłupszym rozkładom jazdy i jeszcze głupszym zarządzeniom dyrekcji to możesz dostać się na stanowisko dyspozytora i za trzy razy wyższą płacę lub utworzą ci jakiś etat jak temu pupilkowi dyrekcji co sie myje raz na tydzień. Jak masz własne zdanie to cie tu zniszczą !!
Praca kierowcy autobusu w MZK Wejherowo to krótko powiedziawszy paskudna robota, klimat i atmosfera tam panująca potęguje złe nastawienie, tak jakby dyrekcji zależało na tym . Panuje tam sexizm ,, dlatego Pan prezes zaprasza do pracy Panie - aby im płacić mniejszą stawkę, trąci komuną, wystarczy wejść do tej brudnej dyspozytorni a normalny myślący człowiek ułoży sobie zdanie gdzie trafił. Za tą samą pracę w tym samym wymiarze godzin kierowcy mają różne zarobki stare dziady ok, a ci młodzi w znacznej większości nieciekawe. Dyspozytor potrafi zadzwonić o 3.30 nad ranem do kierowcy który ma wolny dzień aby ten przyszedł do pracy na 4.40, totalna porażka (i to notorycznie). Ktoś na forum pyta czy są wolne etaty na dyspozytorów, - zapomnij człowieku te kąski są dla starej gwardii tych co pracują lata, heee, tutaj ewentualnie kierownica w dłoń i kręcić kółka autobusem po Wejherowie. Myślałem że jak siwy odejdzie na emeryturę to się coś zmieni na leprze w sprawie zarobków, ale jak widać grubas Buli - kontynuuje politykę starej gwardii. Ta firma jest niereformowalna !!!!!!!!!!!!
Denna praca kierowcy autobusu mzk Wejherowo za śmieszne pieniądze-dlatego zachowują się jak sflustrowane buraki bo im nie zależy na robocie skoro dostają podwyżki po 0,30 groszy na godz, wypłata jak na Ukrainie. Odradzam i nie polecam. (usunięte przez administratora) KOMPLETNE............
Dzień Dobry, dzisiaj dnia 02.11.2022 o godzinie 6:20 w mzk nr 8, który jechał do Wejherowa wszedł Pan, który jechał do pracy. Został nie miło potraktowany przez Panią kierowcę. Pan usiadł sobie,miał czyste spodnie, lecz Pani kierowca stwierdziła, że musi stać. Pan miło powiedział, że nie ma brudnych spodni, ale Pani nakrzyczała na niego i kazała mu wstać bo siedzą tam później inni ludzie i nie będą siedzieć na ,,brudnych" siedzeniach. Jak to możliwe, że człowiek, który pracuje ciężko i na siebie zarabia, nie może nawet usiąść w spokoju, a jak taki za przeproszeniem menel wejdzie i śmierdzi to niektórzy kierowcy ich nawet nie wypraszają. Zero poszanowania drugiego człowieka.
Jestem bardzo zniesmaczona zachowaniem pracownikiem MZK a dokładniej kobiety (numer kierowcy 292) wyprosiła z autobusu mnie moja znajoma z dzieckiem gdyż miała przerwę a pogoda była tragiczna kazała bezczelnie czekać nam 15 min z dzieckiem ! Okropne zachowanie i niemiła przy wydawaniu biletów mam nadzieje ze coś z tym zrobią????
Dnia 04.05.2022 o godz 15,12 na ulicy Dworcowej kierowca autobusu nr 12 zepchnął z drogi inny sam który próbowal ominąć autobus który stal na ulicy z niewiadomych przyczyn.W trakcie omijania nr 12 gnój z autobusu ruszył gwałtownie i nie pozwolil ominąć siebie co skutkowało zagrożenie na drodze,w skutek czego sam. omijający znalazł sie na pasie jazdy w przeciwnym kierunku bez możliwości wjazdu na swój pas( został zablokowany przez ŚMIECIA z autobusu nr 12 )Wszystko zostało utrwalone na kamerce w sam.i zostanie zgłoszone na policje.Do ch.ja z autobusu nr 12.zobaczysz sk.......ie że my sie spotkamy i wtedy zobaczymy jaki jestes kozakiem ps.mam twoja morde w tel pomimo że sie próbowałeś zasłaniać !!!Mam nadzieje że czyta to ktoś z MZK I zrobi z toba (usunięte przez administratora) pożądek,taki smieç jak ty NIE POWINIEN JEŻDZIĆ AUTOBUSEM A TYM BARDZIEJ Z LUDZMI !!! I jeszcze jedno tel NIE UŻYWA SIE JADĄC Z LUDZMI AUTOBUSEM co także zostało utrwalone na tel.
Bu haha jest w tym coś śmiesznego,Ty masz jakieś ZABURZENIA ?! WYSTARCZYŁO BY GDYBY otworzyła dzwi BURAKU PIER...NY!!! Następny który NIE WIDZI PROBLEMU !!!! TROCHE OGŁADY TĘPA PAŁO,i wy kierowcy dziwicie się że ludzie się do was źle odzywaja NAPRAWDE ?!
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w MZK?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w MZK - Wejherowo
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w MZK
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZK?
Zobacz opinie na temat firmy MZK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Wejherowo
- NIP: 9290113584
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |