Administrator powinien usunąć opinie inne niż o pracodawcy i o warunkach pracy w firmie. Gdzie jest administrator tej strony!!!
Może konkurencja tak inspiruje do narzekania?
Kontakt bardzo słaby w kwesti negocjacji. Proponowana zniżka w kwocie niespełna 2000 to przykre. Odbiorę samochód bo jestem miłośnikiem Hondy. Ale ogólnie nie polecam
Zdecydowanie odradzam korzystanie z serwisu powypadkowego.
Kochani gorąco polecam ten salon. Perfekcyjna obsługa tu pozdrawiam Pana Kamila z którym odbyłem 2 jazdy samochodem raz ze skrzynią manualną a drugi ze skrzynią automatyczna wersja sport plus . Po jazdach zdecydowałem się na zakup od razu (wcześniej odwiedzałem salon mazdy, jeep, citroen/ds,opel) Przejechałem nowym autkiem już 800 km i jestem mega zadowolony. Samochód na tempomacie aktywnym ustawionie 115 km ( z kilkoma szarżami do 180 km) do Warszawy (50 km po Warszawie) i powrót na Śląsk łącznie około 650 km spalił 6,5 l / 100 km. Jestem mega zadowolony z przyspieszenia i odczucia siedzenia na asfalcie (niskie zawieszenie). Moje kryterium wyboru było proste. Samochód który pomieści 2 duże walizy w bagażniku , co najmniej 150 koników, aktywny tempomat, automatyczna skrzynia biegów. To wszystko tu jest i działa perfekcyjnie. Dziś miałem szansę zmierzyć się z astrą 200 km na drodze i niczym honda jej nie ustępowała. Brawo Honda dziękuje za miłą obsługę Panu Kamilowi, Pani Izie , Panu Sebastianowi i kierownikowi salonu. Piotr W
@Jean Claude Ja Wam Dam, choć Twoja opinia jest zabawna i nie zawiera wulgaryzmów to niestety narusza zasady jakie panują na tym porttalu. Jedną z nich jest ta, aby opinie przez Was dodawane były merytoryczne i zgodne z prawdą. Charakter Twojej wypowiedzi jest prześmiewczy oraz ironiczny. Swoją wypowiedzią możesz wprowadzić w błąd innych użytkowników forum. Zachęcam Ciebie do dodania jeszcze jednej, zgodnej z prawdą wypowiedzią.
Paulinko już dawno chciałem Tobie powiedzieć że Cię Kocham. Szaleje za Tobą. Kocham Cię. Ta wypowiedź jest zgodna z prawdą i merytoryczna z każdej strony :)
Ja jestem bardzo zadowolony , mam stałego mechanika pana (usunięte przez administratora) Kupiłem Hondę Civic w 2012 r i ciągle tam serwisuję , ale tylko dlatego , że jestem bardzo mile obsłużony tzn : kawka z ekspresu , ciasteczko , miłe osoby no i najważniejsze jeden stały mechanik pan (usunięte przez administratora), i tylko dlatego będę tam serwisował i nigdzie indziej . Już myślę o zmianie samochodu na Crv , oczywiście w JKK .
JKK MOTO ma opinię dobrego pracodawcy i nie rozumiem tego biadolenia!!
Kto może podzielić się jeszcze informacja od strony pracownika? Jak przebiega współpraca? Polecacie? @rozczarowany, rozumiem, że nie ma dodatkowych benefitów? A jaka panuje atmosfera w pracy? Jak przebiega sam proces rekrutacji? Jesteś pewien że soboty nie są w ogóle płatne? Wydaje mi się to mało prawdopodobne. @Paweł, czy próbowałeś sam aplikować do firmy? Może Ty powiesz teraz coś więcej o proponowanych warunkach?
Byłem pracownikiem JKK, wszystkie negatywne opinie opisane na tym forum to cała prawda o tej firmie. W JKK jest podział taki: 1. możesz nie reprezentować sobą nic ale jesteś znajomym jednego z szefów, 2. cenisz siebie, potrafisz dobrze pracować, szukasz stałej pracy. Niestety pracownicy z pkt. 2 nie pracują tam zbyt długo :) nabijają troszkę portfel szefów i uciekają wiedząc, że nie ma tam przyszłości dla nich. Soboty - kiedy bylem zatrudniony pracowaliśmy za darmo (nie było do odbioru dnia wolnego, nie było dodatku do wynagrodzenia). Jak zatrudniałem się w JKK to również nieprawdopodobna wydawała mi się bezpłatna praca w soboty ale szybko uświadomiono mi że nie mam nic do gadania :) tylko szkoda że już było za późno. Potwierdzając autentyczność mojej wypowiedzi - może to będzie miało do kogoś znaczenie. ZWOLNIŁEM SIĘ SAM :) i to była najlepsza decyzja w moim dotychczasowym zawodowym życiu.
Podpowiedzcie gdzie można znaleźć aktualne oferty pracy o ile firma potrzebuje ludzi? Jakieś dodatki socjalne to macie?
Czytając wpisy pracowników ( a tych tu większość ) należy się bać. Jestem klientem odkąd kupiłem samochód. Podzielam obawy kolegi - "niedoszłego klienta" odnośnie tego, co się stanie jak kupi samochód. Otóż pewnie to, co stało się ze mną. Co prawda to incydent, ale sprawił, że zmieniam serwis na inny. (usunięte przez administratora) Zdecydowanie odradzam JKK.
Wystarczy poczytać niektóre pseudo opinie i można stwierdzić, że są osoby bez których innym pracowałoby się super. Ale tak jest w każdej firmie, gdzie pracuje przynajmniej jeden truteń
Pracuję w tej firmie już prawie siódmy rok i nigdzie tak długo nigdy nie pracowałem czyli jest OK. Jak to w pracy bywa różnie. Bo wiadomo każdy ze sobą konkuruje i chce być lepszy. Większość tych negatywnych komentarzy to zasługa ludzi którzy mają zbyt wysokie ambicje by ciężko pracować i zapewne się nie sprawdzili. Poza tym do pracy się nie przychodzi szukać kolegów tylko zarabiać pieniądze. Kolegami jesteśmy po pracy a w trakcie współpracownikami. A ten Stachanowiec stworzył zgrany team. I nie w porządku używać czyiś nazwisk na publicznych forach. Sorry niewytrzymałem. przez przypadek trafiłem na tą dyskusję:)
Motto pracowników - "nie znasz dnia w JKK". Nieważne jak bardzo zapieprzasz nabijając kabzę zarządu. Twój byt zależy od jego widzimisię. I z tymi kolegami to faktycznie racja. Nikomu nie można ufać
Nie trzeba nic dodawać ani ujmować. Na zwykłe pozdrowienie DZIEŃ DOBRY LUB WITAM ALBO DO ZOBACZENIA odpowiadają jednostki. O reszcie szkoda gadać pseudo biznesmen goni pseudo biznesmena czyli praca polega na graniu w ciula a nie na zespole. Na razie pracuje ale ciężko to nazwać pracą. Szukam coś ludzkiego. Może się uda?!
Najlepszy w tej firmie to jest NAD CZŁOWIEK WOLNY. Zapiernicza od 5.30 do 24.00. Wypija 500 kaw i myśli że jest najlepszy na świecie ale nie wie że z niego ryją i nazywają go STACHANOWIEC. Wszystko robi w biegu sra je śpi mówi dzwoni pije myśli itp. itd. Ale sobie myśli JESTEM NAJLEPSZY STACHANOWIEC
nie znam konkretów @fux, ale skoro mowa o stanowisko sprzedawcy/doradcy handlowego, to sądzę, że nie możesz się niczego innego spodziewać. Podstawa, pewnie nie za wysoka + odpowiednie prowizje od sprzedaży. :)
Trafiłem na to forum zupełnie przypadkowo ale ton wpisu niejakiego Adama Hodysa sprowokował mnie do tego, by wypowiedzieć parę słów na temat jakości obsługi klienta w wykonaniu tego jegomościa. Otóż swego czasu byłem zainteresowany zakupem mazdy, odbyłem jazdę próbną i byłem bliski złożenia zamówienia na samochód, ale kiedy tylko ów pan zauważył, że zaczynam się wahać, bo tak naprawdę jazda tym modelem samochodu mnie nie przekonała, wyskoczył do mnie z pretensjami, że przecież umawiałem się z nim, że kupię auto, a on tu nie jest od tego, żeby organizować jazdy próbne (skądinąd wysłużył się innym pracownikiem, który odbył ze mną jazdę testową) tylko żeby sprzedawać samochody i zarabiać pieniądze. Efekt takiej „sprzedaży” wydaje się być łatwy do przewidzenia- po prostu mnie zamurowało i wyszedłem, a moja noga nigdy więcej nie stanie w tym przybytku. Nie kupię również nigdy mazdy- są inne, moim zdaniem lepsze marki samochodów. Poza tym skoro jeszcze przed zakupem samochodu wychodzę z salonu mocno poirytowany, trudno mi przewidzieć, co by się działo, gdyby wystąpiły jakieś problemy przy okazji wizyt w serwisie. Całe szczęście pozbyłem się tego problemu, nabywając samochód innej marki, z którego jestem zdecydowanie bardziej zadowolony i którym jazda sprawia mi większą przyjemność.
czlowieku przestan, rozwoju, dobrej wyplaty, urlopu i dobrych kolegow w pracy to tam nie znajdziesz.
Właśnie tak tam jest człowiek jest dla nich NIKIM. Są najważniejsi,najlepsi itd.Murzyn zrobił swoje itd.Przydał by się zimny prysznic ich firmom bo mają kilka.NIE POLECAM
Panie (usunięte przez administratora), Panie (usunięte przez administratora)dejcie se pokój ... szkoda ,ze Pan jeszcze adresu nie podal i linka do fejsika zeby wszyscy wiedzieli kim Pan jest ...Pan to najwiecej zawsze ma do powiedzenia natomiast z praca jest wrecz odwrotnie.Jezeli chodzi o atmosfere ,to jest ciezko i nikomu nie zalezy na tym zeby bylo lepiej. Wystawiam 3 poniewaz pomimo terminowegych wyplat zawsze znajdzie sie jakich powod zeby je zmniejszyc...
Myślę, że skoro nie Masz odwagi się przedstwić, to Twoja opinia jest tak wiarygodna jak praca jaką tu Wykonywałeś? Jeśli chodzi o odśnieżanie, to Zapomniałeś dodać, że była to praca dodatkowo płatna, na którą było wielu chętnych. Tak swoją drogą, to jestem ciekaw z jakich powodów Odszedłeś z firmy? Czy aby napewno Byłeś taki "święty"? Mogę podać przykłady pracowników, którzy pracują tu 10 i więcej lat i nie zamierzają zmieniać pracodawcy. z pozdrowieniami (usunięte przez administratora)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JKK MOTO?
Zobacz opinie na temat firmy JKK MOTO tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JKK MOTO?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!