Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Stapigo Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Usługowo-Handlowe s.c.?
Zawsze miło i uprzejmie. Panowie indywidualnie podchodzą do każdego Klienta. Polecam z całego serca ....drobne naprawy jak wymiana żaróki zawsze bezkosztowo....zostaje tu na zawsze
Perfidnie naciągają na koszty. Serwisant celowo kręcił i nie chciał podać wyceny wymiany oleju jeszcze przed robotą, mimo że miał już wszystkie materiały kupione i wiedział że robota zajmie 1-2h. Kupił olej za 680 brutto (10L) po zawyżonej cenie żeby nabić większą zniżkę serwisową, mimo że ten sam olej można dostać za 480 zł w dowolnym innym miejscu. Do tego głupie tłumaczenie, że ceny hurtowe mają wyższe niż rynkowe (absurd). Na FV do ceny materiałów BRUTTO doliczył sobie extra +23% VAT wpisując części jako "usługę naprawy" czyli nabił sobie podwójny VAT. Na Allegro zapłaciłbym 480 zł za 10L oleju, a w serwisie za to samo wzięli 836,40 zł. Za cały serwis olejowy facet zaśpiewał aż 1660.50 !!! Cena z kapelusza przestrzelona o jakieś 600 zł. Jak poprosiłem o FV za zakupione materiały to serwisant zaczął kręcić i ściemniać, po czym pokazał kartkę z cenami wypisanymi długopisem. Dodatkowo kpił sobie jeszcze, że powinien doliczyć extra prowizję bo mi zależało na czasie żeby serwis zrobić przed weekendem. Zamontował też zamienniki filtrów które są o 50% tańsze, natomiast do faktury cenę za filtry dał taką jak za oryginalne MB OE. Filtry powietrza warte 150 zł w cenie 300 zł. Omijać ten serwis szerokim łukiem!
Opinia zupełnie niesprawiedliwa....a Panom ze Stapigo nie życzę więcej takich klientów....serwisuje od lat swoje auta i zawsze wyjeżdżam zadowolona. ...obsługa na najwyższym poziomie ale widocznie Pana Mirka przerosła....
Dzień dobry. Chcę zapytać o waszą ocenę w odniesieniu do warunków współpracy. Czy istnieje szansa zatrudnić się w niepełnym wymiarze czasowym? Czy w firmie jest szansa na awans? Dziękuje serdecznie za wskazówki.