Opinie o Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń
Pracuje w mubi juz ponad pol roku i mialem obawy czy podolam ale z czasem uważam ze praca tu to dobra decyzja. Ludzie z mojej rekrutacji sa na tyle super, ze dalej mamy swietny kontakt, moja kierownik i jej zastępczyni super dziewczyny a i miedzy sprzedawcami nie ma kwasu. Wiadomo ze klienci są różni ale gdzie nie sa. Kasa ok, grafik czasem gorszy (zmiany do 21 nikt chyba nie lubi) ale z czystym sumieniem mogę polecic.
Fajnie się czyta, że atmosfera i relacje z pracownikami, jak i przełożonymi układają się dobrze, zwłaszcza jak piszesz, że zdarzają się zmiany do 21. A odnośnie grafiku, czy jak już jest ustalony na kolejny miesiąc to jest szansa gdyby komuś coś wypadło, żeby się z kimś zamienić?
Mozna sie zamieniać chociaz ja z tego nie korzystam wiec dokładnie nie wiem jak to wyglada, ale sporo osob ma podmianki. Wydaje mi sie ze zglaszasz chec zamiany z dana osoba i tyle.
Jak najbardziej z czystym sumieniem polecam mubi. Świetnie wspominam pracę, świetna kadra pomocna, wyrozumiała, super atmosfera, przyjaźni ludzie i to co najważniejsze bardzo dobre wynagrodzenie - jeśli komuś chciało się pracować.
Hej, a długo już tam nie pracujesz? chciałabym się dowiedziec jak wygląda rekrutacja?
Pracodawca
Dzień dobry, nasza rekrutacja składa się z II etapów. Pierwszym jest rozmowa telefoniczna, drugi etap to spotkanie w siedzibie naszej firmy lub zdalnie, na meecie jeśli aplikuje Pani z daleka :) Do podjęcia współpracy wymagane jest minimum średnie wykształcenie i czysta kartoteka karna.Pracę rozpoczynamy od 3 tygodniowych, płatnych szkoleń. Zapraszamy serdecznie do dyskusji.
Ewidentnie opinia nie napisana przez pracownika bo nikt kto tam serio pracuje nie napisze, że kadra kierownicza jest pomocna :)
Hej. Dobre wynagrodzenie,czyli dobra pensją czy pensja plus dodatki? Od razu UoP czy jakaś inna forma obowiązywała? Będę wdzięczna za odpowiedź.
Na start umowa o pracę na czas próbny, 3 mce. Podstawa plus to co wyrobisz, samej podstawy 4k,a reszta to zalwzy jak idzie, ale mozna i dobrse calkiem zarobic. Chyba mozna tez na zlecenie, ale zatrudniają tylko ma pelen etat.
@Pracodawca Mubi, nie popełniajcie błędów w postaci sprzedaży na ilość, a nie jakość. Jeśli pracownik będzie napędzany na zrobienie jak najlepszego czasu do sprzedaży, to gdzie tutaj jest jakakolwiek interakcja z klientem, gdzie zachęta do tego by wracał do doradcy gdyż Dobrze przedstawił jemu ofertę, że wie co kupuję, a nie że tylko kupuje. Klienci mocno przyzwyczajają się do dodatkowych "promek". Owszem, dzięki temu zbieracie klientów, lecz większość jakich jest?? Delikatnie ujmując - roszczeniowych. Bo nie dostałem zwrotu, Bo mi nie dali taniej, bo znalazłem gdzieś taniej, bo już nie miałem zwrotu itp.itd. zawsze o pieniądz. Zrobiłem dla siebie pewien test, w różnych odstępach czasowych - były to 4 telefony w okresie 6 miesięcy ( więc, żeby trafić na te rozmowy, mielibyście problemy ;) ) gdzie za każdym razem czułem się jakbym rozmawiał z robotem....jak karabin "tartatatata" ;). A jak już rozmowa schodziła na lżejsze tematy, to już był tworzony dystans, zbycie klienta....jak to się mówi next pls. ( tak tak, wiadomo że CC ma taką formę - ale bez przesady). Opis danego produktu był skąpy (ale jak chodzi o czas, to tak jest), brak przedstawienia ofert z innych TU gdzie OWU mogło być lepsze od poprzedzającej firmy ( nawet jeśli było drożej), wyjaśnienie produktu na zasadzie jakie plusy jakie minusy - brak. Było mocno odczuwalne, że konsultantom bardziej zależało na tym by była jak najniższa cena (nie dziwię się gdyż to już jest przyzwyczajenie spowodowane klientami, którzy pchają się na tzw Black friday tudzież zwrot). Dało się odczuć iż pracownicy, tak jakby siedzieli na "szpilkach" szybko szybko szybko.... można pomyśleć, że pracodawcy tylko na tym zależy. Wyluzujcie tam z drugiej strony... Sprzedawców możecie mieć tysiące, ale prawdziwych Doradców niewielu. I tak ogólnie co do jakości....lepiej by doradca miał na koncie 150 polis i opłacalność na poziomie 65% czy doradca który sprzeda 100 polis a opłacalność będzie miał na poziomie 90% plus powroty z innymi autami. Lepiej mieć stałego klienta który zapłaci za OC 20,30, 50 zł więcej, a w OC/AC 100, 200, 300 ale wie że to jest jego agent/firma i nie zrobi jego w "konia". Stabilizacja jest lepsza niż Rotacja. Na zakończenie...nie wiem czy wiecie, ale słowo "Mubi" w języku Kinya-ruanda oznacza "ZŁY", oby to słowo nie wkraczało w wasze szeregi. Nie zmienia, to faktu że życzę wam szerokości na tym rynku :) Bądźcie Prawdziwym Doradcą, a nie tylko sprzedawcą
Pracodawca
Dzień dobry, dziękujemy za szczegółowy i szczery komentarz. Bardzo doceniamy opinie, które pozwalają spojrzeć na naszą pracę z innej perspektywy i analizować, co możemy jeszcze poprawić. Zgadzamy się, że w kontaktach z klientami nie powinno chodzić wyłącznie o ilość zawieranych transakcji, ale również o rzetelne doradztwo i dbałość o potrzeby klienta. Chcemy zapewnić, że stale monitorujemy i analizujemy jakość obsługi. Pana spostrzeżenia są dla nas wartościowym wkładem, który pomoże nam poprawić standardy. Nasi konsultanci mają niezbędną wiedzę do udzielenia pełnych informacji o produkcie, jego zaletach i ograniczeniach, tak aby klienci mogli podejmować świadome i przemyślane decyzje. Stale dążymy do lepszego zbalansowania efektywności i jakości, aby spełniać te oczekiwania. Dziękujemy za życzenia i liczymy, że nasze przyszłe działania będą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Życzymy szerokości na drodze, pełnej satysfakcji z wybranej oferty. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Mubi
Nigdy więcej. Po ostatnim doświadczeniu gdzie zaoszczędziłem 100 zł ale przez niedoświadczenie oraz nieprawidłową pomoc pracownika muszę teraz płacić karę do UFG 1700 zł !!!!! KPINA!!!!!! NIE POLECAM MUBI
Pracodawca
Dzień dobry, Panie Łukaszu, w związku z tą niepokojącą wiadomością, bardzo prosimy o wskazanie szczegółów z zaistniałej sytuacji w zgłoszeniu przesłanym na adres: reklamacje@mubi.pl. Niezwłocznie zweryfikujemy, co się wydarzyło oraz postaramy się znaleźć rozwiązanie tej sprawy.
Również wykupiłam polisę i minął miesiąc i żadnego bonusa nie otrzymałam. Pani w obsłudze twierdzi że nie ma zgłoszenia. To jakaś kpina nie polecam tej firmy.
Pracodawca
Dzień dobry, bardzo zaniepokoiła nas Pani wiadomość. Zależy nam na jak najwyższej jakości obsługi, dlatego prosimy o przesłanie numeru rejestracyjnego auta, którego dotyczy niewypłacony bonus na adres zkj@mubi.pl. Niezwłocznie zweryfikujemy, co się stało oraz zajmiemy się Pani sprawą.
Zakupiłem polisę na mój samochód w dniu 26.02.2024 r na moje VOLVO skorzystałem z możliwości bonusu 150 zł , którego oczywiście nie otrzymałem do tej pory . Sprawę zgłosiłem do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów . Niech nie nawijają makaronu na uszy bo (usunięte przez administratora) mnie jako właściciela kancelarii na taki trik . Polecam skorzystajcie z starej porównywarki ofert ubezpieczenia twojego pojazdu RANKOMAT.pl .
Pracodawca
Dzień dobry, bardzo zaniepokoiła nas wiadomość, że nie otrzymał Pan nagrody w terminie. Ponieważ zależy nam na jak najwyższej jakości obsługi, prosimy o przesłanie na adres zkj@mubi.pl numeru rejestracyjnego auta, którego niewypłacony bonus dotyczy. Niezwłocznie zweryfikujemy co się wydarzyło oraz zajmiemy się Pana sprawą w pierwszej kolejności.
1. Telefon od miłej Pani, bez pytania nawet o zarobki 2. Przesłanie zadań Excel do zrobienia
3. Odesłanie zadań tego samego dnia 4. Odpowiedź zwrotna, że dziękują za udział I koniec. 5. Traktują potencjalnego kandydata jak śmiecia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Najgorsza praca w moim życiu. Zacznijmy od tego, że to typowe korpo "wyścig szczurów" bez obrazy dla agentów tam pracujacych- już na starcie przerazi Cię ilość maili: rozmawialność/wyniki na 10,12,14 i tak do wieczora. Maila o zaległych kontaktach dostaniesz nawet w niedziele rano. Kierownicy różni, ja miałam specyficzną dziewczynę, która czepiała się o wszystko nawet o jakieś pojedyncze "dobra" powiedziane do klienta. Odechciewało się pracować po każdym meecie z kiero. I to jej powtarzanie, że ona ma placone za to, że zrealizujemy plan. Zarobki oczywiście zależne od planu i konkursów raczej nic specjalnego jak na tę pracę. Wydzwanianie do ludzi od 8-21, niektórzy klienci od razu po odebraniu telefonu Cię wyzywają bo już przed Tobą tego dnia dzwonił ktoś już parę razy. Praca na słuchawce do 21 to jakiś dramat większość klientów krzyczy, że nie chce kontaktów o tej porze "wie pani która jest do k%€# godzina?". Oczywiście, że zastępcy kierowników też przeklinaja na sali, nawet Ci co prowadza szkolenia. Niektórzy wprowadzają w błąd na shifcie. A jak muszą jeszcze dzwonić to marudzą tak że demotuwuja innych. Wszyscy unikają Pani N. na shifcie bo notorycznie wprowadza w błąd. Byłam pozytywnie nastawiona do tej pracy i nawet jak przeczytałam opinie to stwierdziłam, że może to nieprawda i warto spróbować. Ale nie. Nie warto dla swojego zdrowia psychicznego. Wszystkie poprzednie opinie to prawda. Bolesna dla mubi no ale cóż. Jedynym plusem byli agenci tam pracujący, nikt nie odmówi pomocy nawet jak sam ma zapierdziel. No i macie jeszcze dobry ekspres do kawy. To tyle.
Pracodawca
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Zwrócimy uwagę na wymienione kwestie i przeanalizujemy Twoje zastrzeżenia. Część z wymienionych powyżej kwestii wynika ze specyfiki branży jaką jest sprzedaż. Analiza wyników, zaległe przełożenia, czy czas rozmawialności to parametry weryfikowane na każdym CC. Jeśli chodzi o godziny naszych kontaktów z klientami już na etapie ogłoszenia i rozmowy rekrutacyjnej transparentnie wskazujemy, że jest to 8-21. Prowadzimy też regularne odsłuchy rozmów prowadzonych w skrajnych godzinach. Zachęcamy każdego pracownika do zgłaszania nietypowych i niepokojących rozmów. Zależy nam, żeby każdy pracownik był zadowolony. Chcemy prowadzić dialog w każdej trudnej sytuacji, dlatego m.in. oferujemy możliwość zrobienia anonimowego zgłoszenia. Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę. W lutym przeprowadziliśmy serię ankiet pracowniczych, w których można było zawrzeć wszystkie swoje uwagi dotyczące pracy. Ponieważ nie dostaliśmy sygnału zbieżnego z Twoim opisem współpracy z kierowniczką, bardzo zależy nam na kontakcie z Twojej strony żeby wyjaśnić tę sytuację. Prosimy o kontakt z naszym zespołem kontroli jakości na adres: zkj@mubi.pl. Dopełnimy wszelkich starań, by wprowadzić odpowiednie działania, żeby takie zjawiska nie miały miejsca.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń? Chętnie zatrudniają?
Pracodawca
Dzień dobry, śpieszymy z odpowiedzią na Twoje pytanie. Każdego miesiąca pytamy o preferencje na kolejny miesiąc, po to, aby ułożyć grafik. Pracujemy w trybie zmianowym. Mamy zmiany poranne, które odbywają się w godzinach 8-16 lub 9-17, oraz popołudniowe w godzinach 12-20 lub 13-21. Jeśli to nie koliduje z Twoimi zajęciami, to oczywiście nie widzimy przeciwwskazań do współpracy. :)
A ja mam takie trochę inne pytanie czy może staże są również u Państwa ? :) studiuje zaocznie a fajnie byłoby już robić sobie staż żeby mieć doświadczenie. Studiuje rachunkowość. I czy państwo pracują także w systemie hybrydowym?
Pracodawca
Dzień dobry, śpieszymy z odpowiedzią na Twoje pytanie. Aktualnie nie stosujemy takiej formy zatrudnienia. Na większości stanowisk nie wymagamy doświadczenia, gdyż zapewniamy szkolenia, na których wszystkiego Cię nauczymy. Niezbędne jest wykształcenie średnie oraz zaświadczenie o niekaralności. Nic nie stoi na przeszkodzie, mimo braku aktywnych ogłoszeń, żeby wysłać do nas swoją aplikację oraz pytania odnośnie do stanowiska, jakim się interesujesz na adres rekrutacje@mubi.pl. Gdy powstanie dany wakat, my będziemy mieć je w swojej bazie. :) Jak najbardziej dajemy możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej — jest to nasz jeden z głównych atutów. :)
Nie polecam pracy
Pracodawca
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Treść Twojej opinii bardzo nas zaniepokoiła. Zależy nam, aby nasi pracownicy byli zadowoleni i usatysfakcjonowani z pracy u nas. Jeśli spotkało Cię konkretne zdarzenie lub decyzja, z którą się nie zgadzasz, chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Prosimy o kontakt z naszym zespołem kontroli jakości na adres: zkj@mubi.pl.
Hej. Polecam porównywarkę MUBI Proszę oto aktualny link promocyjny: mubi.pl/id-0DLL7P Aktywuje on" Bonus 150zł "od MUBI,dostajemy go na konto bankowe,nawet przy płatności na raty za polisę,po opłaceniu 1raty. Jeśli chcesz zrobić kalkulacje przez telefon z konsultantem podaj/podyktuj kod promocyjny > 0DLL7P < (Zero Dorota Lidka Lidka Siedem Piotr) Polecam i pozdrawiam.
Pani z Mubi.(Lublin).pani Ewelina mnie rozwaliła ????..zrobiła mi takie ubezpieczenie autocasco na samochód ze nikt inny nie był w stanie jej przebić.tej oferty ???? Poza tym merytoryczna rozmowa..znajomość materii i odpowiedz na każde ..niekoniecznie łatwe pytanie Już teraz poprosiłem o tel za rok aby negocjować to ubezpieczenie.w kolejnych latach Bo to była fajna rozmowa ale też negocjacje ceny i dopasowanie oferty do moich potrzeb Jestem mega zadowolony..i polecam kontakt z tą firmą Ps ...z moim starym ubezpieczycielem wypije tylko whiski????
Pracodawca
Dzień dobry, dziękujemy za opinie. bardzo się cieszymy, że jest Pan zadowolony zarówno z oferty jak i ze współpracy z nami. Zależy nam na proponowaniu coraz korzystniejszych rozwiązań oraz fachowej pomocy w doborze odpowiedniego ubezpieczenia. Gdyby pojawiła się jeszcze jakaś potrzeba, zapraszamy do porównania propozycji na stronie www.mubi.pl lub kontakt z naszymi agentami poprzez infolinię +48 (22) 250 02 00.
na stronie firmy widnieje oferta pracy na stanowisko telefonicznego doradcy klienta. jednakże po kliknięciu w to ogłoszenie, nic nie wyskakuje. :( jesteście w stanie mi napisać, czy jest możliwość pracy zdalnej, pracując na tym stanowisku? poza tym, na stronie napisane jest, że firma ogólnie zapewnia wygodne godziny pracy. co to właściwie oznacza? rozjaśni ktoś? z góry dzięki, bo mam zamiar tu zaaplikować.
Pracodawca
Dziękujemy za kontakt! Wracamy z odpowiedzią. ???? Ostatnia rekrutacja zakończyła się kilka tygodni temu, jednak mimo braku aktywnych ogłoszeń nic nie stoi na przeszkodzie, by wysłać do nas swoje CV! ☺️ Aplikację można przesłać na adres rekrutacje@mubi.pl ze wskazaniem stanowiska. Przekażemy zgłoszenie do odpowiedniej osoby i gdy powstanie dany wakat będziemy mieć je w swojej bazie. ???? Tak jak pisaliśmy w jednej z poprzednich odpowiedzi, jesteśmy otwarci zarówno na pracę hybrydową, stacjonarną, jak i całkowicie zdalną — jest to uwarunkowane od wyników i postępów pracownika oraz decyzji przełożonego. Po przejściu w tryb pracy zdalnej stosujemy odpowiednie stawki związane z dofinansowaniem do prądu i internetu. Pracujemy w trybie zmianowym. Mamy zmiany poranne, które odbywają się w godzinach 8-16 lub 9-17, oraz popołudniowe w godzinach 12-20 lub 13-21.
To super, dziękuje za wyjaśnienie ;) Mogę wiedzieć na jakie doświadczenie są państwo nastawieni u kandydata? Czy studenci są również mile widziani? Jeszcze nie wiadomo nic o kolejnych naborach?
Pracodawca
Dzień dobry. Nie mamy wymagań odnośnie do doświadczenia, gdyż zapewniamy 3-tygodniowe szkolenie, na którym wszystkiego Cię nauczymy. :) Niezbędne jest wykształcenie średnie oraz zaświadczenie o niekaralności. Jeśli zmiany, o których mówiliśmy wcześniej, nie będą przeszkadzały Ci w nauce, to nie widzimy przeszkód.
Szkolenie jest już traktowane jak praca i normalnie płatne? Przez te trzy tygodnie zajęcia są po 8 godzin? Prowadzone jest stacjonarnie czy zdalnie? Po jego zakończeniu jest egzamin czy kandydat się nadaje do takiej pracy?
Nigdy nie pracowałam w gorszej firmie. Kierownicy- coś strasznego.
ooo, a jesteś w stanie rozwinąć bardziej to co napisałeś? w jaki sposób traktują kierownicy podwładnych? zarzucają obowiązkami? a jak pozostali pracownicy? między nimi atmosfera całkiem znośna, czy podobnie jak z kierownikami?
Pracodawca
Dzień dobry, Treść Twojej opinii bardzo nas zaniepokoiła. Zależy nam, aby nasi pracownicy byli zadowoleni i odczuwali satysfakcję z pracy, dlatego, jeśli za Twoim komentarzem kryje się jakieś konkretne zdarzenie lub decyzja, z którą się nie zgadzasz, chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację. Prosimy o kontakt z naszym zespołem kontroli jakości na adres: zkj@mubi.pl.
Pracodawca
Dzień dobry, Śpieszymy z odpowiedzią na pytania. Dbamy, aby atmosfera w naszej firmie była miła i pełna wzajemnego szacunku. Pracując u nas, możesz być pewny, że otrzymasz pomoc i wsparcie zarówno od przełożonych, jak i współpracowników. Stawiamy na transparentność w działaniach, dlatego każdy z pracowników zna zakres swoich obowiązków, który jest jednakowy dla każdej z kampanii.
BRAK CHĘCI POMOCY Z KOLEJI 4-PRACOWNIKOW. ZBYWANI,PRZEKRĘCANIE PODANEJ TREŚĆI,ZNIKANIE Z ŁACZNOŚCIĄ PD PRETEKSTEM SPRAWDZENIA CZEGOKOLWIEK. ŻENADA.
Pracodawca
Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Zaniepokoiła nas jej treść. Z wypowiedzi wynika, że jest Pan/Pani naszym klientem. Bardzo zależy nam na najwyższej jakości obsługi klienta, dlatego chcielibyśmy zweryfikować tę sytuację. Prosimy o kontakt na adres info@mubi.pl. Niezwłocznie zajmiemy się Pana/Pani sprawą.
Podobnie- gorąco ODRADZAM pracę w Mubi. Niestety, ale ta piękna wizja wspaniałej pracy roztaczana na szkoleniach w rzeczywistości jest sporym kłamstwem. Zacznę od początku- w trakcie szkoleń dowiadujecie się, że kluczem do sukcesu jest sumienna praca i wykonywanie wskazówek kierownika, ceniona jest aktywność podczas szkoleń itp. W mojej rekrutacji podczas szkoleń aktywne były zazwyczaj 2 osoby- ja i chłopak, który również już tam nie pracuje, a który jednocześnie dopingował cała grupę, zarażał entuzjazmem i bardzo się starał. Praktyka wygląda tak, że naprawdę w niewielu przypadkach na sukces wpływa charyzma czy umiejętność rozmawiania pracownika, ale baza. Jeżeli ktoś ma szczęście- sprzedaż będzie się kręciła. Bez względu na to na ile walczy z obiekcjami klientów itp. Pracują tam osoby, które mają wady wymowy, mowią cicho i mało merytorycznie, a sprzedaż generują wysoką. Pracują również osoby, które mają ładną dykcję, mówią śmiało, z dystansem, ale zachowując merytorykę- i nie są w stanie zrealizować planu. Być może na początku działalności firmy wszystko było bardziej uczciwe i rzetelne, kierownikami zostawały osoby wyłaniane z konkursów, faktycznie nastawione na pomoc nowym adeptom. Obecnie awanse są uznaniowe, uzależnione od koneksji, indywidualnych preferencji, tego, kto z kim jest prywatnie w zażyłych relacjach i wielu podobnych. Część z kierowników i osób wspierających na tzw. shifcie nie udziela poprawnych wskazówek, zachowują się arogancko jakby byli tam za karę. Niejednokrotnie są to osoby mało elokwentne, popełniające podstawowe błędy językowe, ale ich postawa wskazuje na przerośnięte ego. Ciężko przeforsować swoje stanowisko, nie szanuje się zdania pracowników. Obowiązują podwójne standardy- w trakcie szkoleń dowiecie się o wielu rzeczach, których robić nie wolno (choćby przeklinać na głos na sali do pracy, żeby słuchawki tego nie wyłapywały), ale co i rusz usłyszycie jak na głos przeklinają kierownicy i ich zastępcy, jak również uprzywilejowani pracownicy- im wolno więcej. Dowiecie się, że macie wykazywać prokoleżeńską postawę i pomagać innym, ale usłyszycie jak kadra kierownicza obgaduje w brutalny sposób innych ludzi. Jesteście rozliczani z każdej minuty spędzonej w firmie, ale kadra kierownicza notorycznie plotkuje, wychodzi na papieroska i spędza czas w miły sposób. Jak już wspomniałam baza to wyłącznie LOTERIA. Jeżeli chodzi o zarobki to mogą być dość wysokie pod warunkiem, że wyrobicie plan i dodatkowo wygracie konkursy. I głodowe Jeżeli macie problemy z realizacją planu. Nieplanowana choroba, śmierć bliskiej osoby, rozpad życia rodzinnego, awarie systemowe- to gwarantuje Wam brak czasu na zrealizowanie planu i uzyskanie satysfakcjonującego wyniku. Przykro to mówić ale mubi to teraz typowe, brutalne korpo. Jeżeli jesteście pod ścianą to może być to dobre rozwiązanie na chwilę. Ewentualnie jeśli macie ochotę wchodzić w (usunięte przez administratora) innym bez wazeliny, to też się tam odnajdziecie ;]
Mubi zawiodło moje oczekiwania. Mimo starań i wysiłku zostałem skreślony za niesatysfakcjonujące wyniki... byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tej pracy. To prawda, że w większości przypadków kadra kierownicza demotywuje, nie pomaga, obniża poczucie własnej wartości. Odradzam!
Szczerze, mówiąc dla mnie to gorzkie żale osoby, która sobie nie radziła. W firmie pracuje ponad 200 konsultantów a plany wyrabia jakieś 95 % . Co tydzień są konkursy gdzie jest do zgarniecia ekstra kasa, wyjazdy dla najlepszych.Masa ludzi pracuje po kilka lat i raczej ciężko jest znaleźć pracę w Lublinie gdzie możesz zarobić 4-6 tys na rekę na słuchawce. Mówisz, że to kwestia bazy ? To dlaczego wysokie wyniki osiągają te same osoby- bo dobrze radza sobie ze sprzedażą? Na shifcie też nie spotkałam się z sytuacja, że ktoś nie stara się pomóc- zazwyczaj są kolejki więc nie wiem kto jest taki przestraszony. Nie rozumiem też tego najazdu na kierowników . Zawsze jak sobie z czymś nie radziłam to otrzymywałam pomoc i często właśnie było tak, że zastosowanie ich rad pomagało rozwiązać sytuacje czy lepiej sprzedawać . Jak sobie nie radziłaś i pewnie zostałaś zwolniona to raczej świadczy o Tobie.
Pracodawca
Minka-49 dziękujemy za Twój komentarz - chętnie odniesiemy się do kilku poruszonych przez Ciebie kwestii: 1. Podczas szkoleń zachęcamy do aktywnego udziału, ponieważ pomaga to przyswoić niezbędną wiedzę. Większa aktywność na szkoleniach nie jest jednak gwarancją lepszych wyników. Aby skutecznie realizować plany sprzedażowe należy opanować zagadnienia merytoryczne, umiejętności komunikacyjne i tematy techniczne oraz - co jest równie ważne - czerpać z pracy przyjemność. Nasz zespół kierowniczy pomaga każdemu pracownikowi w rozwoju wymienionych aspektów poprzez regularne spotkania i szkolenia. 2. Potwierdzamy, że realizacja planu sprzedażowego jest ważnym składnikiem wynagrodzenia, o czym informujemy otwarcie już w ogłoszeniu o pracę. W II kwartale 2023 roku 80% naszych agentów zrealizowało swój plan sprzedażowy w każdym kolejnym miesiącu, co świadczy o tym, że nasi agenci są dobrze przygotowani do wykonywanej pracy, a realizacja planów to nie loteria. 3. Przedstawiony przez Ciebie podział na osoby z wadą wymowy i słabą wiedzą (realizujące plany) i osoby mocne merytorycznie i z dobrą dykcją (bez planów) jest bardzo przykry i zdecydowanie nieprawdziwy. Nie ma żadnego związku między wadą wymowy a merytorycznym przygotowaniem do pracy. Nikt z nas nie jest idealny, wierzymy więc, że drobna wada wymowy zwykle nie przekreśla możliwości efektywnej i profesjonalnej pracy w Mubi. 4. Stawiamy przede wszystkim na wewnętrzne rekrutacje, które są ogłaszane do wiadomości wszystkich pracowników i każdy, kto czuje, że spełnia wymagane kryteria, może wziąć w nich udział. Cały zespół kierowniczy Mubi to osoby, które zaczynały w roli agenta ubezpieczeniowego w Mubi. 5. Wszyscy nasi pracownicy współtworzą i dbają o kulturę firmy, dlatego jeśli ktokolwiek - niezależnie od zajmowanego stanowiska - zauważa niewłaściwe zachowanie, powinien zareagować, zgłaszając problem do swojego przełożonego, Kadr, Zespołu Kontroli Jakości lub skorzystać z możliwości anonimowego zgłoszenia z konkretnym opisem sytuacji. Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii utrzymania wysokich standardów w komunikacji wewnętrznej i regularnie badamy satysfakcję naszych pracowników ze współpracy z kierownikami lub zastępcami kierownika. Mamy jednak świadomość, że mimo to czasem mogą zdarzać się zachowania nieodpowiednie. Jeśli spotkałaś się z taką sytuacją, to skontaktuj się z nami (zkj@mubi.pl), nawet jeśli już nie pracujesz w Mubi - w przeciwnym razie bardzo trudno będzie nam zareagować.
Ktos ewidentnie szerzy hejt i nienawiść do swiata bo mu sie nie powiodlo. Obrazanie pracodawcow i wspolprwcownikow swiadczy tylko o tym ze musiala to chyba pisac osoba, ktorej nikt nie pasuje. Teraz wykręcić 100% to nie jest jakis wyczyn. A pensja glodowa to moze byc na zleceniu albo na czarno, ciekawe w jakiej duzej firmie, ktora nie wymaga specjalistycznego wyksztalcenia dostaniesz 4 tys zl podstawy. Nie oszukujmy sie, większość pracuje zdalnie, robi swoje, zarabia ok i tyle.
4tys to już z premią? Jak pracujesz zdalnie to masz dofinansowanie do prądu albo internetu? Wiem że ostatnio weszły takie przepisy.Tu jest taki dodatek?
Pracodawca
Dziękujemy za zapytanie. Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch części: stałej i zmiennej. Część stała wynosi obecnie 4000 zł brutto, natomiast na część zmienną składają się m.in. prowizja uzależniona od wyników sprzedaży, premia za realizację planu sprzedażowego oraz dodatkowe konkursy np. dzienne, tygodniowe, miesięczne, które organizujemy dla naszych pracowników. Oczywiście dofinansowanie, o które pytasz, jak najbardziej obowiązuje w przypadku pracy zdalnej.
Na jakich zasadach można pracować zdalnie u was? Od okresu próbnego już można, czy ten czas pracuje się w biurze? Często w ogóle w biurze trzeba się pojawiać przy pracy w takim trybie?
Pracodawca
Dziękujemy za zadane pytania! Śpieszymy z odpowiedzią. Jednym z naszych głównych atutów jest praca zdalna. Współpracę rozpoczynamy od 3-tygodniowego szkolenia. W tym okresie 2-3 dni szkolenia organizowane są z biura, resztę czasu zdalnie. Jeżeli nie ma możliwości odbycia szkoleń w domu (brak cichego miejsca, internetu w domu) to oczywiście zapewniamy miejsce w biurze. Z racji tego, że jesteśmy otwarci zarówno na pracę hybrydową, stacjonarną jak i zdalną, po ukończeniu szkoleń jest możliwość całkowitego przejścia na tryb pracy zdalnej - uzależnione jest to natomiast od wyników i postępów pracownika oraz decyzji przełożonego. W przypadku pracy z domu oczywiście stosujemy odpowiednie stawki związane z dofinansowaniem pracy zdalnej. ☺️
W sposób jawny i otwarty piszę się tutaj dużo o podstawie zarobków i dodatkach pracowników na "słuchawce", a czy w taki sposób możemy porozmawiać o posadzie Specjalisty ds. raportowania i analiz? Którą, owszem, przegapiłam koncertowo, ale pytam na przyszłość.
Pracodawca
Na tym stanowisku wynagrodzenie miesięczne zależy od umiejętności i doświadczenia. Są to widełki w granicach 5000-8000 zł brutto. Zapewniamy dostęp do szkoleń, dzięki którym możesz podwyższyć swoje kwalifikacje na nasz koszt. W pracy korzystamy z najnowszych narzędzi analitycznych. Posiadamy również różne profity: standardowe bonusy Mubi, dofinansowanie prądu/internetu przy pracy zdalnej, pakiet medyczny oraz kartę Multisport.
Pracodawca
Dziękujemy za zapytanie. Cieszymy się z zainteresowania współpracą z nami, dlatego w poniższym linku przesyłamy ogłoszenie do aktualnie prowadzonej rekrutacji: https://www.olx.pl/oferta/praca/telefoniczny-doradca-klienta-w-mubi-pl-CID4-IDSLTcu.html Po więcej szczegółów i ciekawostek dotyczących pracy zapraszamy na stronę, do której też przesyłamy odnośnik https://mubi.pl/kariera/ Nawet mimo braku ogłoszeń o prowadzonej rekrutacji, śmiało można wysłać do nas swoje CV na adres: rekrutacje@mubi.pl. Do usłyszenia! :)
Zdobądź 150 zł zwrotu gotówkowego z Mubi za polisę OC/AC w 2023 roku! Wejdź w link: https://www.mubi.pl/bonus-krzysztof-urbanek i wpisz swoje dane, aby zapewnić swojemu samochodowi ubezpieczenie, jednocześnie oszczędzając pieniądze! Twoje 150 zł zostanie zwrócone na konto w ciągu maksymalnie 30 dni po złożeniu wniosku.
Ta firma to jeden wielki szajs. Obiecywanie rozwoju, zarobków KPINA Zmiana systemu motywacyjnego, który w TEORII ma dawać więcej, a znając życie i tę jakże "cudowną" firmę skończy się tak, że każda kampania będzie na minus z zarobkami. Śmieszna sytuacją jest to, że jeśli chcesz awansować to musisz nieźle się naślinić do swojego kierownika aby Cię wybrał. Wszyscy są równi? Nie sądzę, jedna osoba przeklina podczas rozmowy i zostaje w firmie, a druga za to samo wylatuje bez problemów z pracy. Ogólnie jeśli zastanawiasz się czy warto zaczynać pracę w tej firmie to odpowiedź jest jedna i jedyna - NIE, no chyba, że nie masz już kompletnie skrupułów, a Twój wewnętrzny honor pozwala Ci na taką pracę. Zarobki? Spoko, jak lecisz po 140% planu, ogarniesz konkursy to zarobisz, ale jeśli jesteś człowiekiem, który robi minimum 100% to nie licz na to, że dostaniesz 4 z przodu niestety. Mogłabym się jeszcze rozpisać, ale jaki jest tego sens, może chociaż nie zostanie to usunięte. Mam nadzieję, że reszta pracowników również się obudzi i wyrazi swoje opinie.
Podwójne standardy to prawda! Wywyższanie się kierowników i ich wulgarny sposób bycia!
Jesteś w stanie podać jakieś przykłady, które potwierdzą, że takie sytuacje mają miejsce? Bo wywyższanie się nad resztą pracowników może źle wpływać na atmosferę. Szukam pracy i tak rozkminiam, gdzie mógłbym aplikować i Twój wpis nieco mnie zaniepokoił. Jesteś w stanie rozwinąć i dać mi znać, jak to wygląda?
Jeśli szukasz stałej porządnej pracy to nie tu! Myśle, że dużo zależy od kierownika bo każdy człowiek jest inny i trzeba do niego inaczej podejść, akurat mój był bardzo specyficzny: niby żartował ale w taki sposób, że po rozmowie leciały Ci łzy i czujesz się jak (usunięte przez administratora). Praca nie jest lekka bo ludzie po drugiej stronie słuchawki są różni (słuchasz wyzwisk, obelg szczególnie gdy dzwonisz 20:58 z przeliczeniem oferty ale taka praca) i tu, żeby chociaż kierownik był dla Ciebie wsparciem to inaczej by Ci się szło do pracy na drugi dzień, niestety mój był typowym (usunięte przez administratora) który traktował Cię z góry i wiedział, że Ty i tak nic nie możesz a jak Ci nie pasuje to odejdź- tak tez się stało, bo już nie dało się wytrzymać. Po odejściu czujesz ulgę, że nie musisz czuć się upokorzony po odsłuchać i nie miłych kom. Praca dla studenta na start spoko tylko uważaj na kierowników bo oni potrafią obniżyć Twoja wartość do minimum. Zarobki tez ok jeśli robisz plany. Dużo pomagają inni pracownicy na tych samych stanowiskach, nikt Ci nie odmówi i wyciągnie pomocna dłoń, czego nie można powiedzieć o osobach nad Tobą i tu tez nie o wszystkich oczywiście bo są osoby naprawdę, którzy w pełni się spełniają na danych stanowiskach w szczególności Panie z administracji- super dziewczyny. Odchodząc z byłej pracy i idąc do Mubi miałam nadzieje, że to będzie moja praca w której zostanę do końca i będę się rozwijać, niestety mój kier. Zadbał o to, żebym sama odeszła bez planu B ( na bezrobocie )
Pracodawca
Dziękujemy za merytoryczny komentarz. Bardzo nam przykro, że negatywnie wspominasz pracę w naszej firmie. Chcielibyśmy zweryfikować opisaną sprawę, ponieważ wymienione w opinii sytuacje nie powinny mieć miejsca. Prosimy o kontakt z nami na adres zkj@mubi.pl. Zależy nam, żeby prowadzić dialog z pracownikami w każdej trudnej sytuacji, dlatego m.in. oferujemy możliwość zrobienia anonimowego zgłoszenia oraz jesteśmy otwarci na rozmowę. Ponieważ nie dostaliśmy takiego sygnału, bardzo zależy nam na kontakcie z Twojej strony. Jeśli uda nam się ustalić szczegóły, podejmiemy odpowiednie kroki, aby w przyszłości nie dochodziło do podobnych sytuacji.
Dokładnie tak! Po rozmowie z kierownikami czujesz wyłącznie upokorzenie! Zostałam potraktowana okropnie, nie pracuję tam już od dłuższego czasu a nadal jestem w stanie wymienić produkty ubezpieczeniowe poszczególnych firm i skrypt znam na pamięć ;
Brzmi tak jakby wszyscy pracowali (usunięte przez administratora)i z okropnymi ludzmi. Przeciez kazdy wie gdzie idzie do pracy, świadomie podpisuje umowe. Takie opinie i wrzucanie kazdego do wtego samego wora jest slabe. I niesprawiedliwe. Moja kierowniczka jest super, jej zastępczyni tez dziewczyny do rany przyłóż. Oczywiście nie kazdy kiero to spoko czlowiek, nie z kazdym sie dogadasz ale taka generalizacja też jest niesprawiedliwa. Wsrod pracowników tez sa osoby, ktorych zwyczajnie nie lubie. Na tyle osob ile jest na pewno są spięcia między ludzmi, ale takie pisanie o wszystkich jako o tych zlych tez jest nie fair. Ja jestem w tej grupie dość dlugo, ostatnio byliśmy na kreglach, o wszystko mozna zapytac, i nie zgadzam sie z tą opinia ze kazdy kiero to (usunięte przez administratora) wcielony.
I masz prawo się nie zgodzić. Nigdzie nie napisałam "KAŻDY" kierownik jest zły... czytanie ze zrozumieniem się kłania. Napisałam jednak, że większość kierowników, zastępców, kadry szkoleniowej wymaga jednego a swoją postawą pokazuje, że jest na odwrót. Pomocy udzielają od niechcenia i jakby z przymusu. To nie jest tak, że opisałam żale byłej pracownicy. Znam osoby, które w Mubi pracują nadal, wyrabiają plany, ale za żadne skarby nie chcą iść po pomoc do kierownika (na tzw. Shifta) BO SIĘ BOJĄ. I czasem wolą ryzykować pomyłką, byle tylko nie mieć styczności z kimś, kto tam siedzi żeby pomóc... znam również osobę, która otrzymała karę dyscyplinarną za przewinienie, którego nie popełniła. Bardzo długo zajęło kierownictwu zweryfikowanie tej sprawy (ta osoba była nowym pracownikiem tuż po szkoleniu!). Okazało się, że pracownica miała rację. Czy jej kierownik i zastępca powiedzieli przepraszam? NIE. Czy zostali pociągnięci do odpowiedzialności? NIE. Twoja opinia też nie jest miarodajna, bo to, że idziesz z kierownikiem na kręgle, za które płacą zwierzchnicy "z góry" żeby na siłę ocieplić wizerunek firmy... sorry. Swego czasu bywały takie integracje, na które ponad 1/3 grupy nie chciała chodzić, bo ktoś/coś... Poza tym prowadzenie rozmów z klientem jest indywidualne, wymaga indywidualnego podejścia i wyczucia osoby. A ile razy osoby szkolące na siłę narzucają swój sposób na romozwę w ogóle nie biorąc pod uwagę jednostkowych sytuacji? No niestety, ale to są fakty. Oczywiście że zrozumiałych względów osoby, którym udaje się robić wyniki bronią pracy, bo wtedy to fajna posadka. Co jednak z resztą, która serio się stara, jest punktualna, kulturalna, merytoryczna, nie przedłuża przerw, przejmuje się klientami a ma pecha do bazy?? Ich Mubi ma daleko w poważaniu, pomimo zapewnień, że każdy kto uczciwie pracuję nie ma o co się martwić... I to brał odejmowania od planów z powodu nieplanowanej choroby... żałosne. Ile razy osoby z gorączką 39 stopni, zatkanym nosem, grubą chrypą dzwonią nadal, bo plan, bo O Boże, jak nie wyrobię to spina z kierownikiem i beznadziejna wypłata... co tu oszukiwać- to typowe korpo z pełnymi konsekwencjami. Lepiej mówić ludziom jak jest, czyli że jak się im przyfarci to mogą coś tam osiągnąć ale jeśli nie, to czeka ich kupa stresu, złości, upokorzeń i łez.
Ostatnio porownywalem oferty na mubi. Podalem swoj nr ale nie zaznaczylem zgody na kontakt telefoniczny. Pomimo to juz wydzwaniaja myslac ze zlapali frajera.
polecam przeczytać regulamin, tam jest zgoda na kontakt, bez zaznaczania zgody marketingowej :)
Ja również odradzam prace w tej firmie. Długo czekałam z opinią, ale szczerze ją napisze. Idąc do pracy byłam szczęśliwa, bo oczywiście na rozmowie pięknie koloryzują jak to super u nich nie jest. Klienci mili, bo przecież to obowiązkowe ubezpieczenie- nic bardziej mylnego. Szczególnie na drugiej zmianie jak dzwonisz od 19 wzwyż do 21. Ja sama nie chciałabym, aby ktoś do mnie dzwonił o tej godzinie po ubezpieczenie. Baza tragiczna, dzwonisz do klienta po 6 razy, a on później ma nas dość i odbiera już zdenerwowany. Wypłaty marne, jak nie wyrobisz planu to siedzisz za najniższą. A jeszcze nie ma czegoś takiego jak niewyrobienie planu. Masz go zrobić inaczej na dywanik i Cie gnoją. A gnoją za byle co. Nie polecam dwóch kierowników, którzy czepiali się o byle co mimo iż byłam nowym pracownikiem, mając porównanie z innymi grupami, nikt nie miał tak jak ja. Wieczne pretensje. MAŁO, MAŁO, ŹLE, TO ROBISZ ŹLE. Płakać się chciało. Awarie systemów, a kierownik i tak powiedział ze to twoja wina. Najlepszym wyjściem było zwolnienie się. (usunięte przez administratora)i tyle. Nie polecam.
Tylko ty nie wyrabiałaś targetu czy byli też inni pracownicy w takiej sytuacji? Każdy lądował na dywaniku? W ogóle trudno było zrobić wyniki? Jak się już udało to o ile podniosły minimalną? To były jakieś znaczące kwoty?
Pracodawca
Bardzo zaniepokoił nas ten komentarz. Wymienione sytuacje nie powinny mieć miejsca. Zależy nam na dokładnym zweryfikowaniu zgłoszonej sprawy, dlatego prosimy o kontakt na adres zkj@mubi.pl. Każdy z naszych pracowników ma przestrzeń do dzielenia się swoimi uwagami (anonimowo lub nie) - nie udało nam się jednak odnaleźć żadnej wiadomości, która mogłaby naprowadzić nas o jaką sytuację chodzi w Twojej opinii. Poznanie szczegółów pozwoli nam odpowiednio zareagować i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Pracuje w mubi juz ponad pol roku i mialem obawy czy podolam ale z czasem uważam ze praca tu to dobra decyzja. Ludzie z mojej rekrutacji sa na tyle super, ze dalej mamy swietny kontakt, moja kierownik i jej zastępczyni super dziewczyny a i miedzy sprzedawcami nie ma kwasu. Wiadomo ze klienci są różni ale gdzie nie sa. Kasa ok, grafik czasem gorszy (zmiany do 21 nikt chyba nie lubi) ale z czystym sumieniem mogę polecic.
Fajnie się czyta, że atmosfera i relacje z pracownikami, jak i przełożonymi układają się dobrze, zwłaszcza jak piszesz, że zdarzają się zmiany do 21. A odnośnie grafiku, czy jak już jest ustalony na kolejny miesiąc to jest szansa gdyby komuś coś wypadło, żeby się z kimś zamienić?
Mozna sie zamieniać chociaz ja z tego nie korzystam wiec dokładnie nie wiem jak to wyglada, ale sporo osob ma podmianki. Wydaje mi sie ze zglaszasz chec zamiany z dana osoba i tyle.
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń - Lublin
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń?
Zobacz opinie na temat firmy Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń?
Kandydaci do pracy w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń
- Lublin
- https://mubi.pl/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!