Pytania do firmy Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń
@Pracodawca Mubi, nie popełniajcie błędów w postaci sprzedaży na ilość, a nie jakość. Jeśli pracownik będzie napędzany na zrobienie jak najlepszego czasu do sprzedaży, to gdzie tutaj jest jakakolwiek interakcja z klientem, gdzie zachęta do tego by wracał do doradcy gdyż Dobrze przedstawił jemu ofertę, że wie co kupuję, a nie że tylko kupuje. Klienci mocno przyzwyczajają się do dodatkowych "promek". Owszem, dzięki temu zbieracie klientów, lecz większość jakich jest?? Delikatnie ujmując - roszczeniowych. Bo nie dostałem zwrotu, Bo mi nie dali taniej, bo znalazłem gdzieś taniej, bo już nie miałem zwrotu itp.itd. zawsze o pieniądz. Zrobiłem dla siebie pewien test, w różnych odstępach czasowych - były to 4 telefony w okresie 6 miesięcy ( więc, żeby trafić na te rozmowy, mielibyście problemy ;) ) gdzie za każdym razem czułem się jakbym rozmawiał z robotem....jak karabin "tartatatata" ;). A jak już rozmowa schodziła na lżejsze tematy, to już był tworzony dystans, zbycie klienta....jak to się mówi next pls. ( tak tak, wiadomo że CC ma taką formę - ale bez przesady). Opis danego produktu był skąpy (ale jak chodzi o czas, to tak jest), brak przedstawienia ofert z innych TU gdzie OWU mogło być lepsze od poprzedzającej firmy ( nawet jeśli było drożej), wyjaśnienie produktu na zasadzie jakie plusy jakie minusy - brak. Było mocno odczuwalne, że konsultantom bardziej zależało na tym by była jak najniższa cena (nie dziwię się gdyż to już jest przyzwyczajenie spowodowane klientami, którzy pchają się na tzw Black friday tudzież zwrot). Dało się odczuć iż pracownicy, tak jakby siedzieli na "szpilkach" szybko szybko szybko.... można pomyśleć, że pracodawcy tylko na tym zależy. Wyluzujcie tam z drugiej strony... Sprzedawców możecie mieć tysiące, ale prawdziwych Doradców niewielu. I tak ogólnie co do jakości....lepiej by doradca miał na koncie 150 polis i opłacalność na poziomie 65% czy doradca który sprzeda 100 polis a opłacalność będzie miał na poziomie 90% plus powroty z innymi autami. Lepiej mieć stałego klienta który zapłaci za OC 20,30, 50 zł więcej, a w OC/AC 100, 200, 300 ale wie że to jest jego agent/firma i nie zrobi jego w "konia". Stabilizacja jest lepsza niż Rotacja. Na zakończenie...nie wiem czy wiecie, ale słowo "Mubi" w języku Kinya-ruanda oznacza "ZŁY", oby to słowo nie wkraczało w wasze szeregi. Nie zmienia, to faktu że życzę wam szerokości na tym rynku :) Bądźcie Prawdziwym Doradcą, a nie tylko sprzedawcą
Dzień dobry, dziękujemy za szczegółowy i szczery komentarz. Bardzo doceniamy opinie, które pozwalają spojrzeć na naszą pracę z innej perspektywy i analizować, co możemy jeszcze poprawić. Zgadzamy się, że w kontaktach z klientami nie powinno chodzić wyłącznie o ilość zawieranych transakcji, ale również o rzetelne doradztwo i dbałość o potrzeby klienta. Chcemy zapewnić, że stale monitorujemy i analizujemy jakość obsługi. Pana spostrzeżenia są dla nas wartościowym wkładem, który pomoże nam poprawić standardy. Nasi konsultanci mają niezbędną wiedzę do udzielenia pełnych informacji o produkcie, jego zaletach i ograniczeniach, tak aby klienci mogli podejmować świadome i przemyślane decyzje. Stale dążymy do lepszego zbalansowania efektywności i jakości, aby spełniać te oczekiwania. Dziękujemy za życzenia i liczymy, że nasze przyszłe działania będą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Życzymy szerokości na drodze, pełnej satysfakcji z wybranej oferty. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Mubi
Najgorsza praca w moim życiu. Zacznijmy od tego, że to typowe korpo "wyścig szczurów" bez obrazy dla agentów tam pracujacych- już na starcie przerazi Cię ilość maili: rozmawialność/wyniki na 10,12,14 i tak do wieczora. Maila o zaległych kontaktach dostaniesz nawet w niedziele rano. Kierownicy różni, ja miałam specyficzną dziewczynę, która czepiała się o wszystko nawet o jakieś pojedyncze "dobra" powiedziane do klienta. Odechciewało się pracować po każdym meecie z kiero. I to jej powtarzanie, że ona ma placone za to, że zrealizujemy plan. Zarobki oczywiście zależne od planu i konkursów raczej nic specjalnego jak na tę pracę. Wydzwanianie do ludzi od 8-21, niektórzy klienci od razu po odebraniu telefonu Cię wyzywają bo już przed Tobą tego dnia dzwonił ktoś już parę razy. Praca na słuchawce do 21 to jakiś dramat większość klientów krzyczy, że nie chce kontaktów o tej porze "wie pani która jest do k%€# godzina?". Oczywiście, że zastępcy kierowników też przeklinaja na sali, nawet Ci co prowadza szkolenia. Niektórzy wprowadzają w błąd na shifcie. A jak muszą jeszcze dzwonić to marudzą tak że demotuwuja innych. Wszyscy unikają Pani N. na shifcie bo notorycznie wprowadza w błąd. Byłam pozytywnie nastawiona do tej pracy i nawet jak przeczytałam opinie to stwierdziłam, że może to nieprawda i warto spróbować. Ale nie. Nie warto dla swojego zdrowia psychicznego. Wszystkie poprzednie opinie to prawda. Bolesna dla mubi no ale cóż. Jedynym plusem byli agenci tam pracujący, nikt nie odmówi pomocy nawet jak sam ma zapierdziel. No i macie jeszcze dobry ekspres do kawy. To tyle.
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Zwrócimy uwagę na wymienione kwestie i przeanalizujemy Twoje zastrzeżenia. Część z wymienionych powyżej kwestii wynika ze specyfiki branży jaką jest sprzedaż. Analiza wyników, zaległe przełożenia, czy czas rozmawialności to parametry weryfikowane na każdym CC. Jeśli chodzi o godziny naszych kontaktów z klientami już na etapie ogłoszenia i rozmowy rekrutacyjnej transparentnie wskazujemy, że jest to 8-21. Prowadzimy też regularne odsłuchy rozmów prowadzonych w skrajnych godzinach. Zachęcamy każdego pracownika do zgłaszania nietypowych i niepokojących rozmów. Zależy nam, żeby każdy pracownik był zadowolony. Chcemy prowadzić dialog w każdej trudnej sytuacji, dlatego m.in. oferujemy możliwość zrobienia anonimowego zgłoszenia. Zawsze jesteśmy otwarci na rozmowę. W lutym przeprowadziliśmy serię ankiet pracowniczych, w których można było zawrzeć wszystkie swoje uwagi dotyczące pracy. Ponieważ nie dostaliśmy sygnału zbieżnego z Twoim opisem współpracy z kierowniczką, bardzo zależy nam na kontakcie z Twojej strony żeby wyjaśnić tę sytuację. Prosimy o kontakt z naszym zespołem kontroli jakości na adres: zkj@mubi.pl. Dopełnimy wszelkich starań, by wprowadzić odpowiednie działania, żeby takie zjawiska nie miały miejsca.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Mubi.pl - porównywarka ubezpieczeń? Chętnie zatrudniają?
Dzień dobry, śpieszymy z odpowiedzią na Twoje pytanie. Każdego miesiąca pytamy o preferencje na kolejny miesiąc, po to, aby ułożyć grafik. Pracujemy w trybie zmianowym. Mamy zmiany poranne, które odbywają się w godzinach 8-16 lub 9-17, oraz popołudniowe w godzinach 12-20 lub 13-21. Jeśli to nie koliduje z Twoimi zajęciami, to oczywiście nie widzimy przeciwwskazań do współpracy. :)
A ja mam takie trochę inne pytanie czy może staże są również u Państwa ? :) studiuje zaocznie a fajnie byłoby już robić sobie staż żeby mieć doświadczenie. Studiuje rachunkowość. I czy państwo pracują także w systemie hybrydowym?
Dzień dobry, śpieszymy z odpowiedzią na Twoje pytanie. Aktualnie nie stosujemy takiej formy zatrudnienia. Na większości stanowisk nie wymagamy doświadczenia, gdyż zapewniamy szkolenia, na których wszystkiego Cię nauczymy. Niezbędne jest wykształcenie średnie oraz zaświadczenie o niekaralności. Nic nie stoi na przeszkodzie, mimo braku aktywnych ogłoszeń, żeby wysłać do nas swoją aplikację oraz pytania odnośnie do stanowiska, jakim się interesujesz na adres rekrutacje@mubi.pl. Gdy powstanie dany wakat, my będziemy mieć je w swojej bazie. :) Jak najbardziej dajemy możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej — jest to nasz jeden z głównych atutów. :)
Ta firma to jeden wielki szajs. Obiecywanie rozwoju, zarobków KPINA Zmiana systemu motywacyjnego, który w TEORII ma dawać więcej, a znając życie i tę jakże "cudowną" firmę skończy się tak, że każda kampania będzie na minus z zarobkami. Śmieszna sytuacją jest to, że jeśli chcesz awansować to musisz nieźle się naślinić do swojego kierownika aby Cię wybrał. Wszyscy są równi? Nie sądzę, jedna osoba przeklina podczas rozmowy i zostaje w firmie, a druga za to samo wylatuje bez problemów z pracy. Ogólnie jeśli zastanawiasz się czy warto zaczynać pracę w tej firmie to odpowiedź jest jedna i jedyna - NIE, no chyba, że nie masz już kompletnie skrupułów, a Twój wewnętrzny honor pozwala Ci na taką pracę. Zarobki? Spoko, jak lecisz po 140% planu, ogarniesz konkursy to zarobisz, ale jeśli jesteś człowiekiem, który robi minimum 100% to nie licz na to, że dostaniesz 4 z przodu niestety. Mogłabym się jeszcze rozpisać, ale jaki jest tego sens, może chociaż nie zostanie to usunięte. Mam nadzieję, że reszta pracowników również się obudzi i wyrazi swoje opinie.
Podwójne standardy to prawda! Wywyższanie się kierowników i ich wulgarny sposób bycia!
Jesteś w stanie podać jakieś przykłady, które potwierdzą, że takie sytuacje mają miejsce? Bo wywyższanie się nad resztą pracowników może źle wpływać na atmosferę. Szukam pracy i tak rozkminiam, gdzie mógłbym aplikować i Twój wpis nieco mnie zaniepokoił. Jesteś w stanie rozwinąć i dać mi znać, jak to wygląda?
1. Telefon od miłej Pani, bez pytania nawet o zarobki 2. Przesłanie zadań Excel do zrobienia
3. Odesłanie zadań tego samego dnia 4. Odpowiedź zwrotna, że dziękują za udział I koniec. 5. Traktują potencjalnego kandydata jak śmiecia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Również odradzam prace w tej pseudo firmie. W Mubi się liczą tylko układy, kto z kim stoi dłużej na przerwie na papierosku ten ma większe szanse na awans i każdy kto pracuje w biurze wie o kim mowa. Niedawno zastępca kierownika została osoba która pracuje 3 miesiące, na shifcie wprowadza ludzi w błąd bo sama ma braki a później wpływają reklamacje za które AGENCI(!!!) większość z własnej kieszeni dopłacają. Rekrutacje goni rekrutacja, baza słaba a plany jakie były takie są, wiec trzeba robić jak przysłowiowy korpo szczur żeby ten plan wyrobić, a kolejny miesiąc siedzieć na l4 z zapaleniem gardła. Skoro już mowa o l4 od planu oczywiście nie jest to odejmowane. Chorujesz? Dostajesz 80% marnej podstawy i nie masz szans na ani złotówkę prowizji. Co chwile awaria, łącznie w skali miesiąca naleci kilka godzin których oczywiście tez nie odejmują od planu. Żadnych podwyżek, czy pracujesz miesiąc czy 3 lata masz podstawy tyle samo. Lepiej zatrudnić się w biedrze, zarobisz 2 razy tyle a i klienci niewątpliwie sympatyczniejsi.
Również odradzam prace w tej pseudo firmie. W Mubi się liczą tylko układy, kto z kim stoi dłużej na przerwie na papierosku ten ma większe szanse na awans i każdy kto pracuje w biurze wie o kim mowa. Niedawno zastępca kierownika została osoba która pracuje 3 miesiące, na shifcie wprowadza ludzi w błąd bo sama ma braki a później wpływają reklamacje za które AGENCI(!!!) większość z własnej kieszeni dopłacają. Rekrutacje goni rekrutacja, baza słaba a plany jakie były takie są, wiec trzeba robić jak przysłowiowy korpo szczur żeby ten plan wyrobić, a kolejny miesiąc siedzieć na l4 z zapaleniem gardła. Skoro już mowa o l4 od planu oczywiście nie jest to odejmowane. Chorujesz? Dostajesz 80% marnej podstawy i nie masz szans na ani złotówkę prowizji. Co chwile awaria, łącznie w skali miesiąca naleci kilka godzin których oczywiście tez nie odejmują od planu. Żadnych podwyżek, czy pracujesz miesiąc czy 3 lata masz podstawy tyle samo. Lepiej zatrudnić się w biedrze, zarobisz 2 razy tyle a i klienci niewątpliwie sympatyczniejsi.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.