Nie polecam,na pieniądze za pobranie czekam już drugi miesiąc. Zero kontaktu ,nie raczą nawet odpowiedzieć na maile.
NIE POLECAM !!!Firma OSZUKAŃCZA korzystałem przez parę lat wszystko było ok. W marcu 2024r. zamówiłem pzresyłkę zagraniczną zapłaciłem 136zł i NIE OTRZYMAŁEM zlecenia przesyłki. brakk jakiegokolwiek odzewu. Na 4 krotne monity mailem( firma zlikwidowała telefon ze swoj strony) PO 5 dniach zrezygnowałem z usłgi i zgodnie z regulaminem wystąpilem o zwrot w/w zapłaty. 4 krotne wezwania do zapłaty też zostały zignorowane milczeniem . Pieniędzy do dzisiaj nie odzyskałem .Brak jakiegokolwiek kontaktu z ta firmą. Przestrzegam przed tymi OSZUSTAMI!!
Witam nie polecam ich z całego serca. Trzymajcie się od nich z daleka ponieważ czekam już 38 dni roboczych na pieniądze z pobrania i nadal nic. Nie dość że nie mają numeru kontaktowego to jak się pisze na e-mail to i tak nie odpisują nie polecam.
Ja również kilkanaście razy korzystałem z usług. Wszystko było ok do czasu wysłania przesyłki pobraniowe. Od miesiąca cisza. Nie mam zamiaru czekać miesiącami, sprawa zostanie zgłoszona na Policji oraz u Rzecznika Praw Konsumenta i w Urzędzie Skarbowym w Skierniewicach. Znajoma z US powiedziała że taki zgłoszenie można zrobić, a kontrola skarbowa niejednego (usunięte przez administratora) już wyleczyła. Pozdrawiam wszystkich (usunięte przez administratora) oczywiście nie pozdrawiam pracowników i szefostwo Boxpoint.
Opłaciłem 3.01 nadanie i nic !!! Zero odp. z ich strony !!!
Wysłałam dwie komody czyli paczki gabarytowe za pobraniem . Nadałam przez Ambro Express . Zamówienie przyjęło Box Point . Paczki odebrane klientka opłaciła 25 października 2023 i do tej pory nie mam pieniędzy. Wysłałam 100 wiadomości i nie dostałam żadnej odpowiedzi.same formularze czyli dialog jakby a automatem który mi odpawiada formularzem . UCIEKAJCIE OD TEJ FIRMY JAK SIĘ TYLKO NAJDALEJ DA !!!!
(usunięte przez administratora)
Niestety pisze na każdy możliwy sposób o swoje pieniądze ale żadnej reakcji z strony firmy. Chętnie się dołączę do jakiś pozwów bądź też odwiedzin tejże siedziby
Przyszedłem spojrzeć na warunki pracy, bo przeglądam sobie właśnie okoliczne firmy i już myślałem, że to jakiś komisariat jest, bo o policji w paru komentarzach już ludzie tu pisali. Rozumiem, że to klienci? Czy Pracownicy mogą mieć jakieś kłopoty z tego tytułu?
Jakie polecenia im wydaje przełożony nikt nie wie ale maczają w tym palce że ludzie nie dostają pieniędzy więc kto wie jak to się skończy jak wystąpi klient na drogę sądową....
Witam przesyłka wysłana 25.09.2023 także nie otrzymałem żadnej zapłaty za pobraniem. Któż próbował sprawdzić adres firmy Poznań Libelta 1a/2?
Mam taką samą sytuację. Paczka odebrana 27 września 2023 i do teraz brak kasy. Na maile odpisali że mam prawo do reklamacji na którą mają kolejne 30 dni.
Nie polecam,na pieniądze za pobranie czekam już drugi miesiąc. Zero kontaktu ,nie raczą nawet odpowiedzieć na maile.
Witam, Również nie mogę odzyskać pieniędzy od firmy. Przesyłka odebrana 21.09. W odpowiedzi na e-mail otrzymuje notorycznie te same odpowiedzi. Czy udało się Państwu otrzymać zwrot? Czy ktoś zgłaszał sprawę na policję? Ja również zgłosiłam skargę w inPost.
Jestem Klientem, korzystałam z ich usług od 2 lat (wysyłka pare razy w tygodniu). Przez jakiś czas było ok. Ale....... Od pół roku KATASTROFA (jest początek 2023 teraz). Parokrotnie zamówiłam kuriera GLS lub DPD i pare dni musiałam upominać się o list przewozowy. Po pru dniach dostawałam info że to problemy z serwerem i tyle. Po prośbie anulowania zamówienia (bo nie ma możliwości anulowania zamówienia w serwisie online!) na potwierdzenia anulowania czeka się tygodniami !!!!!!!, a na zwrot pieniędzy kolejne pare tygodni !!!!!!! NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG! Zwłaszcza jako firma - bo zawiedziecie swoich klientów tak jak oni zawodzą was - domino.
Złapałem się i ja na nich... Pobranie już ponad 5 tygodni do mnie idzie. Co mogę zrobić?
Brak jakiegokolwiek kontaktu, nie odpisują na e-mail.Na pieniądze za pobraniem czekam już miesiąc. NIE POLECAM
Żenada, pieniądze trzymają 31 dni roboczych i mimo wszystko trzeba się upominać. Nie polecam nikomu, lepiej zapłacić więcej firmie kurierskiej i mieć pewność że pobranie dotrze.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.