Masakra, wykorzystywanie pracowników zarówno masażystów jak i recepcji. Masażystki pracują niekiedy 7 dni w tygodniu bez mozliwosci przerwy całe dnie. Oczywiście zarobki na poziomie minimalnym za ich niebotyczny wysiłek i wyrabianie dwóch etatów w ciągu miesiąca. Nie ma tam czegoś takiego jak „choroba”. Nawet gdy jesteś na łożu śmierci to musisz przyjść do pracy bo liczy się tylko hajs dla właścicieli… Masażystki przyjmują klientów chore i roznoszą zarazki!!! Nie do zniesienia są ciągłe rozkazy dla recepcji dotyczące wciskania ludziom jak największej ilości produktów i usług - tu się liczy jedynie sprzedaż. Upychanie klientów z minimalnymi przerwami 5 lub 10 minut aby zarobić jak najwięcej i notoryczne skracanie masaży. Ktoś przychodzi na zabieg 60 minut a w rzeczywistości samego zabiegu jest może 45 minut. Jedynym dodatkiem do pensji jest procent od sprzedaży kosmetyków. Na premie nigdy „nie ma pieniędzy”… Oczywiście nie można nabijać na kasę gotówki - ciekawe kto w wypadku kontroli skarbówki zapłaci mandat recepcjonistki, bo raczej właściciele nie będą się poczuwać. Na umowę o pracę nie ma co liczyć, bo na tyle salonów ma ją może jedna osoba. Niesamowita rotacja pracowników skutkuje ciągłymi błędami w zapisach lub raportach. Codziennością jest wydzwanianie w dni wolne do pracowników, bo ktoś się rozchorował a recepcja musi funkcjonować. I co najlepsze nie przyjmują odmowy. Tzn odmówić możesz ale musisz się liczyć wtedy ze zwolnieniem z dnia na dzień. A hitem jest podglądanie i PODSŁUCHIWANIE (!) na kamerach. Tutaj nie ma się co starać, bo nikt tego nie doceni a będą jedynie zwalać na Ciebie więcej roboty (daj palec, wezmą całą rękę i jeszcze ją upier…) Aż dziwne, że jeszcze żaden salon nie był kontrolowany przez sanepid, skarbówkę lub PIP…
W necie widziałam że firma dość często szuka kogoś na recepcję. Może to wynik kasy, ktoś wie jaka jest pensja dla takiego pracownika? Można liczyć na więcej niż minimalna krajowa i jakieś regularne podwyżki? Jak ktoś miał podwyżkę to ile teog było?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Firma Asana Spa Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- MASAŻYSTKA, Nowy Sącz - Styczeń 2025
- Senior Software Engineer, Storage Infrastructure, Warszawa - Grudzień 2024
- Senior Software Engineer, Data Infrastructure, Warszawa - Grudzień 2024
- Software Engineer, Warszawa - Grudzień 2024
- Staff Software Engineer, Warszawa - Grudzień 2024
- Junior Software Engineer (Mobile or General), Warszawa - Grudzień 2024
- Senior Data Scientist, Warszawa - Listopad 2024
- Staff Software Engineer, Storage Infrastructure, Warszawa - Wrzesień 2024
- Corporate Security Engineer, Warszawa - Wrzesień 2024
- Enterprise Technology Lead, Warszawa - Wrzesień 2024
Czy pracujesz w firmie Asana Spa Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Asana Spa Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Asana Spa Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.