Witam. Dzisiaj miałam rozmowę rekrutacyjna, pierwszy etap, przez telefon. Aplikowalam na stanowisko Specjalista Ds obsługi klienta w Toruniu. Czy ktoś może powiedzieć jak wyglada praca na tym stanowisku? Ciężko się dostać? Jak dokladnie wyglada ta praca? Mam obawy czy nie jest to przypadkiem wydzwanianie po ludziach i sprzedawanie im czegoś na sile. Jest możliwość awansu i dalszego rozwoju kariery?
Przemyśl. Słyszałem, że praktyki stosowane wobec pracowników przez nieprzygotowanych koordynatorów wynaturzaja to jak praca powinna wyglądać... spytaj o to w kolejnej rozmowie... opinie bywają krzywdzące, dopytaj...
Jestem pod wrażeniem rozmowy kwalifikacyjnej, na której dziś byłam w Państwa firmie. Bardzo duży profesjonalizm prowadzących osób. Pytania rzeczowe i konkretne a do tego sympatyczna atmosfera spotkania. Rzadko to się zdarza w toruńskich firmach.
widziałam ogłoszenie do działu marketingu. jak wygląda rekrutacja i czy trudno się dostać do tej firmy? ktoś może się wypowie? polecacie?
Jestem właśnie w trakcie rekrutacji do tej firmy, do Działu Marketingu. Zarówno sama rekruterka, z którą miałam przyjemność się spotkać, jak i proces rekrutacji - WZOROWE. I jakże różne od innych toruńskich firm. Po każdym etapie rekrutacji jestem na bieżąco informowana o moim statusie, łącznie z tym, że finalna decyzja będzie podjęta o kilka dni później. Nie sądziłam, że w Toruniu są takie firmy. Pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia :)
Bardzo polecam! Praca jest częściowo zdalna, co uważam za duży plus. Od kiedy tu pracuję, to nigdy nie było problemu z grafikiem - zawsze można się dogadać, dostać wolne kiedy się tego potrzebuje. Jak to praca z klientami - nie zawsze jest łatwo, ale nie można powiedzieć, że tutaj jest ciężko. Jeżeli mam porównać z innymi firmami typu callcenter w Toruniu, to tutaj warunki są najbardziej przyjazne. Można liczyć na pomoc koordynatora oraz zespołu, który jest bardzo zgrany. Panuje miła atmosfera, do tego firma organizuje wyjazdy i wyjścia dla pracowników, co tym bardziej wpływa na pozytywne relacje. Firma oferuje również benefity, np. kartę multisport. Warto tutaj aplikować.
Praca dla osób lubiących (usunięte przez administratora) Na zmianę 8- godzinną przypada 30 minut przerwy, gdzie człowiek chce zjeść, napić się kawy/herbaty, a co bardziej poniżające w tym czasie trzeba sobie znaleźć czas na toaletę i załatwienie swoich potrzeb fizjologicznych. Jest się jak pies uwięzionym na kablu od słuchawek. Sam zamysł firmy jest strasznie nieprzemyślany. Ludzie z całej Polski dzwonią i otrzymują wiadomość od pośrednika że ktoś z wykonawców oddzwoni. Bardzo nierzetelna firma wobec usług i klientów. Pracownik bierze na siebie krytykę klientów i w dodatku jest rozliaczny co do sekundy - a to za długo rozmawia z klientami a to za krótko ... Gdzie czas nie jest zależny od pracownika a klienta na linii. Okropna praca, nikomu szczerze nie polecam, lepiej gdzieś fizycznie pracować niż pozwolić się tak poniżać i wykorzystywać
Jestem zainteresowana jeśli chodzi o pracę w marketingu. Proszę o informację jak wygląda praca w tym dziale i zakres obowiązków. Będe wdzięczna za info zwrotne.
(usunięte przez administratora)
Możesz coś więcej napisać o współpracy innych firm z tą firmą o co dokładnie chodzi?
Jesteśmy w 100% polską firmą, nie niemiecką. Oceniający najwyraźniej pomylił profile firm i wystawił opinię nam, zamiast innemu podmiotowi, który chciał ocenić.
Rozmowa rekrutacyjna przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Było merytorycznie, ale bez zbędnej spiny. Niepotrzebnie się stresowałam. Jednym słowem POZYTYWNIE :)
Witam. Dzisiaj miałam rozmowę rekrutacyjna, pierwszy etap, przez telefon. Aplikowalam na stanowisko Specjalista Ds obsługi klienta w Toruniu. Czy ktoś może powiedzieć jak wyglada praca na tym stanowisku? Ciężko się dostać? Jak dokladnie wyglada ta praca? Mam obawy czy nie jest to przypadkiem wydzwanianie po ludziach i sprzedawanie im czegoś na sile. Jest możliwość awansu i dalszego rozwoju kariery?
Przemyśl. Słyszałem, że praktyki stosowane wobec pracowników przez nieprzygotowanych koordynatorów wynaturzaja to jak praca powinna wyglądać... spytaj o to w kolejnej rozmowie... opinie bywają krzywdzące, dopytaj...
Mega spoko. Praca zdalna, Multisport, wyjazdy i spotkania integracyjne. Hajs też się zgadza.
Jestem pod wrażeniem rozmowy kwalifikacyjnej, na której dziś byłam w Państwa firmie. Bardzo duży profesjonalizm prowadzących osób. Pytania rzeczowe i konkretne a do tego sympatyczna atmosfera spotkania. Rzadko to się zdarza w toruńskich firmach.
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam miło, że wyróżniamy się na tle innych firm. Do każdej rozmowy kwalifikacyjnej podchodzimy z zaangażowaniem i pasją, więc kandydat może liczyć na rzeczowe i konkretne pytania w miłej atmosferze. Bez względu na wynik rekrutacji, informujemy o nim osoby aplikujące. Pozdrawiamy!
Potwierdzam i zgadzam się z opinią. Rozmowa na wysokim poziomie w przyjaznej atmosferze :)
Miałam okazję być dzisiaj na rozmowie kwalifikacyjnej i jestem pod wielkim wrażeniem. Bardzo mili rekruterzy i przyjemna atmosfera. Polecam :)
Ja nie dostalam feedbecku czemu nie, tylko maila z odmową. Taki feedbeck to bardzo rzadka forma wśród pracodawców.
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Lindeman Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 9 stycznia na GoWork.pl.
Po przejrzeniu CV kandydatów, wybieramy osoby, które najlepiej pasują do profilu kandydata na dane stanowisko, następnie zapraszamy ich na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie firmy. Rozmowa przebiega w miłej atmosferze. Bez względu na wynik rekrutacji, każda osoba może liczyć na informację zwrotną.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej informujemy kiedy kandydat otrzyma wiadomość o wynikach rekrutacji.
Czy praca Lindeman Sp. z o.o. opiera się wyłącznie na kontaktach telefonicznych z klientami (Telemarketing) ?
Praca na stanowisku specjalisty ds. Obsługi Klienta polega przede wszystkim na odbieraniu połączeń przychodzących i przekazywaniu zleceń technikom. Umożliwiamy pracownikom rozwój kompetencji, prowadząc rekrutacje wewnętrzne na dział marketingu oraz dział sprzedaży.
Jako kontrahent bardzo sobie chwalę współpracę. Stały przypływ zleceń, reklama w gratisie i super kontakt z waszym Biurem Obsługi. Jesteście bezkonkurencyjni!
Dziękujemy! Dokładamy wszelkich starań, by usprawnić współpracę z naszymi Partnerami. Pomagamy im docierać do szerszego grona klientów, promujemy usługi, przekazujemy zlecenia i oferujemy pomoc na każdym etapie współpracy.
Jeśli chodzi o pracę w Toruniu na telefonicznej obsłudze klienta to jest najlepsze miejsce. Pracowałem w Toruniu w kilku firmach na podobnym stanowisku i muszę przyznać że tu warunki pracy są najbardziej komfortowe. Bardzo pozytywna atmosfera.
Dziękujemy za opinię. Dbamy o to, by nasi Pracownicy czuli się dobrze. Przywiązujemy dużą wagę do miłej atmosfery. Ponadto oferujemy atrakcyjny system premiowy oraz możliwość rozwoju i awansu.
Nie polecam współpracy przedsiębiorcom z (usunięte przez administratora)., żadnych pozytywów, jedynie negatywy. Tzw. klient nie jest klientem, a jedynie potencjalnym zainteresowanym, a przedsiębiorca jest obciążany mimo braku usługi. Ten tzw. zainteresowany usługą staje się dla przedsiębiorcy bardzo ważnym ponieważ musi pilnować terminu kiedy musi zgłosić (usunięte przez administratora)., że nie doszło do usługi, w przeciwnym razie zostanie obciążony ok. (usunięte przez administratora).
Firma Lindeman Sp. z o.o. poszukiwała osób na stanowisko Specjalista Ds. Rozwoju Biznesu. Ktoś brał udział w rozmowie rekrutacyjnej? Jaki rodzaj umowy zaproponowano?
Byłam na rozmowie, po trzymiesięcznym okresie próbnym na umowie zlecenie podpisywana jest umowa o pracę na czas określony, także tak piszą jak w ogłoszeniu.
Czy Lindeman Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
W firmie Lindeman dbamy o motywację, zaangażowanie i chęć do pracy naszych Pracowników, dlatego w zależności od zapotrzebowania, regularnie organizujemy szkolenia mające na celu podnieść ich kwalifikacje. Każdy Pracownik ma stały dostęp do platform szkoleniowych.
Widziałem dzisiaj ogłoszenie o pracę w tej firmie i mam jedno pytanie, może ktoś wie czy w Lindeman są rekrutacje wewnętrzne, w sensie że zaczyna się w jednym dziale a później można pracować w innym?
Dziękujemy za pytanie. Oczywiście jest możliwość awansu. Większość Pracowników zatrudnionych obecnie na wyższych stanowiskach zaczynało od pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta. Prowadzimy rekrutacje wewnętrzne na dział marketingu oraz dział sprzedaży, aby dać możliwość rozwoju i promować naszych Pracowników.
W firmie Lindeman pracowałam w zeszłym roku. Praca na obsłudze klienta jest bardzo prosta, nawet bez doświadczenia na słuchawce można osiągać bardzo dobre wyniki. Praca zmianowa, bez problemu można było dopasować godziny pracy do innych zajęć. Atmosfera w pracy była bardzo fajna, żadnego wyścigu szczurów, wspierający zespół. Do dziś mam kontakt z niektórymi ludźmi których tam poznałam. Pozytywnie wspominam też przełożonego zespołu, na którego zawsze można było liczyć.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lindeman Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lindeman Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lindeman Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 7 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!