Opinie o mBank S.A. w Łódź

1.4/5
Na podstawie 13 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie mBank S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie mBank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o mBank S.A. w Łódź

Hih
Pracownik
 Pytanie

Rotacja w łódzkim mbanku jest ogromna. Uciekają stąd nawet menadżerowie (ci myślący). Konsultanci też wieją (choćby ostatni przypadek, w którym wymówienie jednocześnie złożyło siedem osób). Dlaczego? Bo ta firma tonie. Tonie szybciej niż ja piszę ten komentarz. A dlaczego tonie? Bo jest fatalnie zarządzana. W mbanku panują beznadziejne warunki. Dyskryminacja, upokarzanie (na początku takie subtelne, żebyście się za bardzo nie zorientowali), setki kłamstw, licha kasa (5000-6000 zł brutto nie zwróci wam zdrowia, serio), dwulicowi koordynatorzy, knujacy przeciwko wam menadżerowie - to tylko niektóre rzeczy z jakimi się tutaj spotkacie. Robota idealna dla masochistów.

Bebe
Pracownik
@Hih

Szkolenia które nic a nic nie przygotują do pracy na linii, wszystko szybko, cały czas musisz być optymistyczny chociaż nikt do końca nie wie co to znaczy bo możesz być uprzejmy ale nie optymistyczny,w każdym połączeniu oczywiście a odbierasz minimum 60 dziennie,niejasne procedury,baza wiedzy którą ma wielkie braki w podstawowych danych. Nie sądziłam że w banku gdzie bezpieczeństwo jest bardzo ważne będzie taki cyrk i puszczanie bez odpowiedniego przygotowania ludzi. Tak naprawdę jedynie jak można się nauczyć prawidłowo procedury to na klientach rzeczywistych i własnych błędach, a każdy błąd jest rozliczany. Już nie wspominając o 90% efektywności żeby awansować czyli praktycznie żadnego błędu 3miesiace pod rząd!

pbayt32
Były pracownik

Nawet nie wiem od czego zaczac, moze zacznijmy od pozytywow: - W pelni oplacone szkolenia 6 miesieczne - calkiem dobre pieniadze i regularne podwyzki - dodatki do wypoczynku, zielone dofinansowanie, premie swiateczne etc - mozliwosc pracy zdalnej badz hybrydowej Generalnie praca jest strasznie wykanczajaca oraz niewdzieczna, masz na poczatku 6 miesiecy szkolen i kazdy etap szkolenia konczy sie egzaminem jak w szkole, jesli oblejesz 3 razy to z automatu wylatujesz. Gdy juz dostaniesz sie na 1 linie, pracujesz jak robot, odbierasz telefon srednio co 9 sekund, bo tylko tyle masz aftercalla, gdy sa kolejki to nawet sa to 4 sekundy, pomimo strasznej presji oraz tepa pracy, jestes rozliczany z kazdej sekundy na innym statusie czy wylogowaniu, gdybys mial korzystac tylko z przerwy to bys nie mial kompletnie czasu na nic, w 8 godzin odbierzesz spokojnie 70- 80 telefonow jak ci juz wpadnie czat to masz chwile luzu ale wpadnie ci moze 1na dzien chyba ze jestes farciarzem i dostales sie wylacznie na chat, zawsze maja problem ze przedluzasz rozmowy na czacie itd ale jak tego nie robic jesli po rozmowie tel nie masz nawet czasu sie napic bez wykorzystywania prywatnej przerwy. Kolejna rzecz to ilosc rzeczy z ktorych jestes rozliczany, to nie jest tak ze obslugujesz klienta i zarabiasz sobie na premie kwartalna, o nie nie. Jestes rozlczany z ocen klientow, gdzie wiekszosc negatywnych to czas oczekiwania, lub decyzje banku na ktore nie masz wplywu, jeszcze jestes oceniany przez strefe jakosci, i kazda oceniona rozmowa musi byc w celu, musisz trzymac sie formulek, wspomniec o 10 rzeczach pamietac o calej masie rzeczy a jak dostaniesz blad krytyczny to masz po premii na ten miesiac, jak przychodzi mail ze strefy jakosci to od razu stres bo co jesli nie jest w celu (od razu rozmowa z kordynatorem), a jesli nie rozmawiasz jak robot to nie bedzie rozmowy w celu, nie wazne czy zalatwisz sprawe klienta i czy sam klient jest zadowolony, wazne czy rozmawiasz wedlug ich smiesznego katalogu, kazdy team rywalizuje i co miesiac sprawdzaja kto ma lepsze wyniki co i tak kompletnie nie ma zadnego znaczenia, managerowie dostaja za to chore premie dlatego ty masz przerabane bo twoja rozmowa nie jest w celu bo przy zastrzezeniu karty nie poinformowales klienta ze moze placic teraz blikiem, bo klienta trzeba traktowac jak (usunięte przez administratora) ktory nic nie wie. Nie wspomne o presji zwiazanej z tym ze klienci sa roszczeniowi i maja dosc dzialania banku, czy to ktos dzwoni 10 raz z blokada, czy klienci co maja komornika na koncie czesto nawet sluchasz tych klientow i kompletnie sie nie dziwisz czemu maja takie zdanie o banku, mimo to musisz bronic swojego pracodawcy mimo ze wiesz ze racja jest po stronie klienta. Cele sprzedazy to nawet 100K kredytow ktore wpadaja bardzo opornie i jest raczej wiecej odmow, a dodatkow to tak kolo 40-60 na co masz tylko miesiac, nie wspomne ze kazda rozmowa musi byc robiona w asyscie musisz zachecac klienta zeby wszystko robil sam poniewaz z tego jestes rozliczany mimo ze czesto zrobisz to 10 razy szybciej od klienta, generalnie praca w banku mnie nauczyla tego ze banki robia za duzo, cala masa rzeczy ktora nie jest stricte zwaizana z bankowoscia, profil zaufany, dokumenty itd. Ostatnio tez mbank wprowadzil system w ktorym beda zatrudniac wiecej kobiet na wyzsze stanowiska aby stworzyc iluzje rownosci, czyli jesli jestes facetem ktory ma dobre kompetencje to musisz ustapic mniej kompetentnej kobiecie, bo mbank to taka progresywna i fajna firma. Osobiscie nie polecam banku ani jako uslugodawcy ani pracodawcy.

MBank Nowy wpis
Były pracownik

Witam. Pracowałam w mBanku parę lat. Powiem ze proces rekrutacji w mBankujest dla mnie zupełnie nie zrozumiały Od studiów ciazko było dostać jakąś wiadomość zwrotną czemu odrzucają. Ale pracowałam w mBanku więc się kiedyś dostałam tak i to był proces prowadzony przez przyszłych szefów nie osoby rekrutujacej. Odeszłam z manlu aby się dalej rozwijać. Ale bardzo polubiłam pracę w mBanku i możliwość jakie daje jeśli chodzi o pracę hybrydowa. Chciałam znów wrócić na inne stanowisko gdzie już nazbierałam jakiegoś doświadczenia. Składam CV jak widzę ciekawe stanowisko ale za każdym razem "odrzucono" mogliby podać powód. Chciałam tylko napisać o bardzo słabym proxeseie rekrutacji.

Hih
Pracownik
 Pytanie

Rotacja w łódzkim mbanku jest ogromna. Uciekają stąd nawet menadżerowie (ci myślący). Konsultanci też wieją (choćby ostatni przypadek, w którym wymówienie jednocześnie złożyło siedem osób). Dlaczego? Bo ta firma tonie. Tonie szybciej niż ja piszę ten komentarz. A dlaczego tonie? Bo jest fatalnie zarządzana. W mbanku panują beznadziejne warunki. Dyskryminacja, upokarzanie (na początku takie subtelne, żebyście się za bardzo nie zorientowali), setki kłamstw, licha kasa (5000-6000 zł brutto nie zwróci wam zdrowia, serio), dwulicowi koordynatorzy, knujacy przeciwko wam menadżerowie - to tylko niektóre rzeczy z jakimi się tutaj spotkacie. Robota idealna dla masochistów.

125
Pracownik

Osoba, która zakładała związek zawodowy została przez mbank zwolniona dyscyplinarnie. W tym korpo nie istnieje jakakolwiek forma wsparcia pracownika. O omawianiu czegoś w zespole nie ma już mowy, ponieważ zwykle 1/3 składu danej grupy to ludzie na usługach danego koordynatora, którzy mają za zadanie burzenie przejawów wszelkiej solidarności. W mbanku niedługo nie zostanie nikt, poza sługusami koordynatorów, samymi koordynatorami, managerami, i garstką naiwnych ludzi, którzy uwierzą w tanie obietnice tego korpo.

duch spółdzielczości
Pracownik
@125

Dyscyplinarka została cofnięta, a bank zawarł w tej sprawie korzystną dla byłego pracownika ugodę, o czym sam informował. Związek nadal istnieje i skutecznie dba o interesy pracowników, np. wynegocjował podwyżki FŚP czyli np. tzw. gruszy, tegoroczną podwyżkę pensji, ryczałt za pracę zdalną i ekododatek za dojazdy zbiorkomem czy rowerem. Jako członek związku masz prawo do informacji o planowanym zwolnieniu, do pomocy prawnej i pomocy w negocjacjach warunków zwolnienia. Związek zawodowy istnieje, aby wyrównywać pozycję negocjacyjną pracownika i pracodawcy. Kliki powstające wokół brygadzistów są skutkiem braku solidarności pracowników, nie przyczyną.

Everest
Pracownik
@duch spółdzielczości

Dyscyplinarka została cofnięta, ponieważ bębniły o niej krajowe media. mBank miał pełne portki i ze strachu przed klapą wizerunkową cofnął to zwolnienie. Jeśli ktoś mocno nie nagłośni swojej sprawy, to mBank rozprawia się z nim bezlitośnie. Podwyżki i ryczałt wynegocjowali zwykli pracownicy, którzy non stop narzekali menadżerom oraz zarządowi, że za mało zarabiają. Związek zawodowy w mBanku to całkowita fikcja, która funkcjonuje tylko dlatego, żeby mBank mógł chwalić się tym, że w jego strukturach działa taka instytucja.

Bebe Nowy wpis
Pracownik
@Hih

Szkolenia które nic a nic nie przygotują do pracy na linii, wszystko szybko, cały czas musisz być optymistyczny chociaż nikt do końca nie wie co to znaczy bo możesz być uprzejmy ale nie optymistyczny,w każdym połączeniu oczywiście a odbierasz minimum 60 dziennie,niejasne procedury,baza wiedzy którą ma wielkie braki w podstawowych danych. Nie sądziłam że w banku gdzie bezpieczeństwo jest bardzo ważne będzie taki cyrk i puszczanie bez odpowiedniego przygotowania ludzi. Tak naprawdę jedynie jak można się nauczyć prawidłowo procedury to na klientach rzeczywistych i własnych błędach, a każdy błąd jest rozliczany. Już nie wspominając o 90% efektywności żeby awansować czyli praktycznie żadnego błędu 3miesiace pod rząd!

pbayt32 Nowy wpis
Były pracownik

Nawet nie wiem od czego zaczac, moze zacznijmy od pozytywow: - W pelni oplacone szkolenia 6 miesieczne - calkiem dobre pieniadze i regularne podwyzki - dodatki do wypoczynku, zielone dofinansowanie, premie swiateczne etc - mozliwosc pracy zdalnej badz hybrydowej Generalnie praca jest strasznie wykanczajaca oraz niewdzieczna, masz na poczatku 6 miesiecy szkolen i kazdy etap szkolenia konczy sie egzaminem jak w szkole, jesli oblejesz 3 razy to z automatu wylatujesz. Gdy juz dostaniesz sie na 1 linie, pracujesz jak robot, odbierasz telefon srednio co 9 sekund, bo tylko tyle masz aftercalla, gdy sa kolejki to nawet sa to 4 sekundy, pomimo strasznej presji oraz tepa pracy, jestes rozliczany z kazdej sekundy na innym statusie czy wylogowaniu, gdybys mial korzystac tylko z przerwy to bys nie mial kompletnie czasu na nic, w 8 godzin odbierzesz spokojnie 70- 80 telefonow jak ci juz wpadnie czat to masz chwile luzu ale wpadnie ci moze 1na dzien chyba ze jestes farciarzem i dostales sie wylacznie na chat, zawsze maja problem ze przedluzasz rozmowy na czacie itd ale jak tego nie robic jesli po rozmowie tel nie masz nawet czasu sie napic bez wykorzystywania prywatnej przerwy. Kolejna rzecz to ilosc rzeczy z ktorych jestes rozliczany, to nie jest tak ze obslugujesz klienta i zarabiasz sobie na premie kwartalna, o nie nie. Jestes rozlczany z ocen klientow, gdzie wiekszosc negatywnych to czas oczekiwania, lub decyzje banku na ktore nie masz wplywu, jeszcze jestes oceniany przez strefe jakosci, i kazda oceniona rozmowa musi byc w celu, musisz trzymac sie formulek, wspomniec o 10 rzeczach pamietac o calej masie rzeczy a jak dostaniesz blad krytyczny to masz po premii na ten miesiac, jak przychodzi mail ze strefy jakosci to od razu stres bo co jesli nie jest w celu (od razu rozmowa z kordynatorem), a jesli nie rozmawiasz jak robot to nie bedzie rozmowy w celu, nie wazne czy zalatwisz sprawe klienta i czy sam klient jest zadowolony, wazne czy rozmawiasz wedlug ich smiesznego katalogu, kazdy team rywalizuje i co miesiac sprawdzaja kto ma lepsze wyniki co i tak kompletnie nie ma zadnego znaczenia, managerowie dostaja za to chore premie dlatego ty masz przerabane bo twoja rozmowa nie jest w celu bo przy zastrzezeniu karty nie poinformowales klienta ze moze placic teraz blikiem, bo klienta trzeba traktowac jak (usunięte przez administratora) ktory nic nie wie. Nie wspomne o presji zwiazanej z tym ze klienci sa roszczeniowi i maja dosc dzialania banku, czy to ktos dzwoni 10 raz z blokada, czy klienci co maja komornika na koncie czesto nawet sluchasz tych klientow i kompletnie sie nie dziwisz czemu maja takie zdanie o banku, mimo to musisz bronic swojego pracodawcy mimo ze wiesz ze racja jest po stronie klienta. Cele sprzedazy to nawet 100K kredytow ktore wpadaja bardzo opornie i jest raczej wiecej odmow, a dodatkow to tak kolo 40-60 na co masz tylko miesiac, nie wspomne ze kazda rozmowa musi byc robiona w asyscie musisz zachecac klienta zeby wszystko robil sam poniewaz z tego jestes rozliczany mimo ze czesto zrobisz to 10 razy szybciej od klienta, generalnie praca w banku mnie nauczyla tego ze banki robia za duzo, cala masa rzeczy ktora nie jest stricte zwaizana z bankowoscia, profil zaufany, dokumenty itd. Ostatnio tez mbank wprowadzil system w ktorym beda zatrudniac wiecej kobiet na wyzsze stanowiska aby stworzyc iluzje rownosci, czyli jesli jestes facetem ktory ma dobre kompetencje to musisz ustapic mniej kompetentnej kobiecie, bo mbank to taka progresywna i fajna firma. Osobiscie nie polecam banku ani jako uslugodawcy ani pracodawcy.

anonim Nowy wpis
Pracownik

Pracowałam w mBanku kilka ładnych lat temu i widzę, że nic się nie zmieniło. Obligatoryjne nadgodziny, problem z wyjściem po dziecko do przedszkola, zakaz wychodzenia do toalety nawet na 10sekund. Odpowiedź kierownika: no chyba rozumiesz czym jest praca na linii. Ustawianie klimy w lipcu na 16 stopni. Dla osoby, która siedzi pod tą klima to jest koszmar…. Mam wielki uraz po tej pracy. Przez wiele lat nie poszłam na UoP do żadnej innej firmy bo autentycznie bałam się, że to norma.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie mBank S.A.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. social media
Łódź
Audiofast M.J. Orszańscy sp.j.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant ds. Światłowodu
Łódź
Nexera Sp. z o.o.
(115 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier SUR
Łódź
Albéa Poland Sp. z o.o.
(105 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy w mBank S.A. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

alladyn
Były pracownik
@Pytanie

premia świąteczna (ok. 3 tys) plus w marcu po wynikach rocznych są wypłacane jednorazowe bonusy, jest też dofinansowanie z "gruszy"

BP
Kandydat
 Pytanie
@alladyn

Czy jest to uzaleznione od pensji?

ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie o pracę hybrydową w Łodzi (AML). Ile dni w tygodniu trzeba być w biurze?

Nieznajoma
Kandydat
 Pytanie

Cześć odezwali się do mnie z mbank na stanowisko eksperta na infolinie tel przychodzące jakieś informacje o pracy ?

Jest jak jest
Pracownik
@Nieznajoma

Nie jest to łatwa praca dużo wiedzy do ogarnięcia ;) a później obsługa rozmów przychodzących to już loteria trzeba być na wszystko przygotowanym.

B
Pracownik

Pracowałam w banku ponad 10 lat. Z dnia na dzień zostałam zwolniona z powodu takiego, że szefowa mnie nie lubiła :( rekrutowała mnie na nowe stanowisko 4msc, zatrudniła po czym po 6 msc mnie zwolniła twierdząc że się nie nadaję ???? prawdziwy powod był taki że sama jest marną szefowa bez kompetencji, nie posiadającą życia prywatnego i mszczącą się na każdym kto ma lepiej (3/4) zespołu. Na (usunięte przez administratora) jaki stosuje wśród swojego zespołu jest głucha cisza jakby pracownicy mieli syndrom Sztokholmski... szczerze nie polecam tej firmy. HR są skorumpowane z takimi szefowymi...a większość rekrutacji jest ustawionych. Nie polecam pracy w mbank... po 10 latach pracy zostałam strasznie potraktowana...bez możliwości obrony czy przedsatwienia swojej strony. Atmosfera jest zakłamna...wszytskie wartości jakim się chwali mBank są tylko spisane na papierze...nigdy nie było to przełożone na relana pracę. Kolga, kolażanka utopią Cie w łyżce zupy za 5 zł. Nigdy więcej tego pracodawcy. Mam nadzieję że niedługo zawinie się z Polski :)

Gall anonim ..
Kandydat
 Pytanie

Składałem dwa tygodnie temu, po otwarciu mojego CV, 3 minuty i zostałem odrzucony.? 5 lat temu podobny scenariusz ale pracę znalazłem u konkurencji gdzie zostałem w pełni przeszkolony.Chyba w Mbanku mnie nie lubią? Proces rekrutacyjny jest fikcją, wielu znajomych to potwierdza, szkoda czasu.

Omg
Kandydat

Bardzo słaby proces rekrutacji - w moim przypadku były 4 etapy - rozmowa telefoniczna z osobą z hr, kilkugodzinne zadanie domowe plus dwie rozmowy na teamsie. Ta ostatnia rozmowa miała być ostateczną i wyniki miały być podane do 2 tygodni. Niestety z mbanku nie odezwał się nikt, co biorąc pod uwagę ile w sumie godzin zajęła rekrutacja jest raczej mocno słabe

Hej
Inne
 Pytanie
@Omg

Cześć, na jakie stanowisko aplikowaleś? Czy dostałeś w końcu info zwrotne?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak sytuacja w dziale reklamacji? Jak atmosfera i jakie możliwości finansowe? Czy przyjmują ludzi spoza branży bankowej (11lat doświadczenia ale w innej branży)? Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko: Specjalista ds. reklamacji.

Pytanie
 Pytanie

Czy mBank S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Pytanie
 Pytanie

Czy firma mBank S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Paulina z WOF
Pracownik
@Pytanie

Tak, mBank w całości finansuje szkolenia dla pracowników. Ale są to z szkolenie wyłącznie z umiejętności wymaganych wewnątrz korpo. Istnieją również mKluby, w ramach których pracodawca przeznacza pewien budżet na różne pozapracowe aktywności, w tym np. szkolenia. Fajnie, że jest też związek zawodowy, który gwarantuje anonimowość wszystkim członkom (Niezależny Związek Zawodowy Pracowników mBank. S.A- do znalezienia na FB, mają też stronę).

anonim
Kandydat

Trzecia już moja rekrutacja i ani słowa jak poszła. Za każdym razem „do dwóch tygodni będzie wiadomość odnośnie decyzji”, mijają dwa miesiące i nadal cisza. Człowiek poświęca tyle czasu na rozwiązywanie tych przeczy, zeby nawet nie dostać głupiego maila „dziękujemy, ale wybraliśmy kogoś innego”. ZERO SZACUNKU I TYLE

Klient że Sky net
Inne

Witam w Warszawie na gurczeskej ostatnio durz sprsw miałem do załatwienia i spodkałm bardzo dobrych miłych ludzi bardzo dzuezo i szybko pomogli mi wewsxystkich sprawach bardzo miły ciepły setdecny kontakt jest z ludźmi

Alexander
Były pracownik

Od dwóch miesięcy łódzkie CC mbanku robi po cichu czystki pośród konsultantów. Koordynatorzy szaleją i zwalniają ludzi na chybił trafił. Wylatują nawet te osoby, które mają dobre wyniki i generalnie nie olewają wykonywanej przez siebie roboty. Bardzo źle się dzieje w tej firmie.

Kammil
Były pracownik
@Alexander

Potwierdzam. Od kilku miesięcy zwalniani są bez powodu ludzie z fajnymi wynikami, samotne matki, osoby w trudnej sytuacji.

Paulina
Pracownik
@Kammil

Lecą ludzie, którzy "nie pasują do zespołu" to znaczy nie podlizują się przełożonym. Cały czas trzeba udawać, że się jest po stronie koordynatora i potakiwać jak obrabia d*pę innym. Masakra

Niki
Kandydat
 Pytanie

Pytanie dotyczące benefitów, na stronie mBanku wszystko ładnie wygląda, natomiast w tych postach to jakaś tragedia jeśli chodzi o opinię pracowników. Jak to jest z benefitami, na co można liczyć? Czy są dla pracowników przygotowywane jakieś paczki świąteczne, premie?

Paulina
Pracownik
@Niki

Kiedyś były premie, teraz to śmiech na sali. Możesz dostać kilka stów z gruszy, ale na wakacje na ROD nawet nie wystarczy. Na święta jest dodatek, ale również niezbyt wysoki. Plus atmosfera w pracy i koszty pomocy psychologicznej zeżrą Ci wszystkie dodatkowe pieniądze

Kabe
Pracownik

Kompletnie nie rozumiem innych opinii, warunki pracy są wyśmienite. Bardzo mocny służbowy laptop, służbowy samsung s21 które rozdawali zaraz po premierze. W miarę realizacji celu 3x z rzędu automatyczna podwyżka podstawy. Przy realizacji celi na poziomie około 80% co nie jest absolutnie żadnym wyczynem kwartalna premia na poziomie 3-4tyś brutto. Podstawą zaczyna się od 4000brutto kończy na 6500. 60% zmian można pracować z domu, parking, darmowe śniadania itd. Jednym słowem polecam wszystkim którzy są w stanie włożyć minimum zaangażowania.

Saliano
Były pracownik
@Kabe

Twój post to jałowe bajki, bajeczki, bajania dla ograniczonych :D Rozbawiła mnie premia kwartalna wynosząca rzekomo 3000-4000 zł. Jak masz premię 1500-1700 zł BRUTTO KWARTALNIE, to się cieszysz. Nie dodałeś też, że realizacja celów wiąże się z ogromnym zasuwem i absolutnie nie jest czymś banalnym. Ktoś kazał ci napisać taki komentarz... i go napisałeś, tyle.

Martyna
Pracownik
@Saliano

Od kiedy pracuje w mBanku, a jest to 3 lata, mam premie kwartalne 3-4k, może jeden kwartał jakiś co się o urlop otarł miałam koło 2k. Czy stary program prowizyjny czy nowy, jest to zrobienia bez nadgodzin (nadgodziny to teraz luksus). Jakbym miała mieć sama podstawę, dawno już bym się zwolniła, ale dla premii serio opłaca mi się tu pracować. Wystarczy iść z rozmową zgodnie z formularzem jakości, promować usługi (najlepiej bezpłatne z koszyka) być miłym i pomoc i masz premię. Czyli za to co jest w obowiązku pracownika, dostaje się kasę. Jak mnie zwolnią to przyjdę i wam o tym powiem;)

KorpoDżasta

Sposób, w jaki mBank traktuje swoich pracowników w czasie pandemii zasługuje na szacunek. Mamy zapewnioną opiekę psychologa oraz zapomogę dla osób, które przez epidemię znalazły się w trudnej sytuacji. Na home office poszliśmy jako jedni z pierwszych (12.03). Pracownicy, którzy muszą przychodzić do centrali, dostają darmowe obiady. Dla pracowników placówek, którzy nie mają swojego auta zapewnione są taksówki do i z pracy. Patrząc na to, co dzieje się wkoło, mogę się tylko cieszyć, że pracuję w firmie, która naprawdę dba o pracownika - nawet w tak trudnej i wymagającej sytuacji.

Marta
Były pracownik
@KorpoDżasta

No tak, warto dodać ze przed pandemią w pobliskim szpitalu na aleksandrowskiej lądowali pracownicy mBanku wręcz grupowo. Mobbing i presja powoduje depresje i załamania. HR zamiata pod dywan wszystkie występki. W pandemii to się pewnie nasili wiec ta pomoc psychologiczna na pewno się przyda.

Prezes
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Czy może myśleliście o słynnym Toruńskim Armani? Możemy go nasłać na tą crazy szefową, na pewno weźmie ją w obroty i przejdą jej grymasy :D

Aa
Były pracownik
 Pytanie
@KorpoDżasta

Gdzie niby takie cuda? W którym miejscu?

Sara
Były pracownik
@Marta

akurat HO dzięki zdalnej komunikacji pomogło udokumentować działania mające na celu izolowanie pracownika, obniżanie samooceny, blokowanie awansu i podważanie kompetencji :) A że członkowie rodziny również byli w tym czasie na HO na niedużym metrażu to i świadkowie są :3

Niezadowolona
Były pracownik

To ja dodam coś od siebie, to była najgorsza praca w jakiej kiedykolwiek przyszło mi pracowac a przepracowałam już wiele. Na początku wszystko wyglada Pieknie: szkolenia, elastyczny grafik żeby pogodzić prace z wychowywaniem dziecka i jak przychodzi do zatrudnienia to klops. Szkolenia owszem są ale wcale nie przygotowują do pracy, siadasz na słuchawkach i wiesz ze nic nje wiesz. A grafik…..co miesiąc proszenie się o zmianę bo przecież nie mogę pracowac na zmiany środkowe, przecież powiedzieliście ze się da na co dostaje odpowiedzi „to zamień się”. Wytrzymałam niecałe pol roku a gwoździem do trumny było, gdy zadałam pytanie mojemu „wspaniałemu”kierownikowi z „ogromnymi” kompetencjami menedżerskimi: co w sytuacji jak dziecko zachoruje i zadzwonią do mnie z przedszkola ze muszę przyjechac i odebrac córkę, na co otrzymałam odpowiedz „nie ma mojej zgody na wcześniejsze wyjście”. No to już nie przyszłam wcale. Wiec moi drodzy, praca może i dobra dla osób które nie maja rodziny, chca się poświęcić pracy w 100%, mogą siedzieć całymi dniami w pracy. Najlepsze jest to, ze koleżanka ze szkolenia, która również miała dziecko nie miała żadnego problemu bo trafiła do innego zespołu. Także mbank może lepiej zastanowić nad kadra menadżerska, bo kierownikiem sie bywa a człowiekiem sie jest.

Zostaw merytoryczną opinię o mBank S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w mBank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy mBank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w mBank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 1 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy mBank S.A.?

    Kandydaci do pracy w mBank S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Przejdź do nowych opinii