Gorąco nie polecam brania ładunków od tej spedycji, natomiast jeśli już to bardzo dokładnie i pieczołowicie pilnować kierowcę, żeby zabrał wszelkie podpisane dokumenty potwierdzające wymianę palet opatrzone w masę pieczątek i podpisów, wszędzie gdzie to tylko możliwe. Bazują na braku podpisów, lub dokumentów żeby tylko wystawić notę obciążeniową za brak wymiany palet. Ostatecznie bardzo często wychodzi tak, że w firmie zostaje komplet palet wart około 1000zł oraz należy im zapłacić za te palety dodatkowe około 1200zł :) janusze biznesu
Wpadła mi w oko oferta pracy dla pracownika działu administracji. Niby już nie jest aktywna, ale miałam zamiar sama podpytać przyjęcia do biura, tylko te wpisy od kierowców o niewypłacalności firmy mnie powstrzymują. Jeśli pracuje ktoś w administracji - dajcie znać jak tu sprawy się mają z wynagrodzeniem. Oferta mowi o atrakcyjnych zarobkach i stabilnym zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę.. już nie wiem w co mam wierzyć:/
Chora firma i chorzy ludzie, którzy zarządzają. Prawdziwy obraz patrologii w transporcie w wydaniu PL Mają sprawy w sądzie i pozew zbiorowy od kierowców. Kłamią i (usunięte przez administratora) na każdym kroku.
Gorąco nie polecam brania ładunków od tej spedycji, natomiast jeśli już to bardzo dokładnie i pieczołowicie pilnować kierowcę, żeby zabrał wszelkie podpisane dokumenty potwierdzające wymianę palet opatrzone w masę pieczątek i podpisów, wszędzie gdzie to tylko możliwe. Bazują na braku podpisów, lub dokumentów żeby tylko wystawić notę obciążeniową za brak wymiany palet. Ostatecznie bardzo często wychodzi tak, że w firmie zostaje komplet palet wart około 1000zł oraz należy im zapłacić za te palety dodatkowe około 1200zł :) janusze biznesu
Poleca sie wpisywac przed oddaniem cmr "nicht paletten getauscht" DUZYMI LITERAMI, mocno dociskajac, aby papier samokopiujacy mocno przebil. Oczywiscie trzeba prowadzic szkolenia stanowiskowe dla swojego kierowcy nawet tego doswiadczonego CO MA PISAC. Jak Pan funkcjonuje?
Dokladnie, jak wpiszesz to w polu 18 plus dodatkowo po Niemiecku: Kierowca nie bral udzialu w zaladunku/rozladunku, to mozesz isc do Sadu i wygrasz dwukrotnosc noty obciazeniowej, tylko rzeczywiscie Kierowca musi miec wpisane w umowie o prace, ze on jest od kierowania, a od zaladowywania/rozladowywania jest magazyn wysylajacego/odbiorcy. Masz takie zapisy, to masz podkladki. Bezpieczniej jest odjac te 60e z FV co je dostajesz za prace Kierowcy na magazynie, bo wtedy nie ma zmartwien z paletami typu schrott. Tylko Kierowca zawsze bierze palettenschein na ilosc. Jak dla Ciebie to nie jest proste (bo ostrzysz zeby na te 60e) to przekwalifikuj sie. Liczyc trzeba umiec
Wg polskiego prawa na początek muszą zapłacić Ci całość. Dopiero później mogą Ci wypłacić stawić notę obciążającą nie wcześniej. Walcz o swoje jak kierowcy i przewoźnicy z nimi
Firma lekceważy kierowców. Nie płacą za zaladunki i rozładunki towaru. Nie płacą za rozkładanie podłogi. Nie płacą za nic. Gołe 400zl
To Ty tam robiłeś za 400? Ja w tamtym roku skończyłem z tą firmą współpracę i miałem 430 za każdą dobę( czytaj reszta wyliczana wg pakietu gdzie lepiej było być na urlopie). Co do dalszych spraw czekam na przelew od nich zasądzony przez PIP za moją faktyczną pracę dla tej firmy. Co do biura to jak jesteś po stronie kierowcy bądź podwykonawcy to już szukaj pracy….
FreshQ Transport Sp. z o.o. Sp. K. szuka kandydatów na stanowisko Specjalista. Wiecie, na jakie wynagrodzenie można liczyć podczas okresu próbnego w tej firmie? Czy rzeczywiście można zarobić 502200 ?
Hm kierowcy odradzają pracę w biurze, chyba nie z doświadczenia. A właśnie ja widzę, że jest home office, premie wynikowe i auto służbowe. Czego chcieć więcej? Może widełek do wglądu - ktoś wie? ;)
Wpadła mi w oko oferta pracy dla pracownika działu administracji. Niby już nie jest aktywna, ale miałam zamiar sama podpytać przyjęcia do biura, tylko te wpisy od kierowców o niewypłacalności firmy mnie powstrzymują. Jeśli pracuje ktoś w administracji - dajcie znać jak tu sprawy się mają z wynagrodzeniem. Oferta mowi o atrakcyjnych zarobkach i stabilnym zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę.. już nie wiem w co mam wierzyć:/
Atmosferę zawsze można poprawić zwłaszcza ze zespół też jest za nią odpowiedzialny jakby nie patrzeć. rotowal w ostatnim czasie? da sie zintegrować?
Firma bardzo lekceważąco podchodzi do kandydatów nie potrafią szczerze i uczciwie podejść do człowieka. Powód odrzucenia kandydata śmiesznie absurdalny Strata czasu nie polecam
Stanowisko Koerownika Transportu nie będę podawał szczegółów ale co jakiś czas jest ogłoszenie kopiuj wklej na to samo stanowisko(zastanawiające) Sama rozmowa dziwna bo niby pisza w ogłoszeniu że mają swój tabor rozwinięty a to raczej głownie podwykonawcy za wiele nie jasności.
Firma nie jest uczciwa względem kierowcy. Obiecują gruszki na wierzbie. Stawka jest niska. Duza rotacja kierowców. Źle traktują driverów. Pracowałem nie polecam.
Driverem to trzeba umiec byc. A jak zgadzasz sie na wszystko, co Ci spedytor "zaraz po szkole" mowi- to pretensje do siebie samego. Nie ma parkingu wolnego po 20-tej, tam gdzie chcieli, zjezdzasz na najblizszy platny. Zaplacisz raz 18e za autohof, tak jak sie codziennie nalezy. Wcale nie dyskutowac, nie wnerwiac sie. Stawka jest na umowie o prace. A jak zgadzasz sie na premie uznaniowe- to pretensja tez do siebie. Jak cos nie zgadza sie, typu na koniec miesiaca jest 100zl mniej w wyplacie, bo ktos umyslal zabrac za autohof, to tu sa kluczyki i baj. Trzeba umiec Liczyc.
Witam serdecznie, Analizując wcześniejsze wpisy na stronie jestem zdumiona ich treścią, ponieważ od ok.2 lat współpracuję z firmą Freshq a właściwie z P. Adrianem Wożniakowskim którego uważam za najlepszego a przede wszystkim profesjonalnego spedytora .Jako przewożnik realizujący zlecenie (które są dograne do perfekcji) dla tej firmy mogę liczyć na wynagrodzenie na czas . Lepszej współpracy nie mogłabym sobie życzyć. Firma godna polecenia !
Solidna firma, profesjonalna kadra , dobra wspolpraca od kilku lat. Płacą zawsze na czas.
Witam..pracowałem tam jako kierowca w nowo otwartej firmie gdzie swoją działalność rozpoczęli od października 2020 r. Nie polecam tej firmy żeby pracować jako kierowca kat C+E. Praca z napiętymi terminami, ciągła gonitwa, czasy pracy i jazdy wyjechane na maxa a nawet zdarzało się że te czasy były przekraczane nie zgodnie z przepisami o czasu pracy kierowcy. Pauzy w kabinie były robione nawet po 45h gdzie na to też przepisy nie pozwalają. Spedytor wyznaczał trasy , ciągle pretensje czemu inaczej pojechałem a nie tak jak to trasa była wyznaczona. Mało tego dysponował moim czasem jazdy i wyznaczał mi na jaki parking mam jechać...gdzie parking wyznaczony przez spedytora po godz 20.00 w Niemczech graniczy z cudem żeby było miejsce na tych parkingach....ogólnie praca w tej firmie jako kierowca to wielkie jedno (usunięte przez administratora) Nie polecam tej firmy. Na koniec potraktowali mnie jak szmaciarza nie informując mnie o zwolnieniu z firmy 31 marca 2021 gdzie decyzję podjęli od stycznia. Zjeżdżając z trasy 26 marca na święta wielkanocne gdy wjechałem na parking to zadzwonił do mnie Pan L że mam się wypakować z auta bo to była moja ostatnia trasa. Potraktowanie z klasą i to jeszcze informacja od śmiesznego spedytor a nie od samego szefa. (usunięte przez administratora)
Nie wiem skąd wziąłeś te wszystkie obelgi ale wiem jedno że to nie jest prawda. Nie ma czegoś takiego jak napięte grafiki. Nie dasz rady dojechać zgodnie z awizo zmienią Ci godzinę bądź dzień. Nie ma czegoś takiego jak piszesz o przeginkach czasu i wyznaczonych parkingach. Jedyne co do parkingów to masz stać w w bezpiecznym miejscu. Nikt nie wyznaczonych Ci trasy. Wydaję mi się że tylko to Twoja wina że już tu nie pracujesz. Ja mam zajefajny kontakt z biurem i wiem że gdybym coś robił nie tak albo biuro nie byłoby dalszej współpracy. Nie wnikam dlaczego już tu nie pracujesz ale jak dla mnie to nawet lepiej. Nie ma nikogo kto robi gówno... burzę. Tak czy inaczej życzę Ci wszystkiego najlepszego tyle samo powrotów co wyjazdów. Pozdrawiam
Nie...zjechałem z trasy i dowidzenia. Taki prezent na święta Wielkonocne.
Umowa była na czas nie okreslony . Tak tylko pseudo firmy się zachowują. (usunięte przez administratora) jako kierowca.????????
Dzwoniłem przed chwilą. Zupełnie coś innego mówią. Pauza45 w domu a w tacho się nie wtrącają i parkingów nie wyznaczają. Liczy się to żeby kiero tylko w terminie zdążył. Ktoś tu kłamie a to ,że cię zwolnili to może dla tego ,że (usunięte przez administratora) nie kierowca jesteś.
"zdarzalo sie ze te czasy byly przekraczane niezgodnie z przepisami" -TO JUZ TY ZAWALILES. Zaden szanujacy sie miedzynarodowy kierowva zestawu nie przegnie czasu, bo tak mu spedytor kaze. Ty jestes w kabinie i masz myslec swoim mozgiem !! (nawet jak masz 90 h w 2-tygodniach i 130 km do domu, nalezy zatrzymac sie i oczekiwac od planisty podmiany)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FreshQ Transport Sp. z o.o. Sp. K.?
Zobacz opinie na temat firmy FreshQ Transport Sp. z o.o. Sp. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.