Wyjątkowo nieprzyjemna i zmęczona życiem obsługa. Właścicielka ustawia klientów krzycząc na cały sklep o limicie osób, oraz wdaje się w ideologiczne pyskówki z osobami które decydują się wyrazić sprzeciw (byłam świadkiem takich polemik kilkakrotnie). Dziewczyny pracujące tam nie potrafią się wysilić na przywitanie ani pożegnanie klientów. "szyba covidowa" ustawiona jest tak, że po naliczone produkty trzeba nurkować, przytulając się do tego lepa na plwociny, bo nikt z obsługi nie raczy po skasowaniu podać ich bliżej klienta. jedyne co się tam otrzymuje "do ręki" to koszyk, żeby go odłożyć na swoje miejsce. Źle przeszkoleni pracownicy, którzy szybko poddawani są rotacji, regularnie nie potrafią obsłużyć kasy, przez co niejednokrotnie kolejki trwają nawet 20 minut, bo coś "powinno działać, ale nie wiem". Najbardziej totalitarna żabka po tej stronie Wisły.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.