Jako były pracownik, muszę niestety napisać, że pan Jakub nie był dobrym pracodawcą. Na rozmowie o pracę siedział jak w barze, w pozycji pół leżącej z wyciągniętymi do przodu nogami, rozmawiając ze mną lekko pogardliwym tonem, co zostało przeze mnie odebrane jako brak szacunku do potencjalnego pracownika. Pierwsza myśl była taka, że być może miał zły dzień, każdemu się może trafić, ale dalsza współpraca zweryfikowała tylko moje obawy. W miarę upływu czasu stawał się wulgarny i porywczy, granica pracownik-pracodawca szybko się zatarła i pan Jakub traktował mnie jak ziomka z baru, ale w tym negatywnym sensie. Często najpierw robił, później myślał, co przyczyniało się do powstawania bałaganu i chaosu panującego w firmie. Atmosfera w pracy była z czasem stała się bardzo ciężka i sztywna. Jedynie z montażystami można było w miarę normalnie porozmawiać. Nie wiem skąd te pozytywne komentarze, być może sam pracodawca kazał takie napisać, bo pamiętam, jak zaproponował zrobić na popularnej polskiej platformie zakupowej zakup jakiegoś artykułu z konta jego firmy tylko po to, by wystawić pozytywny komentarz.
Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Chciałbym jednak sprostować kilka kwestii, które zostały w tym komentarzu nieprecyzyjnie przedstawione. Przede wszystkim, jeśli chodzi o rozmowę kwalifikacyjną, zawsze odbywa się ona w profesjonalnej atmosferze przy biurku, nie w pozycji półleżącej, jak zostało to opisane. Co do tonu rozmowy, zależy mi na tym, aby rozmowy o pracę były przeprowadzane w sposób uprzedzająco szanujący każdą stronę, dlatego bardzo ubolewam, że sposób, w jaki zostałem odebrany, mógł wywołać wrażenie braku szacunku. Jeśli chodzi o zarzuty dotyczące atmosfery w pracy oraz zachowań, mogę jedynie wyrazić ubolewanie, że doświadczenie współpracy nie spełniło Pana oczekiwań. Staram się, aby zespół miał komfort pracy i by relacje były oparte na wzajemnym szacunku, a wszelkie nieporozumienia lub problemy starałem się rozwiązywać w sposób konstruktywny. Co do wzmianki o sugerowaniu zakupów w celach wystawienia pozytywnych opinii, nigdy nie miało to miejsca i jest to dla mnie sytuacja niezrozumiała. Zdaję sobie sprawę, że nie każda współpraca będzie przebiegała bez trudności i że może to prowadzić do różnicy w postrzeganiu sytuacji. Każdy komentarz jest dla mnie ważny, bo pozwala mi spojrzeć na siebie z perspektywy innych i ewentualnie poprawić swoje podejście do zarządzania. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej karierze zawodowej. @Pracodawca
Dzień dobry, niniejszym przepraszam PANA JAKUBA GAŁKĘ, prowadzącego działalność pod nazwą: GLASSIO, za umieszczenie wpisu z dnia 23 stycznia 2023 roku na portalu www.gowork.pl , opisującego sposób działania wykonawcy produktów szklanych, który to wpis mógłby zostać odebrany jako dotyczący działania Pana Jakuba Gałki. Wpis ten zamieściłem omyłkowo przy firmie Glassio – moja opinia nie dotyczyła działalności Pana Jakuba Gałki, lecz innej firmy o podobnej nazwie. Jeszcze raz przepraszam i ubolewam nad powstałą sytuacją Panie Jakubie. Z wyrazami szacunku Sebastian Kozłowski
Pan Sebastian pomylił moja firmę z firma, o podobnej nazwie różniąca się litera „c” a aktualnie juz o innej nazwie. Potwierdzam, ze jakis czas temu podszywająca sie firma pod moja byla zarejestrowana na Kopanskiego. Pan Sebastian jest/był jednym z wielu, którzy do mnie trafili. Zapraszam chętnych do kontaktu - służę radą. Nr kom. Na mojej stronie glassio.pl
Jako pracownik firmy Glassio mogę z czystym sumieniem polecić usługi Pana Jakuba.Firma cechuje się profesjonalnym podejściem do tematu zarówno od strony kontaktu z klientem jak i w kwestiach technicznych.
Jako były pracownik i klient jednocześnie, mogę serdecznie polecić zarówno jak i pracę u Jakuba oraz usługi, które wraz ze swoimi pracownikami świadczy na bardzo wysokim poziomie.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Glassio Jakub Gałka?
To na co umówisz się z pracodawcą będzie dotrzymane. Kasa na czas, Trzeba pracować, Nie ma alkoholu- ma alkomat Zadbane i sprawne auta, Ściga za porządek.
Pracodawca wywiązuje się ze swoich obowiązków, ale też wymaga od pracowników. Moim zdaniem uczciwy i sumienny. Praca czasami ciężka ale za to efekty niesamowite. Wszystko dopracowane i spasowane z wielką precyzją i starannością. Wielka dbałość o szczegóły. Co skutkuje uznaniem klientów jak i pracowników.
Mała firma z rodzinną atmosferą - takie są moje odczucia. Pracodawca wywiązywał się ze swoich obowiązków, ponadto mogę śmiało powiedzieć, że nie raz pokazał, że możemy liczyć na jego wsparcie/pomoc nawet w sytuacjach prywatnych. Wymaga sumienności i bardzo dobrych wyników w pracy, adekwatnie to wynagradza. Pomimo konfliktów między pracownikami, zawsze przychodził z uśmiechem i starał się go rozwiązać między nami.
Dzień dobry, pomimo podpisanej umowy z wyznaczonym terminem realizacji, wpłaconej zaliczki firma nie wywiązała się w dlaszym ciągu z realizacji (upłynął miesiąc od wyznaczonego terminu). Pan Kamil sukcesywnie unika kontaktu, aby mieć obiecane informacje muszę dzownić z innych numerów telefonów. Na prośbę oddania zaliczki Pan Kamil stwierdza, że mogę iść do Sądu, ponieważ zespute auto jest w jego opinii siłą wyższą, na którą powołuje się w umowie. Więc chyba pójdę. Panie Jakubie proszę o kontakt ponieważ Pan Kamil nie wydaje się poważnym Człowiekiem. Mój numer w umowie. Na tę chwilę nie polecam, ponieważ nawet o realizacji nnie mogę się jeszcze wypowiedzieć.
Witam, Panie Sebastianie Kozłowski - proszę sprawdzić na swojej umowie z kim ją Pan podpisał GLASSICO a moja firma nazywa się GLASSIO, w związku z czym pisze pan o mojej firmie a sprawa tyczy się Pana Kamila z firmy GLASSICO. Proszę o kontakt w tej sprawie pod nr 517-19-29-39 Proszę także o kierowanie sprawy do sądu i sprostowanie - opinia jest dla mnie szkalująca.
Ponadto nie mam nic wspólnego z firmą GLASSICO - proszę mnie z nią nie mylić i nie łączyć. W przypadku braku sprostowania - skieruję sprawę na drogę sądową z powództwa cywilnego o usunięcie wpisu oraz zadośćuczynienie i odszkodowanie za poniesione straty. Rozumie, że został Pan (usunięte przez administratora) ale to nie powód by w emocjach wystawiać opinię komu popadnie. Nie jest Pan pierwszą osobą która się ze mną kontaktuje w tej sprawie... Zapraszam do kontaktu 517-19-29-39 - Jakub
Polecam ,zamówiłam wykonanie kabiny prysznicowej ,usługa wykonana z wielką dokładnością ,bezproblemowy kontakt , termin realizacji zgodny z ustaleniami ,polecam w 100 %
Nie polecam przy bardziej skomplikowanych operacjach. Nie poradzili sobie. Jestem zawiedziony.
Prowadząc działalność gospodarczą, zdarzają się różne problemy. Wykonując różnego rodzaju zabudowy szklane, mamy tolerancję milimetrowe. Zdarzają się różne sytuacje, błąd ludzki - który jest najczęstszą przyczyną błędów pojawiających się. Jednak w swojej karierze nie pamiętam abym pozostawił klienta z nieukończonym zleceniem. Również nie kojarzę klienta o imieniu Sławek w tym okresie - a sprawdziłem realizacje z 3 miesięcy w wstecz. Jedyne zlecenie jakiego się nie podjęliśmy od Pana Sławka to balustrady na schodach dywanowych, których grubość wynosiła 4cm. W związku z ryzykiem wyłamania się stopni pod ciężarem szkła nie podjęliśmy się wykonania zlecenia. Wg. nas obarczone było zbyt dużym ryzykiem niepowodzenia ( a udzielamy gwarancje na swoje realizacje)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Glassio Jakub Gałka?
Zobacz opinie na temat firmy Glassio Jakub Gałka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Glassio Jakub Gałka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!