Czy wynagrodzenia w firmie są na czas? Piszą tu ludzie, ze firma funkcjonuje jak za starych czasów. Ale wtedy akurat terminowosc wypłat była reguła. Tu też?
Porażka- kierownik działu sprzedaży przypimina sprzedawce w czasach (usunięte przez administratora) ze sklepu GS. Czèści zamówione w środe rano 7 lipca telefonicznie bezpośrednio u KIEROWNIKA-super - czèści dostèpne- przewidywana dostawa w/g KIEROWNIKA w piatek 9 lipca ( standard ) . W poniedziałek 12 lipca nikt w firmie nie wie czy przesyłka wysłana, czekajá na Kierownika który zamówiwnie przetważał. Komentarze w stylu- “to nie piekarnia” . Brak komunikacji, nikt nie odpiada na esemesy, na maile. Telefon odrzucany!!!! W końcu po 2 tyg KIEROWNIK oddzwania i tłumaczy mi ze jak on coś zamawia to cierpliwie czeka a nie dzwoni 40 razy. Przesyłka podzielona na dwie paczki (małe przedmioty- poprostu KIEROWNIK przeoczył jedná z pozycji) później tłumaczác ze tego nie było ( 7 lipca wszystko było gotowe do wysyłki z dostawá na 9 lipca ). Dostarczone 25 i 26 lipca w pierwszej paczce ( bardzo dobrze zabezpieczonej ) czèść z połamanymi uchwytami- nikt nie odpowiada na wiadomości w tej sprawie. Porażka- ciekawe czy właściciele firmy zdajá sobie sprawe z tego jakie KIEROWNICTWO zatrudniajá? Bardzo ordynarny- kłamiácy, bezczelny człowiek- nigdy nie raczył sie przedstawić- robiácy łaskè ze rozmawia z klijentem
Wszystko w porządku bardzo miła obsługa.Polecam
Wszystkim którzy zwrócili towar do Just Car I nie dostali zwrotu pieniędzy zalecam nie rozmawc z firmą Just Car tylko natychmiast kierować sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. U mnie to pomogło bo otrzymałem większość pieniędzy (większość nie wszystkie!!!!). Kontakt z Just Car utrzymujecie tylko i wyłącznie mailowy tak żeby były dowody w sprawie.
Niesamowicie opryskliwa właścicielka. Widać, ze kocha pieniądze i nie lubi się z nimi rozstawac, dlatego nie oddaje pieniędzy po zwrocie. To się nazywa kradzież. To nie pierwsza jej działalność i poprzednie prowadziła podobnie- kasa klientów znikała. Stanowczo odradzam.
Zamówiłem lusterko do Peugot w kolorze matowym takie jak było na zdjęciu firmy JustCar. Przysłali mi w ....połysku. Odesłałem im to w tym samym opakowaniu co mi przysłali lusterko a oni na to że nie oddadza pieniędzy bo odesłałem im w nie tym kartonie który oni mi przysłali ???? Firma dramat nie powinno być miejsca dla takich firm na rynku. Sprawa idzie do Rzecznika Praw Konsumenta.
zamówiona część nie pasowała więc umówiłem się, że ją zwrócę. Pan z którym się kontaktowałem sam nawet zamówił kuriera po ten zwrot. Niestety zwrotu pieniędzy nie otrzymałem. Za każdym razem inna wymówka. Odradzam współpracę z tą firmą.
Zamówiina częśc do Clio nie pasuje, nawet po przeróbkach nic się nie da zrobić, w opisie danego przedmiotu zabrakło że dana częśc pochodzi z demontażu Anglika i dlatego do wersji Europejskiej nie pasuje. Kontakt z Panem nic nie pomogło, poprostu się wypioł. Więc dla mnie jest naciąganie klienta do wydatek, na częśc która tak naprawdę możemy wyrzucić.Nie ukrywam że sprawę zgłoszę do rzecznika praw człowieka.Pozdrawiam serdecznie Just Car .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.