Normalny kierowca nie będzie jeździć w tej firmie. Ci co piszą że jest wypłacalny itp., to jeżdżą na lewiźnie. Bo wtedy szefo zadowolony. Omijać szerokim łukiem
Takie firmy to nie powinny wogole istnieć szef to zwykły burak i cham tak samo jak jego pupilek jazda na 3 kartach do Niemiec w podwójnej obsadzie za urlopy nie płaci a ktoś kiedyś zrobi z nimi porządek za te wszystkie (usunięte przez administratora)
Nie jest źle kasa zawsze na czas od jakiegoś czasu trasy tylko 1000-1100km niemcy , centralna polska - frankfurt nad menem , głownie kurierka , dla podwojnej obsady dobra robota , polecam
Super. ;) To jeszcze tylko się upewnię, bo kiedyś ktoś pisał o jakiś zaległościach w postaci 2 tys, kiedykolwiek się zdarzyło takie coś czy faktycznie ktoś próbował pisząc to zaszkodzić firmie?
Z zaległosciami nigdy nie bylo problemu , z tego co wiem to szef chlopaka i tygodniowki wyplaca , akurat co do platnosci to nie mozna zarzucic nic tej firmie , a co do reszty wiadomo jak w kazdej raz jest lepiej raz jest gorzej, aczkolwiek odkąd jezdzi sie na same niemcy jest ok .
Nie jest źle kasa na czas i legal. Polecam!
Hahha, legal? Kursy tak ułożone że wiecznie czasu brakuje. Zaladunki na lewej karcie i połowa firmy jeździ sama w podwójnej. Ewentualnie rozdzielone karty, legalu tam nigdy nie było i raczej nie będzie przy takimi podejściu prezesa.
A kasa chociaż na czas? :( W sumie to kierowcy w sytuacji gdyby serio to było nielegalne narażają się na coś czy odpowiedzialna jest tylko firma?
Kasa na czas ale to jedyny plus tej firmy. Przegięcia czasu pracy o 1,5h to norma bo kursy dalekie, a trzeba jeszcze podstawić się pod kolejny załadunek. Oczywiście, że kierowcy narażają się na odpowiedzialność karną. Pół biedy, jeśli skończy się na złapaniu przez inspekcję ale w razie wypadku to już kryminał. Żaden szanujący się kierowca nie zgodzi się na takie warunki pracy, polecam omijać szerokim łukiem.
Kolego coś nie tak jest w twoich zeznaniach piszesz najpierw że latają do Frankfurtu co ja się orientuje to z Łodzi do Frankfurtu w podwójnej leci się 12h wię pozostaje jeszcze 9h pracy w podwójnej a piszesz że brakowało wam 1.5h bo dalekie kursy moim zdaniem to Ty sam nie wiesz co piszesz poprostu oczerniasz tą firme. Znam chłopaków co jeżdzą tam po 4 lata i sobie chwalą praktycznie stała robota i kasa na czas!
Głównie do Frankfurtu, a wcześniej bliska Francja i Belgia, tam pewnie też według google leci się 12h biorąc pod uwagę korki? Czasu brakowało bo na załadunkach i rozładunkach traci się przynajmniej po 4-5h. Zresztą chwalicie się tymi Niemcami, a kurs pod Szwajcarską granicę wychodzi kilometrowo tyle samo co Belgia. Również znam tych chłopaków i większość odeszła albo ma taki zamiar w najbliższym czasie. Jedynie osoby, które nigdy w normalnej firmie nie pracowały tu zostają bo myślą, że wszędzie taka (usunięte przez administratora) Pochwal się może w jaki sposób poniżej 10 kierowców jest w stanie robić trasy dla podwójnej obsady na 7 aut, Full legal. Możesz koloryzować ale każdy normalny kierowca zobaczy po kilku tarasach jak wygląda ta super praca i podziękuje za współpracę.
Czyli jak na razie na narażaniu się skończyło? Nikt niczego szczególnego jeszcze nie zarobił? Z ciekawości wiesz może ile najdłużej ktoś tutaj jeździł? Bo ciekawa jestem jak z akceptowalnością tego typu warunków u nich
Firma w 100% wypłacalna stałe trasy niemcy 1000 1100 km w jedną strone w podwójnej obsadzie więcej leżenia niż jazdy polecam!
Firma to stara szkoła łowickiego transportu w najgorszym tego słowa znaczeniu. Nagminnie przegięcia czasu pracy, jazda na rozdzielonych kartach (czyli symulowanie pojedynczej obsady podczas jazdy w podwójnej), czy coraz częściej spotykana jazda jednego kierowcy na dwóch kartach. Jazda głównie do Niemiec, okolice Frankfurtu i powroty z lotniska, gdzie oczywiście również najlepiej załadować się na lewej karcie bo inaczej czasu na rozładunki w PL brakuje. Rozładunki i załadunki w pl najczęściej też na lewo bo czas pracy się kończy, a załadować trzeba. Ale nie ma z tym problemu bo prezes dysponuje kilkoma rezerwowymi kartami;) Każdy normalny kierowca ucieka stąd jak tylko zobaczy te patologię. O dziwo takie firmy jeszcze funkcjonują w dzisiejszych czasach, chociaż mam nadzieję że długo to nie potrwa, oby tylko kierowca robiący sam ponad 5tys km w 4 dni nikogo przedtem nie zabił ze zmęczenia...
Dziadtrans!Brak szacunku dla pracownika.Niewypłacalny krętacz.Jazda na kilku cudzych kartach non stop!
To jak w końcu jest w tej firmie? Jedni polecają, a drudzy wręcz przeciwnie, piszecie, że brak szacunku i żeby nie marnować czasu. Dziwne, że opinie są tak rozbieżne, macie jakieś aktualne info?
To samo co było jazda na rozdzielonych kartach brak szacunku dla kierowcy (usunięte przez administratora) jak byl tak jest.
Obrazal wyzywal mial człowieka za nic mówił że kierowcy u niego na plocie wisza. Jazda polska na lewej zagranicą na rozdzielonych kartach załadunki na out ogólnie szyf i 100% (usunięte przez administratora)!!!!!!!
No jednak się pozmieniało. Tył czasu się jeździło i jednak ku górze firma. Nie kazda firma jest idealna. Najlepiej z ucha do ucha siać ploty, zamiast przyjść i samemu się przekonać
Taki spokój na forum czyżby miało to związek z panującą pandemią?
Oczekujemy na nowe info odnośnie firmy Krzysztof Radzyński w miejscowości Czerników. Czy coś teraz zmieniło się jeśli chodzi o pracę u nich, bo nie ma nowych info od Was!
Nie polecam pracy. Używanie trzeciej karty. Jazda na OUT. Brak szacunku dla kierowców. Podwójna obsada na rozerwanych kartach. Powinni zamknąć tą firmę #DziadTrans.
Szanowny kierowco, jeżeli szanujesz swój czas pracy a przede wszystkim szanujesz samego siebie to nigdy nie podejmuj pracy u tego człowieka. 100 % DZIAD TRANS.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Krzysztof Radzyński?
Zobacz opinie na temat firmy Krzysztof Radzyński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Krzysztof Radzyński?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!