Witam, Panowie z serwisu twierdzą że maja wieloletnie doświadczenie, lecz tak naprawdę na usługę przyjeżdża Pan, który jak sam twierdzi dopiero się uczy. A ze względu na fakt, że serwisant nie ma doświadczenia, to nie tylko nie usuwa usterki, lecz dodatkowo psuje inne elementy. Po 2-godzinnej wizycie, oprócz dodatkowych szkód, awaria kotła gazowego nie zostaje usunięta i do akcji wkracza "szef", który umawia się na wizytę w następnym dniu. Niestety, można długo czekać na tą wizytę, gdyż nawet telefonu pan "szef" nie odbiera. Ostatecznie wizyta "PG serwis", a raczej to co dodatkowo zostało popsute przez specjalistę tej firmy kosztowało mnie dodatkowe 400 zł. Reasumując nie polecam korzystać z usług tej firmy, niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja, szacunek dla Klienta jest tej firmie obcy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.