Nie polecam, nie naprawia uszkodzonego sprzętu w mieszkaniu pomimo zapewnień podczas odbioru kluczy że zostaną niedługo naprawione. Uszkodzony prysznic z którego ciągle leci woda i potrzebne było zakręcenie wody w mieszkaniu został naprawiony po prawie dwóch tygodniach. Kaucja była przetrzymywana kilka miesięcy i żeby ją odzyskać wymagało to kilkunastu telefonów oraz wiadomości do firmy. Wielokrotnie byłem olewany i dostawałem informację że przelew wysłany i zaraz dostane potwierdzenie po czym kontakt się urywał na kilka dni zanim znowu nie zadzwoniłem. Dostałem zapewnienie że przez tak długie oddawanie kaucji nie zostanie potrącona opłata za sprzątanie mieszkania która była zapisana w umowie na koniec najmu. Oczywiście opłata została potrącona. Specjalnie na moje uwagi została zapisana maksymalna wysokość tej opłaty za sprzątanie ponieważ takiego zapisu w umowie nie było. Oczywiście zapewnienia były że do limitu i tak ta kwota nie dojdzie, jak się jednak okazało została potrącona maksymalna kwota za sprzątanie jaka była w umowie czyli kilkaset złotych za sprzątanie niespełna 50 metrowego mieszkania które było posprzątane przed opuszczeniem.
To ciesz się kolego, że w ogóle odzyskałeś kaucje. W moim przypadku, została ona zdefraudowana.
Msapartments Maciej Szukalski właśnie rekrutuje w mieście Gdynia. Nie wiecie, czy poszukują pracowników także w innych lokalizacjach?
Wynajmowałem apartament w centrum Gdyni, dobre przełożenie jakości do ceny, miła obsługa opiekuna oferty - p.Natalii, nie miałem problemu z otrzymaniem wpłaconej kaucji, środki zostały zwrócone nawet przed czasem. Polecam tą firmę.
od czerwca nie otrzymalam zwrotu kaucji za mieszkanie,kontakt z panem Mackiem jest niemozliwy.
Standarowo zagrywka z ich strony. Warto o tym wspominać, żeby przestrzec innych. Jeśli zastanawiasz się nad wynajęciem mieszkania w MS apartments, licz się z faktem, że kaucja zostanie zawłaszczona
Nie polecam, nie naprawia uszkodzonego sprzętu w mieszkaniu pomimo zapewnień podczas odbioru kluczy że zostaną niedługo naprawione. Uszkodzony prysznic z którego ciągle leci woda i potrzebne było zakręcenie wody w mieszkaniu został naprawiony po prawie dwóch tygodniach. Kaucja była przetrzymywana kilka miesięcy i żeby ją odzyskać wymagało to kilkunastu telefonów oraz wiadomości do firmy. Wielokrotnie byłem olewany i dostawałem informację że przelew wysłany i zaraz dostane potwierdzenie po czym kontakt się urywał na kilka dni zanim znowu nie zadzwoniłem. Dostałem zapewnienie że przez tak długie oddawanie kaucji nie zostanie potrącona opłata za sprzątanie mieszkania która była zapisana w umowie na koniec najmu. Oczywiście opłata została potrącona. Specjalnie na moje uwagi została zapisana maksymalna wysokość tej opłaty za sprzątanie ponieważ takiego zapisu w umowie nie było. Oczywiście zapewnienia były że do limitu i tak ta kwota nie dojdzie, jak się jednak okazało została potrącona maksymalna kwota za sprzątanie jaka była w umowie czyli kilkaset złotych za sprzątanie niespełna 50 metrowego mieszkania które było posprzątane przed opuszczeniem.
To ciesz się kolego, że w ogóle odzyskałeś kaucje. W moim przypadku, została ona zdefraudowana.
Unikać! Przestrzegam przed wynajmem mieszkań, apartamentów od tego Pana. Potrąca nierealne kwoty za sprzątanie 300-400 PLN za pokój, malowanie i drobne naprawy w wysokości 50% kaucji. Mieszkanie zostało przed zwrotem solidnie posprzątane, mam zdjęcia potwierdzające zwrot mieszkania e w stanie idealnym a mimo to potrąca sobie wymyślone kwoty a tym samym zarabia dodatkowo bo mieszkań nie maluje po każdym wynajmie. Lewe faktury przedstawiające niby poniesione koszty sprzątania. (usunięte przez administratora) i manipulacja, szczególnie we współpracy z młodymi ludźmi. którzy poznają dopiero dorosłe życie i wierzą uczciwie w dobre intencje innych ludzi. Nie wynajmować mieszkań od tej firmy!!!
Dramat. M. Szukalski powinien de facto nazywać się m. (usunięte przez administratora). Jest mi winny pieniądze od kilku miesięcy. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile itp. standard, jak każdy (usunięte przez administratora) Odradzam jakąkolwiek współpracę.
Również nie otrzymałem kaucji przez kilka miesięcy mimo wielu prób kontaktu z szefem firmy. Po znacznym okresie po terminie otrzymałem kaucję pomniejszoną o rzekomy koszt malowania i sprzątania, co zostało wycenione na ok 1800 zł, a zdałem mieszkanie w moim mniemaniu w idealnym stanie. Nie polecam tej firmy.
Od prawie roku czekam na zapłatę za usługę, właściciel odbierał telefony, zapewniał, że zapłaci, potem nie odbierał, nie odpowiadał na wiadomości, był bardzo miły .... słowem wybitny fachowiec w zarabianiu (jeśli tak można to nazwać) pieniędzy.... Szkoda tylko, że czyimś kosztem. Zgadzam się całkowicie z powyższymi opiniami. Nikomu nie życzę kontaktu z tym Panem....
Jeżeli komuś nie przeszkadza brak w dostawie mediów ze względu na nie opłacenie rachunków przez operatora nieruchomości i podwyżka z dnia na dzień w wysokości 20% kwoty za najem nieruchomości to polecam firmę MS APARTMENTS.
Hejka wiecie jaka jest umowa i pensja na stanowisku Pokojowa? I jak wyglądają zmiany i grafik miesięczny? Jak jest ustalany?
Wynajmowałam za pośrednictwem tego Pana mieszkanie w okresie 12.2021 r- 17.06.2022 r., w Gdyni. Ten człowiek nie nadaje się do jakiekolwiek współpracy z klientem. Po pierwsze nie daje dojść w ogóle do słowa, zawsze ma rację, jest arogancki i roszczeniowy, krzykliwy często nie odbiera telefonów, nie odpowiada na korespondencje. Jednym słowem jest apodyktyczny ale to nic względem licznych naruszeń Postanowień umowy. Mianowicie, Pan M dokonał sobie dowolnego potrącenia kwoty ( 2100,00) z kaucji za mieszkanie nie wykazując swojego roszczenia. Np posprzątanie mieszkania 48 m ( dwa pokoje) - policzył sobie bagatela abstrakcyjne 11 h roboczych. Brak faktury za element który został ponoć wymieniony w mieszkaniu. I najlepsze..... moja ulubiona kwestia kwestia rozliczeń za prąd. Z analizy tego Pana i przedłożonych niepełnych, wyrywkowych faktur w dniu 19.07.2022 wynika, iż w okresie najmu, przekroczyłam zużycie prądu o kwotę 800 zł miesięcznie o czym dowiedziałam się w lipcu tego roku po zakończeniu umowy (17.06.2022 r). Według faktur które przedłożył, nie doszło do takich okoliczności na które się powołuje. Dodatkowo zgodnie z warunkami umowy nie rozliczał się ze mną w okresie miesiąca od dnia wystawienia faktur. Jednak to nic..... w okresie zimowym miałam dwa razy wyłączony prąd. Pierwszy raz z założeniem plomby na licznik drugi wyłączenie fazy energii na moim mieszkaniu przez energię. Na mieszkaniu przez kolejne 4/5 dni nie było prądu. Dodam, bo to pominęłam, że wszystko było na prąd, ogrzewanie, bojler z wodą itd. W pomieszczeniu było zaledwie 15 stopni. Ten Pan usilnie starał się wmówić, że to wina energii, że to błąd ludzki. Niemniej jednak domniemuję, że to niefrasobliwość tego Pana skutkująca brakiem regulowania faktur w terminie za prąd. Co naraziło mnie i dziecko ( 11 lat) , dwukrotnie, na koszta związane z wyprowadzką na okres braku dostawy prądu i wyrzuceniem zawartości w lodówce. Zwrot części kaucji tj 800 zł ( tzw ochłapów) nastąpił po terminie umownym tj 30 dniowym po moich licznych telefonach do współpracowników, smsach. Czytając Wasze komentarze przypuszczam że i moja sprawa zakończy się w Sądzie.
Wynajmowałam za pośrednictwem tego Pana mieszkanie w okresie 12.2021 r- 17.06.2022 r., w Gdyni. Ten człowiek nie nadaje się do jakiekolwiek współpracy z klientem. Po pierwsze nie daje dojść w ogóle do słowa, zawsze ma rację, jest arogancki i roszczeniowy, krzykliwy często nie odbiera telefonów, nie odpowiada na korespondencje. Jednym słowem jest apodyktyczny ale to nic względem licznych naruszeń Postanowień umowy. Mianowicie, Pan M dokonał sobie dowolnego potrącenia kwoty ( 2100,00) z kaucji za mieszkanie nie wykazując swojego roszczenia. Np posprzątanie mieszkania 48 m ( dwa pokoje) - policzył sobie bagatela abstrakcyjne 11 h roboczych. Brak faktury za element który został ponoć wymieniony w mieszkaniu. I najlepsze..... moja ulubiona kwestia kwestia rozliczeń za prąd. Z analizy tego Pana i przedłożonych niepełnych, wyrywkowych faktur w dniu 19.07.2022 wynika, iż w okresie najmu, przekroczyłam zużycie prądu o kwotę 800 zł miesięcznie o czym dowiedziałam się w lipcu tego roku po zakończeniu umowy (17.06.2022 r). Według faktur które przedłożył, nie doszło do takich okoliczności na które się powołuje. Dodatkowo zgodnie z warunkami umowy nie rozliczał się ze mną w okresie miesiąca od dnia wystawienia faktur. Jednak to nic..... w okresie zimowym miałam dwa razy wyłączony prąd. Pierwszy raz z założeniem plomby na licznik drugi wyłączenie fazy energii na moim mieszkaniu przez energię. Na mieszkaniu przez kolejne 4/5 dni nie było prądu. Dodam, bo to pominęłam, że wszystko było na prąd, ogrzewanie, bojler z wodą itd. W pomieszczeniu było zaledwie 15 stopni. Ten Pan usilnie starał się wmówić, że to wina energii, że to błąd ludzki. Niemniej jednak domniemuję, że to niefrasobliwość tego Pana skutkująca brakiem regulowania faktur w terminie za prąd. Co naraziło mnie i dziecko ( 11 lat) , dwukrotnie, na koszta związane z wyprowadzką na okres braku dostawy prądu i wyrzuceniem zawartości w lodówce. Zwrot części kaucji tj 800 zł ( tzw ochłapów) nastąpił po terminie umownym tj 30 dniowym po moich licznych telefonach do współpracowników, smsach. Czytając Wasze komentarze przypuszczam że i moja sprawa zakończy się w Sądzie.
Uważajcie na tą firmę. Jeżeli jesteś podwykonawcą obojętnie w jakiej dziedzinie nie wykonuj zleceń na faktury przelewowe. Nie płacą na czas albo w ogóle nie płacą. Nie odpisują na maile ani nie odbierają telefonów. Kieruje sprawę do firmy windykacyjnej. Szkoda nerwów.
Skoro podobno nie daje rady złapać z nimi kontaktu to chyba bez różnicy czy się będzie uważało czy nie, bo i tak nie skontaktują się z potencjalnym podwykonawcą? ;p Zastanawiam się czy ktoś jeszcze planował windykować?
Ludzie widzę tutaj dość mocno ostrzegają przed wynajmowaniem u nich. Podobno przetrzymują pieniądze i ignorują to co napisane jest w umowach. Czy jest więcej osób, które się faktycznie na tym przejechało? Ktoś opowie o swoim przypadku?
Nielegalne przetrzymywanie pieniędzy, nieznajomość prawa najmu oraz cywilnego - ignorowanie zapisów umowy. Takie atrakcje oferuje pan Szukalski. Nie polecam.
⚠️⚠️⚠️Ostrzegam przed wynajmem lokali i pokoi u firmy MSAPARTMENTS . Wałowa 25,Gdańsk . Jak się okazało właściciel lokali nie respektuje zapisów umowy, w dalszym ciągu brak zwrotu kaucji. ( chociaż zgodnie z umową zwrot kaucji powinien nastąpić w dniu oddania pokoju, poszłam na rękę i przedłużyłam zwrot o 10 dni, oczywiście ten zapis również widnieje w umowie wraz z podpisem) Zresztą skoro trwa remont w mieszkaniu( tak twierdzi własciciel )to bardzo dziwna sytuacja w takim razie, gdyż apartament dostępny na bookingu do wynajmu . I w tym przypadku przetrzymywanie kaucji jest bezprawne. (Umowa najmu była sporządzona do 20/06 natomiast , zapłaciłam za cały miesiąc, więc udostępniając pokój do 27/06, własciel otrzymał pełną kwotę( nie dostaliśmy żadnego aneksu że umowa została przedłużona i pokój zastępczy, który został przekazany był po prostu brudny) . Własciciel twierdzi, iż szkody w cześciach wspólnych będzie rozliczał w sposób w który rozlicza od lat, dzieląc kwote na pokoje i placi osoba ktora jako ostatnia wynajmowała lokal, mimo tego iż przez cały okres wynajmu w jednym z pokoi mieszkało więcej osób i nie były robione protokoły przed wprowadzeniem się nowej osoby . "Strony umowy zgodnie ustalają, iz za wszystkie szkody wyrządzone w częściach wspólnych najemca odpowiada wraz z innymi najemcami lokalu solidarnie". Więc, zgodnie z powyższym zapisem, koszta poniesione za wszelkie szkody w częściach wspólnych ponoszą wszyscy najemcy którzy korzystali z danego lokalu przez okres wydania lokalu w celu wynajmu. Dany zapis eliminuje rozliczenie kosztów w inny sposób niż wskazany w umowie. Przy rozmowie Pan groził , że skoro się nie zgadzam to bedzie to miało wpływ na rozlicznie kaucji . To wkońcu kaucja się rozlicza na podstawie FV i szkód czy na podstawię własnych emocji ? Również były podane ceny naprawy uszkodzeń, które są zawyżone co do średniostatystycznych cen rynkowych. Ponieważ Pan współpracuje ze swoimi firmami. *Nie jestem jedyną osobą która została potraktowana w taki sposób. Natomiast dany wpis przedstawia moją sytuację i nie ma na celu zniesławienia. Mam świadków oraz inne materiały dowodowe,jeżeli zajdzie potrzeba potwierdzenia informacji .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Msapartments Maciej Szukalski?
Zobacz opinie na temat firmy Msapartments Maciej Szukalski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Msapartments Maciej Szukalski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!