W życiu nie spotkałem się z taką firmą! Pierwszego umówionego dnia panowie nawet się nie pojawili, nie informując mnie, że ich nie będzie. Powód? Brak zapłaty 100% kwoty PRZED WYKONANIEM PRACY! Kolejnego dnia spóźnieni o 2h. Kuchnia robiona na raty, kłopot doprosić się o dalsze prace. Przestrzegam przed płaceniem, zanim nie będą w całości wykonane poprawki (których będzie sporo!). W momencie przekazania pieniędzy, każda reklamacja zajmuje kilka miesięcy! W wyniku błędów pomiarów nie zmieściła się mikrofala, którą musiałem odsprzedać za bezcen.Przez niechlujny montaż (użyte mniej niż połowa wymaganych śrub!) rozleciał się wysuwany stół - czekam na reklamację od 2-3 miesięcy. Blat spuchł od wody, mimo że był nieustannie wycierany gdy tylko spadła na niego kropla wody - po pół roku od zamontowania! Oczywiście doprosić się o reklamację jest niemożliwe. Właściciel nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile i smsy. W tym tygodniu zakładam sprawę w sądzie Moje sugestie dla Błażej Niewiejski Xela: Udzielanie gwarancji na swoją pracę wiąże się z obowiązkiem jej realizacji!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.