Opinie o Pai Trans Paweł Sobolewski w Gorzów Wielkopolski

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Pai Trans Paweł Sobolewski. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Pai Trans Paweł Sobolewski na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pai Trans Paweł Sobolewski w Gorzów Wielkopolski

Kam009610
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w paitrans niedługo, moja opinia na temat zarządzania tam jest bardzo zła. Tak zwany dyrektor tamtejszy to(usunięte przez administratora) niszczy caly zespol, wielce niby sie zna a jak sie go poprosi o pomoc to nie wie co zrobic. Najlepsze jesr jego pytanie "i co z tym zamierzasz zrobic?", pomijam ze dyspozytorzy zwykle sa nowi bo nikt tam dlugo nie wytrzymuje w tej toksycznej atmosferze. Jednak mysle ze gdyby nie ten plujacy, sapiacy, smarkajacy per dyrektor nieznajacy sie na niczym to bylaby dosc fajna firma. Zastanawia mnie kiedy wlasicicel otworzy oczy na to co sie dzieje.. Nie polecam.

Remi
Były pracownik
@Mateusz Śmiglak

"Szanowny panie" zeby dyskutowac to trzeba miec najpierw z kim, a pan jest czlowiekiem do ktorego nie trafiaja zadne argumenty, podnoszenie glosu na pracownikow i niedopuszczanie ich do glosu swiadczy tylko o pana kulturze osobistej. W wielu sytuacjach nie ma pan racji a i tak sie kłóci, pochwali sie pan lepiej czemu juz nie pracuje w oskarze, skoro jest pan taki odpowiedzialny i dorosly. Ps. Swiadomy swoich fizycznych niedoskonalosci to moze i pan jest ale niestety nie psychicznych.

Zofia
Inne

Mój mąż jest zawodowym kierowcą i chciał zmienić pracę... Uff dobrze, że weszłam na to forum. Napisaliście, że kierowcy jeżdżą ponad normę, nie mają zapewnionych noclegów - śpią na siedzeniach w autobusie, a autobusy myją ręcznie. Brzmi to wręcz nierealnie! Skoro właściciel oszczędza na wszystkim, da się to odczuć również w wynagrodzeniu, stawki są niskie, czy zadowalające? I co w przypadku nadgodzin, firma za nie płaci?

Rogalten
Były pracownik
@Zofia

Pracuje jako kierowca i jestem mega zadowolony. Opinie negatywne to tych co chcieli by wczasy pod grusza ,a tu niestety ,żeby zarobić to trzeba pracować

Niezadowolony
Były pracownik

Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Byłem na szczęście tylko raz z wycieczka i kasy nie mam do dzisiaj. Oczywiście kadrowej wychodzi o kilka stuwek mniej niż się umawialiśmy. Tłumaczenie to że firma ich wynajmująca jeszcze nie zapłaciła. Ale ja się przeciez umawiałem z nimi i że będzie kasa do 15stego.

anonim
Inne
@Niezadowolony

A biorą takich pracowników bez doświadczenia, do przyuczenia? Dasz znac jaką stawkę ci zaproponowali? Negocjowałeś coś z nimi, czy raczej nie ma na to opcji?

Ajland Nowy wpis
Były pracownik

Kiedyś firma ta doskonale pielęgnowana i trzymana jak oczko w głowie Prezesa Pawła, zatrudniani byli kierowcy z polecenia, sprawdzani na trasie i oceniani przez wieloletnich najlepszych pracowników kierowców, aby móc w ogóle pracować. O Panu Pawle mogę mówić jak najlepiej, niestety obecnie widzimy destrukcję firmy. Totalny przemiał dyspozytorów oddziałuje na zatrudnianych kierowców i jakość wykonywanej pracy. Na początku z bólem serca żegnałem się z firmą, obecnie słysząc widząc i czytając co się dzieje, mówię całe szczęście. Panie Prezesie apeluje, aby wróciły stare porządki, aby to Pan był ten najważniejszy, aby inperium dalej istniało i się rozwijało, a nie degradowało się, nie daj Boże stawało pośmiewiskiem. Wypłaty zawsze były na czas itp ale atmosfera jest taka, że ciężko było by pracować dalej

normalny Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Ta pseudo firma to (usunięte przez administratora). Pseudo dyrektor w tej firmie to (usunięte przez administratora) (Oskar się na nim poznał).Jak właściciel nie otworzy oczu to zostanie w ...Pseudo dyrektor to (usunięte przez administratora) i oszołom, nowa ekipa w biurze się go boi ,zatrudnia w biurze (usunięte przez administratora)bez doświadczenia ,normalni kierowcy odchodzą ,inni normalni sami się zwalniają, a te (usunięte przez administratora) zanim z nim porozmawiasz to już kłamie, autobusy poobijane niesprawne i mimo że w większość w miarę nowe to złomy, dopóki nic się nie urwie to jeździć -wynikiem czego jest brak kierowców i dobieraniem z zewnątrz oby tylko bus wyjechał czego wynikiem jest (usunięte przez administratora) na mieszkani, osikane łóżka itp. Karty paliwowe(dziadowskie)zablokowane, kwatery itp. to kolejne dziadostwo pseudo dyrektora ŚMIGLAKA!!! Brak szacunku dla pracownika biuro, warsztat ,kierowcy, oczywiście PAWEŁ SOBOLEWSKI.SZEF CZEKA NA CO ???

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@normalny

Chłopie co ty piszesz, przecież mamy kolejny sukces nad sukcesami po utracie linii Mannheim teraz flix zabiera Hagę. Chociaż dyrektor nazywa to taktycznym wygaszeniem kontraktu. Jednym słowem wszystko zgodnie z planem pierwszą linię straciliśmy taktycznie oddając ją E-Busowi, teraz kolejny sukces taktyki i Inter bierze Hagę. Czekamy na kolejne sukcesy, nowy generał prowadzi nas od zwycięstwa do zwycięstwa i to stosując same taktyczne odwrotu ;D

rozmowa178 Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 8 dni.
Kandydat
 Pytanie

wystarczyło mi pójść na PSEUDO:) rozmowę o pracę. większego (usunięte przez administratora)niż "szef" tej firmy nie spotkałam!!! @pracodawca MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE MA PANI DZIECI? Straszny (usunięte przez administratora). Pyta, żeby owiedzieć coś o sobie, opowiadasz, a on kwituje: ale mnie nie obchodzi co pani robiła wcześniej etc. Juz pomijając, ze nawet ręki nie poda ani sie nie przedstawił. Opinie nie kłamią- praca z takim kimś byłaby dla mnie upadkiem człwoeika :) wolę być bezrobotna, niż pracować dla tej pseudoFiremki

Krisu
Były pracownik

Heja wszystkim, czytam czytam i tak niby prawda niby nie. Ja w tej firmie jeździłem na umowę zlecenie i było bardzo dobrze. Była co prawda Pani Kinga co to różnie dysponowała kierowcami i prawda jednak na pieniądze nigdy nie mogę narzekać tzn jeśli było opóźnienie w wypłacie to się zdarza ale wszystko co do złotówki wypłacone. Opóźnienie mam na myśli kilka dni. W moim podkreślam przypadku nie miało to znaczenia. Mam stałą pracę natomiast być może kierowcy na stałe zatrudnieni mają inne problemy. Druga sprawa dyspozytorzy. Pani K zawsze na za dziesięć trzecia. Nigdy z wyprzedzeniem ale w moim przypadku również nie przeszkadzało. Dogadywałem się jednak jak podkreśliłem na zleceniu. Później nastał Pan Piotr. I ten koleś dla mnie konkretny mocno. Nie mam tak długiego doświadczenia jak z poprzednim dyzpoytorem Panią K ale dobre wrażenie i przede wszystkim konkret. Nie zrzuca tel jak dzwonisz a ma to miejsce w innych firmach itp itd. Generalnie jest dla mnie OK. Ja uważam że zawsze można sróbować. Umówić się na okres próbny i jak komuś nie pasuje to dziękuję i szukam szczescia gdzieś w innej firmie. Nigdy nie rozumiałem ludzi którzy latami narzekają wyzywają na forach szefa dyspozytorów itd natoamiast pracują po kilka lub kilkanaście lat. To jest dopiero żenada być tak zakłamanym i tkwić w swoim g....nie pomimo doświadczania takich strasznych rzeczy ze strony firmy. Współczuję wszystkim narzekaczom na forach. Ja mam zamiar tam popracować sobie i zobaczę... być może przejdę na stałe. Pozdro narzekacze. Szkoda życia tak tyle narzekać. Nie pasuje. Idę dalej a nie męczę siebe i do tego innych wokół. Nara, Paka, Strzała.

CzeresniakVolvo
Pracownik
@Krisu

Tak jak mówisz. Okres próbny a po brak kasy za urlop i uszczuplona wypłata ???? dzisiaj też szukają na ostatnią chwilę kierowcy ze Szczecina na Przemyśl FlixBus. Każdy kumaty wie że ta firma to niezły (usunięte przez administratora) Gdyby było tak kolorowo i płacili te 500 zł zgodnie z umową to ludzie biliby oknami i drzwiami. Pupilki jeżdżą, wiadomo co robią po kursie i gitara.(usunięte przez administratora)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Pai Trans Paweł Sobolewski? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Kompetentny to będzie za pół roku, ale robi dobre wrażenie i szybko się uczy. Przede wszystkim chce, a to dużo.

Rozbawiony
Pracownik
 Pytanie

Przeczytałem chyba wszystkie komentarze i mam wrażenie, że piszecie o zupełnie innej firmie niż ta w której pracuje od kilku lat... Od dawna się tak nie uśmiałem ???? Ok, zacznijmy od tego, że jak już wspomniałem to pracuje tu od kilku lat. Szefowi nigdy w cztery litery nie wchodziłem i nie mam zamiaru. Robię to co do mnie należy i tak jak należy. Nikt nigdy nie kazał mi jechać bez karty lub na czyjejś karcie! Auto mam wypucowane, bo lubię. To jest moje miejsce pracy, spędzam tu wiele godzin. Mam siedzieć w (usunięte przez administratora) ???? I nie robię tego na pokaz, żeby się podlizać. Kasa zawsze na czas. Oczywiście zdarzało się, że coś brakowało, ale po zwróceniu uwagi, szybka korekta i wyrównanie. Stawki różnie, zależy od tego co robisz i od tego zależy wynagrodzenie. Amazon, turystyka kraj, turystyka Europa, czy flix... Środki czystości na własny koszt? Co za bzdury ???? Auto z wiadra myte? ???? I wy wszyscy w to wierzycie? Auta zawsze myte na myjni takiej jaka jest dostępna w danym miejscu. Z kiblem zawsze jest problem, bo brakuje miejsc w których można go zrzucić. Ale uwaga! Jeśli zjeżdżasz na bazę to masz zrzutkę na bazie!! Wszyscy są tylko ludźmi, zdarzają się wpadki tak samo nam kierowcą jak i tym z biura. Szef (usunięte przez administratora)? A dlaczego miałby nie być? Przecież to nie jest nasz kolega z którym zbijesz pionę... Jakie ma podejście takie ma... Wystarczy robić swoje, a nie będziesz miał z nim doczynienia... Nie rozumiem tych wszystkich negatywów, bo dla mnie to stek bzdur. A jeszcze została kwestia aut... Na liniach pracowniczych zgadzam się, są w większości shroty, ale nie na tyle, żeby komuś zagrażać! Jedzie, skręca, hamuje... Czego więcej? Przecież na linie pracownicze nikt Ci nie da nowego auta- chociaż jak są braki to zdarza się, że i nowe auta pojadą. Na turystyce i flixie w 90% są auta nowe- i tu też jak są braki to puszczą jakiegoś starszego VDL czy Mercedesa.. Grafik... No tak. Bywa z dnia na dzień, ale nie wynika to z niekompetencji dyspozytorów, a tylko i wyłącznie z winy kierowców, którzy się budzą na ostatnią chwilę z urlopami czy inną potrzebą wolnego... Którzy wypadają z ustalonego wcześniej grafiku za potrzebą kilku dni wolnych. Jak co ludzie mają ustalać grafik w takich sytuacjach? Ja dostaję grafik na cały miesiąc i też biorę pod uwagę, że może coś się zmienić, bo przecież są sytuacje losowe, wiadomo. Ale zawsze staram się planować swoje potrzeby z wyprzedzeniem tak, żeby Piotr czy inny dyspo miał pole manewru. Tak to powinno wyglądać. Ok, jeśli dotrwałeś do końca mojego wywodu to gratuluję ???????? Żadna opinia nie powie ci więcej o miejscu pracy, niż własne doświadczenia. I nie takie w miesiąc, czy dwa. Popracujesz kilka lat, a z każdym kolejnym rokiem będziesz miał bardziej w nosie to co się dzieje dookoła w firmie i zobaczysz, że wcale nie jest tak źle...

Niko
Inne

Nie zrobi tego, bo to ktoś z biura. Kierowcy pozwalniali się a teraz dyspozytorzy płaczą z braku sił bo nie ma kto jezdzic

anonim
Inne

Nie widzę ofert pracy, ale pisaliście ze kilka osób odchodzi wiec będę może próbował się dostać do was na kierowcę. Moje pytanie- są tu różne opinie. Zastanawia mnie to czy zwalniają ludzi faktycznie z dnia na dzień bez powodu czy trzeba sobie zasłużyć na to? Oferują umowę o pracę?

hmmm
Pracownik
@anonim

Chciałbym odpowiedzieć szczerze, ale nie wiem. Ostatnio tyle się dzieje, że chyba sam zarząd nie wie, czy potrzebuje kierowców czy nie. Ludzie się zwalniają, tracą linię, nowe linie otwierają. Także ciężko ocenić, czy potrzeba, czy też jest za dużo kierowców. Podobno mają chińskie ostrzeżenie od Flixa-dwa miesiące na ogarnięcie tego burdelu-inaczej zabiorą im linię, a wtedy może być 40 kierowców za dużo. Dobry miesiąc już minął, także niedługo wyjdzie śmiglo z worka.

anonim
Inne
@hmmm

Nie wiem czy widziałeś, ale w tamtym miesiącu szukali kierowców na trasę Przemyśl - Haga. Zrezygnowałem z wysłania cv bo widełek nie podali.. dasz znać czy dobrze płąca i jak sytuacja teraz wygląda, rozjasnilo się coś?

eh
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Co by tu napisać, niby jak źle to lepiej w ogóle, więc powstrzymam się od komentarza. Płacą 450/kurs czyli wychodzi 7000-8000 miesięcznie, umowę o pracę otrzymasz. Ile jednak pociągnie firma przy takim zarządzaniu to nie wiem. Tandem śmigło/sasanka, naddyrektor/główna Pani spedytor (z prawie całym miesiącem doświadczenia), albo celowo doprowadzają firmę do ruiny, albo są tak nieudolni-ciężko ocenić, czy chcą, czy im tylko nie wychodzi, a może właśnie wychodzi i to jest działanie celowe-cholera wie?

Kam009610
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w paitrans niedługo, moja opinia na temat zarządzania tam jest bardzo zła. Tak zwany dyrektor tamtejszy to(usunięte przez administratora) niszczy caly zespol, wielce niby sie zna a jak sie go poprosi o pomoc to nie wie co zrobic. Najlepsze jesr jego pytanie "i co z tym zamierzasz zrobic?", pomijam ze dyspozytorzy zwykle sa nowi bo nikt tam dlugo nie wytrzymuje w tej toksycznej atmosferze. Jednak mysle ze gdyby nie ten plujacy, sapiacy, smarkajacy per dyrektor nieznajacy sie na niczym to bylaby dosc fajna firma. Zastanawia mnie kiedy wlasicicel otworzy oczy na to co sie dzieje.. Nie polecam.

Pracownik
Pracownik
@Kam009610

Czyżby miał/ła Pan/Pani na myśli spadek z "Oskara". Tamtą firmę niemalże doprowadził do bankructwa, teraz tutaj się udziela. Odkąd jest to równia pochyła, dobrze to nigdy nie było, ale tak tragicznie, żeby nam linie zabierano to też nie. Zwykła złotousta kanalia i tyle-szefowi nawija makaron na uszy, a niszczy firmę od środka. Mamy już 10 spedytora w ciągu 2 miesięcy, 4 kierowców też położyło kwity, kilku innych rozważa. O czym mówimy, jeżeli dziewczyny z biura regularnie swoimi chamskimi i wulgarnymi odżywkami do płaczu doprowadza. Szkoda gadać, ale był już tu taki jeden złotousty i go nie ma. Szef przejrzy na oczy, tylko czy tym razem nie za późno będzie....

Mateusz Śmiglak
Pracownik
@Kam009610

Szanowny Panie, Jeśli chce już Pan dyskutować na tym forum, to proponuję pod własnym imieniem i nazwiskiem bez sugerowania, że jest się kimś innym :-) Bardzo chętnie podyskutuję merytorycznie na przykładach. bez personalnych wycieczek - tak robią to dorośli, odpowiedzialni ludzie. P.S. Mam świadomość moich fizycznych niedoskonałości - za nie mogę tylko przeprosić.

volvo55
Kandydat
@Mateusz Śmiglak

to jak to panie matueszu jest w tym pai trans warto cv skladac czy nie bo jedni pisza ze (usunięte przez administratora) nie firma inni podstawieni czy co ze super super.

Remi
Były pracownik
@Mateusz Śmiglak

"Szanowny panie" zeby dyskutowac to trzeba miec najpierw z kim, a pan jest czlowiekiem do ktorego nie trafiaja zadne argumenty, podnoszenie glosu na pracownikow i niedopuszczanie ich do glosu swiadczy tylko o pana kulturze osobistej. W wielu sytuacjach nie ma pan racji a i tak sie kłóci, pochwali sie pan lepiej czemu juz nie pracuje w oskarze, skoro jest pan taki odpowiedzialny i dorosly. Ps. Swiadomy swoich fizycznych niedoskonalosci to moze i pan jest ale niestety nie psychicznych.

aaa
Inne

Brał ktoś udział w ostatnim naborze kierowców kat D, bo ja przegapiłem rekrutację, ale w następnej wziąłbym udział. Głównie chodzi mi jakie zarobki proponują, bo w ogłoszeniu napisali jedynie, że są atrakcyjne. Pzdr

Pracownik
Pracownik

W ciągu niecałych 2 miesięcy mamy 11 spedytora, to chyba najlepiej świadczy. Aktualnie jest niesamowity chaos, nikt nic nie wie. Ostatnio autobus w ogóle nie pojechał ze Szczecina do Medyki, bo zapomnieli. Flixbus oburzony po 3 godzinach wydzwaniał gdzie jest autobus. Ogólnie jest straszna dezorganizacja, nawet kierowcy obecnie zatrudnieni nie wiedzą, co będą robić od 1 kwietnia, czy w ogóle będą pracować i na jakich liniach. To co teraz dzieje się z firmą to przedśmiertne drgawki konającego. Nie ma autobusów, nie ma ludzi, a i linie zostają systematycznie zabierane. Szkoda, bo kiedyś była to całkiem przyzwoita firma, ale pod zarządami nowego Pana dyrektora (czyli- od dobrych 6-7 miesięcy) chyli się ku upadkowi i to w zastraszającym tempie. Wydawałoby się, że firmy tego rozmiaru tak szybko nie da się położyć, a jednak jeżeli czegoś nie da się zrobić potrzebny jest ktoś, kto o tym nie wie-przyjdzie i to zrobi.

Zofia
Inne

Mój mąż jest zawodowym kierowcą i chciał zmienić pracę... Uff dobrze, że weszłam na to forum. Napisaliście, że kierowcy jeżdżą ponad normę, nie mają zapewnionych noclegów - śpią na siedzeniach w autobusie, a autobusy myją ręcznie. Brzmi to wręcz nierealnie! Skoro właściciel oszczędza na wszystkim, da się to odczuć również w wynagrodzeniu, stawki są niskie, czy zadowalające? I co w przypadku nadgodzin, firma za nie płaci?

Pracownik Pai
Pracownik
@Zofia

Gratuluję przebiegłości i sprytu, ale Pani jest zaradna i uchroniła męża od złego pracodawcy. Niestety, opinie które tak Pani wzięła sobie do serca to jakieś bzdury, tak to nie wygląda wcale. Ale firma nie musi siedzieć na goworku i wypisywać prośby o kasowanie negatywow (w tym bzdur) bo kto ma wiedzieć jak jest ten wie. I bez takich nowych "eskpertow z goworka" którym żona robi śledztwo naprawdę idzie się obejść. Pozdrowki.

Pracownik Pai
Pracownik
@Zofia

Ps: mężuś raczej nigdzie dłużej nie popracuje jak takim sposobem szuka pracy, że jedyne czym może się sugerować to opinie z internetu przeczytane przez żonę to wyznacznik. Pewnie tam go pani wysłała, gdzie pr - owiec 24/7 kasuje negatywy (głównie te prawdziwe) i sam wypisuje fakeowe pozytywy. Powodzenia!

1
Krystyna
Inne
@Pracownik Pai

Oj ale panią zgasiłeś, trochę nieuprzejmie. Czyli co, uważasz że warto tu pracować? Jednak wiesz, warto zwracać uwagę na opinie osób w Internecie, przynajmniej wiadomo na co trzeba być czujnym.

Ja
Były pracownik
@Pracownik Pai

Hm no tak najlepiej się wybielić ,pracowałem i trzeba było od was uciekać ,nierzetelna mająca kierowcę za nic ,brak szacunku dla pracownika,auta na pracowniczych po flixie wyjechane ,niesprawne ciągle podmiany na inne wcale nie lepsze,nawet warsztaty nie chcą wam aut naprawiać bo problem z zapłata itd.nie polecam....

Elka
Inne
@Ja

No każdy, kto tutaj negatywnie wypowiada się na temat pracy w ich firmie, pisze tylko o braku szacunku i że odradzają pracę - same ogólniki... a powiesz czym objawia się ten brak szacunku, to kwestia może słabej zapłaty? Ile taki kierowca jest w stanie u nich wyciągnąć? Naprawdę nic nie dają pracownikowi?

Rogalten
Były pracownik
@Zofia

Pracuje jako kierowca i jestem mega zadowolony. Opinie negatywne to tych co chcieli by wczasy pod grusza ,a tu niestety ,żeby zarobić to trzeba pracować

anonim
Inne

Dawno nie widziałem tak mieszanych opinii o pracy w jednej firmie, idzie pomyśleć, że pracujecie w różnych miejscach:) No nic, w takim razie chyba trzeba się samemu przekonać, jak tu się jeździ. Chyba wyślę cv na kierowcę kat. D ( trasa Przemyśl - Haga). Chcą doświadczenia, myślicie, że rok wystarczy za kółkiem, czy nie mam nawet po co brać udziału w rekrutacji. Proponują kilka typów umów, nie będzie problemu z dostaniem uop?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Nie będzie problemu z uop, kilku kierowców się zwalnia, więc bankowo przyjmną Ciebie.

Solaris633
Były pracownik
 Pytanie

Firma dziadostwo. Miesiąc jeżdżenia na trasie Gorzów emden, i telefon o 20 że trzeba jechać do Holandii. Bez slowa wyrzucenie z pracy i straszenie nogami karnymi na 600 zł :) Pawełku co to za przelew na 2400 czy ile mi tam przelałeś za miesiąc jazdy po Niemczech. Firma dramat, stali kierowcy to lizusy i konfitury szefa. Mycie autobusu z wiadra, w środku pucowanie i robienie zdjęć dla szefa żeby mógł sobie obejrzeć jak (usunięte przez administratora) pucują jego autobus. Źle umyty to zawsze skarga na grupę na (usunięte przez administratora) l. Kinga sumienie cię dopadło i się zwolniłas ?

Mali
Inne
@Solaris633

I co, kierowca nie ma wyjścia, musi rzucić wszystko i jechać? Zastanawia mnie tez jak firma to robi, ze z dnia na dzień może człowieka zwolnić, przecież jest i umowa i okres wypowiedzenia. Jakbyś mógł mi wytłumaczyć to byłbym mega wdzięczny. Myśle o pracy tutaj ale zależy mi na stabilnym zatrudnieniu, tez na w miarę stałym systemie jazdy..

Solaris633
Inne
@Mali

Stabilny grafik hahaha. Tu wszystko dzieje się z dnia na dzień. „Grafik” na tydzień zmieniany co chwila aż sam nie wiesz który jest aktualny. Niby wielka firma 100 autobusów a …

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kinga nie pracuje od 10 miesięcy tak na marginesie. Adblue zdarza się z bańki i co z tego, kolega nie zalał to się tankuje gdzie wypadnie, a nie każda stacja ma dystrybutor z Adblue i co z tego?? Taki to problem, chyba że ktoś dźwignąć bańki 10 litrowej nie może, ale czy to wina pracodawcy, że (usunięte przez administratora)się urodził??

Administrator

Firma Pai Trans Paweł Sobolewski prowadzi obecnie rekrutację w mieście Poznań. Ile płacą na stanowisku Kierowca c?

anonim
Inne

Kierowca kat D nadal może wybrać opcję umowy? Tam w ofercie było b2b i UOP między innymi. Która się bardziej opłaca? Ktoś ma jakieś porównanie? Interesuje mnie najbardziej stosunek zarobków do składek jakie trzeba wypłacić

Pracownik
Pracownik
@anonim

Zależy jak stoją z kierowcami, mają nadmiar to tylko B2B na działalności, potrzebują to UOP też dostaniesz. Z tego co się orientuję to stawki są takie same. Jeden i drugi układ ma swoje plusy i minusy. Jesteś na B2B to nie będą okradali Ciebie miesięcznie, bo to ty fakturę wystawiasz. Znowu jak coś przeskrobiesz to mogą Ciebie obciążyć. Będziesz na UOP to narażony jesteś na kreatywną księgowość. Zależy ile kasy w firmie to tak wygląda twoja wypłata. Firma ma braki to szef oznajmi ustami spedytorka, że za dużo zarobiłeś w tym miesiącu i jebs po pensji-powód się znajdzie.

anonim
Inne
@Pracownik

W jakich np. sytuacjach obciążają pracownika kosztami, jeśli jest się na b2b? Jest to uwzględnione w umowie? To będąc na umowie o pracę, ile tak mniej więcej można zarobić? Podasz widełki? Z góry dzięki za informacje

Pracownik
Pracownik

Ciężko się nie zgodzić z negatywnymi opiniami. Na Facebooku spotkałem się z opinią, że to taki ciut lepszy "Noir". Jeździłem w "Noirze" typ do dzisiaj jest mi dłużny 8000 i zgadzam się, to taki lepszy "Noir". Generalnie to są 2 poważne problemy 1)Pan Piotr --zakłamany typ, co jednego dnia mówi jedno, a drugiego twierdzi, że rozmowy nie było, na bezczela prosto w twarz się wypiera. Do tego złośliwy, jeżeli o coś prosisz to proś o odwrotność-sprawdzałem działa, zawsze zrobi na złość, na przekór. Ciągle kłamie i się gubi, już nie pamięta co i komu obiecał. Dał facetowi wolne i autobus nie wyjechał przez 3 godziny, po zwróceniu uwagi szybko zmienił grafik, żeby przed szefem wyglądać, że to nie jego planowanie winne, a kierowca się nie stawił...Jedno ustala telefonicznie, a inne rzeczy wypisuje na grupie, bo szef widzi i czyta... 2) kwestia płatności, niby płacą na czas, ale zawsze komuś coś (usunięte przez administratora). Oczywiście co miesiąc komu innemu. Taki patent mają na oszczędności, nie okradną wszystkich na raz, bo gdyby się wszyscy zwolnili to nie byłoby kim jeździć, ale 5-10% pracowników jest zawsze stratna. Gdyby ktoś rzucił kwity to takie braki mogą jeszcze pokryć skoczkami.

anonim
Inne
@Pracownik

Wszystko jest dla mnie jasne, czytam Twój wpis i poprzednie innych kierowców. Ale dla wszystkiego się zapytam i tak. Ile się przeciętnie zarabia, jak wypada miesiąc, w którym nic Ci nie obetną?

Pracownik
Pracownik
@anonim

To różnie bywa, zaleźy gdzie Ciebie rzucą i jaki będziesz miał grafik. Zarobki kształtują się w przedziale 5000-10000. Nie ma stałych pensji. Dniówka wychodzi 300-450 Pln-zależy od rodzaju pracy. Oczywiście jak praktycznie wszędzie podzielona na opodatkowaną podstawę (najniższą krajowa) + dodatki, premie, diety i na co tam jeszcze prawo podatkowe pozwala.

Niezadowolony
Były pracownik

Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Byłem na szczęście tylko raz z wycieczka i kasy nie mam do dzisiaj. Oczywiście kadrowej wychodzi o kilka stuwek mniej niż się umawialiśmy. Tłumaczenie to że firma ich wynajmująca jeszcze nie zapłaciła. Ale ja się przeciez umawiałem z nimi i że będzie kasa do 15stego.

anonim
Inne
@Niezadowolony

To na jakiej podstawie się tutaj rozliczają? Nie ma stałych kwot, że kadrowej potem jakieś inne sumy wychodzą? Dasz znać jak w końcu zapłacą?

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Umawiasz się ze spedytorem na konkretną stawkę a do wypłaty inna stawka, której wcale nie dostajesz. Dostajesz umowę zlecenie i nawet pit. Po przeczytaniu dokładnym umowy ze zrozumieniem już widać z jaką firmą masz doczynienia. Na dole umowy jest np zapis. ,,wszelkie spory w razie niemożności osiągnięcia porozumienia będą roztrzygane przez sąd właściwy dla siedziby usługobiorcy,, Po wykonaniu rzetelnej usługi korespondencja jest na bardzo niskim poziomie. Ci co sie chcą tylko poduczyć jeździć i porozbijać nowymi autami niech idą ;-) Dobrze ,że mam w miare blisko do sądu a co mają powiedzieć Ci z daleka?

Bu
Kandydat
 Pytanie
@Niezadowolony

A co zaproponowali Ci i jaka miała być praca?

anonim
Inne
@Niezadowolony

A biorą takich pracowników bez doświadczenia, do przyuczenia? Dasz znac jaką stawkę ci zaproponowali? Negocjowałeś coś z nimi, czy raczej nie ma na to opcji?

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Pai Trans Paweł Sobolewski traktuje ludzi?

Ja
Były pracownik
@Pytanie

Traktuje ludzi jakby był z marginesu społecznego. Mam bardzo źle doświadczenie z tym typem i do tego nie wypłaca kasy,także jak coś to proponuję w umowie zaznaczyć rozliczanie codzienne. Ja kieruje sprawę do sądu

Ex pracownik
Były pracownik

Omijajcie szerokim łukiem tę firmę. Nawet gdybym Wam na chleb brakowało też omijajcie.!!!!! Dla nich liczy się tu i teraz!!! Czyli jazda bez karty ,na czyiś kartach na wydrukach na kartach drogowych na inne nazwiska¡!!! Mają 1 mechanika,prawie w całej Polsce mają długi w warsztatach!!!! Autobusy złom!!! Wazeliniarze dostają w miarę autobusy. Sobolewski Paweł za nic ma człowieka gbur i chamski jest . Jeden normalny był tam Piotr szedł za kierowcami ale już przesiag tym bagnem i zrobił się jak tam wszyscy w biurze!!!! Odradzam!!!!!!

Normalna
Pracownik

Pracuje dłuższy czas u Sobolewskiego i nie mam w sumie do czego się doczepić. Uważam się za osobę na poziomie i też z szacunkiem traktuje szefa i ze wzajemnością. Śmiem twierdzić jeśli ktoś zachowuję się jak (usunięte przez administratora) to i szef będzie Ciebie tak traktować. Najważniejsze w dzisiejszych czasach że płaci dobrze i na czas!!!!!!!

były pracownik
Były pracownik
@Normalna

He chyba to napisała osoba z biura albo jakiś lizus szefa co lubi się poniżać przed nim i (usunięte przez administratora) na każde zawołanie nawet karty nie wkładając tylko jeździć na zeszyt wpisując kogoś z biura albo szefa na linii regularnych pracowniczych :(

Zostaw merytoryczną opinię o Pai Trans Paweł Sobolewski - Gorzów Wielkopolski

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pai Trans Paweł Sobolewski?

    Zobacz opinie na temat firmy Pai Trans Paweł Sobolewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pai Trans Paweł Sobolewski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pai Trans Paweł Sobolewski
3/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Władysława Grabskiego 13 lok. 12
    66-400 Gorzów Wielkopolski
  • NIP: 5961678473 REGON: 080437890
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pai Trans Paweł Sobolewski
Przejdź do nowych opinii